transfers seizoen 2016-2017

23 jan 2017 17:07
Maikelll043
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #1696
Goed nieuws dat Leroy heeft getekend :applaus: :applaus: :applaus:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 jan 2017 17:08
Maikelll043
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #1697
Senne VITS verlengt bij Standard en wordt uitgeleend aan MVV Maastricht

De jonge keeper tekende een contractverlenging voor één bijkomend seizoen (tot juni 2018) en wordt uitgeleend aan MVV Maastricht tot het einde van dit seizoen (zonder aankoopoptie) om meer speeltijd te vergaren.

Standard de Liège wil Senne feliciteren met zijn nieuw contract en wenst hem veel succes toe met deze nieuwe uitdaging.


Bron: www.standard.be/nouvelles-2/lire/~senne-...?lng=nl#.WIYpuhvhAdU
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 jan 2017 20:46 23 jan 2017 20:47 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #1698
:applaus: complimenten MVV voor het vastleggen van Labylle! :applaus:

Keepertje is natuurlijk welkom, maar ik vind Geens het heel goed doen. Ik zou zeggen Vits in de Spits!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 jan 2017 00:00
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #1699

Maikelll043 schreef : Senne VITS verlengt bij Standard en wordt uitgeleend aan MVV Maastricht

De jonge keeper tekende een contractverlenging voor één bijkomend seizoen (tot juni 2018) en wordt uitgeleend aan MVV Maastricht tot het einde van dit seizoen (zonder aankoopoptie) om meer speeltijd te vergaren.

Standard de Liège wil Senne feliciteren met zijn nieuw contract en wenst hem veel succes toe met deze nieuwe uitdaging.


Bron: www.standard.be/nouvelles-2/lire/~senne-...?lng=nl#.WIYpuhvhAdU

Jammer, dan snap ik de transfer opeens een stuk minder goed... Als het goed is, gaat hij er dit seizoen niet inkomen omdat Geens het goed doet. Je zou toch zeggen dat deze transfer gedaan wordt met het oog op de toekomst. Je zit beter bij Standard op de bank dan bij MVV lijkt me aangezien je daar met betere spelers samen traint.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 jan 2017 07:52
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3823
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #1700
Ik snap het ook niet zo goed eigenlijk. Al zat hij bij Standard niet op de bank hè, international Gillet is daar dit seizoen uit de basis verdrongen door jong talent Hubert, Vits was daar derde keeper. Maar tweede keeper bij MVV lijkt me niet de manier om meer speeltijd te vergaren.

Of MVV en Standard hebben de bedoeling om Vits volgend seizoen ook te huren. Dat kan natuurlijk ook nog.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 jan 2017 10:20 24 jan 2017 10:21 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #1701
Huren is geld weggooien bij spelers die binnen jouw kaliber passen vind ik . Ik hoop dat Vits hier gratis voetbalt en dat MVV niet bespeeld is geworden door club en makelaar, Met de illusie om hem transfervrij aan te trekken komende zomer. (Een beetje extra entertainment in de kleedkamer kan geen kwaad als het niks kost.)

MVV zou juist moeten zorgen dat Smylek speelminuten maakt, daar zit geld en perspectief in. Zonde om dit in spelers van Luik of Lokeren te stoppen, die komende zomer waarschijnlijk weer weg zijn. In het slechtste geval is Smylek dan 1e keeper, zonder een minuut ervaring. En MVV kan weer op zoektocht naar die ene keeper die wel een bal kan vangen. Zo blijf je als club ook stilstaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u AajdOppenui

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 jan 2017 10:38
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3823
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #1702
Ik weet dat ik huren zeg, mijn fout, maar ik ga er bij dit soort spelers eigenlijk van uit dat we ze gratis of zo goed als gratis krijgen. Ik kan me niet voorstellen dat we voor een extra bankzitter - potentiële bankzitter trouwens, want Smylek zat zondag gewoon op de bank - geld betalen, als die speler daarmee niet eens ons eigendom wordt. Je kunt best wat dingen zeggen van MVV maar niet dat we met geld smijten ;)

Kortom, had misschien de term "gratis lenen" moeten gebruiken.

Feit blijft inderdaad dat we als het zo doorgaat komende zomer hetzelfde hebben als afgelopen zomer qua keeper. Van de andere kant is dat dit seizoen ook geen probleem gebleken. Ik heb wel het idee dat Ron en consorten weten wat ze doen. Maar met het budget van MVV is en blijft het pokeren.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 jan 2017 13:52
Nietzsche
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #1703
Dank snap ik het onderstaande bericht ook wellicht wat beter..

On topic: misschien houdt mvv toch nog rekening met een vertrek van Booke Geens in de laatste transferweek?



