Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers)

23 juli 2021 14:31
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #256
Je mist het belangrijkste, het filmpje. Hulde hiervoor!

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2021 14:36
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #257
Mooi , in ieder kwantiteit erbij en hopelijk ook de kwaliteit van de meeste voorgaande luikse huurlingen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2021 14:44 23 juli 2021 14:54 door Audiowaste.
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #258

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2021 14:51
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #259
Mooi. Maar onbegrijpelijk dat je in de basis rechtsback nummer drie binnenhaalt ( ondanks dat deze eventieel ook nog centraal in de verdediging kan).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2021 16:19
sjengvandenboorn
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 196
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #260
Ben blij dat standaard ons spelers levert. Sommige van de huidige selectie spelers kan je ook op een andere posistie neerzetten dan rechtsback.

Hopen dat wij ook nog spelers van andere clubs kunnen krijgen van de clubs die ons vaker hebben geholpen aan materiaal. Genk / Utrecht etc.

Wellicht dat onze TD nog spelers kan halen ergens ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2021 18:28
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #261

Napoleon schreef : Leroy Labylle , denk toch dat iedere MVV supporter daar een warm en goed gevoel van krijgt terug denkend aan het verleden spelend voor MVV

Als we nu gaan kijken naar zijn loopbaan dan heeft Leroy na zijn promotie naar PEC eigenlijk een beetje de knik naar onder gemaakt ( helaas) .
Ik had voor hem gehoopt dat bij zijn eerste periode MVV dat hij de weg definitief naar boven zou vinden en MVV alleen maar als supporter ons zou gaan bezoeken .
Helaas is voor hem er een 2de periode MVV gekomen en nu misschien zelfs een 3de periode , dat zegt helaas wel alles over de loopbaan van Leroy.
Persoonlijk vind ik het jammer dat hij in de zomer van zijn loopbaan altijd als linksback wilde spelen , dat je dat in je herfst of nadagen doet dat snap ik nog wel.
Leroy is aanvallend gewoon vaak beter l dan mening linker spits . Het feit dat hij t als linksback ook nergens heeft gemaakt zou misschien er op kunnen wijze dat die keuze toch minder bij hem past . Want ik vond Leroy een geweldige voetballer maar geen geweldige verdediger .

Nu terug naar het heden , als hij fit test en hij wil nog 2-3 jaar lekker voetballen dan zou ik hem zeker halen voor MVV, maar dan ook als aanvallende middenvelder en niet als linksback . Hij is nu 30 jaar en zou ook een dragende rol kunnen vervullen voor de 3 jongens die van Luik komen o.a . Tot nu toe mist dit elftal body en leiderschap en ook voetbal kilometers , Leroy zou daar iets aan kunnen toevoegen
Dus als bovenstaande klopt en de prijs klopt dan is hij wat mij betreft meer dan welkom !!


Hebben ze de account van Napoleon gehackt?

Het was lang geleden dat ik een post van jouw gelezen heb zoals deze.
Ik heb altijd genoten van Leroy, ik hoop (denk) ondanks zijn kwetsuren dat hij enigszins zijn oude niveau haalt. Zo ja, dan is het een speler waarvoor ik naar het stadion kom!
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2021 16:15
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #262
Hüseyin Doğan beslist dit weekend of hij ingaat op het voorstel van MVV. Bron; Trepke B

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2021 16:15
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #263

tuutsje schreef :

Napoleon schreef : Leroy Labylle , denk toch dat iedere MVV supporter daar een warm en goed gevoel van krijgt terug denkend aan het verleden spelend voor MVV

Als we nu gaan kijken naar zijn loopbaan dan heeft Leroy na zijn promotie naar PEC eigenlijk een beetje de knik naar onder gemaakt ( helaas) .
Ik had voor hem gehoopt dat bij zijn eerste periode MVV dat hij de weg definitief naar boven zou vinden en MVV alleen maar als supporter ons zou gaan bezoeken .
Helaas is voor hem er een 2de periode MVV gekomen en nu misschien zelfs een 3de periode , dat zegt helaas wel alles over de loopbaan van Leroy.
Persoonlijk vind ik het jammer dat hij in de zomer van zijn loopbaan altijd als linksback wilde spelen , dat je dat in je herfst of nadagen doet dat snap ik nog wel.
Leroy is aanvallend gewoon vaak beter l dan mening linker spits . Het feit dat hij t als linksback ook nergens heeft gemaakt zou misschien er op kunnen wijze dat die keuze toch minder bij hem past . Want ik vond Leroy een geweldige voetballer maar geen geweldige verdediger .

