Transfergeruchten seizoen 2020/2021

30 juni 2020 20:21
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #256
Helaas pindakaas Benjamin van leer naar Rotterdam-West voor twee jaar....als er al enige hoop was neet nao die vaan us...Gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2020 20:26 30 juni 2020 20:27 door Dennis.
Dennis
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 101
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #257
Wat zouden we van Henk Dijkhuizen vinden als nieuwe rechtsback? Kent Kalezic en Vrede natuurlijk.
Op het prikbord wordt gezegd dat hij binnenkort bij een Limburgse club zou tekenen.

Heeft natuurlijk Eredivisie ervaring, maar zou eerlijk gezegd niet weten of hij kwalitatief iets zou toevoegen. Daar ken ik hem niet goed genoeg voor.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2020 20:56
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #258

Dennis schreef : Wat zouden we van Henk Dijkhuizen vinden als nieuwe rechtsback? Kent Kalezic en Vrede natuurlijk.
Op het prikbord wordt gezegd dat hij binnenkort bij een Limburgse club zou tekenen.

Heeft natuurlijk Eredivisie ervaring, maar zou eerlijk gezegd niet weten of hij kwalitatief iets zou toevoegen. Daar ken ik hem niet goed genoeg voor.


Jouw berichten zijn wel erg Roda-gerelateerd Dennis... Verdwaald op het verkeerde Forum?
Mag hoor, maar dan wel gewoon open en eerlijk zoals ook onze Fortuna-vriend.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2020 21:21
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #259

Dennis schreef : Wat zouden we van Henk Dijkhuizen vinden als nieuwe rechtsback? Kent Kalezic en Vrede natuurlijk.
Op het prikbord wordt gezegd dat hij binnenkort bij een Limburgse club zou tekenen.

Heeft natuurlijk Eredivisie ervaring, maar zou eerlijk gezegd niet weten of hij kwalitatief iets zou toevoegen. Daar ken ik hem niet goed genoeg voor.


Mwa, kwalitatief denk ik dat hij niet veel toevoegt, is met name een speler die voor veel irritatie en opstootjes zorgt. Hoeft voor mij niet zo, denk dat er betere opties zijn (Zeegers?)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2020 21:29 30 juni 2020 21:37 door Dennis.
Dennis
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 101
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #260

Brncic schreef :

Dennis schreef : Wat zouden we van Henk Dijkhuizen vinden als nieuwe rechtsback? Kent Kalezic en Vrede natuurlijk.
Op het prikbord wordt gezegd dat hij binnenkort bij een Limburgse club zou tekenen.

Heeft natuurlijk Eredivisie ervaring, maar zou eerlijk gezegd niet weten of hij kwalitatief iets zou toevoegen. Daar ken ik hem niet goed genoeg voor.


Jouw berichten zijn wel erg Roda-gerelateerd Dennis... Verdwaald op het verkeerde Forum?
Mag hoor, maar dan wel gewoon open en eerlijk zoals ook onze Fortuna-vriend.


Ach als jij denkt dat ik een andere club support dan MVV, ga lekker je gang. Feit is dat ik al meer dan 10 jaar MVV supporter ben! Weliswaar al enkele jaren geen sk meer, maar probeer toch minimaal 7/8 wedstrijden mee te pakken. Als je mijn posts niet kunt waarderen zit er niets anders op dan er overheen lezen. Fijne avond Brncic.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2020 21:39 30 juni 2020 21:43 door Karakter.
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #261

Sjieske schreef : Ervan uitgaande dat ook de staf dit forum leest vraag ik me hardop af of Cattermole niks is voor MVV. Ervaring zat en gelet op het feit dat zijn vrouw als internationaal advocaat in Dusseldorf werkt is Maastricht niet enkel in de buurt, maar zoekt hij ook iets niet per se voor het geld.


Van Leer, Cattermole. Heb ik in Coronatijd een promotie gemist? Dit zijn spelers die financieel onhaalbaar zijn voor MVV. Dat waren ze vorig jaar al op het moment dat er nog werd geroepen dat er binnen 2 jaar promotie zou volgen, maar nu - met 700.000 spelersbudget - helemaal. Nee, ga er maar van uit dat MVV vooral bezig is met Belgische (jeugd)spelers uit tweede en derde klasse. Daarnaast wellicht nog wat spelers uit de Duitse divisies en met een beetje geluk tribunespelers uit de Eredivisie. Daar is niets mis mee. Kijk maar eens wat we daar de afgelopen jaren aan hebben weten te halen. Vaak zat leuke spelers. Alleen het afgelopen jaar zaten veel misperen bij de gehaalde jongens. Ik begin soms bijna te denken dat wij qua niveau op dezelfde hoogte zitten als het prikbord van Roda, als ik de verhalen over die site mag geloven. We moeten écht realistisch blijven. Knijp maar in de handjes dat we eindelijk weer eens een bekende trainer op de bank hebben zitten dit jaar!

