Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers)

15 juli 2021 16:08
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #226
Thijmen Nijhuis wordt onze nieuwe eerste keeper denk ik. Althans gaat hij spelen met rugnummer 12. Wordt gehuurd van FC Utrecht voor 1 jaar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 juli 2021 16:09
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #227
Jammer dat we weer een doelman gaan huren. Ondanks zijn blunders in Utrecht 1 is het toch een talentvolle keeper.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 juli 2021 16:13
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #228

Boredass schreef : Jammer dat we weer een doelman gaan huren. Ondanks zijn blunders in Utrecht 1 is het toch een talentvolle keeper.

Zijn contract loopt af na dit seizoen, dus je weet toch niet hoe het loopt.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 juli 2021 16:26
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #229

Audiowaste schreef :

Boredass schreef : Jammer dat we weer een doelman gaan huren. Ondanks zijn blunders in Utrecht 1 is het toch een talentvolle keeper.

Zijn contract loopt af na dit seizoen, dus je weet toch niet hoe het loopt.


Heeft vandaag verlengd

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 juli 2021 16:28
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #230

Boredass schreef :

Audiowaste schreef :

Boredass schreef : Jammer dat we weer een doelman gaan huren. Ondanks zijn blunders in Utrecht 1 is het toch een talentvolle keeper.

Zijn contract loopt af na dit seizoen, dus je weet toch niet hoe het loopt.


Heeft vandaag verlengd


Dan zal het toch niet zo'n slechte keeper zijn

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 juli 2021 16:55
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1004
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #231

Duin schreef :

Boredass schreef :

Audiowaste schreef :

Boredass schreef : Jammer dat we weer een doelman gaan huren. Ondanks zijn blunders in Utrecht 1 is het toch een talentvolle keeper.

Zijn contract loopt af na dit seizoen, dus je weet toch niet hoe het loopt.


Heeft vandaag verlengd


Dan zal het toch niet zo'n slechte keeper zijn


Als je nét de EK-selectie van Jong Oranje niet haalt met keepers als Scherpen en Bijlow voor je, kun je denk ik wel een balletje vangen ja.

Grappig overigens dat de beroepszeikers die klagen als ze het woordje ''rechtsback'' in iemand zijn spelersprofiel zien staan nu niet vooraan staan om hun kundig oordeel te vellen over deze transfer. Afgeven is altijd makkelijk.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 juli 2021 17:02
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 460
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #232
FC Utrecht maakt contractverlenging én tijdelijk vertrek van Nijhuis bekend
Gepubliceerd: Donderdag 15 juli 2021 om 16:10

FC Utrecht heeft het aflopende contract van Thijmen Nijhuis verlengd en heeft hem naar MVV gestuurd om ervaring op te doen, meldt de club donderdag via de officiële kanalen. De 22-jarige doelman was vorig seizoen kortstondig eerste keeper in De Galgenwaard, maar moest al snel weer een pas op de plaats maken.

Nijhuis debuteerde in het seizoen 2016/2017 namens Jong FC Utrecht in de Keuken Kampioen Divisie en heeft uiteindelijk 77 wedstrijden gekeept op het één na hoogste niveau. Vorig seizoen verdrong hij Maarten Paes tijdelijk onder de lat bij het eerste elftal: na de 4-1 nederlaag bij Heracles Almelo – de laatste onder leiding van John van den Brom – moest Nijhuis op zijn beurt weer plaats maken voor Paes, die later zelf verdrongen zou worden door Eric Oelschlägel.


Komend seizoen mag hij dus meters gaan maken in De Geusselt. "Voor de keeperspositie geldt dat de concurrentie groot is", beaamt Jordy Zuidam, technisch directeur van FC Utrecht. "Thijmen heeft aangegeven in deze fase van zijn loopbaan voor een kans als eerste keeper in een eerste elftal te willen gaan, zodat hij vlieguren kan maken."

FC Utrecht houdt zijn ontwikkeling ondertussen nauwlettend in de gaten. Nijhuis heeft al een nieuw contract mogen ondertekenen en ligt nu tot 2023 vast.

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 juli 2021 18:15
Voetbalfanaat
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 47
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #233
Dag Fanaten,

Ik ben zeer content met onze nieuwe doelman, en had niet verwacht dat die jongen haalbaar was voor MVV. Ondanks zijn jonge leeftijd toch 80 wedstrijden betaald voetbal in de benen.

Nijhuis was in het seizoen 18/19 een zeer goede doelman en raakte in het seizoen 19/20 na twee wedstrijden zwaar geblesseerd wat hem een jaar heeft gekost. Daarna bij de eerste selectie aangesloten en op een gegeven moment de voorkeur gekregen boven jong oranje goalie Maarten Paes. Echter maakte Nijhuis een paar gruwelijke ketsers en toen Brom vertrok en Hake werd aangesteld bij Utrecht werd Nijhuis gedegradeerd tot 3e keeper. Daarna niet meer goed gekeept en zeer onzeker. Echter verwacht ik dat hij bij een frisse start en zelfvertrouwen en speelminuten weer op een goed niveau komt.