Ayrton Mboko, rechtsback bij Standard Luik, plaatst dit berichtje op het Twitter account van Senne Vits nadat zijn overgang naar MVV bekend werd:

normal on est ensemble

Moeten we hier iets uit opmaken? Iets als ‘normaal gesproken gaan we samen’ of ‘normaal gesproken waren we altijd samen’? Of allebei niet natuurlijk ;-)

Roei baank???

Also sprach Zarathustra

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 jan 2017 15:30
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #1704
Ze rijden normaal altijd samen.:cool: Roept U maar!

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 jan 2017 15:42
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #1705
Gijzen profcontract voor rest van het seizoen. Ok. Ok dan.

Nuttige speler voor op de bank en om het laatste kwartier te laten losrazen.
Wat mij betreft Pedro voor hem vrijdag in de basis, verdient hij op basis van zijn invalbeurt vrijdag. Terug naar 433, Nwakali dan ook terug in het centrum.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Anna D., opadiehard, Tuor, Raffalaldo, SJENG@BOSCHPOORT, AajdOppenui

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 jan 2017 18:12
AajdOppenui
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 9
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #1706

Peter Pan schreef : Gijzen profcontract voor rest van het seizoen. Ok. Ok dan.

Nuttige speler voor op de bank en om het laatste kwartier te laten losrazen.
Wat mij betreft Pedro voor hem vrijdag in de basis, verdient hij op basis van zijn invalbeurt vrijdag. Terug naar 433, Nwakali dan ook terug in het centrum.


Beste dat ik van Pedro gezien heb dit seizoen. Op deze manier heel bruikbaar en volgens jouw systeem een veel betere keuze dan Gijzen. Hier komt Nwakali ook beter tot zijn recht. Vorige zondag startte hij ook als rechtsbuiten maar heb ik hem vaker in het midden gezien. Gijzen zou ik ook alleen maar als supersub erin gooien, heeft aangetoond dat hij op deze manier zeer bruikbaar kan zijn.

Snapte de switch van Gijzen-Loshaj in de basis niet echt. Qua creativiteit lever je enorm in. Vaak komt nu dan het argument dat Loshaj nooit scoort, maar dit is met Gijzen in de basis eveneens het geval. Met Loshaj heb je onvoorspelbaarheid en creativiteit, met Gijzen heb je iemand die héél af en toe op de goede plaats staat, en zelfs dan is het maar afwachten of dit benut wordt(RKC, Den Bosch)

De roei bluuskes stoon us sjiek, met de staar op, Manjefiek!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 jan 2017 21:18
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 304
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #1707

Nietzsche schreef : Dank snap ik het onderstaande bericht ook wellicht wat beter..

On topic: misschien houdt mvv toch nog rekening met een vertrek van Booke Geens in de laatste transferweek?


Ik denk idd dat dit de reden is dat Vits wordt gehuurd. Bij Lokeren ging er toch een keeper weg?
Of misschien alvast met het oog op volgend seizoen als Vits ook weer gehuurd zou worden en Geens weer terug naar Lokeren is...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 jan 2017 20:47
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #1708

Mappie schreef :

Nietzsche schreef : Dank snap ik het onderstaande bericht ook wellicht wat beter..

On topic: misschien houdt mvv toch nog rekening met een vertrek van Booke Geens in de laatste transferweek?


Ik denk idd dat dit de reden is dat Vits wordt gehuurd. Bij Lokeren ging er toch een keeper weg?
Of misschien alvast met het oog op volgend seizoen als Vits ook weer gehuurd zou worden en Geens weer terug naar Lokeren is...


Dat gerucht gaat of ging inderdaad. Maar Geens zelf wilt bij MVV blijven. Ook wordt er al bekeken of Geens een optie is voor volgend seizoen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 jan 2017 10:43
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #1709
Zou er nog iets bijkomen vandaag? Afgelopen week heeft MVV helaas mis gegrepen naar een middenvelder van Standard. Zou Ron&Co vandaag nog aan het pokeren zijn met die zwaar versleten euro ? Of is de telefoondraad al doorgeknipt?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 jan 2017 10:56
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #1710

houtengerard schreef : Zou er nog iets bijkomen vandaag? Afgelopen week heeft MVV helaas mis gegrepen naar een middenvelder van Standard. Zou Ron&Co vandaag nog aan het pokeren zijn met die zwaar versleten euro ? Of is de telefoondraad al doorgeknipt?


Ik denk dat ze allang blij zijn dat er niemand is vertrokken en dat ze de selectie iets wat hebben kunnen aanvullen met een keeper en een aanvaller.

Ik ben tevreden met deze selectie. Goede basis, goede bank. Als je nu een speler gaat halen die je het verschil gaat maken tussen plaats 3 en 5 hoeft het voor mij niet. Bewaar die gouden euro dan maar voor in de zomer, waar we kunnen verder bouwen op een fundering van spelers.

LAOT US DRUIME!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Jacques, Sjonnie, De_Lange, Puime, Puppie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.433 seconden