Fortuna - MVV

11 apr 2016 15:34
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
Fortuna - MVV #46
Hou bij het instappen je ID bij de hand, sta je op de lijst, kan je huppa zo naar binnen!

Zonder inzet, geen waardering

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 apr 2016 22:02
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Fortuna - MVV #47
Dramatische wedstrijd van beide kanten van wat ik heb gezien met als toppunt Ospitallieri, blij dat hij voor Fortuna heeft gekozen :lolno:

Zeer belangrijke overwinning, 4 punten en een match minder voor op Telstar en 5 punten voor op Helmond. Beide spelen laatste wedstrijd tegen elkaar, zie ze niet meer over ons heen komen. Daarbij is 1x winnen voor MVV genoeg om zich zeker te spelen. Genoeg kansen, thuis tegen Sparta dat nergens meer voor speelt en uit bij RKC moet je punten kunnen pakken.

Goed begin van de week :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 apr 2016 22:06
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2384
Meer
Fortuna - MVV #48

Peter Pan schreef : Dramatische wedstrijd van beide kanten van wat ik heb gezien met als toppunt Ospitallieri, blij dat hij voor Fortuna heeft gekozen :lolno:

Zeer belangrijke overwinning, 4 punten en een match minder voor op Telstar en 5 punten voor op Helmond. Beide spelen laatste wedstrijd tegen elkaar, zie ze niet meer over ons heen komen. Daarbij is 1x winnen voor MVV genoeg om zich zeker te spelen. Genoeg kansen, thuis tegen Sparta dat nergens meer voor speelt en uit bij RKC moet je punten kunnen pakken.

Goed begin van de week :thumbsup:



Knap dat je dit zo snel berekent,ik reken mij suf maar kom er niet uit...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 apr 2016 22:10
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 829
Meer
Fortuna - MVV #49
Opa , je moet ook niet proberen te rekenen ..........

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 apr 2016 22:12
Meeser
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 119
Meer
Fortuna - MVV #50
Beide clubs lopen niet over van kwaliteit maar in een derby zijn inzet en de punten belangrijk!

Geweldig resultaat van Mvv, de mvv supporters waren goed hoorbaar!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 apr 2016 22:12
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Fortuna - MVV #51
Wat een opsteker!! 2 of 3 punten nog erbij en het is binnen. Dit mag niet meer mis gaan. Leuk cadeau als afsluiting, en in principe verdient deze hardwerkende ploeg dit ook. Vaak genoeg beter geweest dan een tegenstander maar tóch verloren. MVV chapeau!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 apr 2016 22:13
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
Fortuna - MVV #52
Als Almere boven ons komt te staan, kunnen wij het dan vergeten of schuift het dan een plek op omdat ze periode titel hebben?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 apr 2016 22:52
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 965
Meer
Fortuna - MVV #53

SJENG@BOSCHPOORT schreef : Als Almere boven ons komt te staan, kunnen wij het dan vergeten of schuift het dan een plek op omdat ze periode titel hebben?

Volgens mij maakt dat niks uit, als we de rest maar onder ons houden. Trouwens op facebook een schitterende foto van Guvenc die een MVV-vlag op de sittardse middenstip heeft geplaatst!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 apr 2016 23:05 11 apr 2016 23:06 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Fortuna - MVV #54
Die actie van Guvenc.. geweldig natuurlijk!! Maar moet je je eens voorstellen, als de rollen omgedraaid waren en dit gebeurde in de Geusselt met een Fortuna speler die uit de jeugd van MVV kwam.. dan waren er toch een paar door het lint gegaan denk ik!! haha


Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Och jeh

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 apr 2016 23:08
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
Fortuna - MVV #55
Hele, hele slechte wedstrijd waarin de gelukkigste gewonnen heeft. Meer kan ik er niet van maken.
maar wél lekker om zo de punten uit Sittard te stelen.

actie van Guvenc was natuurlijk niet erg doordacht maar op het moment wel prachtig. Sittard is vaan us!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 apr 2016 23:10 11 apr 2016 23:12 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Fortuna - MVV #56
Ook als Almere boven MVV eindigt heeft MVV nacompetitie. Ze moeten enkel Telstar en Helmond onder zich houden die bovendien nog tegen elkaar spelen. Het moet al gek lopen wil dit nog mis gaan. Maar er zijn waarschijnlijk wel nog een paar puntjes nodig.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 apr 2016 23:16
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
Fortuna - MVV #57
Thuis tegen Fortuna verloren wij onterecht, vanavond de rollen omgedraaid. Het was niet best, maar wat een belangrijke 3 punten zijn dit, zeker gezien de andere uitslagen! We zijn er zeker nog niet, maar dit is hoe dan ook een grote stap richting play-offs!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 apr 2016 01:00
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Fortuna - MVV #58
De wedstrijd via stream moeten kijken ivm nachtdienst. Perreira bracht ons weer met wat knullige acties in gevaar... Scheids floots bijna voor alles. De vrije trap waar de1-1 uit valt was zeer makkelijk gegeven. Wij winnen ook eens een keer met slecht voetbal, ik ben er niet rouwig om.

Worden nog drie spannende speelrondes;

Met Telstar als minst gevaarlijke kanshebber. Zij krijgen Oss uit en Helmond thuis. Aangezien zij nog max 6 punten kunnen pakken verwacht ik dat ze er maar 3 pakken tegen Oss. Buiten dat verkeren ze ook nog eens in een slechte vorm.

