MVV in 2 jaar naar de Eredivisie

30 mei 2019 10:41
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV in 2 jaar naar de Eredivisie #46
Het verschil is dat MVV het nu zelf roept.
Ze hebben nooit eerder aangegeven om te gaan voor te promoveren.
Ik zelf heb wel een goed gevoel erover.
Waarom weet ik niet, want vorig jaar had ik dat totaal niet.
Ik vind ze ook goede stappen zetten en dit seizoen zijn nu al best grote veranderingen gekomen.
Ook met een nieuwe trainer is dit een goede stap.
Al zou Usta ook niet mijn eerste keus zijn geweest, toch moeten we hem een kans geven. Straks word hij kampioen en dan is het ineens een goede trainer.
Clubs als Den Bosch en NEC zullen ver terug zakken want financieel hebben ze het niet zo goed meer. Clubs als Nac, De Graafschap, Gae moeten we wel vrezen. 1 voordeel Sparta is gepromoveerd dat vind ik de lastigste ploeg altijd voor MVV om tegen te spelen.
Laten wij ervoor zorgen dat de Geuselt een vestiging gaat worden waar de uitploeg zelden tot nooit een punt haalt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2019 06:55
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
MVV in 2 jaar naar de Eredivisie #47
Eerst zien, dan geloven. Ik zie alleen uitbreiding van de organisatie. Op het veld constateer ik nauwelijks vooruitgang.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2019 09:22
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 521
Meer
MVV in 2 jaar naar de Eredivisie #48

Mienclub1902 schreef : Eerst zien, dan geloven. Ik zie alleen uitbreiding van de organisatie. Op het veld constateer ik nauwelijks vooruitgang.


Wat zou er dan al op het veld moeten zijn veranderd? 20 nieuwe spelers? Het seizoen is formeel nog niet ten einde.
Er staat een hele nieuwe trainersstaf op het veld.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2019 09:44 01 juni 2019 09:45 door Driver.
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 373
Meer
MVV in 2 jaar naar de Eredivisie #49
Eindelijk spreekt Mvv haar ambities uit, was ook hard nodig na twee uitermate slechte seizoenen waar het voetbal bijna niet om aan te zien was.
Nu moet Mvv het ook nog gaan waarmaken anders ben je ongeloofwaardig naar de supporters toe.

Vergeet niet dat onze beste speler, keeper Koopmans, Mvv heeft verlaten. Hij heeft bijna in zijn eentje gezorgd dat Mvv niet onderaan eindigde.
De selectie van Mvv zal toch een flinke kwaliteitsinjectie moeten krijgen daar vele spelers die nu bij Mvv spelen blij mogen zijn dat ze betaald voetbal spelen.
Met spelers als Moustafa, Gunst, Vermijl, Nys en Mares zijn we niet echt opgeschoten...

Inmiddels hebben Koopmans, Houben, Ippel Mvv verlaten en gaan Deom (jammer!) en Lavelee terug naar hun clubs.
Ik ben dus benieuwd welke spelers Mvv gaat aantrekken

Mvv: Hopelijk geen woorden maar daden!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juni 2019 09:56
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 312
Meer
MVV in 2 jaar naar de Eredivisie #50

Schapendonk schreef : Daarnaast komt nog eens het feit dat er uitgesproken is om binnen 2 jaar te promoveren. Als we de eindstand van dit seizoen er nog eens bijnemen, met de clubs die in de kk divisie staan. Twente, Sparta en Rkc zijn weg. Daarvoor komt nu Nac, Excelsior en de Graafschap. Waar komt de uitspraak binnen 2 jaar promoveren dan vandaan? Op welk fundament is dit gebaseerd? Staat er iets aan te komen wat we nog niet weten? Ik zou niet weten wat er nu opeens veranderd is? Want in principe zou Telstar c.q. Eindhoven dan dezelfde uitspraak kunnen doen. En wellicht hadden die er dan ook nog meer recht op, om dit te zeggen. Men wilt dat MVV promoveert. Maar dat is al 20 jaar zo.


De supporters willen al jaren dat MVV haar ambities uitspreekt. (lees: niet ieder jaar doelstelling halen play offs) Hier heeft MVV nu dus gehoor aan gegeven. Is dit slim ?? Naar mijn mening niet. Ik zie MVV echt niet binnen twee jaar promoveren, dat gaat niet gebeuren. Persoonlijk denk ik eerder dat deze ambitie uitgesproken is, om meer seizoenskaarten aan de man te brengen. MVV weet zelf namelijk ook dat ze vooral het afgelopen seizoen op sportief en op supportersgebied een hoop verkloot hebben, vele mensen zijn afgehaakt. En dat is nou juist het punt......... Ze moeten iets, voordat het helemaal doodbloed. Hopelijk zie ik het allemaal wat te negatief, maar dat zullen we wel zien de komende jaren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juni 2019 12:00 02 juni 2019 12:01 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV in 2 jaar naar de Eredivisie #51
Denk niet dat de supporters zo naïef zijn, de uitgesproken doelstelling zal gevolgd moeten worden door het aantrekken van echte versterkingen, en niet pas op 31 augustus. Ik denk dat MVV pas dan de invloed zal zien op de verkoop van SK's
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juni 2019 14:39
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
MVV in 2 jaar naar de Eredivisie #52
Hoe wil je nu promoveren als je selectie pas na de eerste 4 wedstrijden compleet is ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juni 2019 14:44
johan
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 140
Meer
MVV in 2 jaar naar de Eredivisie #53

bokkesprongen schreef : Hoe wil je nu promoveren als je selectie pas na de eerste 4 wedstrijden compleet is ?

