mvv heeft een ander beleid nodig

10 feb 2018 12:38 10 feb 2018 12:40 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
mvv heeft een ander beleid nodig #16

Boe is dat feeske? schreef : Dus ik nuanceer alles om de problemen niet te zien sjotelsplak?

Is al eerder gezegd hierboven, tijdens playoffs werd MVV bejubeld om haar goede beleid, 6 maanden later zou t wanbeleid zijn. Wat een grap. Emotie laten regeren, dat zou pas wanbeleid zijn.

Dat klopt, want je eindigt weer met een dooddoener. ''In de play-offs vond iedereen het beleid goed, dus om nu te denken over nieuw beleid is een grap.''

Elke supporter wil t liefst wekelijks een rapportage van MVV. Waar men mee bezig is, wat de plannen zijn, de visies, de onderhandelingen, etc. Een maandelijks praotkafffee en persberichten.

Dit is simpelweg niet mogelijk. Gebeurt er dan niks? Die vraag kun je daarmee niet beantwoorden.

Dat is totaal niet relevant in deze discussie. De manier van communiceren van MVV is niet het onderwerp in dit topic.

Wij zullen geduld moeten hebben in wat er qua ontwikkelingen gaat komen. Zoals ik al vaker heb gezegd is VERTROUWEN daarin een sleutelwoord.

Vertrouwen en Geduld. We zien al 17 jaar het resultaat.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 feb 2018 19:03 10 feb 2018 19:38 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
mvv heeft een ander beleid nodig #17
MVV heeft in heel 2017, 12 duels gewonnen van de 38 wedstrijden, verdeeld over de seizoenshelften van twee seizoenen in de reguliere competitie (2016/2017 en 2017/2018). Dat is een heel pover resultaat. Het laat ook maar eens zien hoe vier play-off wedstrijden een vertekend beeld kunnen geven. Hoe een ondermaats jaar als een hoogtepunt kan worden bestempeld op basis van vier duels in de nacompetitie, terwijl er alleen maar gelijkgespeeld of verloren werd in de reguliere competitie. De punten voor de nacompetitie werden in 2016 behaald.

Het jaar 2016 kende 19 overwinningen. Dus er is al meer dan een jaar een daling te zien in de resultaten op het veld. Niet enkele maanden, zoals wordt beweerd.
Kortom we zijn al een lange tijd bezig met regressie, in plaats van progressie, als het om voetbalresultaten gaat en de aanpak daarvan. Dat is een negatieve ontwikkeling die de club uiteindelijk gewoon geld kost, hoe je dat ook persoonlijk wilt beleven, dat staat haaks op de door MVV zelf uitgesproken ambitie, over de stapjes vooruit zetten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 feb 2018 11:27 11 feb 2018 11:28 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
mvv heeft een ander beleid nodig #18
@Houten ik geloof dat MVV in 2013 ook eens zo'n jaar had. Toch werd ook dat jaar als hoogtepunt bestempeld, (waren toen bijna kampioen geworden). Inderdaad, zo snel kan het gaan met playoffs, dan is opeens alles vergeten.

De Jupiler league staat bekend om dat iedereen van elkaar kan winnen. Erg vaak zie je dat teams een halve seizoen veel winnen, en daarna een half seizoen minder. Of daaraan het beleid af te lezen is?

Neem een Ajax, dat volgens begroting al jaren kampioen zou moeten worden. Slecht beleid daar? Zelfs een PEC zwolle dat bekend staat om haar goede beleid werd vorig jaar opeens 14de. Wanbeleid?

Er zijn zoveel meer factoren betrokken bij een stand op de ranglijst. Degene die de vinger daarop kan leggen wordt miljonair!


