SEIZOENSKAARTEN 2019-2020

21 juni 2019 14:08
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 527
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #16
Aantal sk: 670

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2019 13:47
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #17
736 verkocht op dit moment.
Wat ik wel minder professioneel vind, is dat Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. niet bereikbaar is vanwege een vol postvak....
Ik ben lid van een personeelsvereniging en moet een document doorsturen voor het krijgen van korting op mijn seizoenskaart.
Dit gaat dus nu niet en ben ik eigenlijk verplicht om te wachten dat men wel weer mail kan ontvangen....

Ik zal wellicht niet de enige zijn, echter krijgt men dan ook het geld van de seizoenskaarten later...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2019 14:03
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 900
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #18
De info balie is al van vorige week gesloten.
Gisteren stonden mensen voor de deur voor seizoenskaarten maar alles was gesloten.
En dat in de voorbereiding van het seizoen ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2019 14:37
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #19
De infobalie was vrijdag en gister gesloten! Staat op de mvv site.
Niet alles in het negatieve drukken! Alles wat ik lees is negatief! Lijkt de limburger wel.
We lullen de club op deze manier zelf de afgrond in.. jammer!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Maosbrögk, Tommyd

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2019 11:03
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #20

HIER!! schreef : De infobalie was vrijdag en gister gesloten! Staat op de mvv site.
Niet alles in het negatieve drukken! Alles wat ik lees is negatief! Lijkt de limburger wel.
We lullen de club op deze manier zelf de afgrond in.. jammer!!


Ach kom, ik mag toch wel van een professionele organisatie verwachten dat ze bereikbaar zijn op een mailadres?
Of hebben ze op het account van Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. maar een opslag van 500MB.....
Sorry hoor, al die topspelers wat ze nu aangeboden krijgen via de mail gaan daardoor nu allemaal naar Kerkrade.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2019 11:17
Bieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 156
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #21

tuutsje schreef :

HIER!! schreef : De infobalie was vrijdag en gister gesloten! Staat op de mvv site.
Niet alles in het negatieve drukken! Alles wat ik lees is negatief! Lijkt de limburger wel.
We lullen de club op deze manier zelf de afgrond in.. jammer!!


Ach kom, ik mag toch wel van een professionele organisatie verwachten dat ze bereikbaar zijn op een mailadres?
Of hebben ze op het account van Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. maar een opslag van 500MB.....
Sorry hoor, al die topspelers wat ze nu aangeboden krijgen via de mail gaan daardoor nu allemaal naar Kerkrade.


Daarvoor hebben ze het emailadres Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..
Schijnt dat daar nog ruimte in overvloed is :lol:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2019 11:51
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 885
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #22

Bieske schreef :

tuutsje schreef :

HIER!! schreef : De infobalie was vrijdag en gister gesloten! Staat op de mvv site.
Niet alles in het negatieve drukken! Alles wat ik lees is negatief! Lijkt de limburger wel.
We lullen de club op deze manier zelf de afgrond in.. jammer!!


Ach kom, ik mag toch wel van een professionele organisatie verwachten dat ze bereikbaar zijn op een mailadres?
Of hebben ze op het account van Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. maar een opslag van 500MB.....
Sorry hoor, al die topspelers wat ze nu aangeboden krijgen via de mail gaan daardoor nu allemaal naar Kerkrade.


Daarvoor hebben ze het emailadres Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..
Schijnt dat daar nog ruimte in overvloed is :lol:


Klopt! 0 mails in inbox.
Daarentegen zitten er 4560 ongelezen berichten in de mailbox van: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2019 16:35
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 885
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #23

tuutsje schreef : Ach kom, ik mag toch wel van een professionele organisatie verwachten dat ze bereikbaar zijn op een mailadres?


MVV is in de verste verte nog geen professionele organisatie. Zo hebben ze nog altijd op hun website het competitieprogramma 19/20 nog niet staan (toch al bijna een weekje uit), maken ze geen melding van het vertrek van bv. Mustafa en hebben ze ook nog altijd als nieuwsbericht dat hun kantoor gesloten is 2 dagen (die inmiddels ook alweer 2 dagen in het verleden liggen).
Het geklooi met de poortjes en scorebord vorig seizoen.
Een mailbox die vol zit.
Belangrijke emails die niet vanuit MVV, maar vanuit een medewerker worden verstuurd.
Morgen training met 10 man...:huh: we beginnen weer op 0 en hebben de selectie waarschijnlijk pas in januari compleet.
Een nieuwe trainer zonder uitstraling of ervaring als hoofdtrainer.
En een groeiend commercieel team, zonder zichtbare resultaten.
Maar we vragen wel meer geld voor de seizoenkaarten na een waardeloos seizoen.
Maar goed: binnen 2 jaar eredivisie...!
Laten we dat maar roepen, dat leidt de aandacht af van alles wat nog niet goed is...en dat is best veel helaas...
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Kloeteklaos

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2019 17:23
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #24
Ga jij lekker naar ajax kijken ofzo, super professioneel

Verstuurd vanaf mijn SM-J600FN met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u Vluuzak, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2019 19:05
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 885
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #25

Ster_Drager schreef : Ga jij lekker naar ajax kijken ofzo, super professioneel

Verstuurd vanaf mijn SM-J600FN met Tapatalk


Prima beargumenteerd, bedankt!
Er valt zoveel winst nog te behalen bij MVV, soms maar heel kleine en simpele dingen waardoor er nét iets meer professionaliteit uitstraalt.
Ik verwacht echt geen wonderen.
Maar met zo'n houding wordt het natuurlijk nooit wat...vraag om meer professionaliteit en dan moet je maar naar een andere club....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Sjotelsplak, Kloeteklaos, TPC

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2019 20:16
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #26
Prima als je ergens een mening over hebt, maar zo openlijk op een forum waar iedereen mee leest je eigen club afkraken om zo een kleine dingen, dat vind ik jammer. (Kijk naar onze oosterlijke buren) die hebben pas wat je noemt wanbeleid je zal er maar supporter zijn of ala fc twente, wij hebben dit ook meegemaakt natuurlijk maar zijn ontzettend veranderd afgelopen jaren.