Welkom Thijmen en veel succes

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2021 16:42
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1004
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #234
Met nog 2,5 week tot aan de eerste competitiewedstrijd, begint het er langzamerhand toch wel slecht uit te zien. We hebben een doelman (op papier een goede naam) die meer afwezig dan aanwezig is geweest en geen reservedoelman op een speler van de jeugd na. Achterin hebben we , met een beetje fantasie, drie van de vier posities bezet.

Verder heeft geloof ik ook niemand een idee hoe we gaan spelen. Tijdens de voorbereiding wat ik ervan heb gezien, spelen we een soort 4-2-3-1. Wels geeft aan dat hij afhankelijk van zijn spelers een bepaalde spelopvatting gaat hanteren. Ik vraag me af hoe je dit zonder spelers wilt doen.

Wat waren we toch aan het schreeuwen en wat waren we toch blij toen Usta, Penders en Elsen (weliswaar in een andere functie) weg waren en wat zouden we een stappen zetten. Als we vandaag als meetpunt moeten nemen , zijn we nog verder afgerold naar beneden. Spelers die op proef komen zijn wat mij betreft gewoon lachwekkend. Vandaag een Biemans. Zijn we serieus of hebben we spelers voor trainingspartijtjes nodig? Laat me niet lachen...

Ronny van Geneugden die in een podcast verkondigt dat al spelers zijn vastgelegd, maar die club zelf ook met minimaal 24 spelers wilt trainen. Ja, wij wachten wel! De eerste paar wedstrijden zijn we nooit compleet en pakken we nooit punten, dus waarom nu wel?

Laten we hopen dat ze ineens een blik spelers zoals Dordrecht (niet dat ik zeg dat dit goede zijn) opentrekken en we toch redelijk goed erop staan tijdens de eerste wedstrijd. Maar al haal je nu spelers, zit er natuurlijk voor de eerste wedstrijd geen enkel patroon in. Die Klaas is gewend met kleine budgetten te werken, maar zal zich nu toch ook wel eens flink op die kale muts krabben.

Ik heb dit geschreven overigens onder genot van een goede scheut azijn, maar erg positief kunnen we toch niet worden.

Ohja, een gerucht? Bart Biemans.....

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., opadiehard, bokkesprongen, Vrijgeleer, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2021 19:05 21 juli 2021 19:06 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 602
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #235

Lijnsje@tappunt schreef : . Met nog 2,5 week tot aan de eerste competitiewedstrijd, begint het er langzamerhand toch wel slecht uit te zien....


Niks nuijts oonder de zon….B)

Lijnsje@tappunt schreef :
De eerste paar wedstrijden zijn we nooit compleet en pakken we nooit punten . .....


Dacht tot ‘t oonder Trost neet zoe waor !? Kin miech aoch vergisse….:blink:

Lijnsje@tappunt schreef :
Ik heb dit geschreven overigens onder genot van een goede scheut azijn, maar erg positief kunnen we toch niet worden.....


Bis geine zeiker, zier zeeker neet !
mer kroonaspuitsjes höbbe vreemde bijwerkinge….
Drink diech daan beeter en liever e pilske…
Laot diech door Tuutsje op ‘t AZM teste …
Of aanders drinke veer us eine op mien koste es die vaan us weer aon de geng goon…
Kin en maag ouch twie of dreij zien….
Nao Väöre Lijnsje !
Daan kin us….
Zjus ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2021 19:28 21 juli 2021 19:29 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 602
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #236
Nog get vaan dedreij Waole vaan Standaard gehuurd ?
Of fluustere die noe ouch al met in de Ardenne ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2021 20:09
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #237

LRB schreef : Nog get vaan dedreij Waole vaan Standaard gehuurd ?
Of fluustere die noe ouch al met in de Ardenne ?


Hopelijk had MVV geen caravan voor ze gehuurd langs de Maas..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2021 21:18
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 602
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #238
Adnan Secerovic is zonder club, als hij een 2de en EU paspoort zou hebben...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juli 2021 07:46
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 533
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #239

LRB schreef : Adnan Secerovic is zonder club, als hij een 2de en EU paspoort zou hebben...


Ik vond dat destijds geen slechte speler. Behendig met - ik meen - een goede actie en steekpass. Maar goed, dat is zeven jaar geleden of zo. Ik heb hem daarna dus ook nooit meer zien spelen. Oh ja, hij had het meekrijgen van overtredingen en zo slim mogelijk vallen tot kunst verheven.
Overigens heeft hij wel wat clubs versleten. Secerovic is kennelijk nergens langer dan een jaar blijven hangen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juli 2021 10:08
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 829
Meer
Transfergeruchten 2021 - 2022 (inkomende spelers) #240
Laat die maar ergens anders ballen ,die halve is nu ook nog te oud ...

Braken Schroyen in de spits bij Venlo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.430 seconden