Transfergeruchten seizoen 2020/2021

26 juni 2020 21:48
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 547
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #226

Dennis schreef : Gaat niet gebeuren. Van Leer heeft is anti-MVV..
(Van leer op de afbeelding met de sjaal in de handen)


Ik vraag me echt soms af of je hier komt trollen. Dus je krijgt met wat alcohol op een anti mvv sjaal in je handen geduwd en dat bepaald dus zijn houding ten opzichte van ons?? Misschien wist hij het niet eens of is het gedol in de euforie.

Vind jouw account maar zuur, ook je lesje amateur rechercheur met Erik Noor. Ik laat het aan de moderators over. Maar ligt er dik op.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2020 22:08 26 juni 2020 22:20 door Dennis.
Dennis
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 101
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #227
Tuurlijk betekent deze sjaal niet voor de 100% dat hij anti-mvv is, maar slim is het niet laat ik het zo zeggen.

Wat betreft je verhaal over Erik Noor kan ik je niet helemaal volgen? Denk dat je mij met iemand anders vergist??

Daarnaast vind ik het jammer dat je mij als trol aanziet. Ik snap dat dit bij nieuwe gebruikers vaak het geval kan zijn. Echter is het totaal niet mijn intentie om hier te trollen. Van Leer is naar mijn mening gewoon onhaalbaar alleen al voor het salaris. Als je mijn eerdere posts leest zie je dat ik positief was/ben met de nieuwe trainer en eventueel nieuwe assistent-trainer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2020 22:48
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #228

lMaastrichtl schreef : Op het prikbord van 045 word ook geschreven dat Van Leer naar MVV gaat.

En dat heb je daar zelf gepost?

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juni 2020 08:15
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #229
Benjamin van Leer, alsjeblieft, dat is qua gevoel ongeveer hetzeltde alsof Nick Kuipers naar Roda zou gaan. Om nog maar te zwijgen over het verschil in kwaliteit/salaris. Laten we ons niet zo belachelijk maken met transfergeruchten zoals die pipos op dat prikbord.

Van Leer zal naar een club in het rechterrijtje van de eredivisie gaan, top jupiler league of als hij al voor een club uit het rechterrijtje Jupiler League zou kiezen zal dat enkel en alleen Roda zijn.

Wel benieuwd met welke keeper MVV in onderhandeling is. Kijkend naar de aflopende contracten zal er nog heel veel vers bloed moeten komen.

Ik hoop dat Holtby snel wordt verlengd. Dan is mijn inziens het middenveld voor in de basis zo goed als compleet met het trio Van Acker, Deom en Holtby.

Dat is dan tevens ook de enige linie, de rest is vooralsnog zorgelijk.

Keepers:
Enkel Lars van Meurs ligt nog vast. Lijkt me een leuke tweede/derde keeper. Bertrams vertrekt, Deusings mag wat mij betreft ook vertrekken. Dus minimaal een nieuwe keeper voor in de basis en nog een keeper erbij voor op de bank.

Verdediging:
De huur van Mahmitovic loopt af, hoeft wat mij betreft ook niet verlengt te worden. Beide Martinas zijn einde contract, geen idee wat die gaan doen, denk dat er betere alternatieven zijn voor MVV. Vermijl vertrekt. Enkel Mares en Last hebben nog een contract voor een jaartje. Mares lijkt me niet de speler die je in de basis wilt hebben als je er op vooruit wilt gaan tov vorig jaar, leuke vulling voor de bank. Last kon mij in principe wel bekoren als linksback, maar of hij dat een heel seizoen aankan is misschien nog de vraag. Van Acker kan uiteraard nog altijd ook als centrale verdediger uit te voeten. Desalniettemin hoop ik op twee nieuwe basiswaardige centrale verdediger en een nieuwe rechtsback voor in de basis.

Aanval:
Enkel Schroijen heeft nog een doorlopend contract voor komend seizoen. Kan me zeker niet altijd bekoren, momentenvoetballer, kopje omlaag, maar heeft met zijn aflopend contract wellicht weer iets te bewijzen. Verder zal er een nieuwe spits bij moeten en een nieuwe rechtsbuiten voor in de basis. Kostons heeft ook nog een contract voor komend seizoen, denk echter dat hij het nog zal moeten doen met wat invalbeurten.

