Fortuna - MVV

19 mrt 2016 09:58 19 mrt 2016 10:00 door mvv supporter.
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Onderwerp Auteur
Fortuna - MVV #1
Gisteren zag ik op facebook iets voorbij komen over de verkoop van kaarten.
Dit zou aanstaande maandag starten en er kon maar 1 kaartje Per persoon gekocht worden.

Helaas was er geen andere informatie bekend zoals verkoop tijden en dergelijke?
Net gekeken op de supporters site en ook hier staat geen informatie.

Wie ooh wie kan me wat meer vertellen zoals verkoop tijden en waarom je niet 2 kaarten kunt kopen zodat je wel bij elkaar in de bus zit ?
of zullen ze alleen via de supporterssite te kopen zijn

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mrt 2016 11:07
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
Fortuna - MVV #2
Ik neem aan dat zoals bij alle uitwedstrijden de verkoop van kaarten voor uitwedstrijden via de sc zal lopen. Kijk op hun wedsite supportersclubmvv.com/ om door te klikken naar de verkoopmogelijkheden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mrt 2016 00:48
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
Fortuna - MVV #3
zou hier nog steeds ID controle en dergelijke zijn ondanks de naar mijn gevoel redelijk goede band tegenwoordig tussen MVV en Fortuna

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mrt 2016 10:11 20 mrt 2016 10:11 door mvv supporter.
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Onderwerp Auteur
Fortuna - MVV #4
vind het wel jammer dat er wel via Facebook iets bekend gemaakt word maar dat verder op hun site niks te vinden is.
Ik zie het morgen wel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mrt 2016 10:19
Usual_suspects
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 24
Meer
Fortuna - MVV #5
Jammer van de maandag, boycot van de fanatieke fans. Ik zal vanaf het thuisvak zien hoe fortuna deze derby helaas zal winnen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mrt 2016 23:08 20 mrt 2016 23:08 door omnisciens.
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
Fortuna - MVV #6
Informatie verkoop combi-tickets Fortuna - Mvv Maastricht 11-04-2016

Dit jaar werkt de Supportersclub samen met Festivalride voor hun tickets, zij stellen belangeloos het ticketplatform voor ons beschikbaar.

Hieronder alle informatie omtrent de verkoop van de combinatie tickets.

Er zijn in totaal 13 bussen voor de Supportersclub beschikbaar, ze staan steeds per 3 open. Is er een bus vol, dan gaat er automatisch een nieuwe open:)

1. Je selecteert een bus die beschikbaar is, opstaplocatie natuurlijk Maastricht.

2. kies je aantal kaarten.

3. Klik op winkelmand bekijken.

4. Doorgaan naar afrekenen.

5. Ga je met je vrienden, je date of met je buurvrouw, oftewel, je wilt samen in de bus. Vermeld bij het veld extra informatie, de namen van deze personen!! Dit veld zie je bij het invullen van je eigen naam en gegevens!! Vergeet dit niet te doen!!!!!!!

6. Reken af met Ideal. De transactieFee is speciaal voor MVV uitgezet:)

7. Je krijgt een mail (dit kan ook in Postvak ongewenst zijn)

8. Deze mail is TEVENS je instapbewijs. Dus je krijgt maar 1 mail. Ook al koop je 27 kaarten, vandaar vergeet niet de namen in te vullen van je amigo's bij het veld Extra informatie bij stap 5!

9. Neem je bestelling en je ID mee, veel energie en stevige stembanden! En ga bij de juiste bus staan, deze worden genummerd. kan niet mis!

10. De vertrektijden worden tijdig kenbaar gemaakt! Opstappen aan de zijkant bij de parkeerplaats

11. Helaas geen alcohol toegestaan in de bus.

12. 3 punten en een play-off plaats mee terugnemen

www.festivalride.nl/mvv

Zonder inzet, geen waardering

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mrt 2016 01:51
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
Fortuna - MVV #7

omnisciens schreef : Informatie verkoop combi-tickets Fortuna - Mvv Maastricht 11-04-2016

Dit jaar werkt de Supportersclub samen met Festivalride voor hun tickets, zij stellen belangeloos het ticketplatform voor ons beschikbaar.

Hieronder alle informatie omtrent de verkoop van de combinatie tickets.

Er zijn in totaal 13 bussen voor de Supportersclub beschikbaar, ze staan steeds per 3 open. Is er een bus vol, dan gaat er automatisch een nieuwe open:)

1. Je selecteert een bus die beschikbaar is, opstaplocatie natuurlijk Maastricht.

2. kies je aantal kaarten.

3. Klik op winkelmand bekijken.

4. Doorgaan naar afrekenen.

5. Koop je meerdere kaarten tegelijkertijd.. Vermeld bij het veld extra informatie, de namen van deze personen!! Dit veld zie je bij het invullen van je eigen naam en gegevens!! Vergeet dit niet te doen!!!!!!!

6. Reken af met Ideal. De transactieFee is speciaal voor MVV uitgezet:)

7. Je krijgt een mail (dit kan ook in Postvak ongewenst zijn)

8. Deze mail is TEVENS je instapbewijs. Dus je krijgt maar 1 mail. Ook al koop je 27 kaarten, vandaar vergeet niet de namen in te vullen van je amigo's bij het veld Extra informatie bij stap 5!

9. Neem je bestelling en je ID mee, veel energie en stevige stembanden! En ga bij de juiste bus staan, deze worden genummerd. kan niet mis!

