MVV in 2 jaar naar de Eredivisie

09 aug 2019 09:31
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV in 2 jaar naar de Eredivisie #76
Jacques, ik ben het vaak met je eens, maar deze keer niet. De uitspraken die Penders roept, zijn onrieeel en een directeur onwaardig!
Volgens mij was het idee om de verkoop van de seizoenkaarten te stimuleren. Maar dit is de boel belazeren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2019 09:34
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 531
Meer
MVV in 2 jaar naar de Eredivisie #77

BOCA schreef : Dit jaar promoveerd de nummer twee inderdaad rechtstreeks. Als ik de meeste mensen zo hoor over het behalen van de play off vraag ik mij wel af of de meeste zich wel realiseren dat dit ook betekend dat vanaf nu alleen de nummer drie en vier op de ranglijst al zeker zijn voor plaatsing play off. Voor de andere plekken ben je afhankelijk van het behalen van een periode titel, of als je die zelfde niet wint, de positie op de eindranglijst van de periode winaars. Met andere woorden; de slechts mogelijke positie waarmee je mogelijk deel kan nemen aan de play off is de achtse plek. Maar zelfs dat kan alleen maar als de vier periodewinnaars in de eindrangschikking bij de eerste 7 eindigen. In theorie, hoewel onwaarschjnlijk, is het dus mogelijk vijfde in de eindrangschikking te worden zonder je te plaatsen voor de play off.


En als de jong-teams boven je eindigen? Dan schuift het aantal nacompetitieplekken toch door?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2019 09:41
BOCA
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 44
Meer
MVV in 2 jaar naar de Eredivisie #78
Klopt, heb ik inderdaad geen rekening mee gehouden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2019 09:43
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
MVV in 2 jaar naar de Eredivisie #79
Twee ploegen rechtstreekse promotie. Zes in de play-offs. Vier jong-teams. Dus afhankelijk van periodetitels zijn de meest extreme scenario's dat de nummer vijf de play-offs misloopt (alle periodetitels naar laaggeplaatste ploegen, geen jong-teams bovenin). Of dat de nummer 12 nog play-offs speelt (top vier pakt periodetitels, alle jong-teams bovenin).


In de afgelopen jaren pakte nooit meer dan één team buiten de top-negen een periodetitel. En eindigden één of twee jong-teams in diezelfde top-negen. Play-off op basis van ranglijst zal de grens dus wel rond plek zes of zeven komen te liggen. Dat is voor MVV de laatste jaren een positie die we maar sporadisch halen. Een uitdaging inderdaad.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2019 09:54
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1914
Meer
MVV in 2 jaar naar de Eredivisie #80
Wat een hoop drukte over de uitspraken van Penders.
Spreekt-ie eens een keer een ambitie uit, is het weer niet goed.
Promotie moet ALTIJD het doel zijn. Je gaat toch geen wedstrijden spelen met als doel die te verliezen?

Of het haalbaar is moeten we maar afwachten maar ik vind dat er niks is met het uitspreken van je doelstelling op korte en middellange termijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, jovkle, M.V.V. 1902, Hartmans1973, peeke, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2019 09:56
BOCA
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 44
Meer
MVV in 2 jaar naar de Eredivisie #81
Daarnaast zijn er in de eerste ronde van de play off ook geen eerste divisie clubs meer die een ronde overslaan. De zes teams uit de Keuken Kampioen Divisie spelen in de eerste ronde tegen elkaar waarna in de halve finale de nummer 16 van van de Eredivisie aansluit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2019 09:58
Sjarelke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
MVV in 2 jaar naar de Eredivisie #82
Alle clubs in de (potentiële) top 8 van de KKD roepen voor het seizoen dat ze ófwel voor promotie gaan ófwel voor de NC. dat is niet vreemd. Maar dat MVV na al die jaren zoiets durft te roepen, wetende dat men er ook op afgestraft kan worden, is wel opvallend. Het gaat mij erom dat er weer wat meer spirit in MVV komt want met dat suffe imago van 19 jaar Eerste Divisie/Toto/Jupiler/KKD ben ik wel klaar. het is ook een signaal naar spelers die eventueel naar MVV willen komen. Een club moet wat ambitie uitstralen. En ambitie heb ik zo lang gemist bij MVV. Ondanks dat het nog koffiedik kijken is vind ik wel dat er wat meer uitgaat van MVV en dat ze aan het professionaliseren zijn. Een TD is eindelijk aangesteld, men is financieel gezond, men kan op eigen benen staan zonder investeerder en met contracteert steeds meer 'in eigendom' in plaats van huur of probeert koopopties te regelen. Dat is heel wat anders dan - pakweg - 5 jaar geleden.

Natuurlijk moeten we zien hoe het gaat. We hebben een zwaar programma de eerste vier wedstrijden, aan de andere kant zijn die andere teams ook nog niet compleet en zeker niet op elkaar ingespeeld. En MVV krijgt er echt nog wel wat spelers bij de komende drie weken. Dus nu eerst alles op alles zetten om niet teveel punten te verliezen. Na de eerste vier weken komen er wat 'mindere goden' dus dan moeten zeker veel punten worden gepakt. We zullen dus zien waar we staand na een wedstrijd of 10. Maar ook als je met de Kerst bovenaan staat (zoals MVV in een recent verleden) geeft dat geen enkele garantie op een succesvol einde. De KKD is heel onvoorspelbaar. Ben in ieder geval blij dat het gaat beginnen vandaag!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, jovkle, Hartmans1973, Lijnsje@tappunt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2019 09:58
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
MVV in 2 jaar naar de Eredivisie #83

Boschpoort schreef : Wat een hoop drukte over de uitspraken van Penders.
Spreekt-ie eens een keer een ambitie uit, is het weer niet goed.
Promotie moet ALTIJD het doel zijn. Je gaat toch geen wedstrijden spelen met als doel die te verliezen?

