SEIZOENSKAARTEN 2019-2020

08 juni 2019 12:13
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Onderwerp Auteur
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #1
8 juni 2019 - 460 - verkochte seizoenskaarten 2019-2020
11 juni 2018 - 1196 - verkochte seizoenskaarten 2018-2019

Momenteel plm. 736 minder verkochte seizoenskaarten als vorig jaar om deze tijd. !!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juni 2019 12:27
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #2
Komt wel goed.. maar wel pas als MVV nieuws naar buiten brengt over een aantal goede versterkingen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juni 2019 13:50
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 960
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #3

jeoff schreef : Komt wel goed.. maar wel pas als MVV nieuws naar buiten brengt over een aantal goede versterkingen.

Nou ik weet het nog zo net niet hoor. Ben bang dat de vele slechte resultaten in thuiswedstrijden en de aanpak van het hele supportersgebeuren afgelopen seizoen een behoorlijke tol aan seizoenskaarten zal eisen. Heb ik het nog niet over de prijsverhogingen. Alleen al in mijn groepje van 8 haken er komend seizoen 5 (!) definitief af. Die pakken af en toe misschien nog een leuke wedstrijd mee en dat is het. 3 jaar geleden bestond ons groepje nog uit 20 man/vrouw!
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juni 2019 14:39
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #4
Ja Jeoff, typisch maastrichts üt kump el good".

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juni 2019 14:43
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #5

middenstip schreef : Ja Jeoff, typisch maastrichts üt kump el good".


Neuh, typisch Maastrichts is altijd zeiken op alles.
Als MVV morgen 3 topaanwinsten presenteert zie je de verkopen ineens stijgen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., jovkle, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juni 2019 16:16
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #6

pinobel schreef :

jeoff schreef : Komt wel goed.. maar wel pas als MVV nieuws naar buiten brengt over een aantal goede versterkingen.

Nou ik weet het nog zo net niet hoor. Ben bang dat de vele slechte resultaten in thuiswedstrijden en de aanpak van het hele supportersgebeuren afgelopen seizoen een behoorlijke tol aan seizoenskaarten zal eisen. Heb ik het nog niet over de prijsverhogingen. Alleen al in mijn groepje van 8 haken er komend seizoen 5 (!) definitief af. Die pakken af en toe misschien nog een leuke wedstrijd mee en dat is het. 3 jaar geleden bestond ons groepje nog uit 20 man/vrouw!


Daar ben ik het mee eens. Ik denk dat MVV in haar handjes mag klappen als we enigszins in de buurt gaan komen mbt de totale seizoenskaarten verkoop van afgelopen jaar.

Dit zijn ze grotendeels ook zelf schuld. Te voorzichtig en te weinig kwaliteit ingekocht in combinatie met de dramatische prestaties in thuiswedstrijden. Ze hebben het eigen publiek bijna letterlijk het stadion uitgejaagd met dat bedroevend spel. Daar krijgen we nu de rekening van gepresenteerd, let maar op.

Dit ga je ook niet volledig compenseren met een paar leuke namen, als die überhaupt al gaan komen. Op dat gebied wordt het toch afwachten, hopelijk zijn we nu interessanter omdat we meer gaan besteden aan de selectie.

Ik moet trouwens mijn kaart nog verlengen, dus er komt er nog eentje zowiezo bij ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juni 2019 11:22 09 juni 2019 11:23 door Mappie.
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 300
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #7

pinobel schreef :

jeoff schreef : Komt wel goed.. maar wel pas als MVV nieuws naar buiten brengt over een aantal goede versterkingen.

Nou ik weet het nog zo net niet hoor. Ben bang dat de vele slechte resultaten in thuiswedstrijden en de aanpak van het hele supportersgebeuren afgelopen seizoen een behoorlijke tol aan seizoenskaarten zal eisen. Heb ik het nog niet over de prijsverhogingen.


Hier ben ik het 100% mee eens. Dit zijn ook allemaal redenen geweest voor mij om voor het eerst sinds jaren te twijfelen of ik nog wel een SK zou nemen... We hebben de afgelopen 2 seizoenen zó'n slecht voetbal gezien en als je de politie inzet bij wedstrijden ziet was het de afgelopen tijd niet bepaald leuk om naar het stadion te gaan. Toch heeft mijn clubhart het gewonnen en heb ik gister weer verlengd. Uiteindelijk weet ik dat ik het aan het begin seizoen toch niet kan laten om niet te gaan. Ik stond gister idd wel perplex van de prijsverhogingen, tov van vorig seizoen betaal ik € 20 meer!! Belachelijke prijsstijging (ja oké, de BTW is verhoogd van 6% naar 9%, maar dan nog...), maar ook de losse kaarten worden in prijs verhoogd. Stel dat het weer een k*t seizoen wordt en je gaat als SK-houder toch een keer of 13, dan heb je de prijs van alsmaar losse kaarten kopen er weer uit...
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juni 2019 13:58
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 815
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #8
Voor veel mensen is een seizoenskaart in een keer betalen al een probleem ,laat de genen die er een willen kopen in 2 of 3 termijnen hun kaart betalen met automatische incosso bv nu een helft en in Januari de andere helft .........of in 3 termijnen ....

