Transfergeruchten seizoen 2020/2021

25 juni 2020 08:52 25 juni 2020 08:53 door TPC.
TPC
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 108
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #196

TPC schreef : Streppel is op papier eigenlijk onhaalbaar voor MVV dus het zou zeker een verrassing zijn mocht hij komen. Het geeft toch wel een boost richting sponsoren en supporters en dat is wat wij weer nodig hebben na afgelopen jaren.

Echter (sorry voor mijn pessimisme) heb ik persoonlijk wat kanttekeningen over Streppel. In het verleden vond ik hem bij Willem 2 en Heerenveen vaker wat onredelijk overkomen en maakte hij ook vaak ruzies binnen de club over beperkte mogelijkheden. Zijn prestaties daar waren trouwens niet zo geweldig als zijn CV doet spreken. Dit lees ik ook terug bij de reacties van supporters daar. Vandaar dat ik vorige week eigenlijk nog hoopte dat roda voor hem zou gaan aangezien de verwachtingen dan daar heel hoog zou worden en dat het dan daar toch heel snel gaat rommelen vanwege hem.

MVV is een club waar de mogelijkheden het meest beperkt zijn in het betaald voetbal. Ik ben benieuwd hoe dat gaat werken bij hem en hoe zijn salaris zal worden in verhouding met het spelersbudget.


Ik moet zeggen, ik ben erg blij met het aantrekken van Darije. Hij heeft gewoon goed werk geleverd bij zijn vorige werkgevers, heeft ervaring en lijkt me altijd een nette en realistische man. Dat blijkt ook dat hij instapt bij MVV want er is op korte termijn gewoon weinig mogelijk. Integenstelling tot Jurgen lijkt mij dit een veel betere en realistische match.

Aangezien we komend voetbalseizoen een vreemd voetbaljaar gaan krijgen waarin het misschien wel verstandig is om niet te investeren maar gezond te blijven. Ik weet het, overgangsjaar 21... maar op dit moment zijn we zonder investereerder niet in de positie om meer te willen. In combinatie met de (ludieke) activiteiten van de Angel-Side/supporters krijgen we misschien een heel mooi voetbaljaar buiten de grasmat. En dat mis ik al jaren sinds de Ultras Mestreech zijn gestopt. Welke ludieke alternatieven gaan volgen voor de supporters vanwege COVID?

Hopelijk blijven we allemaal realistisch achter MVV staan en wordt het we een zuiderlijk temperamentvolle volksclub (met goed beleid!) dat daardoor weer meer publiek gaat trekken en uiteindelijk ook meer sponsoren/investeerder(s). Maar daar mag vooral Eric Noor de komende maanden aan gaan werken..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, middenstip, Lassie80, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2020 11:02 25 juni 2020 11:03 door Strucht.
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 241
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #197
Heel blij met de aanstelling van Kalezic, heeft bijna overal met het beschikbare materiaal het uiterste eruit kunnen halen. Verder een trainer die tacktisch ook iets kan om betere ploegen lam te leggen en qua naam natuurlijk een flinke vooruit gang tegenover een Elsen/Usta en de namen die ook werden genoemd Coumans Duut en Boessen. Kleine bezorgpunten, in mijn relatief korte tijd als MVV volger/supporter (sinds 96) is het nu al de 3of4de keer dat ik het verhaal hoor van eerst een fundament bouwen en vervolgens gaan we oogsten....Jammer dat het ons niet lukt om structureel uit dit moeras te komen. Verder vond ik het opvallend dat hij samen met zijn management ( zoek maar op transfermarkt) spelers gaat zoeken voor MVV. We gaan toch niet Kalezic/management composeren voor minder salaris/fee dat we daarom extra spelers via hun gaan binnenwerken? ( Al weet ik dat dat een veel gebruikte manier is in het voetbal)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2020 11:30
VakD
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 55
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #198
Geen gerucht trouwens maar, Wiljan Pluim zou wel eens een speler zijn die hem zou kunnen volgen. Is hem al eens eerder achterna gegaan als ik me niet vergis en het zelfde management.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2020 11:40
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #199

VakD schreef : Geen gerucht trouwens maar, Wiljan Pluim zou wel eens een speler zijn die hem zou kunnen volgen. Is hem al eens eerder achterna gegaan als ik me niet vergis en het zelfde management.