@Sjotelsplak, wat is nou eigenlijk je punt? Wil je mij proberen te pakken op een paar zinnen of kom je daadwerkelijk met argumenten? Ben het ook niet eens met je quote dat het niet relevant zou zijn de manier van communiceren. Je zegt zelf in je post erboven: "Ik zie geen enkele beweging, op supporter of bestuurlijk gebied, waaruit blijkt hoe en waar we die op (korte termijn en structureel) 500.000 euro vandaan gaan halen. "

Dat je geen enkele beweging ziet, wil niet zeggen dat er geen beweging is. Dat wilde ik duidelijk maken met de communicatie vanuit MVV. Sommige dingen kun je niet direct communiceren. Daarmee zeg ik niet dat er WEL beweging is! Maar goed. Wat mij betreft dus zeker relevant.

Wat ik in ieder geval wil zeggen, is dat deze post niet bedoeld is als tegenaanval ofzo. Vind dat we op dit forum meer moeten luisteren naar elkaar en moeten komen met argumenten. Elkaar meer respecteren. Lijkt erg vaak alsof iedereen langs elkaar heen leest, niet ingaat op elkaars kritiek, helemaal niet reageert als het niet aanstaat, of simpelweg de ander proberen een hak te zetten of af te zeiken.

Ja ik heb een andere mening dan jou. Wil niet zeggen dat we niets van elkaar kunnen leren. Althans zo sta ik daarin.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, M.V.V. 1902, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 feb 2018 22:55
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Onderwerp Auteur
mvv heeft een ander beleid nodig #19
Het is zeer zeker niet zo dat als je veel geld tot je beschikking hebt dat je dan ook promoveert en suksesvol bent in de eredivisie. Het is echter wel zo dat als je onvoldoende geld hebt je nooit echt suksesvol kunt zijn.
Als ik kijk naar de mogelijkheden van onze club dan moet ik constateren dat er met locale sponsoren en toeschouwersaantallen niet veel meer mogelijk is op financieel gebied dan er nu is.
Iedereen die zich inzet voor MVV doet zijn stinkende best, en ik ben trots op elke vrijwilliger. Wij zijn een club die leeft. Maar, wij zijn ook een club die meer verdient.
Hoe doen we dit. Hoe kunnen we dit mogelijk maken ? Ik kijk naar onze concurrenten.
1. VVV heeft met Berden een hele grote sponsor die ook los van de begroting heeft geinvesteerd. Er zijn miljoenen verdiend aan de spelers die zijn binnengehaald. Zij doen geen onverantwoorde zaken maar met voorzichtig beleid en een mecenas zijn ze wel waar ze nu zijn. En zo slecht is dat niet.
2. Oda wordt al jaren overeind gehouden door de gemeente en door een mecenas (schrouff) die alle tekorten dekken. Er is daar geen sprake van voorzichtig beleid, ze prutsen er een eind op los, maar, ze leven nog steeds..
3. FSC, ogenschijnlijk een lot uit de loterij getroffen. Van failliete club, in 2 jaren tijd, een liquiditeit waar wij alleen maar van kunnen dromen.

Misschien moet er eens worden nagedacht over hoe het bij MVV anders kan. Natuurlijk, het bestuur denkt daar ook over na. Maar, er komt niks uit. En supporters zien onze achterstand groeien en onze positie verslechteren.
Ik vind het geen probleem dat wij een mager seizoen hebben. Ik vind het een probleem dat het bestuur geen innovatieve daadkracht toont.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 feb 2018 02:13
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 547
Meer
mvv heeft een ander beleid nodig #20
Kampioen, welke liquiditeit van Fortuna? Denk je echt dat gün van Fortuna multi multi miljonair is? Alle respect voor gün, maar deze investering in Fortuna is een typische investering die de nazaten van gün echt wel laat zweten. De investering in Fortuna is een weloverwogen en 10 x gewogen investering. Gevaar van zo een investering? Een miljoen of 2 voor schuurs is keiharde buisness. Geen wisselgeld zoals de traditionele investeerders. Daarom ook de frustratie van oliseh. En nogmaals, je stelt dat de mogelijkheden van MVV beperkt zijn met de huidige toeschouwers en sponsors?! MVV met haar huidig stadion wel. Maar dit MVV en de groeipotentie in de regio word op nog geen 40% uitgebuit. MVV heeft alleen emotionele en traditionele sponsoren. Op B2B niveau en fatsoenlijke netwerk mogelijkheden kan onze club alleen maar groeien. Daar ben ik heilig van overtuigd. Maar zolang de stucadoor( met alle respect!!) met 1500€ sponsor geld en 3 stoelen met zijn vrienden in trainingspak tussen de mensen staat van 10k en meer zijn wij een lachertje. Daar zijn de kansen! Kijk naar Volendam. Verschillende sponsor niveaus en iedereen lekker onder elkaar waar ze thuis horen.

