Achilles ’29 – Mvv Maastricht

21 mrt 2016 12:48
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Onderwerp Auteur
Achilles ’29 – Mvv Maastricht #61
Leuke wedstrijd gister waar achilles niks te zeggen had. Toch best knap van MVV want het veld was ook slecht.
MVV had wel zeker 2 of 3 goals meer mogen en moeten maken.
Stomme rode kaart van Martina die ik overgens niet echt super vind voetballen, op 1 goede kans na heeft hij niks laten zien.(Als hij het was en niet zijn broer)
Daarin tegen vond ik de andere Martina wel zeer goed spelen.
Mooie goal nog van Achilles ook.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mrt 2016 12:50
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
Achilles ’29 – Mvv Maastricht #62
Knappe overwinning, niet verwacht. :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mrt 2016 13:01
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Achilles ’29 – Mvv Maastricht #63

Frank Salemans schreef : Hopelijk heeft Nick zich bij het beschadigen van het stoeltje niet geblesseerd. :evil: :lolno:


Tijdens het incident werd een zeer agressieve Achilles-bestuurder van de tribune gehaald. Het zou me niets verwonderen, als daar meer aan de hand is geweest.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mrt 2016 15:44
glowwie
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 107
Meer
Achilles ’29 – Mvv Maastricht #64
Ben toch bang dat onze Kuiper een stadion verbod krijgt......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mrt 2016 16:27
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 232
Meer
Achilles ’29 – Mvv Maastricht #65
En terecht moet hij maar geen kids stoel aanvallen!! Ik ga er van uit dat de M.E hem uit het vak heeft gehaald?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mrt 2016 19:01
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Achilles ’29 – Mvv Maastricht #66

pinobel schreef :

kribbebieter schreef : Vette sfeer met zn 20en geweest zeker ?

Laat die paar mensen die toch zijn geweest in hun waarde. Hoef je geen steek onder water voor te geven. Iedereen mag voor zichzelf beslissen wat hij doet.


Ben het helemaal eens met Pinobel. Vind het zelfs een misselijke opmerking.

Iedereen mag dat zelf beslissen of hij naar MVV gaat ja of nee. Respect voor degenen die een statement maken hoor tov onschuldigen SV's uit de partybus.

Maar ook zeker voor de groep mensen die juist MVV jarenlang trouw achterna reizen door weer en wind in elke uithoek van het land. Die gisteren dus ook weer kiezen voor het supporteren op het veredelde amateurcomplex daar in Groesbeek.

Zeker door iemand die in november al niet meer is geweest thuis en uit bij MVV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Sjop, Maikelll043, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mrt 2016 19:53 21 mrt 2016 19:55 door Brncic.
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 705
Meer
Achilles ’29 – Mvv Maastricht #67
Reactie op Kribbebieters: Oog op de toekomst? Door overal tegen te protesteren, zonder resultaat? Denk dat MVV meer heeft aan publieke steun, al is het van twintig man. Steun zorgt voor betere resultaten, en dus meer kans op promotie. De enige juiste toekomst voor onze club.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Schapendonk, Sjop, Och jeh

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mrt 2016 20:15
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
Achilles ’29 – Mvv Maastricht #68

Mie leef Mestreech schreef : 3 belangrijke punten. Je doet goed mee voor de periodetitel, maar ook qua reguliere stand is plek 5 nog mogelijk. Met de kanttekening erbij dat MVV de eerstvolgende speelronde vrij heeft en clubs weer kunnen in- en uitlopen.

De top 4 (Sparta-VVV-FC Eindhoven-NAC Breda) laat ik er even buiten.

Stand vanaf plek 5:
(wedstrijden, doelgemiddelde en punten)
5 Go Ahead Eagles 30 10 45
6 FC Emmen 30 5 45
7 FC Volendam 30 13 44
8 MVV Maastricht 31 -10 41
9 Jong Ajax 30 -1 39
10 Jong PSV 30 -11 39
11 SC Telstar 31 -2 37
12 Almere City FC 30 -9 37
13 Fortuna Sittard 31 -28 36
14 FC Den Bosch 30 -6 34

MVV op 4 punten van GAE en Emmen, maar met een flink slechtere doelgemiddelde. Emmen komt nog naar Maastricht. Dit zou van belang kunnen zijn voor plek 5-6.

Nog 5 wedstrijden (VVV thuis, Fortuna uit, FC Emmen thuis, Sparta thuis en RKC uit). Thuis alles proberen te winnen, uit pakken wat je kunt pakken. Plek 5 is nog niet weg!