Basis:
Nieuwe keeper

Nieuwe rechtsback - nieuwe centrale verdediger - nieuwe centrale verdediger - Last

Van Acker - Deom

Nieuwe rechtsbuiten - Holtby - Schroijen

Nieuwe spits


Bank:
Mares
Kostons
Everaars
Van Meurs
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, opadiehard, Dennis

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juni 2020 08:53 27 juni 2020 08:56 door Zakelijk.
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #230
Everaars is naar Meerssen.

En de vergelijking Kuipers en Van leer is wat mij betreft wel heel erg scheef. Kuipers geboren Maastrichtenaar, vanuit de jeugd door naar het eerste, en daar nog een aantal jaar in het eerste. Van Leer heeft 3 jaar roda op zijn cv thats it.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juni 2020 12:03
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #231
Volgens mij heeft Holtby ook al verlengd. Ik dacht met twee jaar als ik de berichten op social media nog goed voor de geest heb. Alleen jammer dat daar (nog?) geen officieel bericht vanuit MVV over naar buiten is gebracht. Misschien dat er dan toch een kink in de kabel is gekomen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juni 2020 13:02
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #232
Hopenlijnlijk maakt Darije Kalezic veel meer gebruik van Holtby. Usta zag het niet in hem zitten en sloeg hem keer op keer over. Onbegrijpelijk, want ik vind het een klasse middenvelder. Ook is hij er niet verlegen om, om de bal er af en toe in te knallen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Ben Salemans, opadiehard, jovkle, Brncic, De Zwarte Vogel, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juni 2020 20:25
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #233

Schapendonk schreef : Hopenlijnlijk maakt Darije Kalezic veel meer gebruik van Holtby. Usta zag het niet in hem zitten en sloeg hem keer op keer over. Onbegrijpelijk, want ik vind het een klasse middenvelder. Ook is hij er niet verlegen om, om de bal er af en toe in te knallen.


Fuat selecteerde maar wat raak daar kwam geen mens wijs uit...gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juni 2020 10:28
Mestreech72
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 23
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #234
Veer höbbe toch ouch nog Zeegers es rechsback.

Gebore en Getoge in Mestreech
De volgende gebruiker (s) zei dank u Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2020 14:17
Dennis
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 101
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #235
Welkom Regilio!!

De ingevoerde Tweet ID is fout
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2020 14:51
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #236
Nou de staf is compleet. Ik ben zeer tevreden met deze mannen. Voor MVV begrippen vraag ik me wel af of we nu nog geld over hebben voor de rest van de selectie?

Ze zullen niet de hoofdprijs hebben gevraagd, maar het zijn toch wel redelijk bekende namen die niet voor een paar rotte euro’s komen denk ik.
Hebben we dan toch extra geld kunnen losmaken bij sponsors/investeerders? Of nemen we financieel extra risico?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2020 16:41
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #237
Ik ben hier ook dik tevreden mee. In ieder geval qua naam een mooi koppel, met serieuze voetbalervaring. En opnieuw iemand van buiten het circuit (voor zover ik dat kan inschatten). Gaat er nu echt een frisse wind waaien door De Geusselt? Welkom Regilio!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2020 17:16 29 juni 2020 17:18 door Boredass.
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #238
In tegenstelling tot Kalezic is Vrede toch wel een R#da icoon, maar dat waren Van as en Visser in zekere zin ook bij mvv....

Ben ook benieuwd wat dit op sportief vlak gaat betekenen
Met dit trainers duo maak je meer indruk dan de laatste trainers die we gehad hebben, als je nieuwe spelers gaat benaderen. Spelers zullen toch in hun omgeving navraag doen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2020 19:22
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #239
Nog 3/4 nachtjes slapen.. dan weer nieuws:)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Karakter, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2020 21:06
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #240
Hopelijk niet van Napoleon!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.867 seconden