Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers)

22 juli 2021 11:31
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 421
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #241
Is die huurdeal met Standaard Luik afgeketst; ik hoor er niks meer van?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juli 2021 11:44
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #242

jovkle schreef : Is die huurdeal met Standaard Luik afgeketst; ik hoor er niks meer van?

Nee

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juli 2021 11:47
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #243

Audiowaste schreef :

jovkle schreef : Is die huurdeal met Standaard Luik afgeketst; ik hoor er niks meer van?

Nee


Duurd ook wel erg lang eer zij aansluiten,volgens mij al twee weken sinds het bericht dat ze zouden komen….mvrgr Opa

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juli 2021 12:17
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #244
Labylle test vanaf vandaag bij ons!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard, jovkle, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juli 2021 12:46
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 747
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #245
Beluister de podcast met van Geneugden eens. Naast het feit dat deze man goed overkomt, geeft hij ook aan dat er spelers zijn die zeker gaan komen, maar op dit moment bij hun club door diverse redenen nog even niet wegkunnen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juli 2021 13:13
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #246

Roed en Wit 70 schreef : Beluister de podcast met van Geneugden eens. Naast het feit dat deze man goed overkomt, geeft hij ook aan dat er spelers zijn die zeker gaan komen, maar op dit moment bij hun club door diverse redenen nog even niet wegkunnen.


Wellicht bedoeld hij hier de jongens van Luik mee?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juli 2021 13:41 22 juli 2021 13:44 door Sander70.
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 291
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #247
Delano ladan traint ook mee (cambuur).
Als ik zijn statestieken bekijk in de kkd wordt het me slecht. Maar goed. Dat heb ik wel bij meer testers gehad.

Labylle schijnt vorig seizoen geblesseerd te zijn geweest. Maar goed. Slechter dan salasiwaa kan die nooit zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juli 2021 13:58
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 747
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #248
Boredass. Vermoed ik zelf wel. Hij zegt ook dat er al akkoorden met spelers zijn. Dan is misschien de vader de wens van de gedachte dat het om meer dan Luik gaat. Soms hangen er natuurlijk voorwaarden aan vast dat er eerst andere spelers weg moeten zijn (ivm geld voor nieuwe speler of überhaupt eerst een nieuwe speler) voor ze naar mvv kunnen komen. Of dat ze bij die club ook 22 spelers op de training willen hebben ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juli 2021 14:07
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 900
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #249
https://www.voetbalnieuws.be/news/611645/standard-en-mvv-ronden-transfer-af

Bij Standard kennen ze in de voorbereiding de nodige ups en downs. De ploeg is stevig verzwakt na het vertrek van Michel-Ange Balikwisha en Zinho Vanheusden. Er gaan nog spelers vertrekken volgens La Dernière Heure.

Maxime Lestienne, Mehdi Carcela, Damjan Pavlovic en Noë Dussenne komen niet voor in de plannen van trainer Mbaye Leye. Het viertal staat op de transferlijst. Voorlopig is er nog weinig sprake van interesse in de spelers. Pavlovic kreeg vorig jaar nog de nodige speelkansen, maar kon Leye dus niet overtuigen. De Nederlandse tweedeklasser MVV, dat in het verleden al meermaals kwam speuren in Luik, heeft interesse in drie spelers. De club uit Maastricht zou graag de jongeren Allan Delferriere, Mitchy Ntelo en Lucas Kalala op huurbasis overnemen van de Rouches. Wellicht zullen er een aantal van hen tijdelijk vertrekken.

UPDATE 22/07

Allan Delferriere verlaat Standard en trekt naar MVV. De club van technisch directeur Ronny Van Geneugden huurt de verdediger voor een jaar van de Luikenaars en dat zonder aankoopoptie. Dat weet La Dernière Heure te melden. De jongeling maakte vorig seizoen zijn debuut voor de Rouches, maar zij verhuren hem nu om meer ervaring op te doen.

=====================


MVV in onderhandeling met Leroy Labylle over terugkeer
Vandaag om 12:35 door Emil Visser

MVV is in onderhandeling met Leroy Labylle. De Belgische verdediger is transfervrij en heeft naar verluidt oren om terug te keren in Maastricht.
Labylle speelde in het verleden al diverse malen voor MVV. In 2012 gebeurde dat voor het eerst, toen hij als huurling van Standard Luik naar Maastricht kwam.

