Eindhoven - MVV Maastricht 09-09

09 sept 2016 10:07
Maakneetoetboenaotouw
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht 09-09 #46
Als iemand een link vindt voor een stream, zet deze aub in dit topic! BVD :applaus:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 sept 2016 15:52
mvv925
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 48
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht 09-09 #47
Wedstrijd is nog niet begonnen dus kan niet met zekerheid zeggen dat het werkt, maar deze site werkt bijna altijd: www.streamgaroo.com/live-sport/football/...am-09-september-2016

op een andere site staan voorlopig alleen volendam-vvv, nac enz. ( livetv.sx/en/competitions/165/ )

laatste tijd vind ik het steeds lastiger worden om streams te vinden... kan ook aan mij liggen of zou fox toch maatregelen hebben getroffen?
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 sept 2016 16:23
Gamin
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 72
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht 09-09 #48
is dit een stream waarop de wedstrijd dan volledig te volgen is, of alleen doelpunten?

Kompleminte
Gamin!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 sept 2016 16:33
mvv925
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 48
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht 09-09 #49

Gamin schreef : is dit een stream waarop de wedstrijd dan volledig te volgen is, of alleen doelpunten?


Tegen Achilles en nac op deze site de volledige wedstrijd kunnen volgen, helaas wel zonder commentaar en herhaling

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 sept 2016 16:36
Gamin
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 72
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht 09-09 #50

mvv925 schreef :

Gamin schreef : is dit een stream waarop de wedstrijd dan volledig te volgen is, of alleen doelpunten?


Tegen Achilles en nac op deze site de volledige wedstrijd kunnen volgen, helaas wel zonder commentaar en herhaling


Ok thx!!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Kompleminte
Gamin!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 sept 2016 17:23
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht 09-09 #51

mvv925 schreef : laatste tijd vind ik het steeds lastiger worden om streams te vinden... kan ook aan mij liggen of zou fox toch maatregelen hebben getroffen?


het laatste helaas : sebn.sc/

Vanaf heden hebben we de trieste doch noodzakelijke beslissing genomen om geen Fox sport meer te streamen wat inhoud dat er geen Nederlandstalige eredivisie streams meer zullen zijn.
De advocaten Bureau van Foxsport heeft ons gesommeerd alle Eredivisie activiteiten met onmiddellijke ingang te stoppen.
Als we daar geen gehoor aan zouden geven zouden wij strafrechterlijk worden vervolgd met alle nare gevolgen vandien.
Hopelijk heeft u begrip voor deze situatie en blijft u ons steunen....... Team SEBN

Ellek nadeel hebt sein foordeel...zag Cruyf... :)

kinnne veer toch gewoen de volgende oetwedstrijd bij Sjraar toes goon kieke.. :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
dee brave mins deid dat (kieke dus) hielemaol legaal en zuut us aoch geer koume ;) is ut neet zoe Sjraar...? :P :daag:
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 sept 2016 21:02
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 sept 2016 21:58
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht 09-09 #53
Kos beeter, had gehoup op mie ...
Sjoen wie ze trök gekoume zien...
mer bin kontent me e puntsje !

Bin (weer) gruuts op die vaan us die met oet ginge: manjefiek en bedaank veur eur gezaank :thumbsup:

@ Legia: dziękuję bardzo voor je beeldverslag ! de sjet heeft genoten :applaus:

Tot in de Geusselt en fein wiekend allemaol !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 sept 2016 22:28 09 sept 2016 22:29 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht 09-09 #54
Stand

