Transfergeruchten seizoen 2020/2021

16 juli 2020 12:54
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #376

Napoleon schreef : ik heb jullie al een tijdje eerder uitgelegd hoe de scouting van MVV werkt en hoe het netwerk van Elsen werkt

Elsen stuurt gewoon na diverse makelaars posities door welke hij zoekt... niet meer en niet minder , dus ik zoek een 6, 8, 9 , 11 noem maar op
Makelaars reageren daar wel of niet op .., meestal wordt er dan een proefperiode voorgesteld om te testen... in sommige gevallen kan ik me dat voorstellen maar voor spelers met een flinke CV en aardig wat wedstrijden in 1ste of 2de klasse kan ik me dat niet voorstellen, vaak kent Ron ze niet dus daarom wordt op testen aangestuurd... wat vaak frustreert bij spelers en makelaars ( zeker die hij moeten kennen)

Ollie is aangeboden aan MVV maar is blijkbaar door MVV afgewezen, goed dat kan... op basis van de beelden is Ollie een type Holtby en die laatste speelt niet meer bij MVV
MVV zal gezien het beperkte budget echt mega creatief moeten zijn inzake aantrekken nieuwe spelers maar goed Elsen heeft maar liefst 14 maanden de tijd gehad om een selectie van spelers te maken die haalbaar zijn en die ons doen verrassen !

Met Genk heeft hij o.a contact met Koen Daerden ( oud speler van MVV) e lijkt me logisch dat daar iets misschien nog van gaat komen.
Het scouten van Elsen houdt zich voornamelijk beperkt tot Genk en Luik.

Kijk we mogen ons nu toch echt wel afvragen wat heeft Ron Elsen in de afgelopen 14 maanden gedaan als Technisch directeur ?? Kalazic stond ook niet op zijn primaire lijstje van trainers die is pas begin juni in beeld gekomen.


Ennnnn het volgende ‘afgeef’ bericht van jou over Ron Elsen. Je begint een beetje op onze grote vriend Dreeke te lijken, continu in herhaling vallen in elk topic...
Wat verwacht je in hemelsnaam? Dat een club als mvv even allemaal spelers met eredivisie ervaring gaat halen? Als het allemaal zo makkelijk was en er het geld voor was dan zou Ron Elsen dat gegarandeerd ook wel gedaan hebben. Echter je hebt het hier over mvv (!) en daar moet je creatief zijn in je spelers halen, want elke euro kan maar 1 keer uitgegeven worden. Dus ik snap ook volkomen dat je spelers gaat testen, als we de eerste 3 gelijk een contract geven omdat ze een leuk CV hebben en ze presteren niet, dan zit je met een dure kostenpost (als voorbeeld: Ogunjimi, geweldig CV, bagger gepresteerd, veel geld gekost)
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juli 2020 12:59 16 juli 2020 12:59 door Strucht.
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 245
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #377

Zeikbak schreef :

Napoleon schreef : ik heb jullie al een tijdje eerder uitgelegd hoe de scouting van MVV werkt en hoe het netwerk van Elsen werkt

Elsen stuurt gewoon na diverse makelaars posities door welke hij zoekt... niet meer en niet minder , dus ik zoek een 6, 8, 9 , 11 noem maar op
Makelaars reageren daar wel of niet op .., meestal wordt er dan een proefperiode voorgesteld om te testen... in sommige gevallen kan ik me dat voorstellen maar voor spelers met een flinke CV en aardig wat wedstrijden in 1ste of 2de klasse kan ik me dat niet voorstellen, vaak kent Ron ze niet dus daarom wordt op testen aangestuurd... wat vaak frustreert bij spelers en makelaars ( zeker die hij moeten kennen)

Ollie is aangeboden aan MVV maar is blijkbaar door MVV afgewezen, goed dat kan... op basis van de beelden is Ollie een type Holtby en die laatste speelt niet meer bij MVV
MVV zal gezien het beperkte budget echt mega creatief moeten zijn inzake aantrekken nieuwe spelers maar goed Elsen heeft maar liefst 14 maanden de tijd gehad om een selectie van spelers te maken die haalbaar zijn en die ons doen verrassen !

