M.V.V.-SPARTA

22 apr 2016 12:16
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
M.V.V.-SPARTA #16
Kom vanavond na de match eens kijken bij het eindeseizoenfeest. Begint om 22uur op het foodplein hoek AS/QP. Tot straks!

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Jacques, aait wief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2016 22:05 22 apr 2016 22:06 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
M.V.V.-SPARTA #17
Lekkere wedstrijd was dit. Opeens begon die scheids de laatste 20 minuten te fluiten als een kanarie. MVV kwam hierdoor totaal niet meer aan de bal. Hij heeft in mijn ogen Sparta naar de overwinning begeleid. Sparta moest en zou winnen. Verschrikkelijk doorzichtig weer. Daarnaast hoop ik niet dat met een van onze beste aanvallers iets is want hij werd letterlijk uit de wedstrijd getrapt met een continue wegwuivende scheids. Is dat wel zo dan kan het zijn dat we dankzij de kampioen in de nc niks ervan gaan bakken. Sparta, KNVB, bedankt!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2016 22:28
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
M.V.V.-SPARTA #18
Ik zeg van tevoren voorspelde uitslag,we spelen leuk mee, maar in de eerste helft wat doet coppens?
ik denk ook dat bij die tweede goal van sparta hij te ver voor zijn doel staat!
We moeten ook niet meer gaan hopen op meer, eerste ronde misschien maar daarna over en uit.
Ben voor het eerst tien minuten voor tijd bij de tweede goal van rot je knor naar huis gegaan pure fustratie na bijna 16 jaar(juup) was ik het spuugzat ...is er hoop?...als er bij ons een belangrijke speler wegvalt heb je er niks voor in de plaats.
Ik ben super ja super teleurgesteld,klinkt banaal...maar heb het even helemaal gehad...ga nu stoppen...gr opa :schamen:

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2016 22:30
Meeser
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 119
Meer
M.V.V.-SPARTA #19
Eerste helft een leuk spelend Mvv gezien met zelfs een goed spelende Verheijdt. Tweede helft kon Mvv de bal niet meer in de ploeg houden. Knops en Pareirra speelden geen sterke wedstrijd. Ondanks er niets op het spel stond waren de tribunes nog goed gevuld. Het is inderdaad te hopen dat Croux door zijn blessure kan meedoen in de nacompetitie, volgens mij nu tegen Emmen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2016 22:34
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
M.V.V.-SPARTA #20
Opnieuw bleek dat MVV tegen kwalitatief betere tegenstanders ongeveer een helft leuk mee kan voetballen, maar het uiteindelijk aflegt. In de tweede helft was de ploeg onherkenbaar. Tja waar ligt dat aan, dat is deels net dat beetje kwaliteit wat we missen (tegengoal 1 en 2 zijn zeer onnodig), maar ik had ook de indruk dat in de tweede helft het vizier bij een aantal spelers toch al half richting nacompetitie ging, waardoor er net een tandje minder fel op de bal gezeten werd.
Achja, al met al, het is jammer, een nederlaag is altijd balen. Maar laten we eerlijk zijn, het is belangrijker dat we er 2 mei staan. Hopen dat Croux niet al te flink geblesseerd is!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2016 22:37 22 apr 2016 22:47 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
M.V.V.-SPARTA #21
opa: 1e goal van sparta valt door een vrije trap waar hij eigenlijk daarvoor een voor MVV had moeten geven. De scheids draaide als een blad aan een boom de laatste 20 minuten. Dit heeft MVV de wedstrijd gekost. Ook almere is voorbij waardoor het hele programna in de NC op dit moment gewijzigt is. Je treft zelfs uiteindelijk Venlo mocht het zover komen. Ik blijf erbij dat het er heel dik bovenop lag wat de scheids in gedachten had. Ben ook na de 1-2 vertrokken want ik wist meteen genoeg.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2016 22:41
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1160
Meer
M.V.V.-SPARTA #22
Ik zou als ik Ron was spelers als Peters/Croux en Guvenc volgende wedstrijd niet opstellen . Stel dat je in de Playoffs spelers als Peters/Nys/Croux en Guvenc moet missen , dan zijn we snel klaar .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2016 22:49 22 apr 2016 22:54 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
M.V.V.-SPARTA #23
ach ja dat Sparta 3 keer scoort in de 2e helft en in Rotterdam 5 keer in de 2e helft zegt me genoeg. Ik geloof dat Fortuna daar won met 1-2. Jongens wat een farce. Ik ga er geen woorden meer aan vuil maken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 apr 2016 00:22
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
M.V.V.-SPARTA #24

Schapendonk schreef : ach ja dat Sparta 3 keer scoort in de 2e helft en in Rotterdam 5 keer in de 2e helft zegt me genoeg. Ik geloof dat Fortuna daar won met 1-2. Jongens wat een farce. Ik ga er geen woorden meer aan vuil maken.


