Transfergeruchten seizoen 2020/2021

03 juli 2020 15:07
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #316
Het trainersstafje is comleet met Hans Spillman. Fijn weekend
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juli 2020 15:27
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #317

webmastersfm schreef :

Lijnsje@tappunt schreef :

Kotspoejer schreef : Dit zijn nou typische transfergeruchten. Veel leuker dan klagen over Elzen en consorten toch?


Natuurlijk is dit leuker, al vraag ik me nog altijd af waar Napoleon is gebleven?


Wat een klein kind ben jij man. Waarom vraag je het niet prive of Facebook.


Wat ben jij een zure man zeg, tjongejonge....

On topic: mooi om te zien dat de geruchtenmolen op redelijke toeren draait. Spelers uit Indonesië, dat verwacht je niet zomaar. Zou mooi zijn als mvv daar misschien een commerciële stunt uit weet te halen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Dennis

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juli 2020 17:25 03 juli 2020 17:26 door Mestreech72.
Mestreech72
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 23
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #318
Tege d'n tied tot de corona veurbeij is kinne vr die Indonesische naome wel oetspreke;)

Gebore en Getoge in Mestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juli 2020 21:57
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #319

HIER!! schreef : Het trainersstafje is comleet met Hans Spillman. Fijn weekend


Met deze Spillman toon je geen ambitie... Uitstraling van niks meh jeh... Duidelijk voor de goedkoopste oplossing gekozen... Een achtuitgang vergeleken met Kujovic.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juli 2020 22:07
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #320
Tja.. Welke uitstraling moet een keeperstrainer hebben dan? Ik heb de afgelopen weken veelvuldig foto's voorbij zien komen van keeperstrainers en ze hadden allemaal twee zaken gemeen: handschoenen aan en een dikke buik. Kijk bijvoorbeeld ook naar Van den Ban die nu naar Almere City is vertrokken. Zolang Spillman zijn werk maar goed doet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juli 2020 22:14
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 552
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #321

Zeikbak schreef :

webmastersfm schreef :

Lijnsje@tappunt schreef :

Kotspoejer schreef : Dit zijn nou typische transfergeruchten. Veel leuker dan klagen over Elzen en consorten toch?


Natuurlijk is dit leuker, al vraag ik me nog altijd af waar Napoleon is gebleven?


Wat een klein kind ben jij man. Waarom vraag je het niet prive of Facebook.


Wat ben jij een zure man zeg, tjongejonge....

.


Ach ach, eerst Simon, en nu garfunkel. Onze carpoolende die hards.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juli 2020 22:19
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 705
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #322

Kletswief schreef :

HIER!! schreef : Het trainersstafje is comleet met Hans Spillman. Fijn weekend


Met deze Spillman toon je geen ambitie... Uitstraling van niks meh jeh... Duidelijk voor de goedkoopste oplossing gekozen... Een achtuitgang vergeleken met Kujovic.


Spillmann staat nochtans bekend als een uitstekende keeperstrainer. Luuk Koopmans kwam mede dankzij zijn aanwezigheid naar MVV. Helaas vertrok Spillmann toen alsnog. Ambitie hoef je ook niet te tonen via een keeperstrainer volgens mij.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juli 2020 23:07
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #323

Brncic schreef :

Kletswief schreef :

HIER!! schreef : Het trainersstafje is comleet met Hans Spillman. Fijn weekend


Met deze Spillman toon je geen ambitie... Uitstraling van niks meh jeh... Duidelijk voor de goedkoopste oplossing gekozen... Een achtuitgang vergeleken met Kujovic.


Spillmann staat nochtans bekend als een uitstekende keeperstrainer. Luuk Koopmans kwam mede dankzij zijn aanwezigheid naar MVV. Helaas vertrok Spillmann toen alsnog. Ambitie hoef je ook niet te tonen via een keeperstrainer volgens mij.


Lijkt me sterk dat Luuk voor Spillmann naar usmvvke is gekomen. Luuk heeft als het goed is zo'n vijf jaar in de opleiding van psv doorgebracht en die hebben dusdanige keeperstrainers in hun TS dat Luuk echt niet voor Hans is gekomen.
Tsja dikke buik... en die van psv hebben ook geen dikke buik... Als je vindt dat een keeperstrainer een kwestie is van een balletje inschoppen en een hoge voorzet geven... is die dikke buik geen probleem...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2020 09:11
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #324
Dit forum, het lijkt soms wel een azijnfabriek!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Och jeh, Frostie_999

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2020 09:47
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #325

De Zwarte Vogel schreef : Dit forum, het lijkt soms wel een azijnfabriek!