Zijn laatste wedstrijd voor MVV speelde hij in 2017. Daarna kwam hij achtereenvolgens uit voor VVV, NEC en het Belgische RFC Seraing. Met zijn laatste club promoveerde hij afgelopen seizoen naar de hoogste divisie in België.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juli 2021 14:43 22 juli 2021 14:44 door Jim Cemint.
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 810
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #250
Ik meen ergens gelezen te hebben dat Labylle het afgelopen seizoen geen wedstrijd heeft gespeeld i.v.m. een knieblessure. Is dus maar de vraag hoe hij er nu voor staat. Indien helemaal hersteld en weer (bijna) op zijn oude niveau, dan zeker goed om erbij te hebben. Maar ik ben bang dat het niet meer de Labylle is van bijvoorbeeld die wedstrijd tegen Volendam toen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juli 2021 17:36
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #251
Allez Leroy!!! Deze held is altijd welkom wat mij betreft, voetballen verleer je niet!
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juli 2021 18:23
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #252
Ongeacht hoe goed/slecht Labylle op dit moment is. De naam alleen al maakt de supporters warm. En idd met alle respect.. slechter dan Salasiwa wordt het toch niet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juli 2021 19:31
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 533
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #253
Op Instagram van MVV is net een filmpje geplaatst van drie Luikse wafels die op een schaal worden gelegd. Begeleidende tekst: “Oui oh oui zal er toch komen?” Lijkt me dat dit over het drietal van Standard gaat.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2021 10:21
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #254
Leroy Labylle , denk toch dat iedere MVV supporter daar een warm en goed gevoel van krijgt terug denkend aan het verleden spelend voor MVV

Als we nu gaan kijken naar zijn loopbaan dan heeft Leroy na zijn promotie naar PEC eigenlijk een beetje de knik naar onder gemaakt ( helaas) .
Ik had voor hem gehoopt dat bij zijn eerste periode MVV dat hij de weg definitief naar boven zou vinden en MVV alleen maar als supporter ons zou gaan bezoeken .
Helaas is voor hem er een 2de periode MVV gekomen en nu misschien zelfs een 3de periode , dat zegt helaas wel alles over de loopbaan van Leroy.
Persoonlijk vind ik het jammer dat hij in de zomer van zijn loopbaan altijd als linksback wilde spelen , dat je dat in je herfst of nadagen doet dat snap ik nog wel.
Leroy is aanvallend gewoon vaak beter l dan mening linker spits . Het feit dat hij t als linksback ook nergens heeft gemaakt zou misschien er op kunnen wijze dat die keuze toch minder bij hem past . Want ik vond Leroy een geweldige voetballer maar geen geweldige verdediger .

Nu terug naar het heden , als hij fit test en hij wil nog 2-3 jaar lekker voetballen dan zou ik hem zeker halen voor MVV, maar dan ook als aanvallende middenvelder en niet als linksback . Hij is nu 30 jaar en zou ook een dragende rol kunnen vervullen voor de 3 jongens die van Luik komen o.a . Tot nu toe mist dit elftal body en leiderschap en ook voetbal kilometers , Leroy zou daar iets aan kunnen toevoegen
Dus als bovenstaande klopt en de prijs klopt dan is hij wat mij betreft meer dan welkom !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Schapendonk, sjengvandenboorn, opadiehard, jovkle, Kay, De Zwarte Vogel, bokkesprongen, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2021 14:28
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 200
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #255
Luikse hattrick voor MVV
Vrijdag 23 juli 2021

MVV Maastricht heeft vrijdag drie spelers van Standard Luik gecontracteerd. Het gaat om Lucas Kalala, Allan Delferriere en Mitchy-Yorham Ntelo, Het drietal wordt voor de duur van 1 jaar van Luik gehuurd.

Lucas Kalala (19) is een speler die op diverse plekken kan worden ingezet. Zowel rechts in de verdediging en centraal achterin. “Het is een jongen met veel ambities. Hij is gedreven, een echte karakterspeler. Hij wil zich in de kijker speler bij MVV zodat hij op den duur bij Luik door kan stromen naar het eerste team”, legt technisch manager Ronny van Geneugden uit.

Hetzelfde verhaal geldt voor de 20-jarige Mitchy-Yorham Ntelo, die net als Kalala een dubbele nationaliteit heeft (Democratische Republiek Congo en België). Ntelo is een linksvoetige spits, die zich ook aan de buitenkant prima thuis voelt. Ntelo is bijna 1.90 meter lang en staat bekend om zijn snelheid. “Hij is inderdaad pijlsnel”, bevestigt Ronny van Geneugden.

Bij de derde versterking uit Luik gaat het om de 19-jarige Allan Delferriere. De Belg kan zowel op het middenveld maar ook centraal in de verdediging goed uit de voeten. Hij heeft afgelopen seizoen al de nodige speelminuten gekregen in het eerste team van Standard Luik. Zo speelde hij in vijf nacompetitie-wedstrijden in de Jupiler Pro League Playoff.

Mvv.nl
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.434 seconden