Ipv op het forum klagen dan bel MVV of ga langs.
Ik heb ook voor gesloten deur gestaan bij de infobalie, maar ga gewoon deze week nog eens opnieuw proberen. Is niet zo moeilijk allemaal.
Over de ambitie uitspreken van de club kun je ook nog niks zeggen want eerst eens zien wat er gaat gebeuren in die 2 jaar wat betreft spelers enzovoorts daarna kunnen we daarover oordelen.

Ik vindt het goed dat MVV weer eens ambitie uitspreekt, hopen dat het ook iets brengt, en ook dat MVV het stadion wil aanpassen hier en daar.

Ik vind de staantribune een zeer goed idee dat brengt de sfeer alleen maar terug, er zijn nou eenmaal een bepaald soort supporters wat dit graag heeft.

Verstuurd vanaf mijn SM-J600FN met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juni 2019 10:05
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 305
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #27

Ster_Drager schreef : Ga jij lekker naar ajax kijken ofzo, super professioneel

Verstuurd vanaf mijn SM-J600FN met Tapatalk


Wat is dat nu weer voor een onzin.
Maosbrögk post gewoon een realistisch stuk.
Niet iedereen kijkt door een rood-witte bril !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juni 2019 10:12
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #28
Hoe kun je oordelen over een trainer die je nog nooit aan het werk hebt gezien


Verstuurd vanaf mijn SM-J600FN met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juni 2019 11:32
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #29
@sterg drager, heel simpel. je kijkt naar de foto's en maakt een conclusie dat je vind dat hij geen uitstraling heeft.
Vervolgens kijk je naar zijn ervaring en zie je dat hij niet eerder hoofdtrainer is geweest.
hij geeft gewoon zijn mening. Dat is namelijk wat er gebeurd op forums.

Net zoals ik het belachelijk vind dat MVV na alle kritiek de basis nog steeds niet op orde heeft.
Je kunt als bedrijf geen volle mailbox hebben dat is gewoon zo stom / dom en ga zo maar voor.
Mailen van uit een persoon en niet van uit een bedrijf is ook een klassieke fout.
Alles wat genoemd werd vind ik 100% terecht en heel slecht van MVV dat dit nog steeds kan gebeuren.
Het smoesje van stagiaires en dergelijke gaat bij mij niet meer op.
het is gewoon dood en dood zonde dat dit soort domme dingen nog kunnen gebeuren.
En ja het is een voetbalclub, maar dat betekent nog steeds niet dat je alle andere zaken zomaar kunt laten liggen.

Toen Capa weg ging werd ook geroepen binnen 5 jaar ere. nou we weten allemaal wat er de afgelopen jaren gebeurd is en dat we nog steeds 2de divisie spelen. Leuk om de ambitie uit te stralen om te willen promoveren, echter heeft MVV mij nog helemaal niets laten zien waardoor ik het promotie verhaal serieus moet nemen. In plaats van spelers te halen gaan er alleen maar spelers weg. Maar ja het Smoesje tussenjaar hebben we nog altijd achter de hand.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juni 2019 19:21
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
SEIZOENSKAARTEN 2019-2020 #30
Met die mails dat is ook niet professioneel dat klopt,

Maar iemand op een foto beoordelen over zijn uitstraling? kom op zeg!, en dat is nou precies wat ik bedoel.
Iedereen klaagt alleen maar, tegenwoordig krijgt een mens geen kans meer zich te bewijzen???
Bijv Ron elsen heeft ook niet veel uitstraling op een foto.... toch prima karakter en prima trainer.
Over fuat usta laat ik me nog niet positief of negatief uit
We zien later wel hoe het gaat.

En het tijdperk met capa stonden wel hele andere mensen aan het roer, dat kun je niet vergelijken met nu

Met alle respect naar Maosbrögk, zal ook vast een die hard supporter zijn, maar met kritiek op iemand of iets via een foto of wat dan ook, dan kun je toch een kritische reactie terug verwachten. Misschien zei ik het wat 'lomp' maar dat is dan puur uit frustratie, omdat men alleen maar klaagt !

Dat spelers vertrekken is ieder jaar, spelers zijn passanten en sommige makkelijk vervangbaar of zelfs betere voor te vinden.
Abubakar vind ik jammer bijvoorbeeld,
Vermijl blijft waarschijnlijk daar ben ik persoonlijk wel blij mee en Schroijen natuurlijk ook.
En nu hopen dat er de nodige bij komen...
Als er dan na de transfer periode nog steeds niks staat nou dan hoor je mij ook klagen...



Verstuurd vanaf mijn SM-J600FN met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.276 seconden