NEE, Het groeipotentieel is nooit volledig gebruikt hier.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 feb 2018 09:47
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
mvv heeft een ander beleid nodig #21

krampioen schreef : Het is zeer zeker niet zo dat als je veel geld tot je beschikking hebt dat je dan ook promoveert en suksesvol bent in de eredivisie. Het is echter wel zo dat als je onvoldoende geld hebt je nooit echt suksesvol kunt zijn.
Als ik kijk naar de mogelijkheden van onze club dan moet ik constateren dat er met locale sponsoren en toeschouwersaantallen niet veel meer mogelijk is op financieel gebied dan er nu is.
Iedereen die zich inzet voor MVV doet zijn stinkende best, en ik ben trots op elke vrijwilliger. Wij zijn een club die leeft. Maar, wij zijn ook een club die meer verdient.
Hoe doen we dit. Hoe kunnen we dit mogelijk maken ? Ik kijk naar onze concurrenten.
1. VVV heeft met Berden een hele grote sponsor die ook los van de begroting heeft geinvesteerd. Er zijn miljoenen verdiend aan de spelers die zijn binnengehaald. Zij doen geen onverantwoorde zaken maar met voorzichtig beleid en een mecenas zijn ze wel waar ze nu zijn. En zo slecht is dat niet.
2. Oda wordt al jaren overeind gehouden door de gemeente en door een mecenas (schrouff) die alle tekorten dekken. Er is daar geen sprake van voorzichtig beleid, ze prutsen er een eind op los, maar, ze leven nog steeds..
3. FSC, ogenschijnlijk een lot uit de loterij getroffen. Van failliete club, in 2 jaren tijd, een liquiditeit waar wij alleen maar van kunnen dromen.

Misschien moet er eens worden nagedacht over hoe het bij MVV anders kan. Natuurlijk, het bestuur denkt daar ook over na. Maar, er komt niks uit. En supporters zien onze achterstand groeien en onze positie verslechteren.
Ik vind het geen probleem dat wij een mager seizoen hebben. Ik vind het een probleem dat het bestuur geen innovatieve daadkracht toont.


Wat is die liquiditeit van Fortuna dan? Dat bedoel ik niet cynisch, maar ik lees hier een aantal zaken en vraag me af waar dat vandaan komt. Dat Fortuna het dit seizoen beter doet is absoluut waar en de financiële mogelijkheden lijken ook groter. Maar ik weer niet wat ze te besteden hebben. Misschien ken jij de cijfers (via een bron)?