Fortuna speelde met zeer veel mazzel 1-1 bij Sparta. Ik geloof dat Fortuna tijdens die wedstrijd 1x op doel heeft geschoten tegenover meer dan 30 pogingen van Sparta.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 apr 2016 01:13
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
M.V.V.-SPARTA #25
Net terug van Eindeseizoenfeest, was gezellig even met de spelers en aardig druk!

Deze wedstrijd was er voor beide ploegen geen druk, soort oefeninterland, waarbij je het net als tegen VVV aflegt tegen een spits die er 25 in schiet op een seizoen... Die kwaliteit heeft MVV niet en daar moet je je bij neerleggen.

Focus op de nacompetitie, en voor opa en de rest. STOP LIMITING BELIEF! (google dat maar eens)

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 apr 2016 01:58
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
M.V.V.-SPARTA #26
Croux doet mee nacompetitie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 apr 2016 10:01 23 apr 2016 10:02 door De Zwarte Vogel. Reden: tekst
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
M.V.V.-SPARTA #27

opadiehard schreef : .........maar heb het even helemaal gehad...ga nu stoppen...gr opa :schamen:


Kop op Opadiehard, in al die jaren heb je toch wel zwaardere dagen meegemaakt in de Geusselt!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 apr 2016 10:16
mvvcasbrul
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 74
Meer
M.V.V.-SPARTA #28
Ik kan Opa Diehard best begrijpen !! De 1e helft was inderdaad vrij aardig met de beste en meeste kansen voor MVV. De 2e helft trok echt nergens op. Was het de kwaliteit van Sparta of het onvermogen en conditioneel erdoor zitten van MVV ik denk zelfs eerder het 2e.
Madame Knops speelde weer vandaag als een half eitje! In de 1e helft presteerde hij het om binnen 2 minuten een vrij bal 2x achter mekaar op dezelfde manier in de voeten van de tegenstander te schuiven ! In de 2e helft overal te laat speelde 4 meter van Verhaar af die ook mede daardoor alle ruimte had bij zijn 2 goals. Zijn medemaatje Perreira waar je iedere keer je hart vast houdt wat die nu weer gaat doen was ook al niet veel beter. Dan een dikke chapeau voor Werker en Mustafa, zij doen tenminste wat ze moeten doen, en winnen tenminste ook hun duels. Een grote tip aan MVV doe er alles aan om Danyl Werker voor MVV te behouden. !! Samen met hopelijk weer de Kuuper achterin het centrale duo achterin volgend seizoen. Knops mag voor mij en vele anderen hopelijk andere oorden gaan opzoeken !! Ook nog een compliment voor de Super Turk als hij de bal heeft gebeurd er altijd wel wat verrassends alleen jammer dat hij gisteren zeker de 2e helft zo weinig bruikbare ballen kreeg. Ik neem aan dat de gele kaarten van Knops, Ippel en Croux bewust waren zodat ze kaartenvrij aan de nacompetitie kunnen beginnen ?? Hopelijk dan voor sommige spelers met een betere instelling als gisteren de 2e helft het geval was !!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 apr 2016 10:27 23 apr 2016 10:28 door Anna D..
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
M.V.V.-SPARTA #29
Deze kaarten maken niet uit wat betreft de nacompetitie, staat op zich. Daarom is Nys geschorst vanuit zijn Sparta tijd 2 seizoenen terug.

Wel voor de 1e competitiewedstrijd bij MVV of een andere club. Dus vandaar dat ze liever tegen RKC er niet bij zijn en die kaart hebben gepakt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, mvvcasbrul

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 apr 2016 10:48
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
M.V.V.-SPARTA #30
Prima eerste helft gespeeld, misschien wel een van de beste van het seizoen. Vooral bij Peeters en Croux lukte bijna alles. Jammer dat het maar 1-0 was bij rust, hadden een paar goede kansen al ging Sparta ook 2 keer uit het niets 1 op 1 met Coppens. Tweede helft vele malen minder, slecht zelfs bijna. Waar het aan lag, geen idee. Kwaliteit van Sparta of er zelf niet meer volledig voor gaan. Wat mij betreft een jeugdelftal laten spelen tegen RKC en dan tegen Emmen/Volendam/Almere beginnen zoals de eerste helft.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.358 seconden