mvv heeft een ander beleid nodig

08 feb 2018 18:56
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Onderwerp Auteur
mvv heeft een ander beleid nodig #1
Wij hebben slechte tijden meegemaakt. Er is een sanering geweest. We hebben de zaken financieel onder controle. E.e.a. met dank aan de gemeente, sponsoren en nieuw bestuur van de club.
Waar staan we nu ? We maken winst, we hebben een acceptabel aantal supporters, we zijn op dit moment een gezonde club.
Het is nu tijd op naar de toekomst te kijken.
Er zijn in Limburg 4 clubs, 2 in de eredivisie, 2 in de 1e divisie. Dit zijn onze directe concurrenten.
Alle clubs hebben groeiplannen, behalve MVV. MVV zegt, wij zijn schuldenvrij, proberen leuk mee te doen in de 1e divisie en lijkt daar tevreden mee te zijn.
Zowel VVV als FSC als Oda hebben gekozen voor investeerders. MVV kiest voor eigen beheer en een klein groeipotentieel. Maar, er blijkt geen groeipotentieel te zijn. Of, het bestuur kan het niet vinden.
Hoe moet het verder ?
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2018 19:22
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
mvv heeft een ander beleid nodig #2
Oh ik kan je wel vertellen hoe t verder moet.

Een yoga les nemen, en leren ontspannen. Ik heb geen verwachtingen meer... Bitsje aw kloete maken tijdens de match en pötsje beer debei.

We sjangeneren ons al 18 jaar....wil je je blijven sjangeneren of doe je wat ik doe?

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2018 20:20
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 527
Meer
mvv heeft een ander beleid nodig #3
VVV zie ik niet als een directe concurrent. Daar zit 85 kilometer tussen. In Noord-Limburg heerst ook een heel anders sentiment rondom het ‘Limburgse voetbal’. De drie clubs in het zuiden zijn elkaars directe concurrenten. Het is goed om de concurrentie in de gaten te houden en - als
het kan - de loef af te steken. Maar daar zou ik me niet blind op staren. Kijk naar wat je zelf kan. Als MVV zijnde zou ik voor komend seizoen op zoek gaan maar een goede trainer (wat ‘goed’ is mag iedereen voor zichzelf bepalen). Dan kan Elsen zich volledig richten op het technische aspect. Dan heeft-ie niet meer twee petten op (hoeft-ie als technisch directeur ook niet zijn eigen functioneren als trainer te beoordelen) en kun je van daaruit verder professionaliseren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2018 20:45
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 502
Meer
mvv heeft een ander beleid nodig #4
De fout wordt al gemaakt bij het alleen kijken naar nederlands limburg. In een straal van 100 km zijn Oveel professionele voetbalclubs die allemaal uit een zelfde vijver vissen. Door de opmars van internet en soviale media is de wereld 10x zo klein geworden en zijn er tig platforms bijgekomen om je als bedrijf te profileren. Het kan dus best zo zijn dat voor een maastrichts bedrijf het interessanter is om te sponsoren in belgie of duitsland omdat daar de kansen wellicht liggen ook al is die goede eigenaar mvv fan.liefdadigheid bestaat nuet meer, uitzonderingen nagelaten. Misschien moet mvv wel kijken naar bedrijven in bijvoorbeeld Luik of Haselt waar een markt mogelijk is voor in Maastricht.

Focus niet op limburg, focus op de euregionale markt, ik denk dat daar de kansen liggen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 feb 2018 09:43 09 feb 2018 09:47 door mvv supporter.
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
mvv heeft een ander beleid nodig #5

Boe is dat feeske? schreef : Oh ik kan je wel vertellen hoe t verder moet.

Een yoga les nemen, en leren ontspannen. Ik heb geen verwachtingen meer... Bitsje aw kloete maken tijdens de match en pötsje beer debei.

We sjangeneren ons al 18 jaar....wil je je blijven sjangeneren of doe je wat ik doe?


