Transfergeruchten seizoen 2020/2021

14 juli 2020 18:24
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #361

HIER!! schreef : Komt niet. Wel twee andere sluiten eind deze week begin vlg week aan.. fijne avond!


Proef of gaan we ook nog eens spelers contracteren?

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juli 2020 20:50
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #362
Geen idee.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juli 2020 22:52
Wil
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 9
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #363
Ollie is wel in Mestreech. Zie zijn Instagram..... heeft genoeg van de wereld gezien: gespeeld in Melbourne en in Nieuw Zeeland. Zou natuurlijk ook in Maastricht kunnen zijn om naar een andere Zuid-Limburgse club te gaan. :-(

Sjengen ! Sjengen ! Sjengen ! :-D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juli 2020 22:54
Wil
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 9
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #364

Sjengen ! Sjengen ! Sjengen ! :-D
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 juli 2020 08:40
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #365
Zou wel heeeel erg zijn!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 juli 2020 09:31
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #366
Wat een saai forum, nu wij niets meer van Dreeke horen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 juli 2020 18:46 15 juli 2020 18:47 door Wil.
Wil
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 9
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #367
Ollie heeft in ieder geval een goede zaakwaarnemer die MVV een warm hart toe draagt: Gunther Thiebaut. Of het iets uitmaakt ..... we zullen zien .... :applaus:

Sjengen ! Sjengen ! Sjengen ! :-D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 juli 2020 19:09
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #368

Wil schreef : Ollie heeft in ieder geval een goede zaakwaarnemer die MVV een warm hart toe draagt: Gunther Thiebaut. Of het iets uitmaakt ..... we zullen zien .... :applaus:


Oh dan zal ie niet komen, geloof niet dat Elsen spelers van Thiebaut neemt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 juli 2020 19:49
Wil
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 9
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #369
Wellicht een eerste "machtstrijd" dan tussen Elsen en onze nieuwe trainer ? Hij was amateur in Nieuw Zeeland dus zal geen top salaris eisen. Zou mooi zijn als hij zaterdag mee zou doen tegen Helmond Sport. We hebben er tenslotte 11 nodig ....... ;)

Sjengen ! Sjengen ! Sjengen ! :-D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juli 2020 06:14
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 444
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #370

Wil schreef : Wellicht een eerste "machtstrijd" dan tussen Elsen en onze nieuwe trainer ? Hij was amateur in Nieuw Zeeland dus zal geen top salaris eisen. Zou mooi zijn als hij zaterdag mee zou doen tegen Helmond Sport. We hebben er tenslotte 11 nodig ....... ;)


Het valt bijna niet op, zo geraffineerd ............in je Joud Jele Jolf.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Larsbak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juli 2020 10:00
Bromsnor-West
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #371
Onze vriend Ollie waar gespeculeerd over is op deze Forum. Zijn spelersmakelaar is momenteel bij Fc Oss met hem.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juli 2020 10:29 16 juli 2020 10:32 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #372
Oké, dag Ollie, zijn er nog andere namen? Of wordt alleen maar verteld door nieuwe borders dat Ollie niet komt. Tja, in dat men een speler graag ziet komen, duiken de buren er natuurlijk weer op....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juli 2020 11:35
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 746
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #373
Toch vraag ik me oprecht af hoe lijntjes lopen...Hoe is die naam bij mvv terecht gekomen. Zelf gevonden, dan is dat een plus te noemen. Of stuurt zon makelaar dit jaar elke kkd club blind de gegevens van deze speler door, vorig jaar niks van deze gast gehoord namelijk, das dan ook wel vreemd. En lopen ze dan van club naar club voor elke euro meer of kijken ze wat het beste is voor zo iemand. Wonderlijke wereld van clubs, spelers en makelaars.
Heb overigens wel zoiets van, waarom andere clubs wijzer maken en alles op een Facebook pagina of clubsite gooien, heeft mvv helemaal geen baat bij. Door trepke b wordt een proefspeler op Facebook vermeld of aangekondigd en plots duiken er andere clubs op ? Andersom zie je dat bij MVV niet zo vaak.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juli 2020 11:42
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #374

