MVV Algemeen

21 aug 2019 16:40
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 897
Meer
MVV Algemeen #61

jovkle schreef : Wellicht kun jij je steentje bijdragen!!!


Zeker. Ik zal de opstellingen typen, 4000 keer uitprinten en bij elke ingang gaan staan om ze uit te delen.
Daarnaast zal ik de website e.d. hacken om de informatie bij te werken.

Jullie worden moe van de "zeikerds".
Ik word moe van de mensen die vinden dat we niet kritisch mogen zijn op een professioneel bedrijf.
Voetbal op één is prima, ben ik helemaal voor, maar Stijn en Stijn hadden daar niets mee te maken.
Alle tekortkomingen worden m.i. nu veel te makkelijk weggeschoven onder de noemer "voetbal op 1".
Maar goed: ik zal ook een rood/witte bril gaan kopen, zodat ik nog alleen maar positief en minder kritisch zal zijn...

Ontopic: MVV-Aachen Nord 1-0, met rode kaart voor Mares.
Beide ploegen ontlopen elkaar denk ik niet veel. Allebei niet veel kwaliteit. Ons elftal mss wat beter ingespeeld (grotendeels zelfde elftal als vorig seizoen).
Komende 2 weken kan ook nog heel veel gebeuren in beide selecties. Zelf vind ik het jammer dat de wedstrijd van het jaar al zo vroeg op de kalender staat.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke
Discussie gesloten.
21 aug 2019 17:17
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 312
Meer
MVV Algemeen #62

Jacques schreef : MVV zet voetbal op één, is meerdere keren gecommuniceerd.


Daar is althans ook nog niets van te merken.......
Maar we wachten geduldig af ......
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk, Schapendonk, TPC
Discussie gesloten.
21 aug 2019 17:52
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV Algemeen #63

Boe is dat feeske? schreef : Tel daarbij op dat Stijn en Stijn flink worden gemist, de vervangers zijn niet 1-2-3 op het niveau van Stijn en Stijn en je kunt je voorstellen dat er nu wat minder gestroomlijnde communicatie is.

Wel zou ik zeggen dat alles dat geld opbrengt voor 'Voetbal op 1' op kantoor prio 1 moet zijn, en dus moet de kaartverkoop gemaximaliseerd worden. Informeer de mensen dus via mail over kaartverkoop moffen. Maar die stoeltjes, estebleef. En het mooiste is, er wórdt juist wel iets met de stoelen gedaan, maar nu is het tempo en de manier waarop weer niet goed volgens sommigen.


Sorry, bij een professioneel bedrijf moet een website uptodate zijn. Het moet er gelikt uitzien, je wilt toch "iets" verkopen?!. Of een medewerker weg is of ziek is daar mag een klant niks van merken.
Stoeltjes... tempo ??? Het seizoen is pas begonnen met voorafgaand een zomerstop van enkele maanden. Dan moet op het moment supreme, als de klanten :) weer komen het tiptop in orde zijn. Tsja als dit niet lukt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Maosbrögk, Boer458, TPC
Discussie gesloten.
22 aug 2019 09:04
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
MVV Algemeen #64

Zwegel schreef :

Jacques schreef : MVV zet voetbal op één, is meerdere keren gecommuniceerd.


Daar is althans ook nog niets van te merken.......
Maar we wachten geduldig af ......



Klopt helemaal, al is het helaas de realiteit dat we daar pas na 1 september echt over kunnen oordelen. Vorig jaar stond voetbal ook op één en begonnen we zonder creatieve middenvelder en zonder fatsoenlijke rechtsbuiten, wat we pas in de winterstop recht zetten. Daar kwam veel kritiek op, we hadden een klote seizoen. Kritiek dus terecht en logisch, dat is kritiek die MVV zich aan moet trekken. Maar kritiek over vieze stoeltjes? Tsja, kan me goed voorstellen dat MVV zegt "we hebben als club afgesproken dat we vol op voetbal inzetten, stoeltjes hebben minder prioriteit, dus we doen niets met die kritiek".

Je kunt je als fan daar dus wel heel druk om blijven maken, maar MVV gaat er op korte termijn niet echt iets aan doen. De stoeltjes worden wel schoongemaakt hoor, maar te laat, niet goed genoeg et cetera. Gaat niet veranderen - in ieder geval niet dit jaar. Zeur er gerust over, maakt mij niet zo veel uit, maar de verwachting van mensen dat MVV er iets aan gaat doen, of dat MVV "hardleers" is, dat snap ik niet zo goed. MVV doet precies wat het communiceert op dit punt. Prioriteit ligt elders.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
22 aug 2019 09:48 22 aug 2019 09:51 door bokkesprongen.
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
MVV Algemeen #65
De uitingen dat de stoeltjes vuil zijn is een uiting van ongenoegen en gaat niet om schone stoeltjes het is een uiting van MVV houdt zich niet

aan z,n afspraken Seizoenskaart duurder ,promoveren , en ja ik koop een seizoenkaart en wat hebben we VIEZE stoeltjes en een selectie zonder een echte nieuwe Ganse ,dramtisch voetbal ( de Graafschap) krantje weg met opstelling .... Ganse Ippel is weg en Ganse Koopmans is weg ,Wat komt er voor terug ? ja kwarten
en MVV zit nog spelers te testen 20 september zonder history en Ja dan gaan mensen zeuren .....

