Achilles ’29 – Mvv Maastricht

20 mrt 2016 17:49 20 mrt 2016 17:51 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
Achilles ’29 – Mvv Maastricht #46
Belangrijke overwinning! Zeker met het oog op de volgende speelronde. Ik weet niet precies wat het programma is, maar onze directe concurrenten kunnen zelfs als ze allemaal winnen niet over ons heen. Alleen Jong Ajax en PSV kunnen ons passeren, maar in deze farce van een competitie maakt dat niks uit natuurlijk.

Ik vond MVV eigenlijk de hele wedstrijd redelijk controle hebben. Het was niet heel goed, maar ik had zeker tot de 1-2 niet het gevoel dat we punten zouden verspelen (al weet je dat bij MVV natuurlijk nooit). Overwinning was dan ook terecht. Jammer van de rode kaart voor Martina. Heel dom natuurlijk, laten we het op iets te jeugdig enthousiasme houden. Al moet ik ook zeggen dat ik het ook wel flauw vind om voor zo'n overtreding op die plek meteen een tweede geel te geven. Maar goed, niet klagen, je kunt hem geven. Ook met 10 man bleef MVV eigenlijk redelijk gemakkelijk overeind. Zonde dat de 1-2 nog valt, dan wordt het toch nog even billenknijpen, maar ook toen heeft MVV eigenlijk weinig weggegeven. Defensief staat het momenteel gewoon heel aardig. Ik ben het met Frank eens wat betreft Pereira. Het is makkelijk om alles aan een iemand op te hangen, maar je kunt er toch niet omheen dat de verdediging niet alleen beter functioneert omdat Werker er nu in staat, maar vooral ook omdat Pereira er niet meer instaat.

Nu nog onze aanval aan het scoren krijgen, want met de kansen die er geweest zijn had het makkelijk 1-3, 1-4 kunnen worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mrt 2016 18:21
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 924
Meer
Achilles ’29 – Mvv Maastricht #47
Hierbij de foto's van Stef Peeters bij het vieren van de 0-1 en de aanloop naar de 0-2.




Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mrt 2016 19:36 20 mrt 2016 19:38 door Mie leef Mestreech.
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 970
Meer
Achilles ’29 – Mvv Maastricht #48
3 belangrijke punten. Je doet goed mee voor de periodetitel, maar ook qua reguliere stand is plek 5 nog mogelijk. Met de kanttekening erbij dat MVV de eerstvolgende speelronde vrij heeft en clubs weer kunnen in- en uitlopen.

De top 4 (Sparta-VVV-FC Eindhoven-NAC Breda) laat ik er even buiten.

Stand vanaf plek 5:
(wedstrijden, doelgemiddelde en punten)
5 Go Ahead Eagles 30 10 45
6 FC Emmen 30 5 45
7 FC Volendam 30 13 44
8 MVV Maastricht 31 -10 41
9 Jong Ajax 30 -1 39
10 Jong PSV 30 -11 39
11 SC Telstar 31 -2 37
12 Almere City FC 30 -9 37
13 Fortuna Sittard 31 -28 36
14 FC Den Bosch 30 -6 34

MVV op 4 punten van GAE en Emmen, maar met een flink slechtere doelgemiddelde. Emmen komt nog naar Maastricht. Dit zou van belang kunnen zijn voor plek 5-6.

Nog 5 wedstrijden (VVV thuis, Fortuna uit, FC Emmen thuis, Sparta thuis en RKC uit). Thuis alles proberen te winnen, uit pakken wat je kunt pakken. Plek 5 is nog niet weg!
De volgende gebruiker (s) zei dank u SJENG@BOSCHPOORT, Peter Pan, jamo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mrt 2016 21:12
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Achilles ’29 – Mvv Maastricht #49

Speler MVV sloopt stoeltje bij Achilles'29

MVV kan deze week een rekening verwachten van Achilles’29. De verdediger Nick Kuipers, die al lange tijd geblesseerd is, sloopte tijdens de wedstrijd in Groesbeek (1-2) een stoeltje op de tribune.

