Eindhoven - MVV Maastricht 09-09

03 sept 2016 16:38
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht 09-09 #16
Het blijft gewoon bizar dat deze wedstrijd niet gewoon dit weekend gespeeld wordt, dat de hele Jupiler League stil ligt vanwege WK kwalificatiewedstrijden. In bijna heel Europa wordt op de lagere niveaus gewoon gespeeld. Barcelona B moet gewoon aan de bak vandaag. Maar ja, als hier de top 3 (in dit geval toevallig alleen Ajax en PSV) iets wil dan gebeurt het meteen. In de tweede en derde divisie wordt dit weekend wel gewoon gespeeld, ook door de de jong elftallen in die competitie. Blijkbaar moeten deze clubs zich maar neerleggen bij het feit dat ze spelers missen die met hun nationale (jeugd)eftal op pad zijn. Als we tijdens de interlandweekenden gewoon konden voetballen zou geen enkele speelronde op maandag hoeven plaatsvinden. Ik weet dat het makkelijk lullen is vanachter een toetsenbord, maar ik blijf het bizar vinden dat de rest van de Jupiler League clubs dit zo gelaten lijkt te accepteren en zich niet massaal tegen dit soort flauwekul verzet.

Maar goed. Over de wedstrijd, eerst eens afwachten wie er allemaal bij komen, en daarna kan het alle kanten uit, sluit me dus aan bij wat hierboven al is gezegd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2016 18:11
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht 09-09 #17
Mag MVV dan ook geen oefenwedstrijdje spelen als ze dat zouden willen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2016 08:32
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht 09-09 #18
Hopelijk is onze nieuwe aanwinst van Arsenal vrijdag speelgerechtigd.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2016 09:40 05 sept 2016 09:42 door Heugem.
Heugem
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 53
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht 09-09 #19
Jawel, MVV heeft afgelopen donderdag of vrijdag in de Geusselt geoefend tegen Lierse SK. Vanwege veiligheidsdriehoek mocht hier weer eens geen bekendheid aan gegeven worden.


Verder wordt in vrijwel alle lagere competities gewoon doorgespeeld (Serie B, Segunda Division, etc.). Belachelijk dus dat de Jupiler League wel stil ligt... Maarja, we zullen het moeten accepteren, dit is het moderne voetbal. Alles draait om de duiten en de wensen van een select groepje clubs/tv/bond.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2016 10:01
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht 09-09 #20

Us Clubke schreef : Hopelijk is onze nieuwe aanwinst van Arsenal vrijdag speelgerechtigd.....


Die is speelgerechtigd, althans in Nederland is het papierwerk rond.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2016 11:47
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht 09-09 #21
Volgens T.D. van MVV, zou proceduren minimaal 2 weken duren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2016 12:30
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht 09-09 #22

Lijnsje@tappunt schreef :

Us Clubke schreef : Hopelijk is onze nieuwe aanwinst van Arsenal vrijdag speelgerechtigd.....


Die is speelgerechtigd, althans in Nederland is het papierwerk rond.


Was vanmorgen nog niet op training.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2016 15:05
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht 09-09 #23

ouwe rot schreef :

Lijnsje@tappunt schreef :

Us Clubke schreef : Hopelijk is onze nieuwe aanwinst van Arsenal vrijdag speelgerechtigd.....


Die is speelgerechtigd, althans in Nederland is het papierwerk rond.


Was vanmorgen nog niet op training.


Kwam hij ook niet pas vandaag aan in Maastricht?

knvb wilt andere landen na doen dus waarom niet gewoon doorspelen voor de eerste divisie dit weekend?
De tweede divisie speelt ook gewoon door...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2016 19:03 05 sept 2016 19:14 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht 09-09 #24

middenstip schreef : Volgens T.D. van MVV, zou proceduren minimaal 2 weken duren.


Uit een bericht van woensdag 31 augustus 2016 op de MVV-site

MVV MAASTRICHT HUURT AANVALLENDE MIDDENVELDER KELECHI NWAKALI VAN ARSENAL
...............................................................................................................................
...............................................................................................................................

MVV Maastricht wacht enkel nog op de tewerkstelling voor de Nigeriaan, maar naar verwachting zal dat een formaliteit zijn.
www.mvv.nl/nieuws/mvv-maastricht-huurt-aanvallende-middenvelder

Blijkbaar dus geen formaliteit. !!!!!!!!!!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2016 12:24
Al Bundy
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 37
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht 09-09 #25
Ik verwacht een zwaarbevochten 1-2 overwinning.
Ik zou uitgaan vanuit deze opstelling:

Geens
Moustafa Kuipers Perreira Schroijen

Loshaj Nys Ippel Cerrani
Guvenc

Verheydt

Ik zou nog niet beginnen met onze Arsenal-huurling Nwakali (als hij al speelgerechtigd is), hij zal toch eerst moeten wennen aan zijn ploeggenoten.