1. Jong PSV 6 - 14
2. FC Volendam 6 - 13
3. VVV 6 - 12
4. MVV 6 - 11
5. Nac 6 - 11
6. Jong Ajax 5 - 10
7. Fortuna 5 - 10

Volgende week vrijdag de topper tegen Jong Ajax.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 sept 2016 22:39
mvv925
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 48
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht 09-09 #55
dankzij een onverwachte maar uiterst originele manier van Trepke B toch enigszins de wedstrijd kunne volgen via periscope, mogen ze vaker doen als er geen stream is.
zover ik het heb kunnen volgen, eerste kwartier matig, daarna iets beter, maar eindhoven bleef het overwicht houden. Zoals we vaker gezien hebben, matig begin tweede helft en daardoor valt de 1-0. MVV pakt het goed op en Pedro maakt zichzelf meteen belangrijk met een assist en schroyen maakt 1-1. de 2-1 had vervolgens beide kanten op kunnen gaan maar viel niet.
Had vooraf 2-1 eindhoven verspelt, maar gelukkig toch een punt overgehouden. laat toch wel zien dat we echt goed bezig zijn (we doorbreken een reeks van 7x verliezen tegen eindhoven, winnen van nac en beter zijn dan vvv)
ik had vooraf getekend voor 1 punt, achteraf had er misschien meer in gezeten. Maar ach, we staan vierde, waar zeik ik nog over.. op naar jong ajax in een volle geusselt!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 sept 2016 23:08
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht 09-09 #56
Wat is het stil hier, 1-1 uit bij angstgegner Eindhoven vinden we blijkbaar al normaal ;) . Heb de wedstrijd niet gezien, op basis van radioverslag leek gelijkspel het maximaal haalbare. Belangrijk dat in dit soort wedstrijden waarin het misschien wat minder loopt toch een puntje wordt gehaald. Hoe vaak verliezen we dit soort wedstrijden niet?! Mentaal ook lekker om na 2 weken niet voetballen en zo vlak na het vertrek van Croux een punt te pakken de angstgegner.

Oneerlijkheid van het transfersysteem werd overigens wel weer lekker duidelijk. Bij Eindhoven stonden tov vorige wedstrijd 3 nieuwe spelers erbij die de eerste wedstrijden ofwel niet meededen vanwege transferperikelen ofwel die alsnog binnengehaald zijn. Die vorige wedstrijd verloren ze 4-0 bij Almere. Een elftal met Rai Vloet en Caenepeel is toch duidelijk van ander kaliber. Het is al heel vaak gezegd, maar het is absurd dat de markt niet aluit voor aanvang van de competitie.

Al met al hebben zitten we bijna op 1/6e van de competitie, hebben we 6 wedstrijden gespeeld, waarvan 4 uit, en met Helmond, NAC en Eindhoven bepaald niet de makkelijkste uitwedstrijden. In totaal 1x verloren. Gewoon een prima start van de competitie!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Jacques, itsman, bokkesprongen, kyleman333

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2016 09:40
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht 09-09 #57
Prima debuut Pedro
Vandaar dat Pedro een kwartier voor tijd met een ogenschijnlijk gemak zijn tegenstander op een weergaloze manier passeerde en uit zijn strakke,lage voorzet Joeri schroijen de gelijkmaker zag scoren.
(Zie de Limburger van vandaag)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2016 09:48
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht 09-09 #58
Wie de wedstrijd gisteren heeft gezien, moet erkennen zonder Cerami te kort te doen
dat Mustafa, in de basis moet.
Verder vraag ik me af, wat is met Ippel en Nijst aan de hand? (vorm verlies?)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2016 10:27
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3829
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht 09-09 #59

middenstip schreef : Wie de wedstrijd gisteren heeft gezien, moet erkennen zonder Cerami te kort te doen
dat Mustafa, in de basis moet.
Verder vraag ik me af, wat is met Ippel en Nijst aan de hand? (vorm verlies?)


Je doet Ciranni (zo schrijf je dat) te kort. Elsen zou volslagen gestoord zijn om hem er uit te halen, is nu al één van onze beste spelers en de enige die gevaar sticht uit dode spelmomenten met zijn goede trap. Wat wél mogelijk is, is Hawbir linksachter en Schroyen doorschuiven naar voren.

Het middenveld klopt gewoon nog niet, ik denk dat met onze knuffelNigeriaan er bij ook Nys en Ippel beter gaan spelen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2016 10:59
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht 09-09 #60

Jacques schreef :

middenstip schreef : Wie de wedstrijd gisteren heeft gezien, moet erkennen zonder Cerami te kort te doen
dat Mustafa, in de basis moet.
Verder vraag ik me af, wat is met Ippel en Nijst aan de hand? (vorm verlies?)


Je doet Ciranni (zo schrijf je dat) te kort. Elsen zou volslagen gestoord zijn om hem er uit te halen, is nu al één van onze beste spelers en de enige die gevaar sticht uit dode spelmomenten met zijn goede trap. Wat wél mogelijk is, is Hawbir linksachter en Schroyen doorschuiven naar voren.

Het middenveld klopt gewoon nog niet, ik denk dat met onze knuffelNigeriaan er bij ook Nys en Ippel beter gaan spelen.


Denk dat de nigeriaan op de positie van Guvenc gaat spelen en dan kan guvenc gaan strijden met Loshaj voor de laatste positie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.452 seconden