10. De vertrektijden worden tijdig kenbaar gemaakt! Opstappen aan de zijkant bij de parkeerplaats

11. Helaas geen alcohol toegestaan in de bus.

12. 3 punten en een play-off plaats mee terugnemen

www.festivalride.nl/mvv


Zonder inzet, geen waardering

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mrt 2016 02:12
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
Fortuna - MVV #8
Ik bedoel natuurlijk met punt 5. Koop je meer kaarten tegelijkertijd, vermeld de namen van de andere personen er even bij, das alles.
Dan weet je ook dat je bij elkaar in dezelfde bus zit:)

Zonder inzet, geen waardering

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mrt 2016 14:40
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Onderwerp Auteur
Fortuna - MVV #9
present in Bus 1.


Wat ik dan wel weer flauw vind en niet snap, dat na al die jaren aan kaart verkoop en in het begin aangegeven werd dat er maar 1 kaart PP gekocht kon worden.
Maar dat dit uit eindelijk toch veranderd aangezien mensen anders niet bij elkaar in de bus konden zitten.
Wat heel logisch is en al jaren gehanteerd word bij fortuna uit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mrt 2016 17:42
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
Fortuna - MVV #10

mvv supporter schreef : present in Bus 1.


Wat ik dan wel weer flauw vind en niet snap, dat na al die jaren aan kaart verkoop en in het begin aangegeven werd dat er maar 1 kaart PP gekocht kon worden.
Maar dat dit uit eindelijk toch veranderd aangezien mensen anders niet bij elkaar in de bus konden zitten.
Wat heel logisch is en al jaren gehanteerd word bij fortuna uit.


De supportersclub krijgt vanuit MVV een aantal richtlijnen mee omtrent de verkoop. Gezien de (opgeklopte) perikelen dit jaar, worden deze helaas steeds strenger. In dit geval mogen we supportersclub danken dat ze gezocht hebben naar een oplossing waarin MVV en de supporters zich kunnen vinden. Want het zou ook onhandig en niet gezellig zijn als je niet bij elkaar in de bus zou kunnen zitten.

Zonder inzet, geen waardering

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mrt 2016 11:03
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Onderwerp Auteur
Fortuna - MVV #11
natuurlijk ben ik daar blij mee,

Maar ik redeneer het volgende, De regels zijn gewijzigd voor dat de kaart verkoop gestart is.
in mijn ogen betekent dat dat er niet al te moeilijk gedaan werd door de instanties.
Ik geef / ventileer alleen mijn mening.
Net zoals ik het jammer / slecht vind dat je op facebook aangeeft dat de kaart verkoop begint ( op vrijdag ofzo ) en pas zondag avond je website update.
meningen verschillen, en dit is de mijne

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mrt 2016 15:55
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
Fortuna - MVV #12

mvv supporter schreef : natuurlijk ben ik daar blij mee,

Maar ik redeneer het volgende, De regels zijn gewijzigd voor dat de kaart verkoop gestart is.
in mijn ogen betekent dat dat er niet al te moeilijk gedaan werd door de instanties.
Ik geef / ventileer alleen mijn mening.
Net zoals ik het jammer / slecht vind dat je op facebook aangeeft dat de kaart verkoop begint ( op vrijdag ofzo ) en pas zondag avond je website update.
meningen verschillen, en dit is de mijne


Op de facebook werd aangeven dat maandag de verkoop van start ging, het was inderdaad duidelijker geweest om meteen alle informatie en alle kanalen tegelijkertijd up to date te houden/maken zodat iedereen ook weet waar hij aan toe is. Leren we weer van:)
En nu hup naar Sittard, Play-offs en Promotie;)

Zonder inzet, geen waardering

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2016 11:24
Olzie
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 83
Meer
Fortuna - MVV #13
In tijden is deze derby met Fortuna niet meer zo belangrijk geweest. Beide ploegen kunnen de periodetitel nog behalen en ook via de gewone ranking strijden beide ploegen nog volop mee voor de play offs. Vooral van Sittard is dit natuurlijk erg onverwacht na hun dramatische seizoenstart.

Daarom ook vreemd dat de kaartverkoop nog niet storm loopt. Natuurlijk speelt mee dat deze wedstrijd op een maandag is. Ook zal er wel weer het verhaal van de boycot spelen... Ben overigens benieuwd: bij de huidige situatie spelen we de eerste thuiswedstrijd van de play offs op een maandag.... Ook in de rondes erna zijn diverse wedstrijden niet op vrijdag en/ of zaterdag.

Nou ik hoop in elk geval op een vol uitvak. Ongeacht de uitslag tegen Venlo is dit een belangrijke wedstrijd, buiten het feit dat het al een derby betreft. Ik ben al blij met een zwaarbevochten gelijkspel en zeg dan ook 1-1.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2016 11:46
Olzie
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 83
Meer
Fortuna - MVV #14
Owja nog vergeten te melden.. Hoe zonde ik dat ook van de derby zal vinden, maar ik verwacht zelf dat dit (voorlopig) wel eens de laatste derby tussen MVV en Fortuna zal zijn. Kan mij gewoon niet voorstellen dat na zoveel wanbeleid in zo een korte tijd nog een licentie voor het nieuwe seizoen wordt afgegeven. Een tekort op de lopende begroting van €900.000 en dat midden in het seizoen, zonder accountantsverklaring. Hoe geloofwaardig zou een nieuwe begroting zijn na 4 bijna faillissementen in amper een decennium...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2016 13:06
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 607
Meer
Fortuna - MVV #15
Ik denk dat veel zal afhangen van vrijdag, win je vrijdag van VVV zouden er zomaar eens nog 2 extra bussen vol raken.
Hoorde van collega dat hij in bus 7 zit, de eerste 6 al vol dus..

Ik present in bus 1, maar lijkt mij logisch dat er nog wel een bus of 3 bij komt..
9 tot 10 bussen naar Fortuna zou netjes zijn, alles meer is mooi meegenomen..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.435 seconden