Fortuna - MVV

12 apr 2016 15:24
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Fortuna - MVV #76
Deal Mental, vanaf Emmen volle bak, ik hoop t zo!

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 apr 2016 16:49
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1917
Meer
Fortuna - MVV #77
Ik had vanuit Sittard een hoop opwinding en boosheid verwacht over de toch wel provocerende actie van Guvenc.
Maar niks, totale gelatenheid, berusting en apathie heeft zich van de fortunafans meester gemaakt zo lijkt het.
Ik kan me voorstellen dat wij getuige zijn geweest van de laatste derby.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 apr 2016 17:37 12 apr 2016 17:38 door Nao Väöre.
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Fortuna - MVV #78

Gohf schreef : Tja 1-2 op basis van de 2e helft hadden we wel een puntje verdiend denk ik. Slechte wedstrijd waarin MVV voetballend iets beter uit de verf kwam maar met name in de 2e helft terug gedrongen werd door een opportunistisch spelend Fortuna.

Verder me mateloos geïrriteerd aan het tijdrekken en theater van MVV, maar goed als Fortuna voor had gestaan was dat ook gebeurd zo werkt het nou eenmaal. Het is dan aan de scheidsrechter om dat in de gaten te houden en als die vervolgens dan maar 3 min extra bij telt(waarvan het spel ook weer 2 min stil ligt...) dan snap ik niet waarom hij ieder keer op zijn klokje wijst en doet alsof ie het in de gaten houd. Hadden er rustig 5 of 6 mogen zijn.

Zonder ultras weinig sfeer aan de kant van MVV, al was het bij ons niet veel beter, maar gezien je zo ongeveer de hele wedstrijd achter hebt gestaan was het nog best ok.

Gefeliciteerd met de overwinning en het behalen van de play offs toch weer 2 extra wedstrijden ;)


Sympathiek, dat je ons feliciteert met de overwinning.
Lees je commentaren altijd met veel plezier, deze zijn zeer objectief van aard.
Toch bespeur ik in je verhaal een vreemde constatering (slechts 3 minuten extra speeltijd).
Een andere supporter liet zien dat er vlak voor het verstrijken van de extra-tijd op zijn smartfoon toch echt 97 minuten stond.
Dus Fortuna heeft toch echt meer gelegenheid gekregen om de 2- 2 te maken gelukkig (voor ons) gebeurde dit laatste niet.

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 apr 2016 18:31
vette sajs
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 93
Meer
Fortuna - MVV #79
een wedstrijd zo winnen is ook eens lekker, zeker tegen Sittard, vandaag weer met een smile op mijn werk in dit dorp rond gelopen.
Vorige wedstrijd was het anders om.
Sfeer was mat, maar wat mij het meeste verbaasde was roepen van Elsen rot op door een gedeelte van het vak toen Guvenc gewisseld werd. Je hoeft in mijn ogen geen Cruijf of Van Gaal te zijn, om te zien dat hij het niet meer kon bijbenen na 60minuten en al het gevaar van zijn kant kwam, Mustafa kwam steeds tegen een overtal te staan.
Guvenc is een van de betere , maar wel voor max een uur dan is de koek op. :(
Ik had zou hem al eerder gewisseld hebben.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 apr 2016 18:35
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
Fortuna - MVV #80
Het gaat me trouwens niet perse om deze wedstrijd alleen maar meer ook gewoon in het algemeen. Tijd zou gewoon stop gezet moeten worden iedere keer dat het spel stil ligt. Ben je ook meteen in 1x van al dat theather en tijdgerek af. Maar de FIFA kennende zal dat nooit gebeuren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Oaktree

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 apr 2016 19:01
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 312
Meer
Fortuna - MVV #81
Ik heb de wedstrijd thuis via een online stream kunnen bekijken en ik als MVV supporter, heb me ook wezenloos geergerd en het vele tijdrekken.Maarja, zo gaat dat nou eenmaal in het voetbal. Zou Fortuna ook doen, en dan zou ik me nog meer geergerd hebben :)
Wat betreft de extra tijd: er werd 3 minuten extra tijd bijgeteld, en de arbiter heeft na 94 minuten en een paar seconden afgefloten, dus er is in die extra tijd nog wel wat tijd bijgetrokken.

Over de wedstrijd kan ik vrij kort zijn. Eindelijk opgelucht dat Guvenc in de basis stond. Dik verdiend. MVV toch met redelijk veel geluk overeind gebleven. Het had net zo goed gelijk kunnen worden, of nog veel erger. Zelf erg weinig tot geen kansen gecreeerd, en dat baart me wel zorgen.

Leuk dat de play-offs in het vooruitzicht liggen, echter ik vraag me werkelijk af wat we daar te zoeken hebben ??
Leuk, voor de extra wedstrijden en de inkomsten die daarmee gemoeid zijn, maar ik verwacht er niet al teveel van.
Zoals bijna elk jaar voorin niks in de pap te brokkelen, en daar begint het mee.

Tip: Vanaf nu Guvenc in de basis en zolang mogelijk laten staan !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 apr 2016 19:25
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Fortuna - MVV #82
Als we de play-offs halen levert dit ook een premie op ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 apr 2016 12:40
Mebwaster
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 17
Meer
Fortuna - MVV #83

Boschpoort schreef : Ik had vanuit Sittard een hoop opwinding en boosheid verwacht over de toch wel provocerende actie van Guvenc.
Maar niks, totale gelatenheid, berusting en apathie heeft zich van de fortunafans meester gemaakt zo lijkt het.
Ik kan me voorstellen dat wij getuige zijn geweest van de laatste derby.


Nou BP de tribune waar ik zat ( niet uitvak) ging een klein groepje toch flink door het lint, schoppen slaan tegen stoeltjes, schelden, op dat specifieke moment. Maar ik had het inderdaad ook massaler vewacht.

"Allemaol same, against modern foebal ! "
forum.ultrasmestreech.nl/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 apr 2016 09:52
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Fortuna - MVV #84

middenstip schreef : Als we de play-offs halen levert dit ook een premie op ?

Nee enkel een periode halen brengt premie op. En het kampioenschap uiteraard. De premie voor de play offs is het thuispubliek. MVV kan overigens nog 7e worden. Dat betekent dat ze dan eerst uit moeten naar Volendam. Als ze 8e worden moet MVV eerst thuis tegen Volendam. Wordt je 7e en je verliest in Volendam de 1e wedstrijd met 4-0 dan gaat je hele "premie" de prullenbak in.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.325 seconden