MVV algemeen

02 juni 2020 17:10
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
MVV algemeen #5851
Uiteraard moet Noor het allemaal nog bewijzen maar ik heb er een goed gevoel bij.
en een goede algemeen directeur vind ik belangrijker dan een trainer. (hoewel ik Streppel graag had zien komen)
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, InDoDoNnY

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juni 2020 17:34
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
MVV algemeen #5852

Brncic schreef : Roda heeft ook interesse in Streppel. Originele scouting hebben ze daar toch. En wij leggen het dan sowieso af. De steun van de gemeente is nog niet eens uitgesproken, of ze zijn alweer met geld aan het gooien. Bah.

Je verwacht het niet he. Na van Goppel willen ze ook opeens streppel. Het zij zo. Mag barsten dat ze met streppel weer onder ons gaan eindigen. Van As met zijn enorme netwerk komt niet verder dan 30 km vanuit dat stinkdorp kijken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juni 2020 17:36
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
MVV algemeen #5853
Wat mij betreft hebben wij geen Streppel nodig. Een trainer is net zo goed als de selectie die hij tot zijn beschikking heeft. Laten wij ons richten op de kwaliteit van de selectie en daarbij een trainer nemen die daarbij hoort. Het kan meevallen, het kan tegenvallen.. We zullen zien.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mie leef Mestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juni 2020 18:40
mosasaurus
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 29
Meer
MVV algemeen #5854
ik lees nergens dat hij niet komt? ook bij trepke b niet. staat alleen dat hij bij beide kandidaat is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juni 2020 18:56
MVV_Mestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 99
Meer
MVV algemeen #5855

mosasaurus schreef : ik lees nergens dat hij niet komt? ook bij trepke b niet. staat alleen dat hij bij beide kandidaat is.


Zie bijlage
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juni 2020 19:25
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
MVV algemeen #5856

krampioen schreef : Wat mij betreft hebben wij geen Streppel nodig. Een trainer is net zo goed als de selectie die hij tot zijn beschikking heeft. .....


Nou....de vorige "trainer" drukte toch een zware stempel op het geheel.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juni 2020 19:51
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV algemeen #5857
Nou dan wordt het Jonker toch?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juni 2020 20:26
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV algemeen #5858
Heeft jonker niet pas bijgetekend bij Telstar?...Gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juni 2020 20:35
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV algemeen #5859
Nou ja, ik ben misschien erg negatief maar na 25 jaar MVV zie ik het somber in.
Er zijn al te veel mensen langs gekomen met mooie praatjes. Het resultaat is kelder kk divisie.
Bij voetbal draait het tegenwoordig om de grootste beurs. Talent uit de regio wordt al vroeg weggekaapt en de clubs met minder financiële middelen spelen om de kruimels. De charme van het echte voetbal vind je tegenwoordig eerder bij de amateurs die voetballen puur omdat ze willen voetballen.
Ook het feit dat clubs met schulden bv jaarlijks gewoon de huur laten verlagen bij de gemeente en vervolgens spelers bij de gezonde buur oppikken en die meer betaald en dit jaar in jaar uit kan blijven volhouden zonder dat dit enige consequenties heeft. Daar wordt je moedeloos van.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juni 2020 20:52
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
MVV algemeen #5860

krampioen schreef : Wat mij betreft hebben wij geen Streppel nodig. Een trainer is net zo goed als de selectie die hij tot zijn beschikking heeft. Laten wij ons richten op de kwaliteit van de selectie en daarbij een trainer nemen die daarbij hoort. Het kan meevallen, het kan tegenvallen.. We zullen zien.

Daar ben ik het helemaal niet mee eens. Volgens mij is een goede trainer de basis van bijna alles. Tuurlijk heb je als trainer baat bij een goede directeur achter je met wie je op een goede manier kunt samenwerken, maar de trainer is hét uithangbord van de club. Bij MVV hadden we voor het laatste met Maaskant een trainer die deze uitstraling had, zowel naar de spelers als naar de supporters. Kijk alleen naar de KKD dit seizoen. De clubs die het voor hun doen buitengewoon goed deden, hadden allemaal een goede trainer aangesteld (Cambuur had de Jong, Volendam had Jonk, Telstar had Jonker, Jong Utrecht had Hake). Als je een fantastische selectie hebt, maakt een trainer misschien wat minder uit (ik denk dan aan een De Graafschap met Snoei), maar een goede trainer maakt het verschil tussen een 6de of een 12de plek of -in het geval van Jong Utrecht- een 12de en een 19de.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juni 2020 21:00
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
MVV algemeen #5861
Roei Baank heet heij nog niks gezag, mer op social media “Dondersjoor in de Ardenne”. Vertel op?

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juni 2020 21:02
Dary66
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 73
Meer
MVV algemeen #5862
Zonder er wat mee te bedoelen, maar ik mis de reactie van Napoleon! Wellicht weet hij nog meer en komt zijn plan heel snel als dat er is. Ik blijf nog vertrouwen in hem hebben, maar die Noor lijkt min een goede zet! Succes!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juni 2020 23:08 02 juni 2020 23:13 door Larsbak.
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 281
Meer
MVV algemeen #5863
Streppel was ook wel te mooi om waar te zijn. Komt rechtstreeks uit de zandbak. Wellicht dat ze hem in het oosten kunnen betalen, maar daar is er weer concurrentie van Henk ten Cate en Ron Jans.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juni 2020 13:05
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 806
Meer
MVV algemeen #5864
De site die als eerste met de naam Jurgen Streppel op de proppen kwam, noemt nu Jack de Gier:

www.loo-tv.nl/content/jack-de-gier-ook-k...trainerschap-bij-mvv

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juni 2020 13:21
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV algemeen #5865

Jim Cemint schreef : De site die als eerste met de naam Jurgen Streppel op de proppen kwam, noemt nu Jack de Gier:

www.loo-tv.nl/content/jack-de-gier-ook-k...trainerschap-bij-mvv


Ik vraag me wel af of die nieuwssite wel enigszins betrouwbaar is. Vooral als ik zie dat ze uit de regio Parkstad komen..... Zou me niks verbazen als dit Fakenews is.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.454 seconden