M.V.V.-SPARTA

19 apr 2016 10:56
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Onderwerp Auteur
M.V.V.-SPARTA #1
3 Daog veur de match, en nog gein inkel beriech....

Wee steit bij us eigelek op sjèrp? Mesjiens slum um daan tege Sparta 'n geel kaart te score, zoetot iemes gesjors is tege RKC, en d'r dus in de naocompetitie weer bij is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 apr 2016 15:53
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
M.V.V.-SPARTA #2


Meneer MVVke, deze heren mogen vrijdag (tegen Sparta geloof ik) wel een 5e gele kaart pakken voor de zekerheid.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 apr 2016 17:18
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
M.V.V.-SPARTA #3
Ippel trouwens niet meer opstellen tegen Sparta en RKC. Elke gele kaart vanaf 10 die hij er nu al heeft is ook een schorsing.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 apr 2016 17:28
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
M.V.V.-SPARTA #4
Ippel alleen nog tegen Sparta vrijdag lijkt me inderdaad, daarna proberen sowieso om bij RKC iedereen zo veel mogelijk rust te geven, eerste play-off wedstrijd is al 3 dagen na de pot in Waalwijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 apr 2016 18:00
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
M.V.V.-SPARTA #5
Is toch belachelijk eigenlijk. Het zou zo moeten zijn dat iedereen met een schone lei aan de playoffs kon beginnen, afgezien van de rode kaarten (2x geel of direct rood) die in de laatste speelronde vallen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 apr 2016 14:08
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
M.V.V.-SPARTA #6
Hoor net Ron Elsen in een video van MVV TV zeggen dat Pieter Nys nog een schorsing van vorig seizoen bij Sparta open heeft staan en dus niet mee mag doen in de playoffs.. weet niet hoe veel wedstrijden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 apr 2016 14:12 20 apr 2016 14:17 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
M.V.V.-SPARTA #7

jeoff schreef : Hoor net Ron Elsen in een video van MVV TV zeggen dat Pieter Nys nog een schorsing van vorig seizoen bij Sparta open heeft staan en dus niet mee mag doen in de playoffs.. weet niet hoe veel wedstrijden.


Vreemd verhaal, Sparta haalde vorig jaar geen playoffs...
Wel haalde Nys in mei 2014 tijdens zijn laatste playoffs met sparta geel in wedstrijd 2 en 6 van de playoffs toen.

Maar lijkt me zeer sterk dat die schorsing dan 2 jaar later bij een ander team geldt....

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 apr 2016 15:09
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1917
Meer
M.V.V.-SPARTA #8
De wegen van de KNVB zijn ondoorgrondelijk...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 apr 2016 16:00
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
M.V.V.-SPARTA #9
Onbelangrijk, maar toch zo belangrijk.

De stand op de ranglijst op het einde van het seizoen bepaalt voor een deel de verdeling van de televisie inkomsten.
Mvv kan zelfs 11de worden of plaats 6 wacht op ons.

Het verschil op de ranglijst maakt een financieel verschil waar MVV zich een mooie spits van kan kopen! Dus vrijdag, alles geven en winnen voor de cashknallers!

Zonder inzet, geen waardering

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 apr 2016 16:05 20 apr 2016 16:05 door αναρχος.
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
M.V.V.-SPARTA #10
Alwetende,

Weet jij ook precies hoeveel televisie inkomsten bij een bepaalde stand op de ranglijst horen?


Ps. Dat verhaal rondom Nys is natuurlijk weer belachelijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 apr 2016 19:10
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
M.V.V.-SPARTA #11

omnisciens schreef : Onbelangrijk, maar toch zo belangrijk.

De stand op de ranglijst op het einde van het seizoen bepaalt voor een deel de verdeling van de televisie inkomsten.
Mvv kan zelfs 11de worden of plaats 6 wacht op ons.

Het verschil op de ranglijst maakt een financieel verschil waar MVV zich een mooie spits van kan kopen! Dus vrijdag, alles geven en winnen voor de cashknallers!


Is dit nog wel zo? Ik dacht dat dit voor de jupiler league niet meer gold.

Noem me negatief, maar MVV kennende zijn ze blij dat de play-offs binnen zijn en spelen ze de laatste twee wedstrijden erg matig. Tegen RKC kan dat alsnog een overwinning opleveren maar komende vrijdag vrees ik een nederlaag. Met een gelijkspel ben ik tevreden. Hopen dat Almere verliest.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 apr 2016 20:54
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
M.V.V.-SPARTA #12

αναρχος schreef : Alwetende,

Weet jij ook precies hoeveel televisie inkomsten bij een bepaalde stand op de ranglijst horen?


Ps. Dat verhaal rondom Nys is natuurlijk weer belachelijk.

Ik heb begrepen dat als we 7e worden het een verschil is van 20.000 euro.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 apr 2016 12:44 21 apr 2016 12:45 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
M.V.V.-SPARTA #13
In principe is dit ook een goede oefenpot voor MVV wat betreft de play offs want 11-tallen van het kaliber Sparta is wat je dan iedere wedstrijd gaat tegenkomen. 6-0 in de heenwedstrijd was niet niks, al moet ik wel zeggen dat het volgens mij 1-0 was in de rust, en na rust iedere bal wat Sparta zowat op goal schoot erin ging. Bovendien waren er goals bij die je volgens mij als JL spits maar één keer maakt in je leven. Los van het feit dat Coppens in die tijd een stuk minder goed keepte dan nu, mag je het gerust een geflatteerde uitslag noemen. Het zou leuk zijn als MVV hetzelfde zou laten zien als tegen Emmen, al weet ik niet of ze er nog vol voor gaan. Het kan net zo goed een gezapige 0-0 worden wat ik dan ook in gedachte heb. 0-0.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 apr 2016 16:26
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
M.V.V.-SPARTA #14
Typisch Jacques, kijk eens uit een andere bril!!!

Jacques schreef :

omnisciens schreef : Onbelangrijk, maar toch zo belangrijk.

De stand op de ranglijst op het einde van het seizoen bepaalt voor een deel de verdeling van de televisie inkomsten.
Mvv kan zelfs 11de worden of plaats 6 wacht op ons.

Het verschil op de ranglijst maakt een financieel verschil waar MVV zich een mooie spits van kan kopen! Dus vrijdag, alles geven en winnen voor de cashknallers!


Is dit nog wel zo? Ik dacht dat dit voor de jupiler league niet meer gold.

Noem me negatief, maar MVV kennende zijn ze blij dat de play-offs binnen zijn en spelen ze de laatste twee wedstrijden erg matig. Tegen RKC kan dat alsnog een overwinning opleveren maar komende vrijdag vrees ik een nederlaag. Met een gelijkspel ben ik tevreden. Hopen dat Almere verliest.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2016 07:51
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
M.V.V.-SPARTA #15
Ja hoor, ik roep al maanden dat MVV stiekem naar de vijfde plaats moet kijken en nu één wat negatiever berichtje en dat is meteen typisch :cheer:

Jovkle, MVV gaat de play-offs winnen. Denk nog maar eens aan dit bericht als we in Eindhoven/Breda in het uitvak een groot feest bouwen. :thumbsup:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.360 seconden