Hoe is het eigenlijk met onze andere spits N'Koyi? Is deze fit?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2016 12:33
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht 09-09 #26

Al Bundy schreef : Ik verwacht een zwaarbevochten 1-2 overwinning.
Ik zou uitgaan vanuit deze opstelling:

Geens
Moustafa Kuipers Perreira Schroijen

Loshaj Nys Ippel Cerrani
Guvenc

Verheydt

Ik zou nog niet beginnen met onze Arsenal-huurling Nwakali (als hij al speelgerechtigd is), hij zal toch eerst moeten wennen aan zijn ploeggenoten.

Hoe is het eigenlijk met onze andere spits N'Koyi? Is deze fit?


Lijkt me inderdaad en prima oplossing om Ciranni een plaats door te laten schuiven naar het middenveld. Hawbir kan dan weer terug op zijn basisplek. Denk als die van Arsenal speelt, en die speelt neem ik aan want anders haal je zo iemand niet, dat Guvenc nog wel eens het kind ( niet kleinerend bedoeld) van de rekening kan worden, hoe erg we ook allemaal gecharmeerd van hem zijn.

N'Koyi is op de weg terug. Heeft de oefenwedstrijd meegedaan en kan ongeveer 30 minuten spelen.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Al Bundy

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2016 17:24
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht 09-09 #27
Zo'n speler haal je ook niet voor op de bank dus verwacht wel dat hij speelt als hij speelgerechtigd is.
En ben ik ook bang voor zoals jou Lijnsje dat Guvenc eruit gaat.
Of we gaan 4-4-2 spelen met Guvenc en Verheijd als spitsen en daarachter Nwakali.
Als hij niet speelgerechtigd is dan kan het wel eens zijn dat Ciranni een plaats naar voren gaat.
Mocht hij ook op deze plek zo goed blijven spelen en Moustafa speelt als van ouds weer goed dan gaat het nog een hele luxe worden voor Elsen.
Want op dit moment vind ik gewoon iedereen een goede inzet hebben en gewoon goed spelen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2016 21:15 06 sept 2016 21:15 door Us Clubke.
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht 09-09 #28
Elsen kennende zal er niet veel veranderen behalve de positie van Croux moet natuurlijk worden opgevuld.

Cirrani blijft gewoon rechts back. (voor mij is er geen betere rechts back bij MVV)
Kuipers en Pereira staan gewoon goed. Zelfs Kuipers is met 3 goals zeer goed bezig en Pereira houd O'Çonnor op de bank.
Schrooijen krijg hier stevige concurentie van Moustafa (vindt ik beter op links dan rechts), maar een winnend team verander je niet.
Middenveld zal ook niks veranderen, zelfs onze top speler uit Nigeria zal vanaf de bank beginnen....als hij al speelgerechtig is.
Hier zal Loshay voor mijn gevoel op termijn zijn positie gaan verliezen aan Nwakali. Maar voor hem biedt dit weer perspectief om de positie van Croux in te nemen, om net als vorig jaar in te vallen voor Polizi op de links buiten.
Voor de wedstrijd tegen Eindhoven zal voorin Nkoyi (indien fit genoeg) of Dyon de plaats innemen van Croux. dus maar 1 naam gaat wijzigen tov. Achilles.

Het is een belangrijke wedstrijd die een week later een goed gevuld stadion kan opleveren.
Eerst maar eens zien te winnen, want hier wint MVV zelden de laatste jaren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2016 21:47 06 sept 2016 21:49 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht 09-09 #29
Even belachelijk op de zaken vooruit lopen: kunnen de jong-teams een periode winnen? of schuift de periodetitel dan door? [edit] verduidelijking: stel jong Ajax eindigt eerste, jong PSV tweede en MVV derde, krijgt MVV dan de geldprijs en de plaats in de play-offs? Of gaat dat aan het eind van het seizoen naar de hoogste ploeg in de competitie die geen play-offs heeft gehaald of zoiets?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 sept 2016 22:58 06 sept 2016 23:00 door Us Clubke.
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht 09-09 #30

Jacques schreef : Even belachelijk op de zaken vooruit lopen: kunnen de jong-teams een periode winnen? of schuift de periodetitel dan door? [edit] verduidelijking: stel jong Ajax eindigt eerste, jong PSV tweede en MVV derde, krijgt MVV dan de geldprijs en de plaats in de play-offs? Of gaat dat aan het eind van het seizoen naar de hoogste ploeg in de competitie die geen play-offs heeft gehaald of zoiets?


Wint een jong team krijgt deze de stier en de nacompetitie plek gaat naar de nr. 2
Geldprijs weet ik niet zeker wie die krijgt?
Staat er ook een jong team 2e gaat de nacompetitie plaats niet naar nr.3 ivm. een dergelijke situatie 2 jaar geleden waarbij nr.3 uiteindelijk onderaan stond en toch nacompetitie mocht spelen. Dit vond men uiteindelijk belachelijk en mocht niet meer voorkomen.
De nacompetitie plek gaat dan via de eindstand verdeeld worden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.419 seconden