Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers)

25 juli 2021 11:40
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #271

mvv4ever schreef : Dus reken jullie maar niet rijk want Dogan komt er niet meer eraan.


vertel

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2021 11:37
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #272

Lijnsje@tappunt schreef :

mvv4ever schreef : Dus reken jullie maar niet rijk want Dogan komt er niet meer eraan.


vertel


Nou mvv heeft nog geen bod gedaan dus hoe kan hij dan komen?

En als zoiets al na buiten komt hier in Maastricht dan staan ze in aachen noord als eerste op de uitkijk om deze speler nog een beter salaris te gaan geven en weg te kapen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2021 11:48
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #273

mvv4ever schreef :

Lijnsje@tappunt schreef :

mvv4ever schreef : Dus reken jullie maar niet rijk want Dogan komt er niet meer eraan.


vertel


Nou mvv heeft nog geen bod gedaan dus hoe kan hij dan komen?

En als zoiets al na buiten komt hier in Maastricht dan staan ze in aachen noord als eerste op de uitkijk om deze speler nog een beter salaris te gaan geven en weg te kapen.


Wie zegt dat de zaakwaarnemer de waarheid spreekt? De voetbalwereld zit vol met leugens, we zullen het snel weten
De volgende gebruiker (s) zei dank u Bromsnor-West

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2021 14:52
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #274
Er zijn nog veel goede spelers (en met ervaring) zonder contract. De namen die genoemd worden, de proefspelers, het geeft de indruk dat mvv voldoende geld in kas heeft om een goed 1e elftal op de been te brengen. We zullen nog geduld op moeten brengen en moeten hopen dat spelers zoals dogan voor mvv willen kiezen.
Ik begin er alleszins enig vertrouwen in te krijgen. antidepressiva slikken en hopen. Wie weet wordt het een acceptabel seizoen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2021 15:01
Bromsnor-West
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #275
En het weekend is om. Waar Dogan zijn beslissing zou maken. Iemand iets opgevangen of word het weer niks?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2021 15:03 26 juli 2021 15:04 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #276

Bromsnor-West schreef : En het weekend is om. Waar Dogan zijn beslissing zou maken. Iemand iets opgevangen of word het weer niks?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Glas is half vol,misschien zijn ze wel in onderhandeling?….mvrgr Opa

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2021 15:55
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #277

mvv4ever schreef :

Lijnsje@tappunt schreef :

mvv4ever schreef : Dus reken jullie maar niet rijk want Dogan komt er niet meer eraan.


vertel


Nou mvv heeft nog geen bod gedaan dus hoe kan hij dan komen?

En als zoiets al na buiten komt hier in Maastricht dan staan ze in aachen noord als eerste op de uitkijk om deze speler nog een beter salaris te gaan geven en weg te kapen.


Natuurlijk vertelt een zaakwaarnemer ook niet altijd alles en stelt hij alles in het werk om een betere deal voor zijn cliënt ergens uit te slepen. Het kan best zijn dat Dogan voor zichzelf eerst de afweging moet maken of hij nog verder in het buitenland actief wilt blijven of dat hij toch graag weer wilt spelen in Nederland onder een trainer waarbij hij zijn vertrouwen kan opdoen. Wij denken vaak dat de centen de doorslag geven ( is ook vaak zo ) , maar een Dogan zal na zijn geflopt huwelijk in Breda én het uit beeld raken door te gaan voetballen in Tadzjikistan zich ergens ook weer in de kaart moeten spelen. Hij kan:

A) Bij MVV tegen een minder salaris gaan voetballen, zich in de kijker spelen en over 1-2 jaar weer 5 stappen vooruit gaan qua sportieve ambities én salaris of;

B) Voor de centen in het buitenland kiezen in de wetenschap nog verder uit beeld te raken en nergens meer aan te bak te komen.

Een zaakwaarnemer weet ook wel wat wel (of vooral wat niet) bij MVV te halen valt. Laten we hopen dat deze jongen in zichzelf opnieuw wilt investeren bij een bekende trainer die weet hoe hij het beste tot zijn recht komt .

