Helmond Sport - MVV

20 juni 2016 13:37
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
Onderwerp Auteur
Helmond Sport - MVV #1
van de site van de SC geplukt.
Goed om te lezen dat ze prijs bewust bezig zijn. Hopelijk groeien ze uit tot een solide supportersgroep.

PROMOTIE: HELMOND SPORT en NAC BREDA seizoen 16/17
Voor de eerste 2 uitwedstrijden van het nieuwe seizoen hebben we een mega actie knaller!

Helmond Sport - MVV Maastricht vrijdag 05 augustus 2016
Nac Breda - MVV Maastricht vrijdag 19 augustus 2016

Koop je lidmaatschap van SC + Buscombi naar Helmond of Breda voor € 45 euro. www.festivalride.nl/mvv/

Wij vergeten onze huidige leden natuurlijk niet! Bezoek deze wedstrijden voor maar 20€ per wedstrijd opgeven kan via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. dan controleren we meteen je gegevens ed.

Geen lid en geen lid worden? Losse kaarten kosten komend seizoen 30€ dat vanwege de duurdere entree tickets en buskosten.
Lid zijn loont dus meteen! www.festivalride.nl/mvv/

Leden VZM zijn vanaf komend seizoen niet automatisch lid van de SC. Deze zijn vanaf dit seizoen geheel losgekoppeld.
Zo profiteer je het hele jaar lang door van € 5 euro korting per wedstrijd. Heb je voorrang bij het kopen van kaartjes bij cruciale wedstrijden, ontvang je een persoonlijk pasje en kortingscode. (tijdens de 2de en 3de thuiswedstrijd af te halen bij de KEET)

Vertrektijden zijn nog niet bekend.

Zonder inzet, geen waardering

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2016 12:31 20 juli 2016 12:40 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Helmond Sport - MVV #2
Mag ik al een voorspelling doen? Ik krijg een beetje een déja vu van vorig seizoen. Openingswedstrijd uit in Helmond 1-0. MVV zal niet overlopen worden maar ik denk aan het zelfde scenario. Wanneer heeft MVV trouwens voor het laatst een openings wedstrijd gewonnen? Dat zal alleen zijn geweest in het jaar dat MVV een half seizoen bovenaan stond. Ik hoop dat hier eens verandering in komt!! En zeker met oog op de 2 wedstrijden die dan volgen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2016 15:02
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 607
Meer
Helmond Sport - MVV #3
Als ik kijk naar de afgelopen jaren dan is MVV veelal uit begonnen..

De resultaten hiervan zijn ook niet om over naar huis te schrijven

2016-2017 Helmond Uit
2015-2016 Helmond Uit 1-0 verlies
2014-2015 Almere Uit 5-0 verlies
2013-2014 Dordrecht Uit 2-1 verlies
2012-2013 Eindhoven Uit 2-3 winst
2011-2012 Almere Thuis 3-2 winst

Hopelijk nu wel de drie punten pakken..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2016 15:38
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Helmond Sport - MVV #4
Sportief is uit beginnen een nadeel, financieel voor MVV denk ik een voordeel, want hoe later in augustus thuis, hoe meer mensen terug van vakantie. Hoop dat er veel supporters mee uit gaan, aan de support vorig jaar heeft het niet gelegen dat we verloren.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2016 18:08
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Helmond Sport - MVV #5
Helmond is op dit moment verder dan MVV in mijn ogen als ik hun versterkingen bekijk.

Nieuw
07/16 Robert van Koesveld VD sc Heerenveen
07/16 Jason Bourdouxhe MV VVV-Venlo
07/16 Robert Braber MV Willem II
07/16 Shpend Hasani AV Alemannia Aachen
07/16 Giovanni Hiwat AV Sparta Rotterdam
07/16 Marc Höcher AV Rot-Weiß Erfurt
07/16 Ron Janzen VD RKC Waalwijk
07/16 Ferhat Kaya KP Fortuna Sittard
07/16 Jordy Thomassen AV RKC Waalwijk
07/16 Joris van Gerwen KP FC Eindhoven
07/16 Maikel Verkoelen VD RKC Waalwijk
07/16 Furhgill Zeldenrust AV FC Den Bosch

Dus verwacht evenals Schapendonk een nederlaag als ik het nu vergelijk. Echter is het nog lang tot 5 augustus en blijft het voetbal.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2016 18:16
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1160
Meer
Helmond Sport - MVV #6

Anna D. schreef : Helmond is op dit moment verder dan MVV in mijn ogen als ik hun versterkingen bekijk.

Nieuw
07/16 Robert van Koesveld VD sc Heerenveen
07/16 Jason Bourdouxhe MV VVV-Venlo
07/16 Robert Braber MV Willem II
07/16 Shpend Hasani AV Alemannia Aachen
07/16 Giovanni Hiwat AV Sparta Rotterdam
07/16 Marc Höcher AV Rot-Weiß Erfurt
07/16 Ron Janzen VD RKC Waalwijk
07/16 Ferhat Kaya KP Fortuna Sittard
07/16 Jordy Thomassen AV RKC Waalwijk
07/16 Joris van Gerwen KP FC Eindhoven
07/16 Maikel Verkoelen VD RKC Waalwijk





De helft van die geweldige spelers komen van clubs die bij de laatste 5 van de JL zijn geeindigd .
07/16 Furhgill Zeldenrust AV FC Den Bosch

Dus verwacht evenals Schapendonk een nederlaag als ik het nu vergelijk. Echter is het nog lang tot 5 augustus en blijft het voetbal.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2016 18:48
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Helmond Sport - MVV #7

Sjonnie schreef : De helft van die geweldige spelers komen van clubs die bij de laatste 5 van de JL zijn geeindigd .
07/16 Furhgill Zeldenrust AV FC Den Bosch


Wil niet zeggen dat individuele spelers uit zo'n team geen kwaliteiten hebben. Die Zeldenrust die je eruit haalt kan heus wel voetballen hoor. Scoorde trouwens nog tegen MVV in Den Bosch die late gelijkmaker. De meesten wilden ook de keeper van laagvlieger Fortuna hebben of niet?