Helmond daarintegen, krijgt de Eagles en Oss thuis en de laatste wedstrijd tegen Telstar uit. Mijn gevoel zegt dat die alle wedstrijden winnen. Hebben een beter doelsaldo dan ons en staan dus eigenlijk maar 4 punten los van ons. Ik denk dat het pas in de laatste ronde beslist wordt. Tenzij de Eagles hun taak volbrengen of wij van Emmen winnen komende vrijdag.

Spannend!
De volgende gebruiker (s) zei dank u hindriks

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 apr 2016 01:28 12 apr 2016 02:57 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 816
Meer
Fortuna - MVV #59
Jammer genoeg konden mijn broer Frank en ik vanavond niet bij de wedstrijd aanwezig zijn. Tja, voetbal op maandagavond is klote. Aan de samenvatting op SBS6 te zien was het billenknijpen aan het eind van de wedstrijd. Maar we hebben gewonnen. Mogen wij van MVV ook eens wat geluk hebben?

Wat een mooie goal van Nijs! En wat een belangrijke winnende goal van Werker! Sinds Werker meespeelt, gaat het stukken beter met MVV. MVV moet Daryl Werker kost wat kost zien te behouden!. Nou ja, kost wat kost: binnen het budget natuurlijk. Misschien is die Kalezic (of hoe schrijf je de naam van die rare trainer?) wel zo gek om hem te laten gaan?! Daryl Werker, die op 27 juni 22 jaar wordt, laat je haast vergeten dat een van de beste MVV'ers, Leroy Labylle, geblesseerd is. Leroy heeft zijn blessure trouwens 'te danken' aan een brute, diep-rode overtreding van Fortunees Dengering in de dramatische thuiswedstrijd MVV - Fortuna van 30 november 2015 (door MVV verloren met 1-3). Dengering kreeg nog niet eens geel van scheidsrechter Gözübüyük... Croux werd destijds trouwens ook de wedstrijd uitgeschopt zonder dat de scheids ingreep. De wraak van maandagavond 11 april 2016, de revanche, is zoet. Nou ja, een beetje zoet dan. Want Labylle is nog steeds niet hersteld (wanneer is hij weer inzetbaar; in de nacompetitie?). Hoe ver zou dit MVV niet zijn gekomen met én Labylle én Werker? Gaan we dqt misschien zien in de nacompetitie?

Ik weet niet meer precies wat Fortuna zijn supporters aan het begin van het seizoen beloofde. Was het niet zo dat Fortuna-supporters die een seizoenskaart kochten werd beloofd dat ze hun geld terug zouden krijgen als Fortuna niet bij de eerste tien zou eindigen of geen nacompetitie zou halen? Nou, dan moet Fortuna toch zeker 9 punten halen in de laatste 3 competitiewedstrijden. En zelfs dan is het onwaarschijnlijk dat Fortuna nummer tien of de nacompetitie haalt. Een dure nederlaag tegen MVV, mag je dus wel zeggen... Gohf, corrigeer me asjeblieft effe als het niet klopt wat ik hier beweer.

Nog een oproep aan de Angelside-supporters, vak E en/of F, toch, de 'harde kern'? Kunnen jullie het misschien publiekelijk bekend maken wanneer jullie wel aanwezig zijn bij thuiswedstrijden? Jullie zijn zo vaak om onduidelijke of zwakke redenen afwezig. Jullie moeten beseffen dat jullie niets of vrijwel niets duidelijk maken door simpelweg afwezig te zijn. Dat begint behoorlijk te irriteren, mag ik jullie zeggen. Weer een leeg vak, weer gezeur en gezeik(s). Welke MVV-supporter wil nu een thuiswedstrijd van MVV missen? Een MVV-supporter die om wat voor een reden dan ook een thuiswedstrijd van MVV wil missen heeft volgens mij echt een schroefje los zitten. Kom op, 'harde kern', de hele Geusselt wil jullie er zo graag bij hebben. Jullie zijn toch in principe dé sfeermakers, niet dé sfeerbrekers? In het kort: jullie moeten niet zeiken (niemand wil bijv. maandagavondwedstrijden), maar gewoon achter MVV staan! Dat principiële gedoe van jullie is weliswaar vaak begrijpelijk, maar is niet echt productief als dat leidt tot het niet aanmoedigen van MVV. En MVV aanmoedigen kunnen jullie het allerbeste. Miljaar, en noe allemaol same nao väöre!
(Slik; ik zie de verwensingen al tegemoet. Maar ik erger me zo aan dat lege vak van de 'harde kern', juist op momenten dat MVV supporterssteun het hardste nodig heeft... Ik heb die 'harde kern' er het liefste elke wedstrijd bij. Niemand is groter dan de club: bij thuiswedstrijden hoort iedere MVV-supporter in het stadion aanwezig te zijn. Vergeef me de vele herhalingen in dit stukje tekst. Ze zijn geboren uit diepe teleurstelling.)


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Schapendonk, Sjotelsplak, jovkle, Brncic, Jim Cemint, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 apr 2016 03:06
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 816
Meer
Fortuna - MVV #60
Wat een actie van Güvenc na de wedstrijd: de MVV-vlag planten op de middenstip van Fortuna. Brrrr, stel je voor dat een Fortuna-speler de vlag van Fortuna zou planten op de middenstip na een overwinning van Fortuna in Maastricht. Dat zou tot veel ellende leiden. Güvenc, die oud-Fortunees, laat in elk geval zo zien zich een echte MVV'er te voelen. De afgelopen wedstrijden stond Palacios vaak/altijd in de basis ten koste van Güvenc. Voor mij mag Güvenc in de basis ten koste van Palacios. Ik zie Güvenc komende wedstrijden en ook volgend jaar graag terug in MVV en wel in de basis!


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.884 seconden