Eindhoven - MVV Maastricht 09-09

10 sept 2016 15:28
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht 09-09 #61
Op zich geen slecht resultaat.. Eindhoven kan best aardig voetballen als je bijv. naar de eerste kans in de samenvatting kijkt, en ook de goal.

Inderdaad een prima actie van Pedro bij de 1-1!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2016 17:38
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 607
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht 09-09 #62
Als ik de samenvatting neem als referentie, dan mag MVV blij zijn met een puntje.. Eindhoven liet enkele goede kansen liggen op meer doelpunten..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2016 17:57
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3820
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht 09-09 #63
Eindhoven was beter, maar bal op de paal van Verheijdt zit bijvoorbeeld niet in samenvatting. Mogen blij zijn met gelijkspel maar MVV had nog wat kansjes op de winst uiteindelijk.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2016 18:33 10 sept 2016 18:33 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht 09-09 #64
Es iech dit zoe allemaol lees, daan höb iech toch eg 'n aander wedstrijd gezeen geluif iech.
D'r waor in mien ouge gein ''beter'' Eindhove. Ze höbbe 2 dikke vètte kanse gehad (vrij op Geens aof nao fout Pereira en 'ne bal op de lat), mer weier waore ze qua balbezit eg neet de mierdere vaan M.V.V.

Es Eindhove al beter waor -iech zègk ES, want iech voont dus vaan neet- daan had 't dat veural te daanke aon 't gegeve tot M.V.V. dees wedstrijd neet in hiele goje doen waor. Nao mien inziech waore die vaan us gewoen nog get zeukende, o.a. door 't wegvalle vaan Croux.
Luis Pedro woort in de 1e hèlf zeker 4 kier aofgevlag, boevaan 2 kier dudelek te zien waor tot heer vaan achter de maan oet koum.
Es heer door had mage goon op de goal, of 'ne pass moch aoflievere, daan had iech 't nog wel 'ns wèlle zien.
Tot m'ch noe eg geine geit zègke tot Eindhove zoeväöl beter waor...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2016 19:07
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1160
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht 09-09 #65
Heeft niks met de wedstrijd tegen Eindhoven te maken , maar de volgende tegenstander . Maar je kan aan je water voelen dat die Ziyech met jong Ajax tegen MVV speelt . Lijkt me sterk dat Ajax hem nog op tijd heeft ingeschreven voor de Europa league .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2016 19:32
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht 09-09 #66

Sjonnie schreef : Heeft niks met de wedstrijd tegen Eindhoven te maken , maar de volgende tegenstander . Maar je kan aan je water voelen dat die Ziyech met jong Ajax tegen MVV speelt . Lijkt me sterk dat Ajax hem nog op tijd heeft ingeschreven voor de Europa league .


Dat staat daar toch los van. Ajax heeft zondag ook gewoon competitie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2016 19:45
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 373
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht 09-09 #67
Prima resultaat van Mvv! Wat een gezeur dat Eindhoven beter was en dat we blij moeten zijn met de punten. Hoe vaak was Mvv niet beter dan de tegenstander en kreeg nul punten.
Mvv kan niet iedere wedstijd goed spelen, dat lukt zelfs een Barcelona of Bayern Munchen niet.
A.s vrijdag zal een moeilijke worden tegen Jong Ajax maar dit Mvv is in staat om iedereen te verrassen.
Pedro liet gisteren toch een paar mooie acties zien, goede vervanger voor Croux.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2016 20:38
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht 09-09 #68
Toch weer bewezen hoe relatief oefenwedstrijden zijn. Ik las hier voortdurend dat Pedro nog nooit indruk had gemaakt in een oefenmatch, maar gisteren was hij bij zijn debuut betrokken bij zowat iedere gevaarlijke aanval en kun je het doelpunt van Schroijen voor 3/4de op zijn naam schrijven. Knap toch weer hoe snel MVV een vervanger binnen lijkt te hebben voor een vertrokken sterkhouder. Hopelijk blijkt Nwakali een voltreffer, dan wacht ons een mooi seizoen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2016 09:31
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht 09-09 #69
De mensen die ik sprak die mee waren zeiden helaas ook dat Eindhoven beter was. Zelf hadden we de fox schakelstream aan en elke keer als ze naar MVV schakelden kwam er een gevaarlijke kans van Eindhoven.

Hopelijk is dit niet het begin van het einde van dit seizoen. Als Nwakali geen voltreffer blijkt, vrees ik echter middenmoot met de kerst. Maar ik hoop natuurlijk dat ik het mis heb.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2016 11:49
Willems
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 69
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht 09-09 #70
Misschien was Eindhoven wel beter. Kan ik niet beoordelen vanaf mijn vakantieadres. Kan zelfs geen samenvatting zien. Maar als we nu al ontevreden zijn met een gelijkspel bij Eindhoven geeft dat aan welke stappen we gemaakt hebben. Van Nwakali mogen we wel wat verwachten, maar niet dat hij met z'n 18 jaar ons ineens naar een veel hoger niveau brengt of even kampioen maakt. Gewoon reëel blijven. En als nkoyi weer fit is beschikken we ook voorin over een goede spits. Verheijdt is m.i. Niet de spits die er 15 inschiet, maar wel een keiharde werker die we bij momenten heel hard nodig zullen hebben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2016 13:06
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht 09-09 #71
Hier een link naar een wat langere samenvatting.

www.nu.nl/jupiler-league/4319419/bekijk-...-mvv-maastricht.html
De volgende gebruiker (s) zei dank u Willems

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2016 13:12 11 sept 2016 13:14 door Willems. Reden: Foutje
Willems
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 69
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht 09-09 #72
Bedankt, maar deze krijg ik niet te zien, waarschijnlijk doordat ik in het buitenland zit en dit iets met ip adressen te maken heeft. Zal een weekje moeten wachten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 sept 2016 10:12
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht 09-09 #73
Facebook kan je daar wel kijken neem ik aan?

www.facebook.com/Trepke-B-132352476873346/

Hier kan je de samenvatting en interviews kijken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Willems

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 sept 2016 10:52
Willems
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 69
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht 09-09 #74
Heb ik net gedaan, hartstikke bedankt. Applaudisseer vrijdag maar extra hard voor Jordi, want ik kan er niet bij zijn helaas. Maar is gelukkig maar een wedstrijd tegen een van namaakploegjes die alleen mee mogen doen om de hele competitie in de war te schoppen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2016 13:22
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 607
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht 09-09 #75
Schroyen en Pedro in eftal van de week op VI

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.470 seconden