Zo raar is dit niet Jacques ........
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
22 aug 2019 10:03
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
MVV Algemeen #66
Ik val gewoon in herhaling hoor.

Dat mensen zeuren over de selectie snap ik best, al is het helaas pas over ruim een week mogelijk om te oordelen. Maar daar heeft MVV verwachtingen gewekt. Dat mensen zeuren over stoeltjes snap ik niet zo goed, daar heeft MVV helemaal geen verwachtingen gewekt en zelfs met "voetbal op één" voor mij duidelijk aangegeven dat dit geen prioriteit heeft.

Maar goed, ik zal ophouden met zeuren over het zeuren, mij maakt het oprecht niet zo veel uit. Het maakt alleen je leven wat gemakkelijker als je geen dingen van MVV verwacht die ze zelf al zeggen dat ze niet (goed) gaan doen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Schapendonk, opadiehard
Discussie gesloten.
22 aug 2019 10:22 22 aug 2019 10:30 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV Algemeen #67
Dat bedoelt die niet Jacques. Hij bedoelt: van het een komt het ander. Als MVV kampioen wordt, hoor je niemand over de stoeltjes. Ten minste, misschien nog maar enkelen. Maar als het slecht gaat met de prestaties dan komt van het een het ander. Is vrij logisch. Mensen gaan dan morren/zeuren. Dat is niet gek. En zo kom je ook bij de stoeltjes uit.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, bokkesprongen
Discussie gesloten.
22 aug 2019 10:58
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV Algemeen #68
Het klopt MVV doet precies wat ze zeggen.
NIKS dus want ze zeggen / communiceren NIKS.

de meeste hier snappen wel dat klagen hier weinig zin gaat hebben.
Echter ben ik wel van mening dat we het moeten blijven doen.
Stel iemand van MVV of dergelijke leest deze site dan is het wel prettig als ze het juiste gevoel erbij krijgen.
in dit geval dat we niet helemaal happy zijn. en dat MVV gewoonweg niet wil leren of wil veranderen.
We willen niet een vertekent beeld naar buiten brengen.

Het feit blijft dat er op heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel fronten dingen verbeterd kunnen worden.
Sommige dingen kunnen zelfs heel makkelijk en simpel verbeterd worden, echter heeft MVV er geen oren naar.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
Discussie gesloten.
22 aug 2019 13:38
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV Algemeen #69
Gewoon On Topic blijven hier; het gaat hier over MVV-Roda JC en niet over vuile stoeltjes e.d.
Maak dan een Topic Vuile stoeltjes of een Topic Klaagmuur aan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902
Discussie gesloten.
22 aug 2019 14:12
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
MVV Algemeen #70

Jacques schreef : Dat mensen zeuren over stoeltjes snap ik niet zo goed, daar heeft MVV helemaal geen verwachtingen gewekt en zelfs met "voetbal op één" voor mij duidelijk aangegeven dat dit geen prioriteit heeft.

In al die jaren dat het voetbal niet op één stond, was er hetzelfde probleem. Een non-argument dus. Bij MVV mist men gewoon een professioneel zakelijk instinct. Het is een amateuristische manier van zaken doen. Het ontbreekt er blijkbaar aan draaiboeken, controle en uitvoering van taken die standaard zouden moeten plaatsvinden. Je business is om zoveel mogelijk mensen te vermaken, op die ene avond, eens per 2 weken. Vergelijk het maar met een avondje bioscoop. De film is belangrijk, maar als alle randzaken ruk zijn, vieze stoelen, dan kom je niet snel terug. Laat staan als zowel de film als randzaken ruk zijn.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvv supporter
Discussie gesloten.
22 aug 2019 15:49
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV Algemeen #71
@sjotelsplak

Je verwoord het perfect, als sommige hier nu eens hun witte rode bril afzetten dan zouden ze het zelfde zien.

En deze mensen vergeten ook dat we het hier melden in de hoop dat MVV het oppikt en zit verbeterd waardoor het volgende jaar deze klachten niet meer bestaan.
We melden het hier niet om de club kapot te maken want we zitten verdomme wel iedere keer op de vuile stoelen in het stadion.
Ik heb zelfs een aparte broek voor MVV, deze mag vuil worden.
betekent dat dan dat we nooit meer mogen klagen. Nee absoluut niet.

