SEIZOENSKAARTEN 2019-2020

06 aug 2019 12:13
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #76
Nou, ik zou graag een seizoenkaart kopen maar als je onder modaal zit maar boven minimum is het niet altijd mogelijk en maak je de keuze of het echt nodig is of niet.
Als ik genoeg geld had hoefde ik hier niet eens over na te denken dan kocht ik mijn hele familie allemaal een sk.
Voor mij persoonlijk was de prijs verhoging een klap in het gezicht. Wetende dat ik een Half seizoen vzmvv uithelp heb ik er voor gekozen geen sk te nemen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2019 12:27
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #77
Begrijpelijk hoor @mvvke4life, leven is zeer duur, dan moet je afwegingen maken. Maar dat is wat ik zeg, ik maak die rationele keuze niet. Ik zit in zelfde schuitje als jij geloof me.

Ik laat het daarom ook altijd van mijn vakantiegeld afgaan, dan voel ik het minder, en spaar ik de rest van het jaar weer wat geld uit.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2019 12:31
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #78
Om een beter beeld te geven ik heb twee Kids die mee gaan naar MVV dus betekend de verhoging voor mij persoonlijk een verdubbeling van de prijs, niet maar een tientje of zo.

Maar mijn eerdere bericht gaat niet over mijzelf. Ik wil alleen aangeven dat andere supporters met kinderen eerder geneigd waren een sk voor hun kids te bestellen toen het niks koste onder de 12 jaar.
Ik denk dat je niet moet onderschatten hoeveel kaarten je dit scheelt.
En ja ik begrijp MVV wel waarom ze nu wel weer geld vragen.
Als je dit puur zakelijk bekijkt zou ik dat ook doen.
Onder aan de streep zal het je geld opleveren. Als een kwart van deze Kids nu een kaart koopt, tel maar uit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2019 12:35 06 aug 2019 12:39 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #79
Ik vind de prijs juist weer enorm meevallen. Maar als je voor meerdere personen een moet kopen, kan ik me voorstellen dat het erg tegenvalt. In mijn geval is dit niet. Ik weet ook niet of ik iedere wedstrijd kan, maar de prijs van een seizoenskaart vind ik tevens een mooi bedrag om MVV te steunen. Aan alleen VZMVV te steunen, kun je geen wedstrijd zien. Dat is iets extra's. Als je ziet hoe massaal mensen geld kunnen doneren voor een club (recent nog Roda), dan moet het toch mogelijk zijn, om MVV richting de eredivisie te porren? Schijnbaar is daar weinig animo voor in Maastricht. Het is eerst zien, dan geloven. Maar het moet andersom. Eerst geloven, dan zien. En daar is Maastricht niet voor te vinden. We willen allemaal eredivisie, maar niet als eerste opstaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2019 12:47 06 aug 2019 12:48 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #80
Ik denk dat onder de streep mvv zich nog wel eens in de voet geschoten kan hebben met zo'n prijsverhoging voor kkd niveau. (Hoop voor mvv dat het voetbal gaat meevallen, want anders is de neerwaartse spiraal ingezet, ze zeggen zelf al dat ze nog geen subtop begroting hebben. Mensen maken oa de vergelijking wat kost het en wat zie ik op het veld, daarnaast ook faciliteiten in het stadion).
Nu haalt mvv evenveel op ondanks minder kaarten. Maar de omzet van vzm via de catering kan er flink door onder gaan leiden door minder bezoek. Aan de ene kant supporters die bewust geen kaart meer willen/kunnen pakken. En denk dat die gratis kids ook nog wel wat aan omzet binnenbrachten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2019 13:18
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #81
Ik ken een paar voorbeelden van kinderen die één of twee wedstrijden per jaar gingen maar toch een seizoenkaart hadden, want het was gratis. Daar lijk je niet zo veel aan te verliezen, ook qua eten en drinken niet. Maar er zullen ook zeker kinderen afhaken die wel bijna altijd gingen. En dan inderdaad ook nog een tuut chips en een drankje kregen. Je kunt ook nog stellen dat die kinderen de betalende fans van de toekomst zijn, maar nu al afhaken. Dat zou ook zonde zijn.