Toch vind ik dat het leuke aan een forum en zeker een waar ik elk moment van de dag een kijkje neem.
Een forum die heel divers is aan pluimage,mensen in alle graduaties en vanuit alle lagen van de bevolking ook binnen het Maastrichtse en ook daar buiten.
Mensen die geletterd zijn en mensen met alleen lager onderwijs net als ik.
Maar dat betekend ook dat je zult moeten accepteren dat hier iedereen zijn mening komt geven met wat voor toevoeging dan ook.
Juist de diversiteit aan mensen en hun meningen maakt dit forum voor mij en ik dan ook voor vele anderen Een leuke dag vulling.
Ik geniet van de maanden na de comp in aanloop naar aanvang van het nieuwe seizoen.
Het is toch hartstikke leuk dat zeker in deze onzekere tijd dat ik bij wijze van spreken elke tien minuten een mening kan lezen die iemand hier geplaatst heeft.
Laat dit toch een forum blijven zoals het nu is met ijzersterke en goed geplaatste bericht geving,door sommigen en de iets mindere door andere forum leden,waarbij ik eigenlijk wil terug komen op een eerdere zin dat het niet betekent met alleen lager onderwijs dat je niet goed je mening zou kunnen weergeven.
Los van dit alles is het toch prachtig dat we zoeken divers aan forummers hebben,en dan blijft het altijd nog ieder zijn smaak.
Zeker in een topic als transfergeruchten moet je vooral specifiek letten op het tweede gedeelte van dat woord nl ,,geruchten,,.
Dus leer elkaar een beetje begrijpen,het is altijd een reactie die komt op een reactie.
En natuurlijk ook de ,,bekvechters,, tegen de ,,bekvechters,,.
Laten we elkaar respecteren binnen de grenzen,we hebben nog altijd de moderators mocht het ergens uit de hand lopen om het een en ander bij te sturen en terug in goede banen te leiden.
Zo moest dit even kwijt,maar was niet persoonlijk op jou gericht zwarte vogel gewoon meer in het algemeen...verdraag elkaar een beetje....Veer zien mvv...Gr opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mr Sjaan, Karakter, Lassie80, Boer458, Boschpoort, M.V.V. 1902, peeke, Komopdieroeie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2020 13:27
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #326
Hopelijk informeert mvv bij Werker.
Vond ik bij mvv dat seizoen toch een goede verdediger.
En Bo Geens goede keeper je weet wat je aan hem hebt en keepte toch ook niet slecht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2020 18:21
lMaastrichtl
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 55
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #327
Ik zelf heb Ron Elsen al een paar x een apje gestuurd maar geen enkel antwoord gekregen men management hebben ook al contact proberen zoeken maar ook voorlopig geen antwoord gekregen. Mbt Geens.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2020 18:26
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 705
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #328
Geens is populair bij de supporters (ook omdat we toen een topseizoen hadden) maar was echt geen geweldenaar. Elke hoge bal was bibberen. De keepers die we na hem hebben gehad waren stuk voor stuk beter. En dat Elsen niet op alle appjes van fans reageert (ik ga er maar even vanuit dat dit voor jou geldt) snap ik ook nog wel...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2020 18:33
lMaastrichtl
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 55
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #329
Dit appje had Geens natuurlijk gestuurd. :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2020 19:50 04 juli 2020 19:51 door mvv4ever.
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #330

Brncic schreef : Geens is populair bij de supporters (ook omdat we toen een topseizoen hadden) maar was echt geen geweldenaar. Elke hoge bal was bibberen. De keepers die we na hem hebben gehad waren stuk voor stuk beter. En dat Elsen niet op alle appjes van fans reageert (ik ga er maar even vanuit dat dit voor jou geldt) snap ik ook nog wel...


Lengte heeft hij niet mee maar als jij Deusings liever ziet keepen dan trek ik toch me seizoenskaart terug.

Bo geens reddingen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.455 seconden