Met Genk heeft hij o.a contact met Koen Daerden ( oud speler van MVV) e lijkt me logisch dat daar iets misschien nog van gaat komen.
Het scouten van Elsen houdt zich voornamelijk beperkt tot Genk en Luik.

Kijk we mogen ons nu toch echt wel afvragen wat heeft Ron Elsen in de afgelopen 14 maanden gedaan als Technisch directeur ?? Kalazic stond ook niet op zijn primaire lijstje van trainers die is pas begin juni in beeld gekomen.


Ennnnn het volgende ‘afgeef’ bericht van jou over Ron Elsen. Je begint een beetje op onze grote vriend Dreeke te lijken, continu in herhaling vallen in elk topic...
Wat verwacht je in hemelsnaam? Dat een club als mvv even allemaal spelers met eredivisie ervaring gaat halen? Als het allemaal zo makkelijk was en er het geld voor was dan zou Ron Elsen dat gegarandeerd ook wel gedaan hebben. Echter je hebt het hier over mvv (!) en daar moet je creatief zijn in je spelers halen, want elke euro kan maar 1 keer uitgegeven worden. Dus ik snap ook volkomen dat je spelers gaat testen, als we de eerste 3 gelijk een contract geven omdat ze een leuk CV hebben en ze presteren niet, dan zit je met een dure kostenpost (als voorbeeld: Ogunjimi, geweldig CV, bagger gepresteerd, veel geld gekost)


Het word ook een beetje eentonig dat steeds het zelfde groepje is die Napoleon vervolgens weer aanvalt. Volgens mij is er nog maar 1 mening die telt en anders pas je niet in de MVV cultuur. Persoonlijk niks tegen de heer Elsen maar ben inderdaad benieuwd wat zijn plannen zijn die hij de afgelopen 14 maanden heeft kunnen maken voor MVV want daar hoor je helemaal niks over.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk, middenstip, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juli 2020 12:59
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #378

Zeikbak schreef :

Napoleon schreef : ik heb jullie al een tijdje eerder uitgelegd hoe de scouting van MVV werkt en hoe het netwerk van Elsen werkt

Elsen stuurt gewoon na diverse makelaars posities door welke hij zoekt... niet meer en niet minder , dus ik zoek een 6, 8, 9 , 11 noem maar op
Makelaars reageren daar wel of niet op .., meestal wordt er dan een proefperiode voorgesteld om te testen... in sommige gevallen kan ik me dat voorstellen maar voor spelers met een flinke CV en aardig wat wedstrijden in 1ste of 2de klasse kan ik me dat niet voorstellen, vaak kent Ron ze niet dus daarom wordt op testen aangestuurd... wat vaak frustreert bij spelers en makelaars ( zeker die hij moeten kennen)

Ollie is aangeboden aan MVV maar is blijkbaar door MVV afgewezen, goed dat kan... op basis van de beelden is Ollie een type Holtby en die laatste speelt niet meer bij MVV
MVV zal gezien het beperkte budget echt mega creatief moeten zijn inzake aantrekken nieuwe spelers maar goed Elsen heeft maar liefst 14 maanden de tijd gehad om een selectie van spelers te maken die haalbaar zijn en die ons doen verrassen !

Met Genk heeft hij o.a contact met Koen Daerden ( oud speler van MVV) e lijkt me logisch dat daar iets misschien nog van gaat komen.
Het scouten van Elsen houdt zich voornamelijk beperkt tot Genk en Luik.

Kijk we mogen ons nu toch echt wel afvragen wat heeft Ron Elsen in de afgelopen 14 maanden gedaan als Technisch directeur ?? Kalazic stond ook niet op zijn primaire lijstje van trainers die is pas begin juni in beeld gekomen.


Ennnnn het volgende ‘afgeef’ bericht van jou over Ron Elsen. Je begint een beetje op onze grote vriend Dreeke te lijken, continu in herhaling vallen in elk topic...
Wat verwacht je in hemelsnaam? Dat een club als mvv even allemaal spelers met eredivisie ervaring gaat halen? Als het allemaal zo makkelijk was en er het geld voor was dan zou Ron Elsen dat gegarandeerd ook wel gedaan hebben. Echter je hebt het hier over mvv (!) en daar moet je creatief zijn in je spelers halen, want elke euro kan maar 1 keer uitgegeven worden. Dus ik snap ook volkomen dat je spelers gaat testen, als we de eerste 3 gelijk een contract geven omdat ze een leuk CV hebben en ze presteren niet, dan zit je met een dure kostenpost (als voorbeeld: Ogunjimi, geweldig CV, bagger gepresteerd, veel geld gekost)