Nu terug naar het heden , als hij fit test en hij wil nog 2-3 jaar lekker voetballen dan zou ik hem zeker halen voor MVV, maar dan ook als aanvallende middenvelder en niet als linksback . Hij is nu 30 jaar en zou ook een dragende rol kunnen vervullen voor de 3 jongens die van Luik komen o.a . Tot nu toe mist dit elftal body en leiderschap en ook voetbal kilometers , Leroy zou daar iets aan kunnen toevoegen
Dus als bovenstaande klopt en de prijs klopt dan is hij wat mij betreft meer dan welkom !!


Hebben ze de account van Napoleon gehackt?

Het was lang geleden dat ik een post van jouw gelezen heb zoals deze.
Ik heb altijd genoten van Leroy, ik hoop (denk) ondanks zijn kwetsuren dat hij enigszins zijn oude niveau haalt. Zo ja, dan is het een speler waarvoor ik naar het stadion kom!




@Tuutsje, zoals je weet geef ik altijd mijn mening, in dit geval ook over Leroy... die valt dan goed uit dit keer ! ;-)
Kan zo maar zijn dat je bij mijn volgende post weer de haren recht in je nek hebt staan , maar zo ben ik nu eenmaal !

In ieder geval dank voor je positieve benadering , netjes dat je dit ook hier neer zet je hoeft t immers ook niet te doen !

Laten we hopen dat Leroy bevalt en aan de selectie wordt toegevoegd , net zoals jij zag ik hem altijd graag bij MVV, hij straalde altijd voetbal uit !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Jack Luijten

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2021 16:23
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #264

tuutsje schreef : Hüseyin Doğan beslist dit weekend of hij ingaat op het voorstel van MVV. Bron; Trepke B


Dat zou de beste aanwinst zijn van mvv in jaren. Totaal verkeerd gebruikt bij Nac maar onze trainer weet wel hoe dat moet met hem.
Daarnaast is dit iemand die wellicht ook andere spelers over de streep kan trekken waardoor je een basis kan krijgen voor linkerrijtje
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2021 16:27
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #265
Je zou er bijna vrolijk van worden!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2021 16:56
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #266
Dat zou een zeer goede aanwinst zijn. Niet gedacht we een speler van dat kaliber zouden kunnen vastleggen. Laten we hopen dat hij tekent. Twee succesvolle seizoenen onder Wels bij Top Oss gedraaid.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2021 18:50
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #267

tuutsje schreef : Hüseyin Doğan beslist dit weekend of hij ingaat op het voorstel van MVV. Bron; Trepke B


Zou te gek zijn samen met de Luikse huurling zou je al wat stootkracht hebben voorin…mvrgr Opa

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2021 18:57
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #268

opadiehard schreef :

tuutsje schreef : Hüseyin Doğan beslist dit weekend of hij ingaat op het voorstel van MVV. Bron; Trepke B


Zou te gek zijn samen met de Luikse huurling zou je al wat stootkracht hebben voorin…mvrgr Opa


Voor wat het waard is: Volgens zijn zaakwaarnemer heeft mvv nog geen bod gedaan.

Bron DDL
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2021 19:35
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #269
Hier kunnen we niks mee.

Altijd risicovol ook als dit soort berichten verschijnt met al die concurrentie in de buurt. Voor je het weet wordt ie weggekaapt voor de neus van mvv.
Liever stilhouden en presenteren als het rond is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roed en Wit 70, Ster_Drager, mvv4ever, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juli 2021 10:56
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #270
Dus reken jullie maar niet rijk want Dogan komt er niet meer eraan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.440 seconden