Met deze instelling staan we over 20 jaar nog steeds op plek 15.
Het word tijd dat er ogen geopend gaan worden en dat er acties ondernomen worden om dit WANGEDRAG tegen te gaan.
Dat niet ieder seizoen gelijk is kan ik me bij neerleggen maar dat we accepteren dat we opeens 15de staan slaat echt alles.

Dit is gewoon slecht, wanbeleid, slechte aankopen, slechte scouting, slecht teamverband, slechte smoesjes noem maar op.
Wie zich bij deze stand / beleid neerlegt kan net zo goed thuis blijven.
Je bent supporter of niet en dan wil je dat de club zijn best doet, het onderste uit de kan naar boven haalt.
Dat kan ik dit jaar niet zien bij MVV. Niet bij de scouting en ook niet bij de trainer.
Ook niet bij het bestuur want die kunnen niet eens een Stikker bestellen en op je stoel plakken.

Met deze instelling gaan we nooit ergens komen.
En hoe durf je nu als trainer nog te roepen dat je playoffs wilt halen, is hij op zoek naar nog een blamage / nederlaag.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 feb 2018 10:30 09 feb 2018 10:31 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
mvv heeft een ander beleid nodig #6
Maar daarom heb jij al 16 kutweekenden dit seizoen omdat MVV niet won @mvvsupporter. Ik niet.

Het is niet zo dat het me niks doet, ik ben supporter in hart en nieren. Maar dit is het leven van een MVV supporter, dat gaat niet over rozen.

Dat de selectie zich niet pakt als een team zie ik ook. En ja, we zijn misschien iets te jong. Maar is dit niet ook een stukje kwaliteit van de spelers? Goed aan de bal (individueel kan elke basisspeler bij ons goed ballen), maar minder goed mentaal? Kopjes die snel hangen bij tegenslagen zoals nu? En daarom bij MVV en niet bij pakweg NEC? Je moet ergens keuzes maken als je weinig geld hebt. Pakt dit seizoen niet goed uit. Jammer.

Maar om een plek 15 nou meteen te koppelen aan wanbeleid gaat me echt veel te ver. Ron is geen topper maar ook geen flopper. Alsof Ron het opeens verleerd zou zijn? Sjei mch oet, dat gaat er bij mij echt niet in!

MVV is geen wonderclub. Met een begroting rond plek 13 ga je normaal gesproken rond plek 13 uitkomen. Dat kan dus plek 9 of 10 zijn (playoffs) als je wind mee hebt, maar ook plek 15-16 als het zoals nu tegenzit. Dit is gewoon reëel. Het doel playoffs klinkt dan ook opeens als een heel reëel doel nietwaar? Dat is namelijk inzetten op een paar plekjes boven je begroting. Dat je ook moet kunnen halen op basis van spelers die kiezen voor MVV vanwege t stadion en de fans en de grote uitsupport die MVV nog steeds heeft. Dat, en beetje wind mee, kan net dat beetje extra brengen om die playoffs te halen.

Dat dat voor een MVV supporter misschien MVV onwaardig voelt, deze stand op de ranglijst? Ja, daar kan ik inkomen. Maar dat bedoel ik dus met mijn vorige post, je moet het relativeren. Als je bij MVV denkt, zo nu ga ik er eens lekker voor zitten, krijg je de deksel op de neus. Ik weet niet beter.

Overigens het enige dat ons op die hogere plekken kan tillen zijn wij, de supporters. We komen nog altijd in relatief grote getalen, hoop houdend ondanks t gesjangeneer.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Bieske, Lassie80, M.V.V. 1902, M-MVV, Zakelijk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 feb 2018 11:44
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
mvv heeft een ander beleid nodig #7
Vorig jaar finale play-offs gehaald .. toen was alles koek en ei.. niemand zeurde over het beleid, nee het beleid was een voorbeeld voor andere JL clubs.

Nu staan we 15de en wordt het beleid gekraakt.. en moet alles maar veranderen.

Bij een bepaalde visie hoort een termijn. Als ieder bedrijf zo kortzichtig is zoals menig voetbalsupporter, dan blijft er weinig over van de meeste bedrijven.

