Kunstgrasveld de Geusselt afgekeurd

27 juli 2023 12:31
hindriks
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 35
Meer
Kunstgrasveld de Geusselt afgekeurd #61
Het veld in de Geusselt zullen ze wel zo lang mogelijk gebruiken, totdat het nieuwe helemaal geproduceerd lijkt mij.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2023 12:35 27 juli 2023 12:36 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 746
Meer
Kunstgrasveld de Geusselt afgekeurd #62
Sommige zaken zijn gecommuniceerd, via site of social media. Hoe snel, 4-6 weken en de mat is in produktie. Zoals het er nu naar uitziet, verwacht deze maar minimaal ergens rond de week van 18 augustus of net daarna.

Eerste wedstrijd tegen Eindhoven wordt sowieso gemist. Alternatief of dat deze wordt omgedraaid is nnb. Of de rweede thuiswedstrijd wordt gemist hangt natuurlijk vd snelheid van leveren af.

Eerate traint bij klein Geusselt, jeugd is verdeeld over Geusselt Sport en Berg'28. En wellicht ook nog klein Geusselt.

Na de vorige mat die duur was, heeft de gemeente daarna blijkbaar voor een goedkoper alternatief gezocht en dat is de huidige mat en leverancier geworden. Er is tevens bekend geworden dat er onder de mat geen dempingsmat lag. Die kost normaal een ton. Heeft de gemeente dit niet geweten en heeft mvv hier wel voor betaald? Dan kan men een deel vd huur alsnog terugvragen. Zoniet, heeft de gemeente hier met de veiligheid van spelers gespeeld ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2023 14:15
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
Kunstgrasveld de Geusselt afgekeurd #63
Ik verwacht dat we de eerste twee 'thuis'-wedstrijden in Sittard of Kerkrade moeten afwerken. Met het oog op een zo eerlijk mogelijk competitieprogramma kan ik me niet voorstellen dat de KNVB toestaat om nu vier keer achter elkaar uit te spelen. We zouden dan in periode 3 vijf thuiswedstrijden achter elkaar spelen en in totaal zeven thuiswedstrijden die periode.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2023 14:25
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 570
Meer
Kunstgrasveld de Geusselt afgekeurd #64

Larsbak schreef : Ik verwacht dat we de eerste twee 'thuis'-wedstrijden in Sittard of Kerkrade moeten afwerken. Met het oog op een zo eerlijk mogelijk competitieprogramma kan ik me niet voorstellen dat de KNVB toestaat om nu vier keer achter elkaar uit te spelen. We zouden dan in periode 3 vijf thuiswedstrijden achter elkaar spelen en in totaal zeven thuiswedstrijden die periode.


Ik denk niet dat dit scenario gaat gebeuren.
Ze gaan echt niet 5.000+ Sjengen naar Parkstad of Sittard laten komen en dan weet ik veel hoeveel politie inzetten.
Ik denk dat als de kunstgrasmat toch niet optijd er in ligt dat ze alsnog voor die uitwedstrijden gaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2023 14:28 27 juli 2023 14:28 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
Kunstgrasveld de Geusselt afgekeurd #65

Larsbak schreef : Ik verwacht dat we de eerste twee 'thuis'-wedstrijden in Sittard of Kerkrade moeten afwerken. Met het oog op een zo eerlijk mogelijk competitieprogramma kan ik me niet voorstellen dat de KNVB toestaat om nu vier keer achter elkaar uit te spelen. We zouden dan in periode 3 vijf thuiswedstrijden achter elkaar spelen en in totaal zeven thuiswedstrijden die periode.


Ik ben wel voorstander van een dergelijke periode 3 ;)

Nee, ik verwacht dat de KNVB nog wel akkoord gaan met één wedstrijd omdraaien (Eindhoven) en wellicht uitstel van tweede wedstrijd (Jong Ajax). Afhankelijk van hoe de werkzaamheden vorderen zou dat maar kortstondig uitstel hoeven te zijn, in de week (of twee weken) er na alweer inhalen.

Dan hoef je ook niet bij de buren te gaan spelen. Wellicht ben ik heel conservatief, maar ik kan me echt niet voorstellen dat de lokale autoriteiten ons mét publiek in Sittard of Kerkrade gaan laten spelen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2023 15:25
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Onderwerp Auteur
Kunstgrasveld de Geusselt afgekeurd #66

Larsbak schreef : Ik verwacht dat we de eerste twee 'thuis'-wedstrijden in Sittard of Kerkrade moeten afwerken. Met het oog op een zo eerlijk mogelijk competitieprogramma kan ik me niet voorstellen dat de KNVB toestaat om nu vier keer achter elkaar uit te spelen. We zouden dan in periode 3 vijf thuiswedstrijden achter elkaar spelen en in totaal zeven thuiswedstrijden die periode.


Je droomt wel erg hardop tegenwoordig,hoe stel je je dit voor als je dalijk echt wakker bent,weet je wat dit kost alleen al kwa beveiliging?…mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2023 11:09
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Kunstgrasveld de Geusselt afgekeurd #67
In Kerkrade zal het uiteraard niet worden, maar Sittard lijkt me heel realistisch. Volgens mij valt het dan qua beveiliging ook wel mee. In het ergste geval dien je die wedstrijd(en) zonder publiek te spelen. Heb je al direct financiële consequenties aan deze situatie hangen..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2023 11:48
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Kunstgrasveld de Geusselt afgekeurd #68
Het is jammer dat zo ver ik weet de knvb regels het niet toe laten om in Belgie te spelen.
Dan had je bij Patro of Vise kunnen spelen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2023 12:28
Farty
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 35
Meer
Kunstgrasveld de Geusselt afgekeurd #69
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2023 13:21
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 460
Meer
Kunstgrasveld de Geusselt afgekeurd #70
Opluchting in Maastricht: MVV hoeft na afkeuren grasmat voor slechts één thuisduel een oplossing te vinden

Maastricht - MVV hoeft maar voor één competitiewedstrijd een oplossing te vinden, omdat stadion De Geusselt dan niet beschikbaar is vanwege het afgekeurde kunstgrasveld. De vrees bestond dat het vervangen daarvan dusdanig lang zou duren dat de Maastrichtenaren langer niet op het eigen veld terecht zouden kunnen.

De kunstgrasmat in De Geusselt werd onlangs afgekeurd, omdat de bal te ver doorrolt. Komende maandag start de aanleg van de nieuwe mat. Als alles volgens plan verloopt, is het stadion weer beschikbaar voor de tweede thuiswedstrijd van het seizoen, op 1 september tegen Jong Ajax. Voor de eerste thuiswedstrijd - op 18 augustus tegen FC Eindhoven - moet MVV nog een oplossing vinden. De club is hierover in overleg met de KNVB.

Wie opdraait voor de extra kosten - de gemeente Maastricht of de fabrikant - wordt nog bestudeerd. Er zat vijf jaar garantie op het pas drie jaar oude kunstgras in De Geusselt.

De laatste oefenwedstrijd van MVV (zaterdag tegen FC Luik, aanvang 19.00 uur) wordt wel in stadion De Geusselt gespeeld.

MVV begint het seizoen in de eerste divisie volgende week zondag (16.45 uur) met een uitduel tegen VVV.

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.353 seconden