transfers seizoen 2016-2017

18 jan 2017 19:08
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #1681
Ik zag een andere rondlopen....



:P
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2017 10:17
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 810
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #1682
Senne Vits definitief op huurbasis naar MVV

www.mvv.nl/nieuws/doelman-senne-vits-op-huurbasis

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2017 12:19 19 jan 2017 12:20 door Kay.
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #1683
Ik vraag me nog steeds af wat we met drie volwaardige keepers moeten. Gaat Bo dan toch op heel korte termijn terug naar Lokeren? Of is de hoop dat Senne Vits wel hier blijft na afloop van dat halve seizoen, aangezien zijn contract bij Standard afloopt?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2017 12:30
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #1684

Kay schreef : Ik vraag me nog steeds af wat we met drie volwaardige keepers moeten. Gaat Bo dan toch op heel korte termijn terug naar Lokeren? Of is de hoop dat Senne Vits wel hier blijft na afloop van dat halve seizoen, aangezien zijn contract bij Standard afloopt?

Ik vermoed dat de bedoeling is dat Vits onze nieuwe eerste doelman wordt vanaf volgend seizoen. Geens blijft slechts een huurling die op het einde van het seizoen weer teruggaat. MVV volgt Vits al lange tijd en nu was blijkbaar eindelijk het goede moment gekomen hem naar Maastricht te halen. MVV heeft de vorige jaren al vaker op deze manier spelers binnen gehaald (Ciranni, Loshaj, Vrijsen). Het voordeel is dat je een speler eerst een halfjaar aan het werk kunt zien voor je hem definitief binnen haalt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Josef1982

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2017 15:04
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 810
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #1685
Ayrton Mboko, rechtsback bij Standard Luik, plaatst dit berichtje op het Twitter account van Senne Vits nadat zijn overgang naar MVV bekend werd:

normal on est ensemble

Moeten we hier iets uit opmaken? Iets als ‘normaal gesproken gaan we samen’ of ‘normaal gesproken waren we altijd samen’? Of allebei niet natuurlijk ;-)

Roei baank???

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2017 15:26
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1004
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #1686

Jim Cemint schreef : Ayrton Mboko, rechtsback bij Standard Luik, plaatst dit berichtje op het Twitter account van Senne Vits nadat zijn overgang naar MVV bekend werd:

normal on est ensemble

Moeten we hier iets uit opmaken? Iets als ‘normaal gesproken gaan we samen’ of ‘normaal gesproken waren we altijd samen’? Of allebei niet natuurlijk ;-)

Roei baank???


Is dit dan misschien ''de zwarte parel'' , waar onze heer N'Koyi kennelijk over gevallen was, de man die op de training aanwezig was? Alvast inspelen op vertrek Ciranni

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2017 15:38
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #1687
Ik zag dat van N'Koyi ook, volgens mij sloeg dat meer op een zwarte piet-opmerking die er ook stond, dan op de term zwarte parel. Maar nu vul ik in voor hem.

Wat Mboko zegt komt inderdaad neer op zoiets als "als alles goed gaat kom ik ook die kant op". Mboko kan overigens ook op het middenveld uit de voeten. Geen idee hoe goed hij is verder. Prima als hij alvast wordt gehaald om te wennen voor na de zomer, want Ciranni blijft dit seizoen nog en vertrekt na de promotie voor een miljoenenbedrag. ;)

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2017 16:30 19 jan 2017 16:31 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #1688
Ik hoop dat N'Koyi beseft dat een uitspraak van een enkeling op sociale media niet representatief is voor de mening van een hele club. Dit soort kortzichtigheid is een maatschappelijk probleem, het is niet alleen iets wat alleen speelt binnen MVV of onderdeel is van een basiscultuur binnen de club. Ik vind het jammer dat zo'n licht moet schijnen over mijn club.