Overigens ben ik het met de meesten eens dat er iets moet gebeuren. Ik zie dat het liefst stap voor stap. Functies van TD en trainer scheiden, meer langjarige contracten, uitbreiding van de commercie etc. En daar is dus inderdaad geld voor nodig. Hoe je het binnen moet halen? Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Zomaar een proefballonnetje en waarschijnlijk een druppel op een gloeiende plaat: MVV meer vermarkten als cultclub. Ga een samenwerking aan met Copa voor toffe t-shirts. Creëer meer mogelijkheden voor sfeer(acties) in het stadion.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 feb 2018 13:40 12 feb 2018 13:47 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
mvv heeft een ander beleid nodig #22
Ik zag iets over Volendam. Het kleine katholieke plaatsje Volendam kun je niet vergelijken met Maastricht. In Volendam komen per jaar anderhalf tot 2 miljoen toeristen. Dat is het dubbele van Maastricht. Er zit vele malen meer geld. Volendam doet het welliswaar niet zo goed dit seizoen, maar ik denk dat dit niet van lange duur is. Het is natuurlijk wel een mooi voorbeeld, mits je er aan kunt tippen. En dat kan MVV (nog) niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 feb 2018 15:17
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 547
Meer
mvv heeft een ander beleid nodig #23
Ik weet niet welke cijfers jij hebt Schapendonk maar in Maastricht zijn er al 1 miljoen overnachtingen. Dan reken ik de dagjesmensen niet eens mee. De toeristenopbrengsten vaan Maastricht is een veelvoud met wat Volendam genereert op die 600 meter boulevard en palinkjes. Veel combibezoeken heeft Volendam met het Westland en Amsterdam.

Maar daar gaat het mij niet om. Ja Volendam is een hechte gemeenschap waar je als je goed boert je haast het dorp word uitgekeken als je niks aan de gemeenschap terug geeft. Het gaat mij om het feit dat fc Volendam diverse sponsor niveaus heeft met dito etages voor iedere beurs. Zou dat graag hier willen zien en goed uitgewerkt. Want dan kan je pas zeggen of ondernemers in Maastricht e.o voor een goed product willen betalen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 feb 2018 16:46 12 feb 2018 16:47 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
mvv heeft een ander beleid nodig #24
Dat klopt. Maastricht heeft veel dagjes mensen. 2,5 miljoen per jaar ongeveer. Het ging me ook om de overnachtingen. Verder denk ik echt ( maar moet moet nu wel afgaan op gesprekken met mensen die ik ten zeerste vertrouw/geloof) dat in Volendam een stuk meer geld zit dan in Maastricht. Naast dat er meer geld binnenvloeit in het dorp Volendam heeft ook de club fc Volendam een begroting van 4,8 miljoen (2017). Volgens mij is dat het dubbele van MVV. Enfin, ik denk dat ik inderdaad hiermee wat afdwaal, omdat het jou meer gaat om de constructie binnenin fc Volendam.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 feb 2018 18:16
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
mvv heeft een ander beleid nodig #25
Vertrouwen hebben en houden. Lestig gamins. Ik weet het. Het geduld raakt langzaam op. Ook al door ontwikkelingen elders. Iedereen snakt naar de Ieredevisie en ieder seizoen weer niet of net niet. Zeer frustrerend voor us die vaak al sinds de jaren 60 bijna geen wedstrijd missen. Maar…… in deze situatie moeten we vertrouwen in elkaar houden. In technische staf, in spelers, in cravatte en in supporters. Betekend niet dat we niet kritisch op elkaar mogen zijn. Juist wel maar wel met respect. Laat een punt duidelijk zijn. First division fuck off I wanna go home. Alle scenario’s om dit te bereiken zijn en worden onderzocht. Geen communicatie op dit gebied betekend niet dat de cravatte met de benen op tafel achterover leunen. Sowieso moeilijk communicatie in combinatie met emoties die resultaten met zich meebrengen. Afspraak binnen MVV is dat er pas wordt gecommuniceerd als iets zeker is en tot daan, liek miech, stoon veer langs de lijn en doen trouw us bès.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 feb 2018 02:42
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
mvv heeft een ander beleid nodig #26
Het sponsor beleid is natuurlijk een thema waar ik me regelmatig aan heb gestoord , maar waar ik tevens een aantal zaken heb aangebracht die er naar mijn inziens toe zouden moeten bijdragen in een betere relatie tussen de sponsor en MVV en tussen nieuwe contacten en opdrachten tussen sponsoren onderling.