EDIT: voor de gein nog eens gekeken op Transfermarkt.com naar de inkomende transfers van het afgelopen seizoen. Eigenlijk viel de hoeveelheid 'miskopen/huren' nog best mee. Bonifazi en Nissila zijn eigenlijk de échte fouten. Daartegenover stond een Bertrams, Mahmutovic (pech met zijn blessure, maar in mijn ogen wel degelijk een aanwinst bij volledige fitheid), Kot, Deom en natuurlijk van Acker. Ook Goppel was een goede zet om te huren. Al ben ik blij dat hij niet definitief over is genomen, want hij was vooral goed in rennen en af en toe eens een actie. Maar goed, wellicht bagatelliseer ik dat onbedoeld ook omdat hij nu naar Roda is vertrokken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2020 22:04
Nietzsche
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #262

Zeikbak schreef :
Mwa, kwalitatief denk ik dat hij niet veel toevoegt, is met name een speler die voor veel irritatie en opstootjes zorgt. Hoeft voor mij niet zo, denk dat er betere opties zijn (Zeegers?)


Ik had nav de voorbereiding vorig seizoen hogere verwachtingen van Zeegers dan van Last. Maakte op mij een betere indruk en speelde toen (in de 2 partijtjes die ik gezien heb) met meer bravoure. Pech voor hem dat hij Vermijl voor zich had. Ben benieuwd hoe hij zich heeft ontwikkeld

Also sprach Zarathustra
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2020 22:19
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #263
@dennis als jij 7-8 wedstrijden probeert mee te pakken dan is het juist dit seizoen aantrekkelijk een sk te pakken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2020 22:33
Dennis
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 101
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #264

Roed en Wit 70 schreef : @dennis als jij 7-8 wedstrijden probeert mee te pakken dan is het juist dit seizoen aantrekkelijk een sk te pakken.


Dat is voor mij en mijn zoon dit seizoen ook zeer zeker een mogelijkheid!
Ik heb er na jaren toch weer eens vertrouwen in met de nieuwe technische staf. Nu hopen dat Ron een paar leuke spelers weet vast te leggen! En zoals Kalezic in het interview aangaf dat het waarschijnlijk is dat er spelers waar hij bijvoorbeeld eerder mee heeft samengewerkt naar MVV willen komen om in zichzelf te investeren geeft de burger moed! Op naar (hopelijk) weer eens een leuk seizoen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juli 2020 07:39
Sjieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 90
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #265
Volgens mij heb je mijn post maar half gelezen. De reden dat Cattermole wel haalbaar zou kunnen zijn heb ik daarin immers vermeld.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juli 2020 08:57
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #266
Jawel hoor. Ik heb je post wel degelijk gelezen. Mijn antwoord blijft hetzelfde. So what dat zijn vrouw een hoge baan heeft? Dan zitten er in de buurt van Düsseldorf altijd nog andere teams die meer kunnen bieden en wellicht nog wel op een interessanter niveau voor hem. Daarnaast: waarom zou je zo'n (oude) speler willen? Dan heb ik liever een jonge speler waar nog winst op te behalen valt. Dat is voor MVV de enige manier om boven water te komen. Beetje bij beetje meer geld verdienen door verkopen. Natuurlijk begrijp ik ook wel dat een ervaren speler je verder kan helpen. Maar voor ervaren spelers zie ik de club liever grijpen richting een Van Acker. Die kan nog 5 jaar mee én heeft een schat aan ervaring op veel hogere niveaus dan MVV.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juli 2020 11:18
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 280
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #267
Het is ook niet realistisch om te verwachten dat elke contractspeler in de toekomst iets moet gaan opleveren. De laatste jaren hebben we bijna alleen voor aanvallers een bescheiden transfersom gekregen (Van den Hurk, Croux, Okita, misschien Verheijdt?) . In Corona-tijd is dit nog minder realistisch.

Wanneer een speler zonder restwaarde, maar met een schat aan ervaring, een directe versterking is, moeten we daar blij mee zijn. Waarbij ik overigens ook niet denk dat hij haalbaar is, hoor.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Dennis

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juli 2020 12:58
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #268

Karakter schreef : Die kan nog 5 jaar mee én heeft een schat aan ervaring op veel hogere niveaus dan MVV.


Cattermole is 32 en heeft 271 wedstrijden in de Premier League gespeeld. Op papier een stuk meer ervaring en een op hoger niveau dan Van Acker. Met die achtergrond zou hij, op papier, nog gemakkelijk een jaar of vier mee moeten kunnen op ons niveau. Ik vind dit niet de beste argumenten ;)

Wat mij meer tegenstaat is het type voetballer dat Cattermole is. Hij heeft zeker toegevoegde waarde vanwege zijn ervaring en strijdlust, maar technisch gezien is hij helemaal niets bijzonders. Ik ga er van uit dat MVV zijn salaris niet eens kan betalen, die eist meer dan ons topsalaris. Maar stel dat Cattermole komt voor het maximum salaris dat MVV kan bieden, dat moet je helemaal niet willen.

Zou Cattermole voor 2000 euro in de maand willen komen ballen, meteen laten tekenen. Alleen denk ik dat die financieel en sportief wel wat meer dan MVV krijgt aangeboden.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juli 2020 15:16
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #269
Van Duijnhoven naar *oda!!

Milts langer bij Roda, Van Duijnhoven nieuwe keeperstrainer - www.1limburg.nl/l/100470 #1Limburg

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juli 2020 15:19
OOFUS!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 159
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #270
Kan spam over al die overlopers niet in een ander topic? Dacht dat het hier over transfers van MVV moest gaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, jesfen, Jim Cemint, ASR, Dennis

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.421 seconden