Periode 4 lijkt me met quasi zekerheid naar Almere te gaan. Die hebben nog een vrij eenvoudig programma en hebben vier punten voorsprong op MVV/Fortuna. De ploegen boven ons hebben allemaal een wedstrijd minder gespeeld. Het zal dus waarschijnlijk in de eerste plaats een strijd worden om de laatste play-off plek (die MVV nu vast heeft). Zal erom gaan spannen tegen een Fortuna dat steeds beter in vorm raakt en waar we nog naartoe moeten!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mrt 2016 20:34 21 mrt 2016 20:35 door Sjop. Reden: spelfout
Sjop
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
Achilles ’29 – Mvv Maastricht #69
ik zat op de hoofdtribune. Tja.. nou….hoofdtribune. Meerssen en Eijsden hebben een mooiere tribune. Maar goed. ik heb geen agressieve bestuurder gezien. Die mensen gingen allemaal wel een beetje over hun nek. Ik vond het wel een coole aktie. Twee maal zelfs binnen enkele minuten. Hadden we allemaal wel gedaan als we de bal in handen hadden gekregen. Volgens mij is dat niet strafbaar. Dat stoeltje daarna. De suppoosten maakten Nick behoorlijk de pis lauw. Ach… niet meer doen Nick. Maar alles bij elkaar wel weer twee minuten gesmokkeld. ;-) Die assistent van Achilles ging wat ruzie maken met het publiek (Nick). Dat moet die man ook niet doen. Goede wedstrijd gezien van de mannen. Veel zaten er wat doorheen op het laatst. Lastig en zwaar veld. Geknokt om de punten. De Mvv supporters aan de overkant. Respect. Jullie waren er toch weer. De spelers waren er heel blij mee. :applaus:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mrt 2016 20:52
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
Achilles ’29 – Mvv Maastricht #70

Belgske schreef :

Mie leef Mestreech schreef : 3 belangrijke punten. Je doet goed mee voor de periodetitel, maar ook qua reguliere stand is plek 5 nog mogelijk. Met de kanttekening erbij dat MVV de eerstvolgende speelronde vrij heeft en clubs weer kunnen in- en uitlopen.

De top 4 (Sparta-VVV-FC Eindhoven-NAC Breda) laat ik er even buiten.

Stand vanaf plek 5:
(wedstrijden, doelgemiddelde en punten)
5 Go Ahead Eagles 30 10 45
6 FC Emmen 30 5 45
7 FC Volendam 30 13 44
8 MVV Maastricht 31 -10 41
9 Jong Ajax 30 -1 39
10 Jong PSV 30 -11 39
11 SC Telstar 31 -2 37
12 Almere City FC 30 -9 37
13 Fortuna Sittard 31 -28 36
14 FC Den Bosch 30 -6 34

MVV op 4 punten van GAE en Emmen, maar met een flink slechtere doelgemiddelde. Emmen komt nog naar Maastricht. Dit zou van belang kunnen zijn voor plek 5-6.

Nog 5 wedstrijden (VVV thuis, Fortuna uit, FC Emmen thuis, Sparta thuis en RKC uit). Thuis alles proberen te winnen, uit pakken wat je kunt pakken. Plek 5 is nog niet weg!

Periode 4 lijkt me met quasi zekerheid naar Almere te gaan. Die hebben nog een vrij eenvoudig programma en hebben vier punten voorsprong op MVV/Fortuna. De ploegen boven ons hebben allemaal een wedstrijd minder gespeeld. Het zal dus waarschijnlijk in de eerste plaats een strijd worden om de laatste play-off plek (die MVV nu vast heeft). Zal erom gaan spannen tegen een Fortuna dat steeds beter in vorm raakt en waar we nog naartoe moeten!



Ach. Volgende ronde, als MVV vrij heeft, spelen Emmen en Volendam tegen elkaar. Er loopt dus maar één club uit. Almere moet tegen Go Ahead. Of Almere loopt averij op in de strijd voor periode en in de stand, of de vijfde plaats blijft iets meer binnen bereik.

Tot zoverre de ploegen boven ons (en Almere). Onder ons? Telstar moet uit naar Achilles, die zouden ze kunnen winnen. Fortuna moet tegen Jong Ajax en Den Bosch moet naar VVV. Voor beiden zeker geen gemakkelijke wedstrijden.