De selectie is minder dan vorig seizoen, helemaal mee eens! Gegokt en verloren zijn de woorden die bij mij opkomen. Daarbij is een Ippel lang geblesseerd, Nys wordt met het jaar slechter, en Schrooijen is een drama.

Ik lees wel vaker positieve dingen vanuit het bestuur betreft shirtsponsor , nieuwe partners, financiele openheid. Alleen er is in mij optiek een ander probleem wat MVV remt.

Stadion de Geusselt, een knap staaltje nostalgie, maar door onvoldoende faciliteiten hebben we weinig te bieden aan sponsoren, spelers en jeugd.

Gemeente Maastricht moet ons bijstaan!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Ster_Drager, Schapendonk, Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 feb 2018 16:07
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
mvv heeft een ander beleid nodig #8
Dus als ik bovenstaande reacties goed interpreteer, dan ga ik twee wekelijks naar een carnavalsvereniging kijken die een grote loopweide hebben. Ik had al een vermoeden dat bier of andere narcotica de omstandigheden bij een merendeel verzachten en de amusementswaarden van de avond verhogen. Helaas ben ik een geheelonthouder en ging ik altijd puur voor het voetbal naar de Geusselt (stelletje zwakkelingen trouwens :P )

Maar wat ik dan niet begrijp is waarom men met de borst vooruit in de corteo loopt alsof we heel wat voorstellen, we hooligans hebben die voor hun gevoel de club eer willen verdedigen bij confrontaties, en dat we hier stelselmatig proberen af te geven op een professionele voetbalclub die zichzelf wel serieus neemt in het oosten, terwijl het allemaal maar voor velen een grap is wat er in Maastricht op het veld gebeurt. De prijzenkast is al 116 jaar leeg, net als de clubkas. En dan ook nog die overheersende volksliederen zingen, terwijl we het lachertje van Limburg zijn. Dat is dan toch één grote Muppet Show?

Zojuist zijn de winterspelen geopend, het is een gemiste kans dat MVV daar niet bij aanwezig is, want er is geen enkele vereniging die de Olympische gedachte zo hoog in het vaandel heeft staan dan MVV.

Je gokt of voert beleid. Je kunt het niet allebei doen. Ik kijk het nog vijf jaar aan, als er dan geen beleid zichtbaar wordt dat gestaafd is op vooruitgang, waar een idee achter zit hoe een bedrijf kan groeien, dan ga ik me wel een andere hobby zoeken, dan deze emotionele rollercoaster. Want dit wordt een gebed zonder einde zo. En ik wil geen eredivisie, ik wil gewoon betaald voetbal zien voor die 370 euro per jaar wat ik erin duw, plekje tien is prima. En mocht ik ooit mijn levensovertuiging naast me neerleggen en besluiten om te gaan zoepen, dan ga ik wel naar Geusselt Sport, naar het Vrijthof of naar een andere speeltuin met terras, daar hoef ik geen 250 euro aan entreegelden voor neer te leggen..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 feb 2018 16:23
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
mvv heeft een ander beleid nodig #9
Nou, de prijzenkast is niet al 116 jaar leeg. Een kampioensschaal van de 1e divisie is niet niks te noemen. Daar was ik bij en had k niet willen missen. Een kampioensschaal van de 1e divisie zouden we nu maar wàt graag hebben. Maar op hoger niveau had het wel wat meer mogen zijn ja...maar dat betekent niet dat om MVV wordt gelachen. Ik zeg het anders: het zijn niet altijd de beste paarden die de haver verdienen. Zo is het ook met MVV. Ze verdienden soms meer, maar nooit gekregen....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 feb 2018 18:53
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
mvv heeft een ander beleid nodig #10
Dank je wel "houten gerard" ik wou dat ik dit geschreven hadt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 feb 2018 19:41
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1149
Meer
mvv heeft een ander beleid nodig #11
Niet persoonlijk bedoeld, maar Boe is dat Feeske en Zakelijk geven naar mijn mening precies aan waarom we de laatste +-18 jaar in de middenmoot Eerste Divisie spelen.