Ik zelf ben lid van Veer Zien MVV en koop losse kaartje dus vorig seizoen heel weinig geweest maar dit jaar koop ik denkelijk weer een seizoenskaart tot ik het geloof heb dat er dit seizoen beter word ingekocht en niet meer in September als de competitie 4 wedstrijden oud is


Mvv is wel op de goede weg met Youri Schroyen nu nog een stuk of 5 van dit kaliber .......

............................................................................................................................................................................................................................................
Niet alles wat waar is hoeft gezegd te worden ...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juni 2019 18:05
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #9
Tsja, ieder heeft zijn eigen beurs... kan alleen over de mijne spreken maar als ik kijk naar de prijs voor een volwassene voor de Boschpoort of Qpark tribune dan betaal je nu ca € 220, zonder online korting. Dat is per wedstrijd € 11,58. En dan zijn er nog goedkopere tribuneplekken in het stadion. Dus ms was de prijs in het verleden te goedkoop, ik vind het een redelijke prijs. Maar opvallend is vaak dat dezelfde mensen zijn die klagen over de prijs vinden dat er meer geïnvesteerd moet worden. Dat hangt volgens mij toch een beetje samen. En gelukkig kan ik het financieel beleid waarderen van dit bestuur 1 euro in , 1 euro uit, een strak huishoudboekje. Iedere dag kunnen we wel met plezier de krant lezen, geen lijken uit de kast en geen corrupte russen of dubieuze Mexicanen.
En ja het afgelopen seizoen waren de thuiswedstrijden vaak geen reclame, en mensen zijn niet verplicht om te komen... maar dan is het te hopen dat we trouwe supporters hebben. Trouw ben je in goede en slechte tijden... ook dus als het niet zo succesvol of attractief is. Nogmaals alle respect voor mensen die niet meer komen omdat ze het niet meer leuk vinden. Supporter ben je vrijwillig.
Niet dat ik alles zo positief benader... ik hoop dat de gastvrijheid bij thuis- en uitwedstrijden sterk verbetert.

Mappie schreef :

pinobel schreef :

jeoff schreef : Komt wel goed.. maar wel pas als MVV nieuws naar buiten brengt over een aantal goede versterkingen.

Nou ik weet het nog zo net niet hoor. Ben bang dat de vele slechte resultaten in thuiswedstrijden en de aanpak van het hele supportersgebeuren afgelopen seizoen een behoorlijke tol aan seizoenskaarten zal eisen. Heb ik het nog niet over de prijsverhogingen.


Hier ben ik het 100% mee eens. Dit zijn ook allemaal redenen geweest voor mij om voor het eerst sinds jaren te twijfelen of ik nog wel een SK zou nemen... We hebben de afgelopen 2 seizoenen zó'n slecht voetbal gezien en als je de politie inzet bij wedstrijden ziet was het de afgelopen tijd niet bepaald leuk om naar het stadion te gaan. Toch heeft mijn clubhart het gewonnen en heb ik gister weer verlengd. Uiteindelijk weet ik dat ik het aan het begin seizoen toch niet kan laten om niet te gaan. Ik stond gister idd wel perplex van de prijsverhogingen, tov van vorig seizoen betaal ik € 20 meer!! Belachelijke prijsstijging (ja oké, de BTW is verhoogd van 6% naar 9%, maar dan nog...), maar ook de losse kaarten worden in prijs verhoogd. Stel dat het weer een k*t seizoen wordt en je gaat als SK-houder toch een keer of 13, dan heb je de prijs van alsmaar losse kaarten kopen er weer uit...

De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Tuor, jovkle, itsman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juni 2019 08:25 11 juni 2019 08:26 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #10
Ik ben een statistiekfreak en cijfertjesfan. Dus ik kan het speculeren over aantallen seizoenkaarten wel waarderen. Maar blinde paniek omdat er vorig jaar op dit tijdstip al 1100 seizoenkaarten verkocht waren? Mwah. Die 1100 die we vorig seizoen begin juni hadden, was de uitzondering, normaal gezien gaan we wat later over de 1000-kaartengrens heen. Tel daar bij op dat MVV dit jaar heel erg laat is met aanvang seizoenkaartenverkoop (waarom eigenlijk?) dus dat het alleen al daarom wat langzamer gaat dit jaar.

Ik verwacht dat we dit jaar wat lager uitkomen dan vorig jaar, vooral vanwege het vertoonde spel en de sfeer in de Geusselt afgelopen jaar. Zullen wel rond de 1600 kaarten uitkomen. We bewegen ons al jaren tussen de 1500 en 2000 seizoenkaarten. Dit is typisch een jaar dat we aan de lage kant daarvan uit zullen komen. Spannender dan dat wordt het niet.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juni 2019 12:49
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 531
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #11
Het aantal verkochte seizoenskaarten is bijgewerkt: 501 stuks.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2019 13:53
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 531
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #12
Nieuwe stand: 591.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2019 14:25
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #13
zo dat gaat lekker :thumbsup:

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2019 15:53
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #14
Ja dan komen we uit op 1100 tot 1200 seizoenskaarten als het zo doorgaat!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juni 2019 16:25
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 311
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #15
Dat is dan alvast een gedeelte van de tol die ze moeten betalen mede vanwege het achterlijke supportersbeleid (waar ze overigens niet ALLEEN verantwoordelijk zijn). En zo wordt de goede sfeer die er enkele jaren geleden nog was met de grond gelijk gemaakt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.416 seconden