Ik denk wel dat mvv te weinig spelers krijgt overgehaald en te veel afhankelijk is van test spelers
Waar het door komt? Geld? Kennis van de markt? Ontbrekende toekomst visie?
Ik denk een combinatie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Zeikbak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juli 2020 13:10
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #379
Laat ik vooraf stellen dat ik Elsen niet de juiste man vind op de positie van TD. Ook ik vind dat dit anders ingevuld moet worden en ik denk dat de kwaliteiten van Elsen op een ander vlak liggen. Dat gezegd hebbende:

Napoleon schreef : maar voor spelers met een flinke CV en aardig wat wedstrijden in 1ste of 2de klasse kan ik me dat niet voorstellen


Zie hiervoor het bericht van Zeikbak. MVV is financieel en sportief niet in de positie dit te doen en laten we er blij om zijn. Er is een reden dat voetballers met een flink CV (wat dat dan ook is) of een aardig aantal wedstrijden bij een club op het tweede Nederlandse niveau met beperkte financiele middelen worden aangeboden. Dan is er iets mee aan de hand.

Napoleon schreef : op basis van de beelden is Ollie een type Holtby en die laatste speelt niet meer bij MVV


Ik ben inmiddels 20 jaar actief als scout. Ik denk dat ik naar andere beelden heb zitten kijken, deze man mag de schoenveters van Holtby nog niet strikken.

Napoleon schreef : Elsen heeft maar liefst 14 maanden de tijd gehad om een selectie van spelers te maken die haalbaar zijn en die ons doen verrassen !


MVV kan zijn selectie pas samenstellen als de begroting voor een seizoen is samengesteld. Gezien het eerder genoemde gebrek aan financiele middelen (en dan laten we corona nog buiten beschouwing) heb je als MVV ongeveer 3 maanden de tijd aangezien de meeste vrije spelers MVV niet als eerste keuze hebben. Dan doel ik vooral op het financiele aspect. Bovenstaande bewering is feitelijk onjuist en laat een gebrek aan inzicht in zowel het profvoetbal als de situatie bij MVV zien.

Napoleon schreef : Kalazic stond ook niet op zijn primaire lijstje van trainers die is pas begin juni in beeld gekomen.


Kalezic had een paar maanden sabbatical ingelast en zijn management is begin mei, nadat Kalezic aangaf weer in Nederland aan de bak te willen, op zoek gegaan naar een nieuwe club.

Zorg dat je je informatie op orde hebt voordat je hier je zoveelste tendentieuze bericht plaatst.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, jovkle, Frostie_999, Zeikbak, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juli 2020 13:27 16 juli 2020 13:31 door Larsbak.
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 283
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #380
Het is ook gewoon aantoonbare onzin dat er alleen gescout wordt bij Luik en Genk. De laatste twee seizoen zijn er Koopmans, Bertrams, Van den Hurk, Goppel en Nwakali al vijf spelers gehaald die goed tot uitstekend hebben gepresteerd bij ons en geen connectie hebben met Belgische clubs. Mahmutovic, Kot en Bonifazi trouwens ook niet, maar die zijn wat minder succesvol geweest.

Daarnaast gaat het toch om de kwaliteit van de speler en niet om hoeveel moeite Elsen heeft gedaan om deze te scouten? Als Elsen blijkbaar mensen kent die hem spelers als Hurk, Okita, Holtby of Koopmans op een presenteerblaadje aanreiken zonder dat hij daar moeite voor hoeft te doen, is dat toch een zeer efficiënte manier van werven?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon, Zeikbak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juli 2020 13:40
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #381

Strucht schreef :

Zeikbak schreef :

Napoleon schreef : ik heb jullie al een tijdje eerder uitgelegd hoe de scouting van MVV werkt en hoe het netwerk van Elsen werkt