Echter dit alles begint bij het maken van een sponsor pakket wat ook daadwerkelijk de waarde dekt. Essentieel daarin is dat MVV en het commercieele team heel snel duidelijk heeft welk doel de sponsor heeft en hoe MVV hier toe kan bijdragen . Dus niet zozeer vertellen wat MVV in de aanbieding heeft maar aan de sponsor vragen hoe hij de deal wilt inkleuren.
Een heel simpel voorbeeld zou kunnen zijn is dat MVV bij haar bestaande sponsoren eens gaat toetsen of en welke vraag er aan producten of diensten zou zijn van mede MVV sponsoren. ? Inventariseer dat eens maak een afspraak met sponsoren of via een enquete om te checken of er niet behoefte speelt van bepaalde zaken .
Als je dat in beeld hebt dan kun je ook makkelijker partijen bij elkaar krijgen
Wat ook belangrijk is om te weten waar sponsoren geen behoefte aan hebben , zo kun je er bijvoorbeeld rekening mee houden met evenementen dat je niet onnodig de verkeerde partijen/sponsoren bij elkaar zet die elkaar in eerste instantie toch niet zoeken

Dan maak wat simpele evenmenten , die de standaard ontbijtsessies of lunch of brunch dingen maar bv gaan met een x aantal sponsoren een trainging doen op t veld o.l van Elsen. Destijds had ik dat geregeld met Tiny Ruijs die was helemaal enthousiast , we stonden op het punt om dit uit te rollen echter gebeurde toen de ellende met de bekerwedstrijd.
Als 20-30 sponsoren een training laat doen is dat niet alleen harstikke leuk , je leert elkaar ook nog eens goed kennen ...op t veld in het kleedlokaal , onder de douche ..wat ever maar er kan iets ontstaan
Ik ben altijd voor zo relax mogelijk situaties niet van die borrels waar mensen op scherp staan en heen gaan om wat te halen ....de netwerkclubjes we kennen ze wel.

Bovenstaande is een van de vele voorstellen die ik heb gedaan....maar bovenal toon interesse en maak een een analyse van wat de sponsor wil en wat hoe verwacht van de deal ...ik weet zeker als je die zaken goed aanpakt en benaderd dat je veel meer sponsoren kan bereiken
En meer sponsoren betekent normaal meer geld , betere spelers , meer publiek meer winst dus een betere sfeer ....

Enfin ik ben afgehaakt destijds omdat ik vond dat de 2500 per stoel geen meerwaarde had dan een seizoenskaart op de qpark tribune waar ik nu zit.
Echter ben ik er van overtuigd als MVV op de juiste manier inzet het gaat renderen en ik weet zeker dat ik dan ook zou gaan sponsoren
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ali de witte, krampioen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 feb 2018 19:05
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Onderwerp Auteur
mvv heeft een ander beleid nodig #27

Roei baank schreef : Vertrouwen hebben en houden. Lestig gamins. Ik weet het. Het geduld raakt langzaam op. Ook al door ontwikkelingen elders. Iedereen snakt naar de Ieredevisie en ieder seizoen weer niet of net niet. Zeer frustrerend voor us die vaak al sinds de jaren 60 bijna geen wedstrijd missen. Maar…… in deze situatie moeten we vertrouwen in elkaar houden. In technische staf, in spelers, in cravatte en in supporters. Betekend niet dat we niet kritisch op elkaar mogen zijn. Juist wel maar wel met respect. Laat een punt duidelijk zijn. First division fuck off I wanna go home. Alle scenario’s om dit te bereiken zijn en worden onderzocht. Geen communicatie op dit gebied betekend niet dat de cravatte met de benen op tafel achterover leunen. Sowieso moeilijk communicatie in combinatie met emoties die resultaten met zich meebrengen. Afspraak binnen MVV is dat er pas wordt gecommuniceerd als iets zeker is en tot daan, liek miech, stoon veer langs de lijn en doen trouw us bès.

