Eindhoven - MVV Maastricht 09-09

31 aug 2016 17:17
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
Onderwerp Auteur
Eindhoven - MVV Maastricht 09-09 #1
Vrijdag 09 september speelt MVV Maastricht de belangrijke wedstrijd in de eerste periode in en tegen Eindhoven.

Verwachting is dat MVV na het verlies van Croux toch aan zal treden met een sterke 11. Leroy zal hopelijk zijn terug keer op de velden maken. Zijn herstel verloopt voorspoedig.

MVV dat op maar 2 punten van de koploper VVV staat, kan bij winst goede zaken doen. Venlo krijgt Volendam op de koffie, altijd een lastige outsider.

De wedstrijd is wederom helaas een verplichte bus-combi.
Vertrek om 18:00. Wij rekenen met de steun van de Boschpoortbus en de vroegere ultra bussen op een vol uitvak.

Bestel je kaarten daarom snel en steun onze matadoren op deze vrijdag avond in Eindhoven.

www.festivalride.nl/mvv

Zonder inzet, geen waardering

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2016 17:48
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht 09-09 #2
Ik zeg een 1-2. assistje van loshaj op verheijdt in de eerste helft in 2e helft gelijkmaker en een solo van nkoyi in de 82e minuut na een goede invalbeurt. Hopelijk tegen die tijd de vervanger van croux al erbij.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Dominic

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2016 10:04
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht 09-09 #3
Ik denk verlies dit keer, want hier wordt bijna nooit gewonnen. Zelfs niet als je met 0-3 voor staat in de rust....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2016 10:08
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht 09-09 #4
Er is iets met dit MVV wat er andere jaren niet was....ik kan mijn vinger er niet op leggen wat maar het is wel positief.....daarom...ik denk dat ook hier winst te behalen valt en we dit ook zullen doen...ik ga voor de 1-2 :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2016 10:28
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht 09-09 #5
FC Eindhoven is dit jaar volgens mij ook niet wat het geweest is.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2016 10:57
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht 09-09 #6

Schapendonk schreef : Ik denk verlies dit keer, want hier wordt bijna nooit gewonnen. Zelfs niet als je met 0-3 voor staat in de rust....


Dat hoor ik wel vaker van jou....... "Optimist" (bahbah)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2016 11:53
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht 09-09 #7
Tja wat moet ik dan zeggen. 1-4 voor MVV? Dat zou een beetje onlogisch zijn na al die voorgaande jaren...Helmond-MVV zei ik 1-1 MVV-Venlo-2-1 Nac-MVV-0-2 en Achilles-MVV- 0-1. Ja inderdaad dat is niet zo optimistisch...maar wat Eindhoven-MVV betreft: eerst zien en dan geloven dit keer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2016 08:32
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht 09-09 #8

Schapendonk schreef : Tja wat moet ik dan zeggen. 1-4 voor MVV? Dat zou een beetje onlogisch zijn na al die voorgaande jaren...Helmond-MVV zei ik 1-1 MVV-Venlo-2-1 Nac-MVV-0-2 en Achilles-MVV- 0-1. Ja inderdaad dat is niet zo optimistisch...maar wat Eindhoven-MVV betreft: eerst zien en dan geloven dit keer.


Keep the faith, Schapendonk!!! We hebben een leuk ploegje!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2016 11:24 03 sept 2016 11:25 door Lijnsje@tappunt.
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht 09-09 #9

Boe is dat feeske? schreef : FC Eindhoven is dit jaar volgens mij ook niet wat het geweest is.


Ben ik met je eens, maar er staat nu toch een andere ploeg na de transferwindow. Caenepeel zal gewoon weer meedoen en daarnaast zijn Leonardo en Vloet erbij gekomen, toch wel een aardige verbetering van wat er stond

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2016 11:33
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht 09-09 #10

Lijnsje@tappunt schreef :

Boe is dat feeske? schreef : FC Eindhoven is dit jaar volgens mij ook niet wat het geweest is.