Elsen stuurt gewoon na diverse makelaars posities door welke hij zoekt... niet meer en niet minder , dus ik zoek een 6, 8, 9 , 11 noem maar op
Makelaars reageren daar wel of niet op .., meestal wordt er dan een proefperiode voorgesteld om te testen... in sommige gevallen kan ik me dat voorstellen maar voor spelers met een flinke CV en aardig wat wedstrijden in 1ste of 2de klasse kan ik me dat niet voorstellen, vaak kent Ron ze niet dus daarom wordt op testen aangestuurd... wat vaak frustreert bij spelers en makelaars ( zeker die hij moeten kennen)

Ollie is aangeboden aan MVV maar is blijkbaar door MVV afgewezen, goed dat kan... op basis van de beelden is Ollie een type Holtby en die laatste speelt niet meer bij MVV
MVV zal gezien het beperkte budget echt mega creatief moeten zijn inzake aantrekken nieuwe spelers maar goed Elsen heeft maar liefst 14 maanden de tijd gehad om een selectie van spelers te maken die haalbaar zijn en die ons doen verrassen !

Met Genk heeft hij o.a contact met Koen Daerden ( oud speler van MVV) e lijkt me logisch dat daar iets misschien nog van gaat komen.
Het scouten van Elsen houdt zich voornamelijk beperkt tot Genk en Luik.

Kijk we mogen ons nu toch echt wel afvragen wat heeft Ron Elsen in de afgelopen 14 maanden gedaan als Technisch directeur ?? Kalazic stond ook niet op zijn primaire lijstje van trainers die is pas begin juni in beeld gekomen.


Ennnnn het volgende ‘afgeef’ bericht van jou over Ron Elsen. Je begint een beetje op onze grote vriend Dreeke te lijken, continu in herhaling vallen in elk topic...
Wat verwacht je in hemelsnaam? Dat een club als mvv even allemaal spelers met eredivisie ervaring gaat halen? Als het allemaal zo makkelijk was en er het geld voor was dan zou Ron Elsen dat gegarandeerd ook wel gedaan hebben. Echter je hebt het hier over mvv (!) en daar moet je creatief zijn in je spelers halen, want elke euro kan maar 1 keer uitgegeven worden. Dus ik snap ook volkomen dat je spelers gaat testen, als we de eerste 3 gelijk een contract geven omdat ze een leuk CV hebben en ze presteren niet, dan zit je met een dure kostenpost (als voorbeeld: Ogunjimi, geweldig CV, bagger gepresteerd, veel geld gekost)


Het word ook een beetje eentonig dat steeds het zelfde groepje is die Napoleon vervolgens weer aanvalt. Volgens mij is er nog maar 1 mening die telt en anders pas je niet in de MVV cultuur. Persoonlijk niks tegen de heer Elsen maar ben inderdaad benieuwd wat zijn plannen zijn die hij de afgelopen 14 maanden heeft kunnen maken voor MVV want daar hoor je helemaal niks over.


Je moet het niet zo zeer als aanvallen zien, maar het is gewoon klinkklare onzin die Napoleon verkoopt, zoals hierboven ook al beschreven. En ik vermoed (maar dat is een speculatie) dat dit vanuit een bepaalde frustratie komt.

Plannen kunnen inderdaad pas gemaakt worden als de begroting rond is, dus 14 maanden mag gereduceerd worden naar 3 maanden. Neemt niet weg dat ik ook zeer nieuwsgierig ben welke konijnen uit de hoge hoed komen. Ollie lijkt op de beelden een prima speler, maar zo’n promo filmpje laat ook alleen maar de hoogtepunten zien, dus daar kun je niet zo veel over zeggen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kloeteklaos

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juli 2020 13:50
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #382
Werker richting ons fort.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk, opadiehard, Kloeteklaos, M-MVV, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juli 2020 14:08
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 902
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #383

HIER!! schreef : Werker richting ons fort.


Dat zou toch wel een stunt zijn. Vond hem destijds in zijn huurjaar al een goede aanwinst. Is nu alleen maar verder in zijn ontwikkeling. Ervaren jongen.
Gerucht zou best kunnen kloppen. We kijken meestal naar spelers met een krasje....nou, als je zolang bij Aken-Noord hebt gezeten, heb je een flinke kras :P

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juli 2020 14:14
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #384
Elke speler die voor ons een aanwinst is en met overtuiging in roodwit speelt is welkom.
Het interesseert me echt niet waar hij vandaan komt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juli 2020 14:19
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #385
Ik ben inmiddels 20 jaar actief als scout. Ik denk dat ik naar andere beelden heb zitten kijken, deze man mag de schoenveters van Holtby nog niet strikken.
Napoleon schreef : Elsen heeft maar liefst 14 maanden de tijd gehad om een selectie van spelers te maken die haalbaar zijn en die ons doen verrassen !