Beste roei baank,
U weet meer van het beleid van het bestuur dan de meesten van ons. U bent een insider. Maar, u belooft al jaren trouvailles en vooruitgang. U houdt ons voor dat we vertrouwen moeten hebben en dat er vooruitgang wordt geboekt. Maar, we wachten al jaren op daadwerkelijke vooruitgang. En dan doel ik met name op meer geld. Grotere sponsoren, deals met de gemeente, verbeteringen en innovatie. En dat gebeurt niet. Dat kunt u toch niet ontkennen. We zitten nu al jaren op een beleid van geen schulden, een leuke positie in de jupiler league innemen en een beetje winst maken per jaar. Kunt u mij uitleggen wat het middellange en lange termijnbeleid van MVV is? Waar MVV naartoe wil groeien en op welke termijn ? Vooralsnog zie ik dat wij al jaren dezelfde begroting hebben, het met dank aan technische commissie, technische staf en vrijwilligers goed doen in de 1e divisie, maar, dat er geen feitelijke groei is. En dat willen wij niet meer!
Onze meest directe (sympathieke) concurrent is in 2 jaren na hun crisis volledig schuldenvrij, verkoopt een speler voor dik 2 miljoen en heeft een stadion in eigendom. Je hoeft geen econoom te zijn om te zien dat zij stappen maken.
Wat vindt u dat wij moeten doen ?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 feb 2018 21:13
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
mvv heeft een ander beleid nodig #28
Ik had ook het liefste dat er een sinterklaas komt met een grote zak geld. Maar zonder dit vind ik niet dat MVV niet gegroeid is. Daar doe je al het opgebouwde te kort mee. Ik vind dat MVV millimeter bij millimeter het vertrouwen terug wint. En dat gaat ook niet anders in Maastricht, dat meestal pas komt als het goed gaat. Ja helaas, het gaat dit seizoen iets minder. Maar dat seizoen is nog niet om. Ik denk dat MVV nog eens promoveert als niemand het verwacht. Dat is ook MVV.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 feb 2018 21:45 13 feb 2018 21:47 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
mvv heeft een ander beleid nodig #29
Wilde nog zeggen. Net als de overwinning in Cambuur. Die niemand meer verwachte. Ik ben wellicht supporter van de meest grillige club van Nederland. Met diepe dalen en onverwachte pieken. En dat blijft zich herhalen. Als je dit niet kunt verwerken dan ga je óf niet lang genoeg naar MVV, óf je maakt je leven tot kommer en kwel. Het is zoals het is. Als MVV dan nog eens promoveert, maakt dat het feest des te mooier. Ja, ik erger me ook soms dood aan MVV. Vaker wel dan niet. Het hoort er nu eenmaal bij. Maar ze hebben me ook vaak zinderende wedstrijden geleverd, die ervoor gezorgd hebben dat ik supporter blijf tot het eind. Ik geloof echt dat MVV nog promoveert. Of ze er dan weer meteen uitvliegen kan ik niet weten. Maar MVV gaat opnieuw naar de eredivisie. Inderdaad, het liefst gister dan morgen. Soms, moet je je verlies inzien, voordat je kunt winnen. Ooit staan we weer op de markt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2018 09:02
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
mvv heeft een ander beleid nodig #30
Daarnaast vergeet krampioen de drietrapsraket, en de situatie van 2010 en later. (Eerder mag je niet tellen)

Rinkens> We gaan puin ruimen, wat een lijken in deze kast!! (4 jaar)
Kersten> Het perceel is puinvrij, we gaan de fundering weer leggen. (3 jaar)
???? > we gaan het huis eens opbouwen.

Wat je vooral moet zien in bovenstaande is het terugwinnen van vertrouwen bij stakeholders. Van zeer groot wantrouwen naar vertrouwen nu. En nu omzetten in geld! Hup MVV

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.387 seconden