Alles wordt namelijk zo genuanceerd om de fundamentele problemen maar niet te zien. ''Ja, maar er komen echt wel goede dingen aan achter de schermen'', ''We hebben dit seizoen gewoon geen geluk'',''Het is zoals het is'', ''We missen een spits'', ''Ieder jaar moeten we iets groeien'', ''hallo zeg! We hebben vorig jaar wel tot het laatst meegedaan met de play-offs! Niks aan de hand dus!'' ''De gemeente moet meer doen'' Ieder meerjarig plan dat MVV de afgelopen 18 jaar heeft gemaakt, en waarvan het doel was om structureel in de top eerste divisie te spelen is nooit afgerond.

Alleen al de roep om een vernieuwing wordt dood genuanceerd. Voor een klein stapje is er 500.000 euro nodig volgens onze voorzitter. 500.000 euro. Ik zie geen enkele beweging, op supporter of bestuurlijk gebied, waaruit blijkt hoe en waar we die op (korte termijn en structureel) 500.000 euro vandaan gaan halen. (Voor de duidelijkheid, voor structureel top- eerste divisie moeten er miljoenen bij.) We hebben al jaren geen hoofdsponsor kunnen vinden... Laat staan 500.000 euro.

Wat we nu al jaren doen is hopen. Hopen dat ''we ooit eens met een geluk via de play-offs promoveren''. Maar ooit verliezen de mensen de hoop.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 feb 2018 20:37
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
mvv heeft een ander beleid nodig #12
Het risico beleid heeft MVV anders ook niet doen promoveren ( De maaskant periode ). Dure spelers en een dure trainer staan niet garant voor succes.

Het is gewoon moeilijk..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 feb 2018 23:00
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 806
Meer
mvv heeft een ander beleid nodig #13
Je kunt ook de A2 tunnel als hoofd sponzer vragen sinds de opening hebben er 69.000 personen of auto,s er een verbaal gekregen en moesten gezamelijk betalen 4 miljoen euro .....

En in de tunnel word nog altijd iiedere minuut te hard gereden ...... denk dat dit de oplossing is voor MVV .....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 feb 2018 00:14
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 537
Meer
mvv heeft een ander beleid nodig #14
We zullen moeten wachten tot maart. Rinkens heeft gesaneerd. Kersten geconsolideerd. De drietrapsraket moet nu tot uiting komen. Als de nieuwe voorzitter geen ambitie of visie uitstraalt dan zullen we ze aan de oren moeten trekken . Heb geduld mensen. Er zijn positieve geluiden te horen en achter de schermen is de politiek ook bezig. Komend jaar word nu of nooit.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 feb 2018 10:32
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
mvv heeft een ander beleid nodig #15
Dus ik nuanceer alles om de problemen niet te zien sjotelsplak?

Ik zie de problemen zeker, namelijk dat er geen geld is. Dat is de kern.
Tja heb ik er grip op, kan ik daar zelf wat mee, dat is wat ik in de post wilde verwoorden. Antwoord NEE, als normale supporter heb je nihil grip op de financiën van je club, evenals op de ranglijst.

Ik sponsor MVV met 1902 SK, ik drink me elke match een paar, ik zing altijd. ik ben donateur VZM, en toen ik nog in mestreech woonde, vrijwilliger. Buiten dat houd supporteren al snel op. (Uitmatchen)

Elke supporter wil t liefst wekelijks een rapportage van MVV. Waar men mee bezig is, wat de plannen zijn, de visies, de onderhandelingen, etc. Een maandelijks praotkafffee en persberichten.

Dit is simpelweg niet mogelijk. Gebeurt er dan niks? Die vraag kun je daarmee niet beantwoorden.

Wij zullen geduld moeten hebben in wat er qua ontwikkelingen gaat komen. Zoals ik al vaker heb gezegd is VERTROUWEN daarin een sleutelwoord.

Is al eerder gezegd hierboven, tijdens playoffs werd MVV bejubeld om haar goede beleid, 6 maanden later zou t wanbeleid zijn. Wat een grap. Emotie laten regeren, dat zou pas wanbeleid zijn.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, jovkle, De Zwarte Vogel, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 1.235 seconden