door de rest van de wedstrijden te winnen:lachen: :lachen: :lachen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juni 2019 22:43
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
MVV in 2 jaar naar de Eredivisie #54
MVV wil groeien. Ze hebben de technische staf gereorganiseerd (veel extra kosten) en ze willen de selectie doorselecteren. Kennelijk willen sponsoren bijdragen. Ik vraag me af hoeveel geld er voor de selectie van het 1e elftal beschikbaar is ? Daar is echt geen duidelijkheid over. Ik hoef het nu niet te weten als het daadwerkelijk ook maar zo is. Ik zie spelers vertrekken en nog niemand terugkomen. Ik hoop er het beste van, maar, ik ben nog niet heel optimistisch.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juni 2019 09:13
UsMvvKe01
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 22
Meer
MVV in 2 jaar naar de Eredivisie #55
MVV welt gruuije wie lang huren ver dat al neet al 20 joar ????????

iech weit neet mie wat iech heij vaan mot dinken of zeggen loat ze het mer Bewiezen
Hoop het nog eine kier met te maken dat ze Promoveren dat de mert weer vol steit
Want de leste kier dat dat gebeurde woar het althans leuk en gezellig zou wel sjiek zien es het zou zien
stiekum hoop iech het wel mer daan motte er speulers koame met ervaring en vast leggen veur 2/3 joar
en gebeurd dat neet daan zeen iech het nog neet gebeuren dat ze euver 2 joar doar zien boe ze natuurlijk thoes huren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2019 13:06
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV in 2 jaar naar de Eredivisie #56
Mooie doelstelling...
Afgelopen jaren was er een reeele doelstelling... meedoen voor de playoff plekken en wie weet. De organisatie had als doelstelling de randvoorwaarden zo te creeeren dat men mee zou doen voor de playoffs.
Nu deelt Paul Penders mee dat usmvvke over twee jaar in de eredivisie speelt.
Zelf ben ik niet ontevreden over de mutaties in de technische staf en selectie. Dit in vergelijk met de afgelopen seizoenen. Zelf was ik niet ontevreden over Ron, maar de huidige technische staf heeft de nodige ervaring en er is hierin geïnvesteerd. De spelers die zijn vertrokken... daarin kan ik me vinden. En tevreden dat een Deom en Youri blijven... En ja... de transferperiode loopt nog... dus wie weet waar we nog mee verrast worden. Maar mijn mening is dat het niet reeel is om te verwachten dat we met deze spelers promoveren... tenzij er echt nog kwaliteit bijkomt.
Wat is jullie mening?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2019 13:10 21 juli 2019 13:11 door Armand.
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
MVV in 2 jaar naar de Eredivisie #57
Met deze huidige selectie gaan ze echt niet 1e of 2e worden
Maar mischien worden we nog verrast door paar leuke spelers

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2019 13:55
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
MVV in 2 jaar naar de Eredivisie #58
Uitspraak om de buitenwacht rustig te houden. Of om sponsoren over te halen in te stappen. Maar er is een verschil tussen roepen en doen. Als je dit echt wil, heb je je organisatie (veld/kantoor/scouting) en stadion klaar voor die stap.
En wacht je niet op buitenkansjes die wellicht, misschien als je geluk hebt, voorbijkomen. Dan heb je ook een compleet idee hoe het op het veld moet uitzien om te promoveren. Dan ga je vol voor de targets op de lijstjes en geef je geld uit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2019 12:02 28 juli 2019 12:03 door Zwegel.
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 312
Meer
MVV in 2 jaar naar de Eredivisie #59
Ik sta ervan te kijken hoeveel mensen de uitspraken van Penders serieus nemen, wat betreft het binnen twee jaar willen promoveren ?
Zijn dat mensen die enkel door een rood-witte bril kunnen kijken of mensen die werkelijk echt alles geloven ?
Heel leuk, zulke ambities uitspreken maar het waarmaken van die ambities is een stuk lastiger.
Persoonlijk zie ik MVV helemaal niet promoveren, in ieder geval de komende vijf jaar niet.
Ik vind de doelstelling van Penders dan ook totaal onrealistisch, en erop gericht om de supporters en sponsoren stroop om de mond te smeren.
Als straks blijkt dat de doelstelling niet gehaald gaat worden zal Penders met de noorderzon vertrekken, en komt er weer een nieuwe voorzitter met het volgende 5-jaren plan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, peeke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2019 12:54
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV in 2 jaar naar de Eredivisie #60
Vorig jaar was er te weinig ambitie.
Uitspraken als ‘we willen meedoen voor de spannende plekken’ werden gezien als ambitieloos en MVV onwaardig.
Supporters vinden dat MVV in de eredivisie thuis hoort, en dat ook moet uitspreken.

Nu wordt de ambitie uitgesproken, en is het management van MVV weer onrealistisch.

De beste stuurlui staan aan wal.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, mvv4ever, Gianni Bruno, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.454 seconden