Kunstgrasveld de Geusselt afgekeurd

20 juli 2023 21:39
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 746
Meer
Kunstgrasveld de Geusselt afgekeurd #16
Kost mvv geld. Eerste thuiswedstrijd is in het slechtste geval pas de zevende wedstrijd op 24 september. Zoals jacques aangaf kan het zijn dat het aantal punten is tegengevallen. En met direct gevolg minder bezoekers. Als Eindhoven en Jong Ajax thuis wegvalt is de eerste op een zondag om 12.15u tegen de Graafschap, ook niet echt 'n fijne tijd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2023 21:59
MVV_Mestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 99
Meer
Kunstgrasveld de Geusselt afgekeurd #17
Als het 4-6 weken duurt en ze meteen na zaterdag beginnen zou het ergens tussen 19 augustus en 2 september klaar moeten zijn. Betekent sowieso 1 wedstrijd en met beetje geluk bij de 2e thuiswedstrijd klaar moeten zijn? Als het beperkt blijft tot 1 wedstrijd zou dat fijn zijn. Eventueel de wedstrijd van 1 september verplaatsen naar maandag 4 september

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2023 08:27
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
Kunstgrasveld de Geusselt afgekeurd #18

MVV_Mestreech schreef : Als het 4-6 weken duurt en ze meteen na zaterdag beginnen zou het ergens tussen 19 augustus en 2 september klaar moeten zijn. Betekent sowieso 1 wedstrijd en met beetje geluk bij de 2e thuiswedstrijd klaar moeten zijn? Als het beperkt blijft tot 1 wedstrijd zou dat fijn zijn. Eventueel de wedstrijd van 1 september verplaatsen naar maandag 4 september


Ik hoop dat je gelijk hebt, maar het is vakantieperiode en wij zijn natuurlijk niet de enige klant van dat bedrijf. Ik moet nog zien of er komende maandag al begonnen wordt.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2023 08:32 21 juli 2023 08:33 door Sjappie.
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 607
Meer
Kunstgrasveld de Geusselt afgekeurd #19
Niet het meest belangrijke voor nu, maar ben ook benieuwd hoe het met de oefenwedstrijden gaat die gepland staan in de Geusselt.
Worden deze op een andere locatie gespeeld, komen deze te vervallen (wat de voorbereiding in de war schopt)..?

Vanuit MVV logischerwijs ook nog geen plan. Daar zal eerst met man en macht gaan werken om het veld te laten vervangen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2023 08:35
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 325
Meer
Kunstgrasveld de Geusselt afgekeurd #20

Sjappie schreef : Niet het meest belangrijke voor nu, maar ben ook benieuwd hoe het met de oefenwedstrijden gaat die gepland staan in de Geusselt.
Worden deze op een andere locatie gespeeld, komen deze te vervallen (wat de voorbereiding in de war schopt)..?

Vanuit MVV logischerwijs ook nog geen plan. Daar zal eerst met man en macht gaan werken om het veld te laten vervangen.


Bij wat is loos zeiden ze dat er zaterdag gewoon gespeeld wordt in de geusselt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2023 08:46
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 607
Meer
Kunstgrasveld de Geusselt afgekeurd #21
Dn wachten we nog maar even op berichtgeving van MVV af, maar als de FIFA een veld afkeurt, dan ben ik benieuwd of tegenstanders daar nog wel op willen spelen. Tevens zal er een externe trainingslocatie gevonden moeten worden voor de komende weken. Ben benieuwd hoe het verder gaat, en of overleg met de KNVB iets oplevert omtrent het speelschema/locatie voor de geplande thuiswedstrijden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2023 08:56
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
Kunstgrasveld de Geusselt afgekeurd #22
wat gebeurd er met het afgekeurde kunstgras ? ik neem aan dat hier gewoon op getraind kan worden of ter vervanging bij een amateurclub kan worden gelegd ?
anders kan ik wel een paar m2 gebruiken voor in mijn tuin :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2023 09:32
Loyaal
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 74
Meer
Kunstgrasveld de Geusselt afgekeurd #23
Of in stukken snijden en verkopen, zoals jaren geleden ook met het natuurgras gebeurd is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2023 09:40 21 juli 2023 09:41 door Mestreech28.
Mestreech28
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 69
Meer
Kunstgrasveld de Geusselt afgekeurd #24
Het ging ook allemaal weer te goed tot nu toe. We konden er eigenlijk al op wachten dat zoiets ging gebeuren. Ach ja, de eeuwige vloek van MVV zullen we maar zeggen.

Ik hoop (maar ben er eerlijk gezegd bang voor) eigenlijk dat we nu gewoon meteen overgaan op natuurgras. Als de plannen van MVV volgens MVV zelf haalbaar zijn, zou het niet heel slim zijn om nu opnieuw kunstgras te nemen. Aangezien dit vanaf 2025 verboden is in de Eredivisie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2023 09:54
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 552
Meer
Kunstgrasveld de Geusselt afgekeurd #25

Mestreech28 schreef : Het ging ook allemaal weer te goed tot nu toe. We konden er eigenlijk al op wachten dat zoiets ging gebeuren. Ach ja, de eeuwige vloek van MVV zullen we maar zeggen.