Kuipers eiste in de slotfase een hoofdrol op zich. Hij rekte veel tijd door tot twee keer toe de bal niet terug te gooien. Het leidde tot zoveel ergernis bij Achilles, dat een medewerker van de Groesbeekse eerstedivisionist Kuipers verzocht de tribune te verlaten. Daarbij sloopte hij het stoeltje. Achilles gaat de kosten van de vervanging verhalen op de club uit Maastricht.


Komop DDL/L1, ik wil dit morgen op de voorpagina hebben en een klein kadertje voor het wedstrijdverslag.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Ster_Drager, Schapendonk, Sjotelsplak, Puime

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mrt 2016 05:30
Puime
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
Achilles ’29 – Mvv Maastricht #50
Weet iemand wat er eigenlijk met Guvenc is? is hij geblesseerd, of zat hij op de bank?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mrt 2016 07:09 21 mrt 2016 07:12 door Anna D..
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Achilles ’29 – Mvv Maastricht #51
Nou is wel bewezen dat ik op de zondag niet meer moet gaan.

Cruciale overwinning met het oog op de play-offs. Zelfs plek 5 in het vizier. Had ik nooit meer gedacht na de zeperd tegen Telstar. Rare competitie die Jupiler League.

Elsen wisselt tegenwoordig maar 2 keer. Güvenc heeft zich wel een tijd warmgelopen, maar het resulteerde niet in een invalbeurt.

DDL overigens geen melding gemaakt van 'incident Kuipers'.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mrt 2016 08:42
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Achilles ’29 – Mvv Maastricht #52

Peter Pan schreef :

Speler MVV sloopt stoeltje bij Achilles'29

MVV kan deze week een rekening verwachten van Achilles’29. De verdediger Nick Kuipers, die al lange tijd geblesseerd is, sloopte tijdens de wedstrijd in Groesbeek (1-2) een stoeltje op de tribune.

Kuipers eiste in de slotfase een hoofdrol op zich. Hij rekte veel tijd door tot twee keer toe de bal niet terug te gooien. Het leidde tot zoveel ergernis bij Achilles, dat een medewerker van de Groesbeekse eerstedivisionist Kuipers verzocht de tribune te verlaten. Daarbij sloopte hij het stoeltje. Achilles gaat de kosten van de vervanging verhalen op de club uit Maastricht.


Komop DDL/L1, ik wil dit morgen op de voorpagina hebben en een klein kadertje voor het wedstrijdverslag.


Hopelijk heeft Nick zich bij het beschadigen van het stoeltje niet geblesseerd. :evil: :lolno:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mrt 2016 08:42 21 mrt 2016 08:56 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
Achilles ’29 – Mvv Maastricht #53
Geen paniek! 1Limburg heeft inmiddels een bericht over het gebeuren op de voorpagina van de site en op facebook geplaatst. Alle ruimte dus voor morgen een mooi artikel in de krant hierover, eventueel aangevuld met een extra artikeltje met een opsomming van misdragingen van MVV spelers in het verleden (Titel: 'Spelers van MVV zijn geen lieverdjes'. Strekking: gedrag van Kuipers past in de lijn van het verleden, de afgelopen 113 jaar en 50 weken hebben bijvoorbeeld diverse spelers van MVV rode kaarten ontvangen vanwege onaardig gedrag op het veld. Gisteren nog werd een speler eraf gestuurd!). Onderwijl verschijnt waarschijnlijk vanmiddag een interview met de terreinknecht van Achilles op de site van 1Limburg over het hele gebeuren.

Aardig ter vergelijking: het nieuws van vorige week dat MVV als enige Limburgse club in de financiële categorie 2 zit en de rest in categorie 1 werd door onze vrienden in Amby op hun website vakkundig weggemoffeld bij het sportnieuws. Op de hoofdpagina was geen spoortje van dit nieuws te vinden, en ook niet op facebook.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, SJENG@BOSCHPOORT, Ivinho

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mrt 2016 09:52
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3829
Meer
Achilles ’29 – Mvv Maastricht #54
En op Facebook meteen reacties als dat hij een "arrogant figuur" Zou zijn en "hij zou eens een dag met een bouwvakker moeten rondlopen". Grappig, zelfs toen Nick al bij de selectie zat heb ik hem nog wel eens zien werken op tijdstippen dat de gemiddelde bouwvakker zich nog eens omdraait in bed. En ik denk ook dat de gemiddelde bouwvakker die in deze tijden nog werk heeft, meer verdient dan Nick.

