Helmond Sport - MVV

05 aug 2016 21:04
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Helmond Sport - MVV #46
En ook scoren, niet te vergeten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2016 21:04
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1168
Meer
Helmond Sport - MVV #47
Kuuuuupppeerrrrrr

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2016 21:51
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 303
Meer
Helmond Sport - MVV #48
Niks veranderd dus in het nieuwe seizoen. Betere ploeg...geen doelpunt kunnen maken en weer de deksel op de neus in de laatste minuut tegen een elftal dat de bal amper naar iemand met hetzelfde shirt kan spelen. Armoe troef...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2016 21:53 05 aug 2016 21:57 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 816
Meer
Helmond Sport - MVV #49
Toch nog gelijkmaker in de 94e minuut door harde werker Guvenc.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2016 21:55 05 aug 2016 22:05 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 816
Meer
Helmond Sport - MVV #50
Wat een misselijke kutclub is dat Helmond: waardeloze jengelende voetballers zonder enig voetballend vermogen; en maar tijdrekken... Die 2-1 komt door een vrije trap tegen Pereira die geen vrije trap was. Dat zijn dus een of twee doelpunten/cadeautjes van Bax aan Helmond! Gelukkig valt in de slotseconde toch nog de 2-2... (gelukkig liet Bax wel vier minuten doorspelen vanwege die tijdrekkerij). Maar MVV had moeten winnen!


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, MVV4life, Ster_Drager, Fabrice, Schapendonk, jovkle, itsman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2016 21:57
kyleman333
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 54
Meer
Helmond Sport - MVV #51
Godsamme zeg... Wat ben ik blij dat die bal er nog in gaat. Al is het alleen maar zodat al die emotionele negatieve reacties uitblijven want dat verdient deze ploeg na vanavond echt niet. Grote klasse voor eigenlijk iedereen! Heb genoten van Loshaj, kan echt een waardige opvolger worden van Peeters. Ook het centrale duo erg sterk. Wat een genot om Kuipers te zien heersen achterin. Ook de backs uitstekend! Dit geeft mij in ieder geval hoop!
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, MVV4life, Ster_Drager, Ben Salemans, opadiehard, Brncic, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2016 22:00
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Helmond Sport - MVV #52
Okee ik ben op de eerste plaats ontiegelijk blij met die 2-2 nog maar MVV alsjeblieft zeg. Doe dit wat eerder!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Fabrice, Ben Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2016 22:06 05 aug 2016 22:07 door Lassie80.
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 222
Meer
Helmond Sport - MVV #53
En zo staat je gezicht na 90min op onweer; en 5min later een al opluchting: gerechtigheid!!!

Zonder meteen de vlag uit te hangen; dit was in mijn ogen een puike pot van MVV en een prima opening van het seizoen! Beter dan ik had verwacht. Eigenlijk had hier gewonnen moeten worden gezien het spelbeeld; MVV had het veel betere positiespel. Alleen niet echt veel meer kansen gecreerd dan HS. Vooraf had ik getekend voor een gelijkspel. Wat viel HS tegen zeg; ik heb ze in de MVVFans voetbalpoule ook nog hoog laten eindigen...

Laat Loshaj zich maar fijn ontwikkelen dit seizoen; laat fraaie acties zien en heeft de potentie om Peeters doen te vergeten. Alleen jammer dat Croux en Verheijdt niet veel in het spel voorkwamen. Keeper Geens had niet veel te doen, dus moeilijk om al iets van te zeggen. Op een moment na in de eerste helft maakt hij een degelijke indruk.

Kuipers MotM! Veroorzaakt penalty en scoort de gelijkmaker. Leuk voor hem na zijn blessureleed. Speelde een goede pot en vormde met Pereira een prima centrum.

Als we volgende week O'Conner en Nkoyi erbij hebben dan is de bank ook beter bezet, want volgens mij hadden we vandaag maar 3 veldspelers om te wisselen en hebben we niet 1 gewisseld. (op zich genoeg uiteraard, maar toch...)

Kortom, mijn weekend/seizoen is goed begonnen met MVV!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2016 22:09 05 aug 2016 22:10 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Helmond Sport - MVV #54
Alles leek erop dat dit een 'klassieker' werd, onterechte penalty, tegendoelpunt uit het niets, 90% balbezit en regie over de hele wedstrijd, een dozijn aan kansen die er niet in gaan, tot die laatste seconde, toen kregen we eindelijk eens gerechtigheid. Dit voelt als een overwinning, vooral op het moraal als je je zo terug vecht uit een onterechte nederlaag.