Ik hoop (maar ben er eerlijk gezegd bang voor) eigenlijk dat we nu gewoon meteen overgaan op natuurgras. Als de plannen van MVV volgens MVV zelf haalbaar zijn, zou het niet heel slim zijn om nu opnieuw kunstgras te nemen. Aangezien dit vanaf 2025 verboden is in de Eredivisie.


Ik hoop, dat as we speak, Laura, het bestuur, de leverancier , de wethouder en topambtenaren nu in een kamertje zitten en zichzelf de moeder vergaderen en er godnondeju knopen worden doorgehakt en er een echte grasmat wordt besproken. Mocht de kunstgrasmat onder garantie vallen, de leverancier een flinke duit in het zakje doet voor de spoedaanleg van een echte grasmat. Hij kan voor zichzelf de schade beperken voor deze complete kapitaalvernietiging mocht hij worden geplaatst.

Voor het trainen en jeugd moet maar een oplossing worden gezocht. Waar een wil is, is een weg. Denken in kansen op dit moment ipv problemen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Mestreech28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2023 10:25
Mestreech28
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 69
Meer
Kunstgrasveld de Geusselt afgekeurd #26

webmastersfm schreef :

Mestreech28 schreef : Het ging ook allemaal weer te goed tot nu toe. We konden er eigenlijk al op wachten dat zoiets ging gebeuren. Ach ja, de eeuwige vloek van MVV zullen we maar zeggen.

Ik hoop (maar ben er eerlijk gezegd bang voor) eigenlijk dat we nu gewoon meteen overgaan op natuurgras. Als de plannen van MVV volgens MVV zelf haalbaar zijn, zou het niet heel slim zijn om nu opnieuw kunstgras te nemen. Aangezien dit vanaf 2025 verboden is in de Eredivisie.


Ik hoop, dat as we speak, Laura, het bestuur, de leverancier , de wethouder en topambtenaren nu in een kamertje zitten en zichzelf de moeder vergaderen en er godnondeju knopen worden doorgehakt en er een echte grasmat wordt besproken. Mocht de kunstgrasmat onder garantie vallen, de leverancier een flinke duit in het zakje doet voor de spoedaanleg van een echte grasmat. Hij kan voor zichzelf de schade beperken voor deze complete kapitaalvernietiging mocht hij worden geplaatst.

Voor het trainen en jeugd moet maar een oplossing worden gezocht. Waar een wil is, is een weg. Denken in kansen op dit moment ipv problemen.


100% eens. Goed verwoord. :P

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2023 10:39 21 juli 2023 10:40 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Onderwerp Auteur
Kunstgrasveld de Geusselt afgekeurd #27
Over wat voor een termijn hebben we het als er een natuurgrasmat gelegd gaat worden,dus hoelang duren de voorbereidingen/aanleg en het moment dat er gevoetbald kan worden?
Dan zou er tevens een deal gevonden moeten worden met de firma die verantwoordelijk is voor het vervangen van de grasmat omdat er nog 2 jaar garantie staat op de huidige!…Mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2023 10:58
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 900
Meer
Kunstgrasveld de Geusselt afgekeurd #28
MVV heeft zich al uitgesproken over een terugkeer naar natuurgras: https://www.mvv.nl/nieuws/mvv-wil-overstappen-op-natuurgras

Hoelang zoiets duurt? Geen idee. Ik zie nu bij Liverpool bijvoorbeeld dat het veld eruit is omdat ze 1 tribune verbouwen. 1e thuiswedstrijd van het seizoen is zowel de tribune als het veld klaar.
Maar goed: stél we kunnen een natuurgrasmat leggen, dan nog moeten we al onze selecties ergens zien te dumpen (incl. kleedlokalen).
Ik blijf het complex van Itteren noemen. Kleedlokalen verbouwen, gras maaien en je kunt er aan de slag.
Ligt niet dicht bij De Geusselt nee, maar dat hebben veel clubs niet. Soms is het gewoon heel fijn om ergens in de luwte te werken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2023 11:03
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
Kunstgrasveld de Geusselt afgekeurd #29
Bovendien kun je natuurlijk prima een paar jaar in Itteren trainen terwijl je met de gemeente een oplossing dichterbij het stadion zoekt. Ik ben wel gecharmeerd van die route.

Maar goed, mijn ervaring met MVV (en ja, ik weet dat MVV hier eigenlijk niet eens heel erg partij is) is dat er snel-snel een nieuwe kunstgrasmat wordt neergelegd en dat over twee jaar blijkt dat bij die haast fouten gemaakt zijn. Hopelijk maakt MVV in die twee jaar wel wat vaart met plannen nieuw trainingscomplex/gras in het stadion.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2023 11:08
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Kunstgrasveld de Geusselt afgekeurd #30
Laten we hopen dat met de nieuwe partij dat er nu voor een betere oplossing wordt gekozen.
Itteren zou zeker een goede oplossing zijn voor de korte termijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.414 seconden