@kloetkloas , nou dat is interessant vertel eens wie jij allemaal hebt gescout in de laatste 20 jaar ( die wij allemaal kennen )

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juli 2020 14:27 16 juli 2020 14:30 door Napoleon.
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #386

Larsbak schreef : Het is ook gewoon aantoonbare onzin dat er alleen gescout wordt bij Luik en Genk. De laatste twee seizoen zijn er Koopmans, Bertrams, Van den Hurk, Goppel en Nwakali al vijf spelers gehaald die goed tot uitstekend hebben gepresteerd bij ons en geen connectie hebben met Belgische clubs. Mahmutovic, Kot en Bonifazi trouwens ook niet, maar die zijn wat minder succesvol geweest.

Daarnaast gaat het toch om de kwaliteit van de speler en niet om hoeveel moeite Elsen heeft gedaan om deze te scouten? Als Elsen blijkbaar mensen kent die hem spelers als Hurk, Okita, Holtby of Koopmans op een presenteerblaadje aanreiken zonder dat hij daar moeite voor hoeft te doen, is dat toch een zeer efficiënte manier van werven?


We gaan er maar geen discussie over voeren want het heeft heel weinig zin als ik dit lees.
Goppel is aangeboden door van As aan Ron... niks gescout...nopes !! Van As was toen TD van ADO , bron van As zelf
Nawakali is aangeboden door Andries Jonker van Arsenal, niks gescout... Jonker heeft die MVV gegund destijds en we kregen nog zelfs geld toe... bron Jonker zelf
Betrams, Hurk en Koopmans via makelaars en Bonifazi via netwerk Luik die moesten we nemen zouden we gaan verkopen in de winterstop ( mega transfer zou het worden) ... Muhmuntovic weet ik niet

geen enkele speler is gescout !! nopes !! ( alleen die luxemburger zou kunnen)


Werker zou een mooie aanwinst zijn MVV heeft nog circa 350.000 om uit te geven je kunt er voor kiezen om je as ( CV) meer te laten verdienen...
als die haalbaar is zou ik die ook nemen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juli 2020 14:33
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1004
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #387

Napoleon schreef :

Larsbak schreef : Het is ook gewoon aantoonbare onzin dat er alleen gescout wordt bij Luik en Genk. De laatste twee seizoen zijn er Koopmans, Bertrams, Van den Hurk, Goppel en Nwakali al vijf spelers gehaald die goed tot uitstekend hebben gepresteerd bij ons en geen connectie hebben met Belgische clubs. Mahmutovic, Kot en Bonifazi trouwens ook niet, maar die zijn wat minder succesvol geweest.

Daarnaast gaat het toch om de kwaliteit van de speler en niet om hoeveel moeite Elsen heeft gedaan om deze te scouten? Als Elsen blijkbaar mensen kent die hem spelers als Hurk, Okita, Holtby of Koopmans op een presenteerblaadje aanreiken zonder dat hij daar moeite voor hoeft te doen, is dat toch een zeer efficiënte manier van werven?


We gaan er maar geen discussie over voeren want het heeft heel weinig zin als ik dit lees.
Goppel is aangeboden door van As aan Ron... niks gescout...nopes !! Van As was toen TD van ADO , bron van As zelf
Nawakali is aangeboden door Andries Jonker van Arsenal, niks gescout... Jonker heeft die MVV gegund destijds en we kregen nog zelfs geld toe... bron Jonker zelf
Betrams, Hurk en Koopmans via makelaars en Bonifazi via netwerk Luik die moesten we nemen zouden we gaan verkopen in de winterstop ( mega transfer zou het worden) ... Muhmuntovic weet ik niet

geen enkele speler is gescout !! nopes !! ( alleen die luxemburger zou kunnen)


Werker zou een mooie aanwinst zijn MVV heeft nog circa 350.000 om uit te geven je kunt er voor kiezen om je as ( CV) meer te laten verdienen...
als die haalbaar is zou ik die ook nemen