Of het haalbaar is moeten we maar afwachten maar ik vind dat er niks is met het uitspreken van je doelstelling op korte en middellange termijn.


Precies, ik snap het ook niet zo goed. De mensen die er nu over vallen, zijn die dan altijd een seizoen ingegaan met de ambitie om juist niet te promoveren? Kom op.

MVV is mijn inziens de goede weg ingeslagen. Geen elftal vol met huurlingen die het jaar later weer vertrekken ( ja, een enkeling blijft plakken), maar een elftal waarvan de basis voor 80% uit eigen spelers met doorlopende contracten staat. Dit jaar gaat MVV de basis leggen, volgend jaar deze nog verder aanvullen en dan maak je denk ik een reële kans om mee te doen om de echt spannende plaatsen (top 5).

Voor de huidige selectie zal gestreden worden tussen plek 8 en 12. Kan genoeg zijn, kan ook zomaar niet gezien de nieuwe regeling. Komen er nog versterkingen bij die er direct staan en van een beter niveau zijn dan de huidige speler die er staat, denk ik plek 5-8. Als je dan dit seizoen goed draait, de beste spelers ervan weet te behouden en de ''mindere'' volgend jaar weet aan te vullen met ''betere'', dan zijn ze toch hartstikke goed bezig?

Wat mensen verwachten bij de uitspraak van Penders, is dat direct 7 grote namen voor de KKD komen en we direct een gooi doen naar de titel....

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, jovkle, Hartmans1973, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2019 10:18
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV in 2 jaar naar de Eredivisie #84
Vergeet de media niet. De media vertaald de uitspraak direct als doelstelling en blijft dit nu ook herhalen.
Ik zou eerder de uitleg zoals thal dat zei volgen, dat is realistisch en spreekt zeker ook ambitie uit.
Nu wordt je oa ook door de media afgerekend.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2019 10:24
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
MVV in 2 jaar naar de Eredivisie #85
Over 3 weken weten we pas of je mvv kunt afrekenen op hun uitspraken. Er zullen uiteindelijk 10 tot 12 ploegen gaan uitmaken wie er gaat promoveren en wie er gaat voor de play offs plekken.
Haalt mvv nog 3 basis en 2 a 3 goede breedte versterkingen moet mvv de playoffs ruimschoots gaan halen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2019 10:54
Nietzsche
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
MVV in 2 jaar naar de Eredivisie #86
En laten we onze rol hierin niet vergeten. Het is belangrijk dat er weer sfeer in het stadion komt. Dat heb ik, om welke reden dan ook, node gemist. Maar de ploeg haalt er wel punten door

Also sprach Zarathustra
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, jovkle, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2019 11:46
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
MVV in 2 jaar naar de Eredivisie #87
Promoveere OK, mer daan wel op un meneer tot veer drin blieve de komende jaore

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2019 12:15
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV in 2 jaar naar de Eredivisie #88
m.limburger.nl/cnt/dmf20190808_00117788/...aar-nog-weinig-daden


Dit is wat ik bedoel....
En dan zijn er nog meer die er zo over denken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2019 12:28
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
MVV in 2 jaar naar de Eredivisie #89

mvvke4life schreef : m.limburger.nl/cnt/dmf20190808_00117788/...aar-nog-weinig-daden


Dit is wat ik bedoel....
En dan zijn er nog meer die er zo over denken.


Nogmaals, dat ligt eraan wat je onder daden verstaat. Versta je onder daden 7 directe versterkingen die we de afgelopen vijf jaar niet hebben gezien of zie je hier ook in om huurspelers om te zetten in contractspelers?

Daden:

- Geïnvesteerd in een jonge, potentiële doelman Deusings. Je kunt ook zeggen dat ze voor Koopmans geen opvolger hebben, maar goed.
- Schroijen verlengd met twee jaar. Zal wel niet als daad worden gezien, omdat het geen ''nieuwe'' is. Er was belangstelling voor hem, kon weg maar heeft door het verhaal en contractvoorstel toch voor MVV gekozen. Mijn inziens een daad.
- Vermijl van huurspeler naar contractspelers voor één jaar met een optie, dus eigenlijk gewoon twee jaar. Indien fit ,een top speler voor de rechtsbackpositie.
- Deom van huurspeler naar contractspeler voor 3 (!) jaar. Een jongen met potentie en mogelijkheid om te kunnen doorverkopen met winst.
- Mahmutovic een huurspeler die na dit jaar transfervrij is. Wellicht al met MVV besproken over een langere samenwerking. International, gaf mij een goede indruk tijdens de oefenwedstrijden.
- Geheel nieuwe staf én een technisch directeur.

Maar je kunt inderdaad ook zeggen dat Ronaldo, Messi en Neymar nog niet zijn aangetrokken...

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Bieske, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2019 12:33
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV in 2 jaar naar de Eredivisie #90
Bovenstaand ben ik met je eens.
Ik vertaal alleen hoe dit in de media en ook door veel supporters wordt vertaald.
Als keiharde doelstelling

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.416 seconden