Ben ik met je eens, maar er staat nu toch een andere ploeg na de transferwindow. Caenepeel zal gewoon weer meedoen en daarnaast zijn Leonardo en Vloet erbij gekomen, toch wel een aardige verbetering van wat er stond

Leonardo is waarschijnlijk pas in oktober speelgerechtigd, dus daar hebben we iig geen last van.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2016 11:52
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht 09-09 #11

pinobel schreef :

Lijnsje@tappunt schreef :

Boe is dat feeske? schreef : FC Eindhoven is dit jaar volgens mij ook niet wat het geweest is.


Ben ik met je eens, maar er staat nu toch een andere ploeg na de transferwindow. Caenepeel zal gewoon weer meedoen en daarnaast zijn Leonardo en Vloet erbij gekomen, toch wel een aardige verbetering van wat er stond

Leonardo is waarschijnlijk pas in oktober speelgerechtigd, dus daar hebben we iig geen last van.



Zijn wij er sterker op geworden naar het weg vallen van Croux?
Ik zie Nwakali nog niet speelgerechtigd zijn ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2016 12:39
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht 09-09 #12

Lijnsje@tappunt schreef :
Ben ik met je eens, maar er staat nu toch een andere ploeg na de transferwindow. Caenepeel zal gewoon weer meedoen en daarnaast zijn Leonardo en Vloet erbij gekomen, toch wel een aardige verbetering van wat er stond


Kan alle kanten op hè. Zoals hieronder al staat, Leonardo mag nog lang niet spelen. Vloet is net nieuw en tot nog toe erg wisselvallig. Canepeel is ook maar zéér de vraag hoe die er mentaal in staat, zou me niets verbazen als die de eerste wedstrijden geen knikker raakt. Als hij al opgesteld wordt.

Van de andere kant kan het net zo goed dat Canepeel en Vloet tegen ons zich willen laten zien en de pannen van het dak spelen.

Hetzelfde geldt voor ons: speelt Nwakali al en hoe goed is die in zijn eerste wedstrijd? Hoe draait het team zonder Croux? Veel van onze aanvallen waren toch een kwestie van Croux lanceren. Hebben we dat in de eerste wedstrijd zonder hem al opgelost? Gaan we Pedro nog voor vrijdag een contract geven en kan die dan meteen meedoen?

Weinig zal me verbazen deze wedstrijd. Een ruime nederlaag, grote overwinning en alles er tussen in is eigenlijk gewoon allemaal mogelijk.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2016 13:52
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht 09-09 #13
Wat ik eerlijk gezegd niet snap, misschien is er een logische verklaring voor, maar waarom tekent zo een Pedro niet gewoon een amateurcontract? Dan mag hij tenminste spelen, kan hij de staf bewijzen in de wedstrijden die hij speelt wat hij echt kan en is hij nog steeds vrij om te gaan en staan waar hij wil. Nu zonder ook maar enig contract mag hij alleen beetje meetrainen en krijgt hij dus ook niks aan vergoeding.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2016 15:22
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht 09-09 #14
Weet niet of Pedro een WW-uitkering heeft.
Als dat wel zo is zou het kunnen zijn dat die uitkering hoger is dan een amateurcontract.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2016 16:21
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Eindhoven - MVV Maastricht 09-09 #15

jovkle schreef :

Schapendonk schreef : Tja wat moet ik dan zeggen. 1-4 voor MVV? Dat zou een beetje onlogisch zijn na al die voorgaande jaren...Helmond-MVV zei ik 1-1 MVV-Venlo-2-1 Nac-MVV-0-2 en Achilles-MVV- 0-1. Ja inderdaad dat is niet zo optimistisch...maar wat Eindhoven-MVV betreft: eerst zien en dan geloven dit keer.


Keep the faith, Schapendonk!!! We hebben een leuk ploegje!!!

Ik heb ieder jaar een seizoenskaart en ook als ze onderaan komen te staan. Dus aan mij zal het niet gaan liggen. Een leuke ploeg heeft MVV met de verrassende aanvullingen zeer zeker. Eens kijken of ze Eindhoven nu wel kunnen knakken. Ik ben benieuwd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.421 seconden