Sjiek dat uitgerekend Nick de 1-1 maakt, een mooie rentree. Hopelijk geeft dit vertrouwen voor volgende week.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Fabrice, Schapendonk, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2016 22:09
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
Helmond Sport - MVV #55

You Are schreef : Hoeveel bussen gaan er vanavond eigenlijk?

We gaan beginnen met een 2-2 gelijkspel!


Wat wordt het komende week? B)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2016 22:12
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Helmond Sport - MVV #56
Prima pot gespeeld, voetballend zag het er vaak prima uit. Loshaj kunnen we heel veel plezier van gaan beleven als hij het niveau blijft vasthouden. Schroijen beviel me prima als linksback, al werd hij natuurlijk defensief niet getest vandaag. Croux weer aantal goede acties, voorzetten en een geweldig schot. Achterin stond het goed, Helaas twee vrije trappen van de zijkant die een penalty en een kopbal opleveren waardoor je twee keer tegen de verhouding in achter komt.

Vier man op de bank ziet er triest uit, maar met Moustafa in Rio, N'Koyi met een blessure, O'Connor die nog niet speelgerechtigd is, en de spelers die echt nog gaan komen lost dit zich vanzelf op.

Is me enorm meegevallen vanavond, hopelijk volgende week 5.500 man op de tribune, dat hebben de jongens na vanavond zeker verdiend.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2016 22:23 05 aug 2016 22:24 door serke.
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
Helmond Sport - MVV #57
MVV absoluut de betere ploeg, Helmond heeft flink in de buidel getast om goede spelers te halen, hier was niks van te zien!
MVV heeft een puike pot gespeeld, heer en meester op het veld.
Helmond heeft 2 punten gestolen van ons, dit smaakt naar meer, ondanks dat we heus wel eens de deksel op de neus zullen krijgen,
Gruutz op us MVV, gevochte tot ut litste, chapeau!,
Veur alle azienpissers oonder us, blief positief, en inderdaad, eine zwaluw maak geine zomer, mer uzze ploog heet loate zien dat veer neet veur de poes zien en oag de mitgereisde supporters, iech hub allein uch gehuurd in dat stadion.
Nogmaals chapeau oan speulers en supporters !!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Fabrice, Ben Salemans, opadiehard, jovkle, itsman, La Chouffe, bokkesprongen, kyleman333

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2016 22:53
You Are
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 166
Meer
Helmond Sport - MVV #58
Ik heb een goed MVV gezien, druk naar voren,bij vlagen goed combinatie spel,en HS werd gedwongen om de lange bal te spelen.

Loshaj is in potentie een geweldige speler! En met Nkoyi ipv Verheijdt zie ik voldoende potentie in dit Team.

Volgende week winnen we weer eens van Venlook.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2016 22:58
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
Helmond Sport - MVV #59
Ik heb het allemaal via L1 Radio gevolgd,
wat was die John Bannier positief zeg,
vooral over het vertoonde spel van MVV.

2-2 is een uitstekende uitslag

De laatste 14 jaar hebben we er maar één keer gewonnen (2-4 dec 2009), vanavond speelde we er voor de vijfde keer gelijk.

Ondanks dat er meer inzat, vind ik het toch een bonuspunt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2016 23:02
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Helmond Sport - MVV #60
Mooi het positieve gevoel overheerst. Ook al had je hier bij de kutclub de volle mep moeten halen. Echter gezien het scoreverloop voelt het toch als een soort van overwinning en gerechtigheid!

Rentree die Kuipers zich nog wel even zal heugen na zo'n lange revalidatie. Eerst de schlemiel met die zware pingel tegen. Dan de held bij de 1-1. Speelde echt weer als vanouds naar mijn smaak, complimenten Nick!

Geens heeft me nog niet kunnen overtuigen. In de lucht toch kwetsbaar en de bal los in de kluts in de 2e helft. Had net zo goed een goal kunnen zijn. Daarna bleef die op z'n lijn staan voor de zekerheid.

4 goals uit standaardsituaties. Het trainen hierop werpt z'n vruchten af, maar we krijgen ze ook zelf tegen daar kan aan gewerkt worden.

Elsen niet gewisseld Martina's en Jungschleger bleven warmlopen. Had toch Schroijen eruit kunnen halen bv. voor Shermaine.

Verheydt wel wat verbetert maar nog niet top. Ongelukkig in de 1e helft bij een corner. Goede reflex van Kaya voorkwam zijn goal. Denk dat Elsen N'Koyi wel een kans gaat geven in de basis als die fit is. Wel natuurlijk volle inzet, maar dat moet vanzelfsprekend zijn.

Maar wat mij betreft vertrouwen naar Venlo toe. Denk dat zij ook niet gerust naar Maastricht afreizen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.501 seconden