Sam Hendriks is ook van hetzelfde management en transfervrij.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2020 11:50
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #200
Hoor net dat Regillio Vrede ook in De Geusselt rond loopt! Weet niet wat hier de bron van is.

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2020 12:10
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #201
Assistent volgt snel gvr.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2020 12:47
Dennis
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 101
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #202
Pluim heeft nog gewoon een contract. We zijn echt niet in staat om dat af te kopen..
Sam Hendriks zal daarnaast wel bij Cambuur blijven verwacht ik.

Vrede is wat mij betreft welkom.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2020 12:51
Nietzsche
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #203
Vrede? Een van de gezichten van dat gehate team uit de jaren '90.

Hoe verzin je het, kom er met mijn verstand niet bij..

Also sprach Zarathustra

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2020 12:56
Dennis
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 101
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #204
Dus als Vrede volgens Kalezic een toegevoegde waarde is als assistent, doet er dan niet meer toe? Geef deze staf (als het gerucht klopt) gewoon het volste vertrouwen!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2020 13:08
Nietzsche
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #205
Wat zou je denken als John de Wolf assistent trainer van Ten Hag zou worden?

Also sprach Zarathustra
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2020 13:14
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 698
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #206

Nietzsche schreef : Wat zou je denken als John de Wolf assistent trainer van Ten Hag zou worden?


De Wolf is het gezicht van Feyenoord, en ook gewoon supporter van die club. Vrede heeft weliswaar bij Roda gespeeld, maar het is geen Van der Luer ofzo. Bovendien: Rene Trost, toch een echte Roda-man, wist hier mateloos populair te worden. Sentimenten prima, maar het gaat mij vooral over de toekomst van onze club. Als Kalezic Vrede wil, en die trekt het shirt aan met de ster op de borst, is hij wat mij betreft MVV'er.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, Kloeteklaos, Hier menier, Dennis

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2020 13:41
Nietzsche
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #207
Nee!

Also sprach Zarathustra

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2020 14:01
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 545
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #208

Nietzsche schreef : Nee!


Helpt het te zeggen dat hij van der Leurs vrouwtje keihard gepaald heeft?

Via een collega trouwens nog een leuke anekdote

In de periode dat dat met vrede/de scheur van van der Leur iets speelde was een collega van mij jeugdspeler bij Roda. Van der Leur gaf de training en begon over een actie te flippen , de desbetreffende speler waar het om ging stapte op van der Leur af en zei sorry. Waarbij hij zijn hand reikte naar van der Leur en zei: Vrede?
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2020 15:14 25 juni 2020 15:23 door Mr Sjaan.
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 466
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #209

webmastersfm schreef :

Nietzsche schreef : Nee!


Helpt het te zeggen dat hij van der Leurs vrouwtje keihard gepaald heeft?


Het verhaal ging inderdaad destijds dat Regilio Vrede een goede huisvriend van de van der Leurtjes was, vooral als Eric niet thuis was.

Ik ben overigens zeer content met de aanstelling van Kalezic, hij lijkt mij een goede trainer voor de spelers maar ook een uithangbord voor de club (mijn God, wat een verschil met zijn voorganger).
Van onze nieuwe directeur kan ik helaas nog niets vinden, het was goed geweest als hij zich al meer gepresenteerd zou hebben richting sponsoren en supporters.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2020 15:28
Nietzsche
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
Transfergeruchten seizoen 2020/2021 #210
Erg grappig, maar Nee!

Van der Leur en Vrede is lood om oud ijzer, Trost heb ik alleen gedoogd. Vind het frappant dat Elzen van alle trainers in de wereld er 2 pakt met een roda verleden. En andersom trouwens hetzelfde verhaal. Heb schoon genoeg van dat trainertje en spelertje ruilen elke keer. Zo kom je nooit verder dan de kkd.

Goed, door naar het volgende transfergerucht

Also sprach Zarathustra

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.470 seconden