Van de andere kant vind ik ook dat je dan niet meteen in de slachtofferrol moet gaan stappen, omdat je je indirect aangesproken voelt bij dit soort uitspraken door enkelingen op sociale media. Zeker niet als prof met ervaring bij diverse clubs. Daar schiet je niets mee op, daar bereik je alleen het tegenovergestelde mee vind ik. Er zitten genoeg supporters op de tribune bij MVV die niet hypocriet zijn, die de spelers van buitenlandse komaf gewoon waarderen binnen en buiten het veld, en je niet afserveren op uiterlijke kenmerken of afkomst. Die niet alleen voor je klappen als je een doelpunt maakt of een goede pass geeft en na afloop je een etiket opplakken omdat ze het zo van hun vader geleerd hebben. Volgens mij is dit nog altijd het merendeel van onze supporters, die het straatbeeld los hebben gelaten en de wereld en vooral de Nederlandse Koloniale geschiedenis hebben toegelaten in hun bestaan. (Het is hier niet het fascistische AS ROMA..)

3 negatieve berichten op 5547 zwijgende supporters is niet representatief. Misschien als Smeets ook zo gedacht had, voetbalde hij hier ook nog.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2017 17:06 19 jan 2017 17:07 door serke.
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #1689

houtengerard schreef : Ik hoop dat N'Koyi beseft dat een uitspraak van een enkeling op sociale media niet representatief is voor de mening van een hele club. Dit soort kortzichtigheid is een maatschappelijk probleem, het is niet alleen iets wat alleen speelt binnen MVV of onderdeel is van een basiscultuur binnen de club. Ik vind het jammer dat zo'n licht moet schijnen over mijn club.

Van de andere kant vind ik ook dat je dan niet meteen in de slachtofferrol moet gaan stappen, omdat je je indirect aangesproken voelt bij dit soort uitspraken door enkelingen op sociale media. Zeker niet als prof met ervaring bij diverse clubs. Daar schiet je niets mee op, daar bereik je alleen het tegenovergestelde mee vind ik. Er zitten genoeg supporters op de tribune bij MVV die niet hypocriet zijn, die de spelers van buitenlandse komaf gewoon waarderen binnen en buiten het veld, en je niet afserveren op uiterlijke kenmerken of afkomst. Die niet alleen voor je klappen als je een doelpunt maakt of een goede pass geeft en na afloop je een etiket opplakken omdat ze het zo van hun vader geleerd hebben. Volgens mij is dit nog altijd het merendeel van onze supporters, die het straatbeeld los hebben gelaten en de wereld en vooral de Nederlandse Koloniale geschiedenis hebben toegelaten in hun bestaan. (Het is hier niet het fascistische AS ROMA..)

3 negatieve berichten op 5547 zwijgende supporters is niet representatief. Misschien als Smeets ook zo gedacht had, voetbalde hij hier ook nog.


Ik vind die opmerking van N koyi dus ook echt een opmerking van een gefrustreerd mannetje !!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2017 18:47
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #1690

serke schreef :

houtengerard schreef : Ik hoop dat N'Koyi beseft dat een uitspraak van een enkeling op sociale media niet representatief is voor de mening van een hele club. Dit soort kortzichtigheid is een maatschappelijk probleem, het is niet alleen iets wat alleen speelt binnen MVV of onderdeel is van een basiscultuur binnen de club. Ik vind het jammer dat zo'n licht moet schijnen over mijn club.

Van de andere kant vind ik ook dat je dan niet meteen in de slachtofferrol moet gaan stappen, omdat je je indirect aangesproken voelt bij dit soort uitspraken door enkelingen op sociale media. Zeker niet als prof met ervaring bij diverse clubs. Daar schiet je niets mee op, daar bereik je alleen het tegenovergestelde mee vind ik. Er zitten genoeg supporters op de tribune bij MVV die niet hypocriet zijn, die de spelers van buitenlandse komaf gewoon waarderen binnen en buiten het veld, en je niet afserveren op uiterlijke kenmerken of afkomst. Die niet alleen voor je klappen als je een doelpunt maakt of een goede pass geeft en na afloop je een etiket opplakken omdat ze het zo van hun vader geleerd hebben. Volgens mij is dit nog altijd het merendeel van onze supporters, die het straatbeeld los hebben gelaten en de wereld en vooral de Nederlandse Koloniale geschiedenis hebben toegelaten in hun bestaan. (Het is hier niet het fascistische AS ROMA..)