Ik heb het idee dat 1L een kleine mediaoorlog is begonnen nu blijkt dat ze vorige week helemaal verkeerd zaten. Dat dit soort berichten zo groot aangezet worden belooft niet veel goeds voor de komende weken.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mrt 2016 10:29 21 mrt 2016 10:30 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Achilles ’29 – Mvv Maastricht #55
Laat L1 toch in zn sop gaarkoken, die lachen alleen maar om dit soort calimero reacties. Enige passende antwoord is het behalen van de playoffs!!

Oh ja, over die playoffs... Seizoen was toch verloren volgens velen nog niet zo heel lang geleden? :sick:

Ron Promotion, sjiek bezig!

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mrt 2016 11:24
kribbebieter
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 95
Meer
Achilles ’29 – Mvv Maastricht #56

Maikelll043 schreef :

kribbebieter schreef : Ik ga ook niet voor het zelfde geld pakken ze je op, voor totale willekeur. Een crimineel heeft meer rechten en is niet vogelvrij ipv een mvv supporter . De doodsteek van onze mooie club ben ik bang, helaas komt men daar pas achter als het veel en veel te laat is. I told you so.

De supportersclub bus die zal natuurlijk wel rijden naar Groesbeek ipv ook eens een statement te maken ?


statement maken ? ik wil gewoon MVV zien spelen


Vette sfeer met zn 20en geweest zeker ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mrt 2016 11:33
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 965
Meer
Achilles ’29 – Mvv Maastricht #57

kribbebieter schreef :

Maikelll043 schreef :

kribbebieter schreef : Ik ga ook niet voor het zelfde geld pakken ze je op, voor totale willekeur. Een crimineel heeft meer rechten en is niet vogelvrij ipv een mvv supporter . De doodsteek van onze mooie club ben ik bang, helaas komt men daar pas achter als het veel en veel te laat is. I told you so.

De supportersclub bus die zal natuurlijk wel rijden naar Groesbeek ipv ook eens een statement te maken ?


statement maken ? ik wil gewoon MVV zien spelen


Vette sfeer met zn 20en geweest zeker ?

Laat die paar mensen die toch zijn geweest in hun waarde. Hoef je geen steek onder water voor te geven. Iedereen mag voor zichzelf beslissen wat hij doet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Jacques, Sjotelsplak, Anna D., serke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mrt 2016 12:12 21 mrt 2016 12:16 door kribbebieter.
kribbebieter
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 95
Meer
Achilles ’29 – Mvv Maastricht #58
Net zoals het mijn goed recht is om dat te posten. We moeten eens verder kijken dan het missen van een wedstrijd en het oog op de toekomst richten. Dat besef mis ik heel erg hier.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mrt 2016 12:19
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 924
Meer
Achilles ’29 – Mvv Maastricht #59
Güvenc zat gewoon op de bank. Ik had verwacht dat hij Thomas Verheijdt zou vervangen, omdat hij veel slimheid in het veld kan brengen. Thomas had veel werk verzet. Het was jammer dat MVV op gegeven moment te veel achteruit is gaan leunen. MVV was kwalitatief zo veel beter. Verder vind ik dat Shermar Martina in zijn meer aanvallende rol veel beter tot zijn recht komt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mrt 2016 12:21
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 924
Meer
Achilles ’29 – Mvv Maastricht #60

kribbebieter schreef : Vette sfeer met zn 20en geweest zeker ?

Er waren denk ik heel veel "stille" MVV-fans in Groesbeek. Mijn roodwitte shawl had ik verpakt als regenpak. Dat kwam goed uit, want op gegeven moment regende het behoorlijk.
De volgende gebruiker (s) zei dank u kribbebieter

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.427 seconden