Helmond Sport - MVV

05 aug 2016 23:03
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
Helmond Sport - MVV #61
Ongelofelijk. Weer zijn wij de betere tegen HS en kunnen geen 3 punten meenemen. Maar goed, uiteindelijk nog blij met de 2-2. MVV heeft veel voetballend vermogen. Loshaj heeft inderdaad veel potentie, had een paar fantastische bewegingen en heeft het in zich om een spil in het team te worden. In aanleg is hij mi completer dan Peeters. Peeters had een geweldige pass maar Loshaj heeft meer techniek, is beter in de duels en ziet het spel minstens zo goed als Stef. De Kuuper was een genot om te zien. Guvenc mn het eerste half uur prominent aanwezig. Perreira goed op zijn bekende foutjes na waaruit de 2-1 valt....
HS is welgeteld 3x in de 16 geweest. Wat een armoe. Blij dat ik daar niet iedere week naar toe hoef.:-)

Al met al een hoopgevende avond. Laat Venlo maar komen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2016 23:10 05 aug 2016 23:14 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Helmond Sport - MVV #62

Fabrice schreef : De laatste 14 jaar hebben we er maar één keer gewonnen (2-4 dec 2009), vanavond speelde we er voor de vijfde keer gelijk.


Volgens mij was dat ook nog eens een bekerwedstrijd 4-3. Het wordt echt tijd dat MVV eens wint van Helmond maar ook van Venlook!! B.t.w. ik heb Geens veel anders ervaren. Ik vind hem stukke zekerder dan Coppens. Wat een verademing. Jawel, ik heb er vertrouwen in volgende week!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2016 00:08 06 aug 2016 00:08 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Helmond Sport - MVV #63
Het leek wel alsof MVV thuis speelde en Helmond uit. Totale dominantie gedurende de hele wedstrijd, hoewel er nu ook weer niet zo heel veel grote kansen gecreeerd werden door MVV. Ongelooflijk dat de varkenskoppen bijna alsnog met de 3 punten ervandoor gingen. Kunnen we dan nooit meer een 'normale' wedstrijd spelen tegen hun?

Maar goed, uiteindelijk overheerst het positieve gevoel van een goede wedstrijd en de late goal, heb zin in de eerste thuiswedstrijd!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2016 01:30
elneik
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 65
Meer
Helmond Sport - MVV #64
Achterin; Schrooijen, Perreira en Kuipers perfect. Zeg maar over Schrooijen wat je wilt, dit is een aanwinst voor Mvv! Perreira is ondanks zijn slippertjes van vorig jaar zeer talentvol en Kuipers stond er.. En dat na zo lang blessureleed en gewn wedstrijdritme
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2016 06:32 06 aug 2016 06:34 door tuutsje.
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Helmond Sport - MVV #65
Twee mooi ingekochte goals van MVV.
De hele wedstrijd via de stream gevolgd en op één of andere manier ze live alletwee gemist...
Valt me in de de 93e minuut de stream ook nog eens uit. Laptop uitgezet en richting bed vertrokken. Krijg ik 20 seconden later een bericht op de groepsapp waar staat; pffff. Afgelopen dacht ik.... Ontploft erna de hele groepsapp, toch nog maar ff snel een karmelietje open getrokken.

Vorig seizoen waren Ippel en Guvenc mijn favorieten, nu blijkt wederom waarom ik Guvenc een topper vindt!
Deze jongen is ondanks zijn lichaam altijd gevaarlijk. Zelfs 15 seconden buiten de blessuretijd. Deze jongen hebben wij vorig seizoen goed ingekocht! Een zeer bruikbare speler voor MVV. Wij gaan nog veel plezier krijgen van hem nu hij een stuk fitter oogt dan vorig seizoen.

Verheijdt iets beter, maar komt nog altijd tekort in mijn ogen. Kuipers fantasisch om te zien!

Al met al een mooie prestatie! Tel daarbij nog enkele aanwinsten erbij op en we gaan wederom een spannend seizoen tegemoet denk ik. Fijn weekend!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2016 08:16
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Helmond Sport - MVV #66
Helmond viel zwaar tegen en mvv verraste me.Mvv was de hele partij beter hoewel ze ook niet veel kansen hebben gehad.Hopelijk volgende de week met N'koyi Pedro en /of Bertaccini erbij gaat aanvallend ook meer lukken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2016 08:39
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
Helmond Sport - MVV #67
Gister ook via een matige stream de match gevolgd.
Opvallende was dat HS niet een echte kans kreeg gedurende de 90 minuten , verleden jaar speelde de ploeg al in de onderste regionen , dit jaar na de verbouwing van het team zal dat niet veel anders zijn.