3 negatieve berichten op 5547 zwijgende supporters is niet representatief. Misschien als Smeets ook zo gedacht had, voetbalde hij hier ook nog.


Ik vind die opmerking van N koyi dus ook echt een opmerking van een gefrustreerd mannetje !!!


Zjus !

Zulke reacties en uitspraken zeggen meer over de persoon zelf dan over de club en haar supporters...
Gebrek aan zelfkennis en zelfreflectie, waarbij de persoon zijn gevoelens van ontevredenheid projecteert op de ander(en).
Triest, maar dan snel een strik erom en :daag:
Kort lontje....snel op je plassertje getrapt voelen...?
Groete kwatsj!!! Opzoute en rap e bittekke... :thumbsdown:

Als een speler zich en beetje orienteert op de club waar hij speelt, dan moet toch duidelijk zijn in welk warm bad hij hiero bij ons Sjengen terecht komt...

Zongen wij niet in de jaren 70 heel heel hard en luid op de eerste Angelside "Hollenders, Hollenders...sjeet ze mer kepot!..
Terwijl Opadiehard uit Rotjeknor naast ons stond? Wat had hij dan moeten zeggen...? En nu nog steeds na 50 jaar? Kom op zeg!

Hoe werd onze eerste Afrikaanse speler , the One and Only MISTER AGU, op handen gedragen en is nog steeds met zeer veel liefde & respect in onze harten aanwezig?

Papy en Taiwo werden ook door ons gewaardeerd en gerespecteerd.

Als die 3 zich even zouden laten zien, kregen ze een staande ovatie van ons allemaal! Ohne wenn und aber...om het maar op zijn Pruusisch te zeggen..

Onze gevoelens voor Aken-Nord behoeft geen uitleg, maar Mister *oda Rene T, werd onze Trots en heeft nog steeds een vaste plek in onze harten verworven (samen met Knobel en de Korver) !

Dus zeet LRB: gein plaots veur weike kwetsjbuulkes die us valselik besjuldige! Jenke doen ze mer urges anders!
Veer laote us neet door zoe'n pielemuiske neerzette es rassisties krapuul!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2017 19:08
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 970
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #1691
Al met al lijkt me de komst van die Mboko een beetje overbodig. Of hij moet ook al zijn voor het oog op komend seizoen. Hij is meer een rechtsback, waar we in de selectie al 3 spelers (Ciranni, Shermar Martina en Moustafa) hebben die daar kunnen spelen. Ook met een eventuele vertrek van Ciranni komende zomer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 jan 2017 14:48 23 jan 2017 14:49 door ouwe rot.
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #1692
Vvv venlo wil toptalent Zelalem van Arsenal huren.
Jonker denk ook aan ons. (Jammer)

Bron L1

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 jan 2017 15:11 23 jan 2017 15:12 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #1693
Arsenal wil hem stallen bij een aanvallend ingestelde ploeg. Nou dan moeten ze hem vooral naar die countervoetballende strontboeren sturen. Wat laag trouwens dat VVV nu opeens ook zaken gaat doen met Arsenal. VVV is nu echt R*da 2.0. De stronkleuren hadden ze al.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 jan 2017 15:33
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1004
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #1694
Zo stelletje zeikers! Labylle 1,5 jaor contract. Noe motten ze get aanders goon vinden, iech deenk dat ze noe euver nne spits goon beginnen

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor, Strucht

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 jan 2017 16:10
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 245
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #1695

Lijnsje@tappunt schreef : Zo stelletje zeikers! Labylle 1,5 jaor contract. Noe motten ze get aanders goon vinden, iech deenk dat ze noe euver nne spits goon beginnen


Nee die beginnen straks weer als MVV hem voor 150.000 EUR verkoopt ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.420 seconden