En leer eens quoten btw. ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2016 19:04
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Helmond Sport - MVV #8

Anna D. schreef :

Sjonnie schreef : De helft van die geweldige spelers komen van clubs die bij de laatste 5 van de JL zijn geeindigd .
07/16 Furhgill Zeldenrust AV FC Den Bosch


Wil niet zeggen dat individuele spelers uit zo'n team geen kwaliteiten hebben. Die Zeldenrust die je eruit haalt kan heus wel voetballen hoor. Scoorde trouwens nog tegen MVV in Den Bosch die late gelijkmaker. De meesten wilden ook de keeper van laagvlieger Fortuna hebben of niet?

En leer eens quoten btw. ;)


Toppers daar ben ik jaloers op!
MVV had met deze spelers erbij kampioen kunnen worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2016 19:48
stef
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 67
Meer
Helmond Sport - MVV #9
eindhoven 4-3 verlies na 0-3 voorsprong

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2016 20:05 20 juli 2016 20:06 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Helmond Sport - MVV #10

stef schreef : eindhoven 4-3 verlies na 0-3 voorsprong

Ja dat was een goeie en die hebben ze nog te goed. Echter werd dit weer gelijk getrokken door 2 jaar daarna met 2-3 te winnen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2016 10:01
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Helmond Sport - MVV #11
Helmond heeft op dit moment een betere selectie, maar ik meen dat daar ook een deel wit en een deel zwart aan de spelers wordt gegeven, iets wat MVV niet meer doet. Daarnaast wil ik nog wel eens zien of dit team zich pakt. Vorig jaar in de winterstop hebben ze ook veel nieuwe spelers gehaald, maar buiten tegens ons een wereldpartij te spelen hebben ze geen knikker meer geraakt.

Kaya: Goede doelman, die andere van EHV ken ik niet.

Verdedigers: Verkoelen vind ik persoonlijk niet goed genoeg, net als Janzen. Dan hebben wij toch wat betere spelers op het veld staan betreft de laatste linie.

Middenvelders: Hocher is al een tijdje minder, Braber vind ik langzaam geworden en Bourouxhe is alles of niets in zijn wedstrijden. Bij EHV vaak goed, bij VVV geen pepernoot geraakt. Dan zie ik met ons huidig middenveld zonder waardige vervanger van Peeters toch gelijkwaardig, met een licht voordeel voor MVV betreft loopvermogen. Op middenveld en verdediging maak ik me geen zorgen.

Aanvallers: gewoon goed wat ze hebben aangetrokken. Twee snelle vleugelspelers met Hiwat en Zeldenrust en een spits , Thomassen, die in dit systeem past. Deze linie is beduidend beter als de onze.

Ik vind het , op basis van het hierboven geschreven bericht, een 50-50 wedstrijd. MVV heeft geen doelman , maar die zal ongetwijfeld nog komen. Dan hebben wij een betere verdediging, een gelijkwaardig middenveld en een slechtere aanval. Maar aangezien we hier de laatste jaren moeizaam en amper winnen...................

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2016 14:08 21 juli 2016 14:10 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Helmond Sport - MVV #12

Lijnsje@tappunt schreef : Helmond heeft op dit moment een betere selectie, maar ik meen dat daar ook een deel wit en een deel zwart aan de spelers wordt gegeven, iets wat MVV niet meer doet. Daarnaast wil ik nog wel eens zien of dit team zich pakt. Vorig jaar in de winterstop hebben ze ook veel nieuwe spelers gehaald, maar buiten tegens ons een wereldpartij te spelen hebben ze geen knikker meer geraakt.


Dat komt omdat voor Helmond als ook voor fc Eindhoven maar ook den Bosch en VVV tegen MVV de wedstrijd van het jaar is. Zowel uit als thuis, geven die zich dan 200%. Daarna hoeft het weer allemaal een stuk minder en verliest men van Achilles of Telstar. Want de keren dat MVV wint van Eindhoven, Helmond en VVV zijn in 10 jaar tijd niet heel vaak geweest. Dat zegt genoeg. En ieder jaar opnieuw zeg ik op dit forum dat MVV zich 250% moet geven tegen deze clubs en bijna ieder jaar gaat het weer mis.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2016 14:13
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 552
Meer
Helmond Sport - MVV #13
Serieus? Helmond betaalt zwart? Hoe kom je daar bij? Hahaha ff genoeg mvvfans voor mij.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2016 14:33
Malpertoni
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 157
Meer
Helmond Sport - MVV #14
A.s. vrijdag begint de competitie en nog niemand met een voorspeliing. Ben ik gelijk de eerste, daar komt ie. De eerste nederlaag is een feit, we gaan daar met 2-0 de boot in. Ook onze nieuwe spits doet niet mee, ergens op het forum gelezen dat hij geblesseerd is geraakt, had over deze spits mijn twijfels.

De mensen die afreizen veel plezier en hopelijk heb ik het mis met mijn voorspelling

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2016 14:42
DeMestreechteneer
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 30
Meer
Helmond Sport - MVV #15
1-2 veur us !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Badjakker

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.395 seconden