Er zullen wat ploegen uitlopen of inlopen, maar tegelijkertijd zullen er ook veel ploegen om ons heen punten laten liggen. En daarna een dubbel programma waarbij wij het zeker niet gemakkelijk hebben, maar de ploegen om ons heen wederom tegen elkaar moeten of gewoon zware tegenstanders hebben.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mrt 2016 12:16
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
Achilles ’29 – Mvv Maastricht #71

Jacques schreef :

Belgske schreef :

Mie leef Mestreech schreef : 3 belangrijke punten. Je doet goed mee voor de periodetitel, maar ook qua reguliere stand is plek 5 nog mogelijk. Met de kanttekening erbij dat MVV de eerstvolgende speelronde vrij heeft en clubs weer kunnen in- en uitlopen.

De top 4 (Sparta-VVV-FC Eindhoven-NAC Breda) laat ik er even buiten.

Stand vanaf plek 5:
(wedstrijden, doelgemiddelde en punten)
5 Go Ahead Eagles 30 10 45
6 FC Emmen 30 5 45
7 FC Volendam 30 13 44
8 MVV Maastricht 31 -10 41
9 Jong Ajax 30 -1 39
10 Jong PSV 30 -11 39
11 SC Telstar 31 -2 37
12 Almere City FC 30 -9 37
13 Fortuna Sittard 31 -28 36
14 FC Den Bosch 30 -6 34

MVV op 4 punten van GAE en Emmen, maar met een flink slechtere doelgemiddelde. Emmen komt nog naar Maastricht. Dit zou van belang kunnen zijn voor plek 5-6.

Nog 5 wedstrijden (VVV thuis, Fortuna uit, FC Emmen thuis, Sparta thuis en RKC uit). Thuis alles proberen te winnen, uit pakken wat je kunt pakken. Plek 5 is nog niet weg!

Periode 4 lijkt me met quasi zekerheid naar Almere te gaan. Die hebben nog een vrij eenvoudig programma en hebben vier punten voorsprong op MVV/Fortuna. De ploegen boven ons hebben allemaal een wedstrijd minder gespeeld. Het zal dus waarschijnlijk in de eerste plaats een strijd worden om de laatste play-off plek (die MVV nu vast heeft). Zal erom gaan spannen tegen een Fortuna dat steeds beter in vorm raakt en waar we nog naartoe moeten!



Ach. Volgende ronde, als MVV vrij heeft, spelen Emmen en Volendam tegen elkaar. Er loopt dus maar één club uit. Almere moet tegen Go Ahead. Of Almere loopt averij op in de strijd voor periode en in de stand, of de vijfde plaats blijft iets meer binnen bereik.

Tot zoverre de ploegen boven ons (en Almere). Onder ons? Telstar moet uit naar Achilles, die zouden ze kunnen winnen. Fortuna moet tegen Jong Ajax en Den Bosch moet naar VVV. Voor beiden zeker geen gemakkelijke wedstrijden.

Er zullen wat ploegen uitlopen of inlopen, maar tegelijkertijd zullen er ook veel ploegen om ons heen punten laten liggen. En daarna een dubbel programma waarbij wij het zeker niet gemakkelijk hebben, maar de ploegen om ons heen wederom tegen elkaar moeten of gewoon zware tegenstanders hebben.


Mocht Fortuna weten te winnen van Jong AJAX en Almere averij op lopen tegen de GAE dan mogen Fortuna en MVV onderling uitmaken wie een kanshebber blijft voor de 4e periode. Geeft de wedstrijd toch wat extra's.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mrt 2016 13:02
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
Achilles ’29 – Mvv Maastricht #72
Klopt, maar ik hoop dat jong ajax deze wint en dat kaya eens niet de de 3 punten meeneemt voor fortuna.
Ben benieuwd of net als tegen mvv nu ook een fischer van rhijn en sinkgraven meedoen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mrt 2016 13:16
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
Achilles ’29 – Mvv Maastricht #73

SJENG@BOSCHPOORT schreef : Klopt, maar ik hoop dat jong ajax deze wint en dat kaya eens niet de de 3 punten meeneemt voor fortuna.
Ben benieuwd of net als tegen mvv nu ook een fischer van rhijn en sinkgraven meedoen.


Die zullen naar alle waarschijnlijkheid niet meedoen. Aangezien het een vrijdag wedstrijd is en indien ze op vrijdag spelen niet meer voor Ajax 1 mogen spelen later dat weekend.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.373 seconden