Je wakkert zelf de discussie aan....ik ben het met je eens dat een discussie geen zin heeft. Dat jij een persoonlijke negatieve ervaring met Elsen hebt is voor iedereen inmiddels volledig duidelijk. Om nu telkens als een speler wordt aangeboden en naar buiten komt dat MVV hem niet wilt / op proef neemt eerst, duik je er boven op. Ik denk dat voor het hele forum ten goede komt als A) Jij niet telkens op dhr. Elsen alles ligt af te schuiven, je punt is immers gemaakt en B) we geen eindeloze discussie wellis-nietis spelletjes gaan spelen met andere forumleden (waaronder ik zelf al mee gestopt ben waar ik dit eerst zelf ook deed. Het enigste wat ik nog wil toevoegen is dat 1 man geen 20 spelers kan scouten, daar heb je meerdere personen voor nodig die mijn inziens om financiële redenen ontbreken binnen de club.

HIER!! ik hoop dat je gelijk hebt, heb deze naam al eerder horen vallen in bepaalde kringen. Tegenover Mares een verbetering!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Larsbak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juli 2020 14:39
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #388
wie wakkert hier een discussie aan @lijntjes ?? en daarnaast onderbouw ik mijn standpunten met feiten . En als mensen echt onzin schrijven over het scouting apparaat van MVV ( aantoonbare onzin) en ik lees toevallig die dag mee , dan schrijf ik daar iets... maar geloof gerust in het sprookje .

lees eens wat je zelf schrijft Lijntje


Als je het over Ollie hebt (wat ik aanneem) vraag ik mij dit inderdaad ook af. Een speler in de krochten van het Engels voetbal en afgelopen jaar spelend in Nieuw-Zeeland als ik mij niet vergis lijkt me nu niet bepaald bij twee of meerdere clubs op de radar te staan. Er zijn zoveel voetballers voor op de positie 10 in België, Duitsland en Frankrijk die makkelijk te scouten en te beoordelen zijn dan iemand die in Nieuw-Zeeland speelt. Het enigste wat ik mij dan nog kan voorstellen is dat Kalezic vanuit zijn netwerk in Indonesië hem aangeboden heeft gekregen / kent. Dat MVV een totaal onbekende voetballer uit Nieuw-Zeeland eerst op proef wilt, lijkt mij begrijpelijk. Als een andere club van zeg (Top Oss in dit geval) ''joh, jij hebt leuke statistieken afgelopen seizoen in het hoogste niveau daar, teken hier maar direct een contract'' snap ik dat MVV wordt overgeslagen. Ik heb namelijk het idee dat het ook zo is gegaan; aangeboden bij o.a. MVV, MVV wilt hem op proef en bij een andere KKD-club kan hij meteen tekenen. Qua centjes zal niet veel verschil zitten tussen MVV en Oss dus dan lijkt mij de keuze snel gemaakt, toch?

Ik zie trouwens dat Lambrix van Genk een contract heeft getekend een aantal deuren verderop. Niet om iets te suggereren of aan te wakkeren, want de laatste jaren is ''krijgen'' van spelers vanuit Genk al minder, maar kunnen we concluderen dat hier nu volledig een streep onder kan worden gezet?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juli 2020 15:03
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #389
Zoals uitgelegd tijdens het praatcafé. MVV is op zoek naar spelers met een 'krasje', m.a.w. potentieel goede spelers die echter voor minder geld willen komen voetballen omdat ze willen investeren in hun carrière. Die spelers vind je niet door goede scouting, wel door goede relaties. Die goede relaties zijn in onze situatie veel belangrijker dan een goede scouting. Spelers die indruk maken op de scouts, kunnen meestal ook naar betere clubs met meer geld. En dit is eigenlijk hoe MVV al jaren werkt. Eén van de weinige uitzonderingen was Verheijdt, alhoewel het natuurlijk ook de vraag is hoe hij bij MVV terecht is gekomen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juli 2020 15:11
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #390
Kunnen we weer back on topic svp?
Het hoort hier over geruchten over transfers en eventueel effectieve transfers te gaan. Niet over het functioneren van het scoutingapparaat van MVV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Kloeteklaos, De Zwarte Vogel, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.424 seconden