Please Log in or Create an account to join the conversation.
elneik wrote: Ik blijf er bij dat Pedro een aanwinst zou zijn. Houdt toch een hele verdediging bezig en zorgt voor onrust en dreiging. Daarmee komt er toch meer vrijheid voor bijvoorbeeld Nkoyi of Verheydt.
WallieNL wrote: Pedro is in mijn ogen absoluut geen aanwinst, net als vandaag speelde hij prima, maar die jongen is in mijn ogen te egoïstisch naar zijn medespelers. te vaak zelf proberen (wat tot niets lijd) en de bal word verspeelt + meneer laat zich om elke scheet vallen in de 16 en heeft tegen elke tegenstander commentaar...
Ben Salemans wrote: Een van de bobo's van MVV (echt een zeer betrouwbare bron) vertelde me dat MVV nog aan het onderhandelen is met Bertacinni. De partijen liggen financieel nogal uiteen...
houtengerard wrote: Pedro is veel te traag in de omschakeling en egocentrisch met afleggen. Voor dat bedrag lopen er betere rond die je kunt aantrekken. Kwam zijn man niet voorbij (zes divisies lager, en leeg gespeeld). Voor de breedte leuk, maar absoluut geen basisspeler vind ik. Polizzi was beter, als je dan toch iemand een contract wilt aanbieden.
Leuk zo'n schreeuwende doelman achter je in het Pools. Maar als teamgenoot zou ik je niet meer serieus nemen als je na twee zonsopkomsten en een goedendag, zo tegen me loopt te blèren, alsof je me al twee seizoenen kent. Hij had gelukkig wel zijn lengte mee.
N'Koyi is een aanwinst, sjjek dat ze hem hebben weten vast te leggen.
houtengerard wrote: Pedro is veel te traag in de omschakeling en egocentrisch met afleggen.
Ben Salemans wrote: Stankov zei tegen mij dat hij bij MVV aan het trainen was om zijn conditie op peil te houden en niet om een contract te krijgen. Hij benadrukte dat de kans dat hij bij MVV kwam spelen dus ontzettend klein was.