Roed en Wit 70 schreef : Toch vraag ik me oprecht af hoe lijntjes lopen...Hoe is die naam bij mvv terecht gekomen. Zelf gevonden, dan is dat een plus te noemen. Of stuurt zon makelaar dit jaar elke kkd club blind de gegevens van deze speler door, vorig jaar niks van deze gast gehoord namelijk, das dan ook wel vreemd. En lopen ze dan van club naar club voor elke euro meer of kijken ze wat het beste is voor zo iemand. Wonderlijke wereld van clubs, spelers en makelaars.
Heb overigens wel zoiets van, waarom andere clubs wijzer maken en alles op een Facebook pagina of clubsite gooien, heeft mvv helemaal geen baat bij. Door trepke b wordt een proefspeler op Facebook vermeld of aangekondigd en plots duiken er andere clubs op ? Andersom zie je dat bij MVV niet zo vaak.


Als je het over Ollie hebt (wat ik aanneem) vraag ik mij dit inderdaad ook af. Een speler in de krochten van het Engels voetbal en afgelopen jaar spelend in Nieuw-Zeeland als ik mij niet vergis lijkt me nu niet bepaald bij twee of meerdere clubs op de radar te staan. Er zijn zoveel voetballers voor op de positie 10 in België, Duitsland en Frankrijk die makkelijk te scouten en te beoordelen zijn dan iemand die in Nieuw-Zeeland speelt. Het enigste wat ik mij dan nog kan voorstellen is dat Kalezic vanuit zijn netwerk in Indonesië hem aangeboden heeft gekregen / kent. Dat MVV een totaal onbekende voetballer uit Nieuw-Zeeland eerst op proef wilt, lijkt mij begrijpelijk. Als een andere club van zeg (Top Oss in dit geval) ''joh, jij hebt leuke statistieken afgelopen seizoen in het hoogste niveau daar, teken hier maar direct een contract'' snap ik dat MVV wordt overgeslagen. Ik heb namelijk het idee dat het ook zo is gegaan; aangeboden bij o.a. MVV, MVV wilt hem op proef en bij een andere KKD-club kan hij meteen tekenen. Qua centjes zal niet veel verschil zitten tussen MVV en Oss dus dan lijkt mij de keuze snel gemaakt, toch?

Ik zie trouwens dat Lambrix van Genk een contract heeft getekend een aantal deuren verderop. Niet om iets te suggereren of aan te wakkeren, want de laatste jaren is ''krijgen'' van spelers vanuit Genk al minder, maar kunnen we concluderen dat hier nu volledig een streep onder kan worden gezet?

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juli 2020 12:16
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #375
ik heb jullie al een tijdje eerder uitgelegd hoe de scouting van MVV werkt en hoe het netwerk van Elsen werkt

Elsen stuurt gewoon na diverse makelaars posities door welke hij zoekt... niet meer en niet minder , dus ik zoek een 6, 8, 9 , 11 noem maar op
Makelaars reageren daar wel of niet op .., meestal wordt er dan een proefperiode voorgesteld om te testen... in sommige gevallen kan ik me dat voorstellen maar voor spelers met een flinke CV en aardig wat wedstrijden in 1ste of 2de klasse kan ik me dat niet voorstellen, vaak kent Ron ze niet dus daarom wordt op testen aangestuurd... wat vaak frustreert bij spelers en makelaars ( zeker die hij moeten kennen)

Ollie is aangeboden aan MVV maar is blijkbaar door MVV afgewezen, goed dat kan... op basis van de beelden is Ollie een type Holtby en die laatste speelt niet meer bij MVV
MVV zal gezien het beperkte budget echt mega creatief moeten zijn inzake aantrekken nieuwe spelers maar goed Elsen heeft maar liefst 14 maanden de tijd gehad om een selectie van spelers te maken die haalbaar zijn en die ons doen verrassen !

Met Genk heeft hij o.a contact met Koen Daerden ( oud speler van MVV) e lijkt me logisch dat daar iets misschien nog van gaat komen.
Het scouten van Elsen houdt zich voornamelijk beperkt tot Genk en Luik.

Kijk we mogen ons nu toch echt wel afvragen wat heeft Ron Elsen in de afgelopen 14 maanden gedaan als Technisch directeur ?? Kalazic stond ook niet op zijn primaire lijstje van trainers die is pas begin juni in beeld gekomen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.436 seconden