MVV - Dordt, zondag 16 okt. 2016, 14.30 uur (was: Zoondagmiddag goon veer allemaol nao MVV)

15 okt 2016 15:25
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
MVV - Dordt, zondag 16 okt. 2016, 14.30 uur (was: Zoondagmiddag goon veer allem #31
Er zijn maar weinig zekerheden in het leven maar als er rond MVV een bepaald verwachtingspatroon leeft, kun je er vrij zeker van zijn dat je teleurgesteld wordt. Zal dus wel 1-3 of zo worden...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 okt 2016 16:04 15 okt 2016 16:06 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Dordt, zondag 16 okt. 2016, 14.30 uur (was: Zoondagmiddag goon veer allem #32

Boschpoort schreef : Er zijn maar weinig zekerheden in het leven maar als er rond MVV een bepaald verwachtingspatroon leeft, kun je er vrij zeker van zijn dat je teleurgesteld wordt. Zal dus wel 1-3 of zo worden...



Iech höb noets 'n ooneve woord vaan Boschpoort gehuurd...
dus Boschpoort begin noe aoch geine gössel te verkoupe ezzebleef ....
Gewoen get minder zoermoos eete... :P

Perbeer ins e lekker tuut friete met sajs en mayonais !
en hels diech tog vaan get zoers... pak daan friete met zoervleis
met daobei get lekkers te drinke vaan uzzen sponsor ....


kins auch nao Boer goon .... :woohoo:



3:1 dus zet LRB

Veer zien us zoondag :thumbsup:
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458, Boschpoort

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 okt 2016 18:48
DJ-MARCO
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
MVV - Dordt, zondag 16 okt. 2016, 14.30 uur (was: Zoondagmiddag goon veer allem #33
Hallo MVV-fan's,

Morgen om 13:00 uur gaat Supporterscafé De Gouden Ster weer open voor alle MVV supporters. Voor de wedstrijd, in de rust en zeker na de wedstrijd zal het , zoals altijd gezellig worden. Zeker als we morgen winnen, want dan staan we op plek 2 ( of eigenlijk 1).

De muziek wordt verzorgd door DJ Amigo, die weer klaar staat voor allerlei uiteenlopende verzoekjes ( jonges, neet te gek...)

Kortom, een ouderwets-gezellige-zondagmiddag-MVV-voetbalhappening, die je niet mag missen. Boe is dat fieske ??????
VEER ZIEN US IN DE Gouwe Ster !!!!


FORZA MVV MESTREECH !!!!!!!!!!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 okt 2016 07:28
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
MVV - Dordt, zondag 16 okt. 2016, 14.30 uur (was: Zoondagmiddag goon veer allem #34
We're top of the league, we're top of the leaaague, we're from Maastricht, we're top of the league

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 okt 2016 08:56 16 okt 2016 08:57 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV - Dordt, zondag 16 okt. 2016, 14.30 uur (was: Zoondagmiddag goon veer allem #35
Eigenlijk denk je dat het na al die jaren wel een stuk minder zou moeten zijn,maar dat is het totaal niet nog steeds voel ik die enorme (gezonde)spanning voor een wedstrijd van us MVVke.
Vannacht om drie uur al wakker stijf van de zenuwen want we kunnen vandaag weer iets betekenen kwa stand.
Alles boven in verliest steeds weer zelfs psv verliest in 10 wedstrijden 9 pnt.
Wat een bizarre comp,waar wij hopelijk anders doen als anders in zo een situatie nl WINNEN.
Normaal krijg ik geen hap door de keel vooraf een wedstrijd maar in dit geval word het toch dalijk spek met ei.
Ik ga eens heel voorzichtig voorspellen nl 3-1 ....gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 okt 2016 09:54
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV - Dordt, zondag 16 okt. 2016, 14.30 uur (was: Zoondagmiddag goon veer allem #36

Boschpoort schreef : Er zijn maar weinig zekerheden in het leven maar als er rond MVV een bepaald verwachtingspatroon leeft, kun je er vrij zeker van zijn dat je teleurgesteld wordt. Zal dus wel 1-3 of zo worden...