De meeste zijn gewoon klaar met het amateuristische gedrag en de smoesjes die iedere keer weer gegeven worden
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak
Discussie gesloten.
22 aug 2019 15:56
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
MVV Algemeen #72

mvv supporter schreef : @sjotelsplak

Je verwoord het perfect, als sommige hier nu eens hun witte rode bril afzetten dan zouden ze het zelfde zien.



Dit vind ik zo gemakkelijk en jammer. Iemand heeft een ietwat andere mening (heb ik niet eens, ik heb ook liever een schoon stoeltje en ik vond vorig seizoen ook waardeloos qua voetbal en resultaat - ik probeer alleen uit te leggen dat MVV nu eenmaal deze keuze gemaakt heeft) en hup, begin over roodwitte bril. Heb een schijthekel aan die houding, iedereen die het niet met mij eens is, is gek.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Tuor, Lassie80, M.V.V. 1902
Discussie gesloten.
22 aug 2019 17:24
Draankörgel
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 75
Meer
MVV Algemeen #73
Gelukkig is een voetbalclub niet hetzelfde dan een bioscoop (of andere commerciële organisatie). Maar als jullie het dan toch willen vergelijken het volgende: Kom ik bij een bioscoop en het is smerig en bevalt me niet, dan pak ik de volgende keer een andere bioscoop.

Als we dan toch bezig zijn met de vergelijkingen maken. Misschien een idee om de volgende keer dan naar een andere club te gaan kijken? Kan me goed indenken dat jullie bij Roda een stuk tevredener zijn met alle service en schone stoeltjes.

Zo af en toe klagen mag zeker. Zeker als je hier oplossingen en ideeën aan koppelt. Echter noem ik het geen klagen meer maar zeiken. Ook al ben ik het er 100% mee eens dat veel zaken uiteindelijk echt beter kunnen. Communicatie, stoeltjes, noem het maar op. Maar met zeiken komen we niet verder. Helaas moeten we het doen met de middelen die we hebben en kan niet alles perfect zijn.

Gelukkig spelen we deze wedstrijd in september. Zijn de stoeltjes schoon gezeten, is de selectie compleet, hebben we Neymar en Ronaldo op de flanken staan winnen we deze makkelijk.
Discussie gesloten.
22 aug 2019 17:27
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV Algemeen #74
@ jaques

Mijn opmerking was niet rechtstreeks naar jou bedoeld. Maar meer in het algemeen.
Ik snap en waardeer jou mening ook en deels heb je ook gelijk net zoals andere ook weer gelijk hebben.
En soms is het heel moeilijk te verwoorden om je mening op een neutrale manier te geven.

De vaste kern, de trouwe mvv supporter die blijft komen, door weer en wind. ongeacht wat de stand op de lijst is.
Dat zijn de meeste hier op het forum.

Echter als je als nieuw persoon bij MVV binnenkomt. en onvriendelijk word aangekeken door de beveiliging. een redelijke prijs betaald voor een kaartje, vervolgens plaats moet nemen op een smerige stoel en dan ook nog een slechte wedstrijd voorgeschoteld krijgt. dat overtuigt je niet om de volgende keer weer te komen. Kijken deze mensen op de website dan kunnen ze niet eens de juiste info vinden ( in veel gevallen ). We hebben meer / nieuwe supporters nodig. en deze mensen moet je tevreden houden en dat doe je niet als de ervaring is zoals ik deze beschrijf. ( heel kort af ). maar dat is wel het geval.
MVV is niets zonder supporters en wij zijn niets zonder MVV. Maar mijn eerlijke mening is dat MVV er veel te weinig aan doet om nieuwe supporters binnen te halen. Goed voetbal, een schoon stadion, vriendelijke beveiliging zijn zeker zaken die hier in meespelen.
En ik vond het bioscoop voorbeeld goed aansluiten bij dit verhaal.

Dat is het geen wat ik probeer duidelijk te maken bij sommige hier maar ook bij MVV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, middenstip
Discussie gesloten.
22 aug 2019 17:41 22 aug 2019 17:42 door M-MVV. Reden: spelfout
M-MVV
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 169
Meer
MVV Algemeen #75
Ik dacht heel wat nieuws en voorspellingen te lezen mbt de wedstrijd MVV-R*da, maar helaas gaat het alleen maar over stoeltjes.

Zouden jullie die discussie aub willen voortzetten in een topic als bijvoorbeeld MVV Algemeen?

On topic;

Ik ga voor een 3-1 overwinning
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.399 seconden