Please Log in or Create an account to join the conversation.
Nou ik weet het nog zo net niet hoor. Ben bang dat de vele slechte resultaten in thuiswedstrijden en de aanpak van het hele supportersgebeuren afgelopen seizoen een behoorlijke tol aan seizoenskaarten zal eisen. Heb ik het nog niet over de prijsverhogingen. Alleen al in mijn groepje van 8 haken er komend seizoen 5 (!) definitief af. Die pakken af en toe misschien nog een leuke wedstrijd mee en dat is het. 3 jaar geleden bestond ons groepje nog uit 20 man/vrouw!jeoff wrote: Komt wel goed.. maar wel pas als MVV nieuws naar buiten brengt over een aantal goede versterkingen.
middenstip wrote: Ja Jeoff, typisch maastrichts üt kump el good".
pinobel wrote:Nou ik weet het nog zo net niet hoor. Ben bang dat de vele slechte resultaten in thuiswedstrijden en de aanpak van het hele supportersgebeuren afgelopen seizoen een behoorlijke tol aan seizoenskaarten zal eisen. Heb ik het nog niet over de prijsverhogingen. Alleen al in mijn groepje van 8 haken er komend seizoen 5 (!) definitief af. Die pakken af en toe misschien nog een leuke wedstrijd mee en dat is het. 3 jaar geleden bestond ons groepje nog uit 20 man/vrouw!jeoff wrote: Komt wel goed.. maar wel pas als MVV nieuws naar buiten brengt over een aantal goede versterkingen.
pinobel wrote:Nou ik weet het nog zo net niet hoor. Ben bang dat de vele slechte resultaten in thuiswedstrijden en de aanpak van het hele supportersgebeuren afgelopen seizoen een behoorlijke tol aan seizoenskaarten zal eisen. Heb ik het nog niet over de prijsverhogingen.jeoff wrote: Komt wel goed.. maar wel pas als MVV nieuws naar buiten brengt over een aantal goede versterkingen.
Mappie wrote:pinobel wrote:Nou ik weet het nog zo net niet hoor. Ben bang dat de vele slechte resultaten in thuiswedstrijden en de aanpak van het hele supportersgebeuren afgelopen seizoen een behoorlijke tol aan seizoenskaarten zal eisen. Heb ik het nog niet over de prijsverhogingen.jeoff wrote: Komt wel goed.. maar wel pas als MVV nieuws naar buiten brengt over een aantal goede versterkingen.
Hier ben ik het 100% mee eens. Dit zijn ook allemaal redenen geweest voor mij om voor het eerst sinds jaren te twijfelen of ik nog wel een SK zou nemen... We hebben de afgelopen 2 seizoenen zó'n slecht voetbal gezien en als je de politie inzet bij wedstrijden ziet was het de afgelopen tijd niet bepaald leuk om naar het stadion te gaan. Toch heeft mijn clubhart het gewonnen en heb ik gister weer verlengd. Uiteindelijk weet ik dat ik het aan het begin seizoen toch niet kan laten om niet te gaan. Ik stond gister idd wel perplex van de prijsverhogingen, tov van vorig seizoen betaal ik € 20 meer!! Belachelijke prijsstijging (ja oké, de BTW is verhoogd van 6% naar 9%, maar dan nog...), maar ook de losse kaarten worden in prijs verhoogd. Stel dat het weer een k*t seizoen wordt en je gaat als SK-houder toch een keer of 13, dan heb je de prijs van alsmaar losse kaarten kopen er weer uit...