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2021 16:29
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #278
Lijnsje
Ik weet niet of het allemaal zo ingewikkeld is als jij schrijft. Natuurlijk wil hij een goed salaris verdienen en natuurlijk is dat belangrijk. Maar, een transfereerde van 400.000 suggereert een bijpassend salaris. En ja, mvv kan dat voor 1 speler betalen. En wellicht zijn er al afspraken gemaakt met de nieuwe investeerder. En is dit ineens haalbaar geworden en meer.
Dogankomt echt niet als hem geen marktconform salaris wordt geboden en dat mag lager liggen dan het buitenland. Dat is een keuze die een speler maakt.
Gewoon afwachten en anders opnieuw proberen met een andere speler.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2021 16:54 26 juli 2021 16:54 door TPC.
TPC
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 108
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #279
Toen ik zaterdag de naam Dogan hoorde maakte ik onbewust de vergelijking met Roland Alberg. De laatste jaren te weinig laten zien, ondanks mooie salarissen. Dan gaat er toch iets mis bij o.a. zijn mentaliteit. Qua zijn achtergrond/salaris vind ik het een totaal onrealistische speler voor MVV. De link met de trainer begrijp ik dan wel maar dan zou hij heel veel water bij de wijn moeten doen mocht dit tot een deal komen. Ik zou er niet aan beginnen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2021 17:04
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #280
Ik zie Dogan ook graag komen maar we moeten niet doen alsof we Ronaldo binnen halen. Als ik op Transfermarkt kijk dan zie ik dat hij maar één seizoen echt goed gedraaid heeft, 21 goals en 5 assist in 36 wedstrijden voor Top Oss in het seizoen 2018-2019.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2021 17:18 26 juli 2021 17:20 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #281
@lijnsje

Ik denk toch echt dat er nog honderd andere tweede/derde divisionisten zijn in West europa die een speler zoals hem een nieuwe impuls willen geven. Ik zou niet weten waarom een slecht seizoen meteen betekent "Meld je maar bij MVV of het UWV" . Het zou me overigens niet verbazen als hij straks weer ergens in het geel/zwart rondhuppelt.

Sterker nog ik denk dat MVV nieteens in beeld is. Maar de verwachtingen liggen in Maastricht alweer op de bovenste plank, zeker omdat we opeens een paar testers hebben, maar de portemonnee ligt nog altijd op de vloer. Zeven ton voor het hele circus beste mensen, dat was de laatste stand van zaken. Zolang er nog niet bekend is of we een investeerder gaan krijgen en wat die gaat bijdragen aan de begroting van de club, kan de teleurstelling alleen maar groot worden zolang er nergens contracten worden getekend. Het zou niet de eerste keer zijn dat wij gebruikt worden door makelaars zodat hun spelers met andere clubs kunnen flirten.

"Als je het leuk vond had je er een ring om moeten doen"

Zong Beyonce vroeger.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2021 17:25
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #282

Mr Sjaan schreef : Ik zie Dogan ook graag komen maar we moeten niet doen alsof we Ronaldo binnen halen. Als ik op Transfermarkt kijk dan zie ik dat hij maar één seizoen echt goed gedraaid heeft, 21 goals en 5 assist in 36 wedstrijden voor Top Oss in het seizoen 2018-2019.


Het is me een raadsel waarom deze jongen zo gehyped wordt op o.a. forum en Facebook. Inderdaad één goed seizoen, bij TOP Oss, dat je daar dan op moet teren... Verder is hij een buitenlands avontuur aangegaan in Tajikistan, dat is niet omdat je zo'n topper bent.
Schromelijk overschatte speler mijns inziens, maar goed, wie ben ik. Wat mij betreft meer een type die voor teveel geld bij die mijnwerkersclub een wanprestatie mag gaan leveren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2021 17:30
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #283

Kloeteklaos schreef :

Mr Sjaan schreef : Ik zie Dogan ook graag komen maar we moeten niet doen alsof we Ronaldo binnen halen. Als ik op Transfermarkt kijk dan zie ik dat hij maar één seizoen echt goed gedraaid heeft, 21 goals en 5 assist in 36 wedstrijden voor Top Oss in het seizoen 2018-2019.


Het is me een raadsel waarom deze jongen zo gehyped wordt op o.a. forum en Facebook. Inderdaad één goed seizoen, bij TOP Oss, dat je daar dan op moet teren... Verder is hij een buitenlands avontuur aangegaan in Tajikistan, dat is niet omdat je zo'n topper bent.
Schromelijk overschatte speler mijns inziens, maar goed, wie ben ik. Wat mij betreft meer een type die voor teveel geld bij die mijnwerkersclub een wanprestatie mag gaan leveren.