Normaal gesproken heb je hiermee helemaal gelijk maar dit seizoen is alles mogelijk.
Dus ga ik voor een 2-0 overwinning!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 okt 2016 10:37
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV - Dordt, zondag 16 okt. 2016, 14.30 uur (was: Zoondagmiddag goon veer allem #37
Psychologisch zeer interessant wat zich hier afspeelt rond de voorspelling van deze thuiswedstrijd. Als MVV-supporter ben je inmiddels gewend om met teleurstellingen om te gaan, dus dek je je in tegen een volgende teleurstelling, dan komt die minder hard aan. Daarom voorspellen mensen thuisnederlagen. Dat neemt niet weg dat je toch echt optimistisch mag zijn en mag aannemen dat MVV (gezien de stand) beter is dan Dordrecht. Ik zeg daarom: 2-0 (en als ze niet winnen, dan ben ik inmiddels zodanig gelouterd als MVV-supporter, dat ik daar ook nog bovenop kom, :lol: :evil: ). Goals van Verheijdt en Nijs (die deze opsteker goed kan gebruiken).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 okt 2016 10:48
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV - Dordt, zondag 16 okt. 2016, 14.30 uur (was: Zoondagmiddag goon veer allem #38
Een 2-1 zwaar bevochten overwinning denk ik. Dordrecht altijd met fysiek en vaak veel donkere jongens. Hopelijk doet het stadion er vandaag een schepje bovenop om de jongens te steunen. Belangrijke wedstrijd op een gegeven moment zal er toch een scheiding in het klassement plaatsvinden en mentaal een grote opsteker mocht je de 2e plek en virtueel directe promotie bewerkstelligen vanmiddag.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 okt 2016 11:48
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV - Dordt, zondag 16 okt. 2016, 14.30 uur (was: Zoondagmiddag goon veer allem #39
,Hopelijk zitten er vanmiddag eens 5000 toeschouwers in de Geusselt!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 okt 2016 12:19
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
MVV - Dordt, zondag 16 okt. 2016, 14.30 uur (was: Zoondagmiddag goon veer allem #40
Een gelijkspelletje, 2-2

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 okt 2016 14:10
Maakneetoetboenaotouw
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
MVV - Dordt, zondag 16 okt. 2016, 14.30 uur (was: Zoondagmiddag goon veer allem #41
Ik denk dat je die 5000 toeschouwers wel kan vergeten als ik het zo zie. Hopelijk komen er nog genoeg man rond 5 voor half.

Voorspelling : 1-0

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 okt 2016 15:43
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1353
Meer
MVV - Dordt, zondag 16 okt. 2016, 14.30 uur (was: Zoondagmiddag goon veer allem #42
Hoe gaat het daar? N koyi en Nwakali al erin? Ik zit helaas ver weg van de ageusselt maar zag dat VvV heeft verloren. Kom op met die punten!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 okt 2016 17:01
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 373
Meer
MVV - Dordt, zondag 16 okt. 2016, 14.30 uur (was: Zoondagmiddag goon veer allem #43
Een goed spelend Mvv gezien, knokkend voor elke meter in een goed gevulde Geusselt.
De absolute uitblinker vond ik Thomas Verheijdt, sleurend, goede passes, goed overzicht en wat gunde ik hem ook die goal als bekroning!
Pereira en Kuijpers speelde ook een sterke wedstrijd. Die ivaller van Atsenal liet wel even zien dat hij goed kan voetballen.
Ik heb genoten vanmiddag van het hele elftal.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 okt 2016 17:22
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
MVV - Dordt, zondag 16 okt. 2016, 14.30 uur (was: Zoondagmiddag goon veer allem #44

seppo schreef : We're top of the league, we're top of the leaaague, we're from Maastricht, we're top of the league

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 okt 2016 17:24
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV - Dordt, zondag 16 okt. 2016, 14.30 uur (was: Zoondagmiddag goon veer allem #45
Verdiende overwinning wat mij betreft. Naarmate de 1e helft vorderde nam MVV de regie in handen. Dordt wel een goede kans gehad met die nr 11. MVV ontbrak de finesse en geluk in de afwerking.

2e helft op wat speldenprikjes ook voor MVV. Lekker voor Ippel die dit seizoen nog niet imponeerde om te scoren. Verheydt die zich ook wekelijks dient te bewijzen voor zijn criticasters (ook terecht soms) zal ook een fijne zondag beleven. Schitterende aanval met Nwakali met het overzicht en heerlijke steekpass richting Schroijen en 't Bies dus die mag afronden.

Genieten dit jongens 2e plek, periode weer lekker gestart en vitueel op promotie! Ik drink me er nog eentje. Sjengen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.414 seconden