MVV had na de 1-0 natuurlijk een enorm overwicht , zonder echt gevaarlijk te worden, we waren veel beter maar echte mogelijkheden kregen we niet, dat Losheij zo fantastisch heeft gespeeld is ons hier ontgaan , wij vonden zelfs dat we hem amper tot niet gezien hebben tot een beetje het laatste gedeelte van de 2de helft. Het verwondert mij dan ook dat andere forum gasten zo lovend over hem zijn in de match tegen HS, wij hebben hem niet zien opvallen, dat verwachten we trouwens ook niet gezien de leeftijd maar de overdreven lofuitingen hier zijn ook een beetje overdunn

Heel positief vond ik dat we weer eens uit een corner hebben gescoord, dat komt bij ons amper voor , goede kopbal van Nick mooie comeback voor hem.
De 2-1 en de 2-2 hebben we door de verbroken verbinding niet meer gezien, dat de 2-1 valt gezien het wedstrijd beeld geeft toch weer te denken , gelukkig maakt Guvenc de 2-2 , een speler die echt wel t verschil kan maken, maar goed dan Elsen geen wissels op de bank had om hem te vervangen anders was dat zeker wel gebeurd geweest , nu mocht hij blijven staan en was goed voor een punt. Guvenc is zowiezo een speler die ik graag 90 minuten zie spelen
Een punt is voor een opening prima , gezien het spelbeeld is het 2 punten te weinig.
Volgende week tegen VVV krijgen we gelijk een top 5 ploeg op bezoek , verleden jaar 2 keer van hun verloren , nu eens zien of we in ieder geval het verlies achter wegen kunnen laten.

MVV de betere ploeg, HS een degradatie kandidaat , op naar VVV en dan kunnen we een beetje zien waar we staan !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2016 11:32
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Helmond Sport - MVV #68

Napoleon schreef : Heel positief vond ik dat we weer eens uit een corner hebben gescoord, dat komt bij ons amper voor , goede kopbal van Nick mooie comeback voor hem.
De 2-1 en de 2-2 hebben we door de verbroken verbinding niet meer gezien,


Dan zul je extra verheugd zijn dat die 2de goal ook uit een corner viel.. de bal viel recht op de kop van Guvenc die even vrijgelaten werd :D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2016 12:18
Puime
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
Helmond Sport - MVV #69
Als je in de samenvatting goed op Verheijdt let, zie je hem echt goede dingen doen in de combinaties en duels. Zo ook bij de tweede goal waar hij door kopt op Guvenc.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2016 12:47
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Helmond Sport - MVV #70
Samenvatting staat op de voorpagina..

Ik vind de penalty nog altijd belachelijk, er is nauwelijks contact en als het al een overtreding was had de scheids ook nog een vrije trap op de rand van de 16 meter kunnen geven. Die speler viel eigenlijk het strafschopgebied in. Tekenend dat we het seizoen meteen zo moeten beginnen, wat een ramp scheidsrechters in de juup league!


Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2016 13:14
Maikelll043
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
Helmond Sport - MVV #71
Fotoverslag Helmond Sport - MVV Maastricht (klik) :applaus:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2016 14:28 06 aug 2016 14:29 door Fabrice.
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
Helmond Sport - MVV #72
.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2016 14:30 06 aug 2016 14:31 door Fabrice.
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
Helmond Sport - MVV #73

Schapendonk schreef :

Fabrice schreef : De laatste 14 jaar hebben we er maar één keer gewonnen (2-4 dec 2009), vanavond speelde we er voor de vijfde keer gelijk.


Volgens mij was dat ook nog eens een bekerwedstrijd 4-3. Het wordt echt tijd dat MVV eens wint van Helmond maar ook van Venlook!!!


Ik had het alleen over de uitwedstrijden van MVV in Helmond van de afgelopen 14 jaar, die bekerwedstrijd wonnen we in onze Geusselt.

Na de reactie van Jef van Thiel op MVV TV betreffende het zoveelste overbruggingsjaar, heb ik de resultaten MVV sinds 2003 eens erbij genomen (in 2003 kocht ik namelijk mijn eerste seizoenskaart), nou ... je wordt er niet vrolijk van.

MVV speelde de afgelopen 13 jaar, acht maal tegen VVV in de Geusselt.
In de periode 2003-2009 won MVV drie keer, twee maal speelde het gelijk - VVV scoorde toen slecht één maal in 5 wedstrijden.
De afgelopen drie seizoenen waren bedroevend: 1-3, 0-0, 1-3.

't weurt tied mvv !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2016 14:37
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 908
Meer
Helmond Sport - MVV #74
Iech lees hei niks euver 't akkefietsje vaan Ron Passion mèt den arbiter.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2016 14:58
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Helmond Sport - MVV #75

Roei baank schreef : Iech lees hei niks euver 't akkefietsje vaan Ron Passion mèt den arbiter.


Volgens mij heeft Houten het ongebruikelijke tafereel zelfs opgenomen? :D

En LRB je was wel heel snel weg uit de 'sjet' na de 2-1.. Heb je de goal van mvv daarna nog wel meegekregen? ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.418 seconden