De enige reden dat hij bij Nac mislukt is , is dat hij daar totaal verkeerd gebruikt is . Bij top oss draaide alles om hem en Smeets, daar was hele systeem op afgestemd.
Dat ging bij nac niet , die hadden 5 spelers van zijn kaliber
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2021 19:26
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #284

Kloeteklaos schreef :

Mr Sjaan schreef : Ik zie Dogan ook graag komen maar we moeten niet doen alsof we Ronaldo binnen halen. Als ik op Transfermarkt kijk dan zie ik dat hij maar één seizoen echt goed gedraaid heeft, 21 goals en 5 assist in 36 wedstrijden voor Top Oss in het seizoen 2018-2019.


Het is me een raadsel waarom deze jongen zo gehyped wordt op o.a. forum en Facebook. Inderdaad één goed seizoen, bij TOP Oss, dat je daar dan op moet teren... Verder is hij een buitenlands avontuur aangegaan in Tajikistan, dat is niet omdat je zo'n topper bent.
Schromelijk overschatte speler mijns inziens, maar goed, wie ben ik. Wat mij betreft meer een type die voor teveel geld bij die mijnwerkersclub een wanprestatie mag gaan leveren.


Als je toppers bij MVV verwacht, kan het wel eens een tegenvallend seizoen worden voor je. Dogan had twee jaar geleden een absoluut topseizoen onder onze huidige trainer, dus als er iemand is die weet hoe Dogan rendeert, is hij het Klaas Wels. Bovendien heeft hij het bij NAC niet eens zo slecht gedaan met een gemiddelde van 1-op-4 (8 goals en 4 assists in 32 wedstrijden), terwijl hij doorgaans bankzitter was en hier invalbeurten van 5 minuten tussen zitten. We hebben de afgelopen seizoenen spitsen gehad die dit gemiddelde als basisspeler niet eens haalden.

Hij is inderdaad niet de nieuwe verlosser, maar doen alsof we als MVV de lat hoger moeten leggen dan Dogan is ook totaal onrealistisch. We mogen onze handen dichtknijpen als een speler als Dogan naar MVV wil komen, want ik vraag me af of hij überhaupt haalbaar is. Het enige dat MVV voor heeft op elk willekeurige andere club die een marginaal salaris betaalt, is de aanwezigheid van Klaas Wels.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Bromsnor-West

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2021 19:26
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #285

Kloeteklaos schreef :

Mr Sjaan schreef : Ik zie Dogan ook graag komen maar we moeten niet doen alsof we Ronaldo binnen halen. Als ik op Transfermarkt kijk dan zie ik dat hij maar één seizoen echt goed gedraaid heeft, 21 goals en 5 assist in 36 wedstrijden voor Top Oss in het seizoen 2018-2019.


Het is me een raadsel waarom deze jongen zo gehyped wordt op o.a. forum en Facebook. Inderdaad één goed seizoen, bij TOP Oss, dat je daar dan op moet teren... Verder is hij een buitenlands avontuur aangegaan in Tajikistan, dat is niet omdat je zo'n topper bent.
Schromelijk overschatte speler mijns inziens, maar goed, wie ben ik. Wat mij betreft meer een type die voor teveel geld bij die mijnwerkersclub een wanprestatie mag gaan leveren.


Als je toppers bij MVV verwacht, kan het wel eens een tegenvallend seizoen worden voor je. Dogan had twee jaar geleden een absoluut topseizoen onder onze huidige trainer, dus als er iemand is die weet hoe Dogan rendeert, is hij het Klaas Wels. Bovendien heeft hij het bij NAC niet eens zo slecht gedaan met een gemiddelde van 1-op-4 (8 goals en 4 assists in 32 wedstrijden), terwijl hij doorgaans bankzitter was en hier invalbeurten van 5 minuten tussen zitten. We hebben de afgelopen seizoenen spitsen gehad die dit gemiddelde als basisspeler niet eens haalden.

Hij is inderdaad niet de nieuwe verlosser, maar doen alsof we als MVV de lat hoger moeten leggen dan Dogan is ook totaal onrealistisch. We mogen onze handen dichtknijpen als een speler als Dogan naar MVV wil komen, want ik vraag me af of hij überhaupt haalbaar is. Het enige dat MVV voor heeft op elk willekeurige andere club die een marginaal salaris betaalt, is de aanwezigheid van Klaas Wels.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.474 seconden