Laten we tegelijkertijd het niet groter maken dan het is vanuit MVV-begrippen. We zullen wel op ongeveer 1600 seizoenkaarten uitkomen. Dat is ongeveer 13% minder dan vorig jaar, 18% minder dan het jaar er voor. Maar de drie seizoenen daar weer voor haalden we twee keer de 1600 niet eens, en het derde jaar zaten we er maar net boven. Het is niet alsof MVV historisch weinig kaarten aan de man brengt dit jaar. Voor de afname zullen drie logische redenen zijn:

- prijsverhoging/prijs ingevoerd voor kinderen 6/12 jaar
- stadionverboden/omgang met supporters
- sportieve resultaten nemen af (dat jaar met 18% meer kaarten, toen hadden we net daarvoor in de play-off finale gestaan en een leuk seizoen gehad)

Al naar gelang wat in je persoonlijke omgeving vaker voorkomt, zal je het idee hebben dat één van die drie het belangrijkste is. Maar als ik die drie zaken zo op een rij zet, dan vind ik de afname nog best meevallen.

Vanuit persoonlijke optiek kan het natuurlijk wel ingrijpend zijn, zoals mvvke4life laat zien. Als je net kinderen in die leeftijdscategorie hebt, dan is het opeens een gigantische stijging.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2019 14:02
Malpertoni
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 157
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #82
De redenen van de tegenvallende verkopen van de seizoenskaarten heeft Jacques mooi benoemd. Volgens mij heeft hij vergeten de aankopen die de huidige selectie moet versterken. Ook vergeet men dat er dit jaar geen open dag is, deze wordt op een later tijdstip gehouden. Tijdens deze open dag verkoopt men ook een redelijk aantal seizoenskaarten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2019 15:12
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #83
mvvke4life volgens mij is er ooit iets gezegd dat er een potje is bij de gemeente voor dit soort gevallen.
Zou je daar niet iets kunnen regelen voor sk voor de kinderen?



Vind het zelf wel sneu voor de mensen die wel willen gaan maar het niet kunnen betalen.
Ik hoop zelf dat ik niet ooit in zo'n situatie ga komen dat ik moet kiezen tussen een seizoenskaart of andere dingen, omdat je het niet te breed hebt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2019 16:09
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #84
Nou, daar kom ik niet voor in aanmerking.
Ik verdien genoeg om geen subsidie te krijgen maar te weinig om 250,- aan sk te spenderen.
Ik kom ook niks te kort.
Zo is helaas het leven, hard werken loont niet. Helaas

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2019 08:17
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #85

mvvke4life schreef : Nou, daar kom ik niet voor in aanmerking.
Ik verdien genoeg om geen subsidie te krijgen maar te weinig om 250,- aan sk te spenderen.
Ik kom ook niks te kort.
Zo is helaas het leven, hard werken loont niet. Helaas


Je hoeft ook niks tekort te komen maar iets extra's zoals 250 voor seizoenskaart is weer teveel.
En werken loont echt niet dat klopt. Ik zou meer overhouden als ik in de uitkering zit dan dat ik nu werk. En dat is niet gelogen.

Ik denk btw dat er aankomende dagen nog wel een aantal seizoenskaarten gaan verkopen. Zowiezo als er nog aantal spelers worden aangetrokken waardoor mensen toch over de streep gaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2019 10:13
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #86
Als het meezit kan er een halve van af. Tweede seizoenshelft sta ik niet in de catering. Nu zal het niks worden, als extraatje ging me gister ook nog 's de auto stuk. Tja weer extra onkosten... Thats life

Maar idd ik denk ook dat nieuwe spelers de verkoop nog een boost geven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2019 16:40
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 792
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #87
Het aantal verkochte seizoenskaarten staat nu op 1378.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2019 08:22
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #88
En deze ochtend staat de teller op 1400. De afgelopen twee weken hebben we aanzienlijk meer kaarten verkocht dan dezelfde twee weken voorgaande twee seizoenen. Staat tegenover dat we nog altijd fors achterlopen op die jaren. (stand vorig jaar en jaar daarvoor op 8 augustus: 1600 en 1686 respectievelijk).

Vorig seizoen verkochten we tussen deze datum en begin september nog ongeveer 230 seizoenkaarten. Als we weer zoiets verkopen komen we dus op ongeveer 1630 seizoenkaarten uit. Minder dan voorgaande jaren maar gezien alle zaken die spelen niet dramatisch.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2019 10:17
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #89
De wedstrijd tege die kut pruse vèlt dit jaor vrij vreug. Iech gok drop tot es v'r dao vaan winne, 't aontal sezoenskaarte zeker nog get extra zal stijge.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2019 14:51
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #90
Dan moet men wel concreet met versterkingen komen, om de uitgesproken ambities waar te maken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.425 seconden