MVV algemeen

01 juni 2020 15:55
mosasaurus
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 29
Meer
MVV algemeen #5836
zal ik wel weer de vol laag krijgen van zeikbak en consorten. of een toontje lager zingen misschien.

maar roed wit de antwoorden zijn eigenlijk heel simpel totaal gebrek aan visie. de mannen wat deze gesprekken hebben gevoerd werden zeer gefrustreert door ehrens dit was vorig jaar nog erger.

vorig jaar wilde we al verlaging maar volgens penders en ehrens moesten de prijzen juust omhoog. dit jaar wilde ehrens in eerste instantie dezelfde prijzen hanteren. waardoor er zoveel werk en tijd is ingaan zitten voor een aantal mannen.

verder zul je afhankelijk zijn van de overheid of je wel of nietmet publiek mag spelen. al die mensen stel 2000 moeten toch door 2/3 poorten naar binnen.

daarom is het nu aan ons supporters te laten zien dat we wel degelijk gelijk hebben. en het tijd is voor nieuwe een nieuwe visie. door de hele club. eerste stappen worden gemaakt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2020 16:17
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
MVV algemeen #5837

mosasaurus schreef : zal ik wel weer de vol laag krijgen van zeikbak en consorten. of een toontje lager zingen misschien.

maar roed wit de antwoorden zijn eigenlijk heel simpel totaal gebrek aan visie. de mannen wat deze gesprekken hebben gevoerd werden zeer gefrustreert door ehrens dit was vorig jaar nog erger.

vorig jaar wilde we al verlaging maar volgens penders en ehrens moesten de prijzen juust omhoog. dit jaar wilde ehrens in eerste instantie dezelfde prijzen hanteren. waardoor er zoveel werk en tijd is ingaan zitten voor een aantal mannen.

verder zul je afhankelijk zijn van de overheid of je wel of nietmet publiek mag spelen. al die mensen stel 2000 moeten toch door 2/3 poorten naar binnen.

daarom is het nu aan ons supporters te laten zien dat we wel degelijk gelijk hebben. en het tijd is voor nieuwe een nieuwe visie. door de hele club. eerste stappen worden gemaakt.


Waarom zou je de volle laag krijgen? Is toch juist prachtig om te zien dat supporters ervoor gezorgd hebben dat Ehrens een andere aanpak voor dit seizoen gaat hanteren wat betreft de prijzen van de seizoenskaarten.

Mijn hoop is ook dat er veel seizoenskaarten verkocht kunnen worden tegen deze prijzen, zodat mvv in ieder geval financieel weer even een redelijke inkomstenpost heeft.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2020 16:21
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 555
Meer
MVV algemeen #5838
Precies Mosasaurus, de mensen kunnen voor 99€ een SK pakken op de angel side, . door hard lobbyen door de supportersgroepen!! .Wedstrijdje champions league is vaak al 75€ Dit zijn gewoon topprijzen, en uniek voor MVV begrippen. Steun je clubje, en nee we kunnen niet in de beurs kijken. Maar MVV betekent ook bestaansrecht prolongeren in uitzonderlijke tijden! Nee het is niet normaal allemaal. Maar MVV thuis kijken door corona of in t stadion. Het gaat om het resultaat. Support je club. Koop die sk! Inmiddels heeft de eerste halve dag verkoop al ruimschoots de verwachtingen overtroffen bij MVV op kantoor. Doe het gewoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2020 16:42 01 juni 2020 16:44 door ASR.
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 303
Meer
MVV algemeen #5839

webmastersfm schreef : Precies Mosasaurus, de mensen kunnen voor 99€ een SK pakken op de angel side, . door hard lobbyen door de supportersgroepen!! .Wedstrijdje champions league is vaak al 75€ Dit zijn gewoon topprijzen, en uniek voor MVV begrippen. Steun je clubje, en nee we kunnen niet in de beurs kijken. Maar MVV betekent ook bestaansrecht prolongeren in uitzonderlijke tijden! Nee het is niet normaal allemaal. Maar MVV thuis kijken door corona of in t stadion. Het gaat om het resultaat. Support je club. Koop die sk! Inmiddels heeft de eerste halve dag verkoop al ruimschoots de verwachtingen overtroffen bij MVV op kantoor. Doe het gewoon.


Dit is een.unieke kans om het (zeker op de Angel-Side) weer eens aangenaam gezellig te maken, des te meer nu deze tribune nieuw leven is ingeblazen door de fanatieke kern in het midden laten staan. Dit gaat ongetwijfeld voor meer sfeer zorgen, zeker als de aangrenzende vakken worden meegezogen.
Dus...spoort allen uw vrienden, familie en kennissen aan een SK te kopen voor deze tribune! Het moet weer gaan kolken zoals in het seizoen o.l.v. Maaskant, toen kwam de tegenstander dus nog echt met knikkende knietjes naar de Geusselt.
Zegt het voort, zegt het voort!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2020 19:51
InDoDoNnY
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 34
Meer
MVV algemeen #5840
Kritisch zijn mag en houdt de club scherp. Dat ben ik altijd maar mag ook gezegd worden als het goed is. Ik vind dit een knap resultaat van de supporters die met MVV om tafel zitten. En eerlijk is eerlijk het feit dat MVV er nog eens een schepje bovenop doet is net zo te prijzen

Ik ga niet rekenen wat een seizoenskaart kost als het coronavirus blijft aanzitten. Dit ligt buiten iedereen zijn invloedssfeer. En ook voor € 230,- (Boschpoort) had ik blindelings verlengt. Een seizoenskaart bij MVV neem ik nu eenmaal niet op rationele gronden, maar uit liefde. Maar snap ook als mensen dat wel doen, zeker bij aanschaf voor een heel gezin.

Al met al, een mooie verassing voor alle supporters. Hoop dat veel supporters weer de weg naar het stadion weten te vinden. Ik zal in iedergeval mensen actief benaderen en de prijs zal zeker mensen kunnen overtuigen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2020 21:22
MVV_Mestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 102
Meer
MVV algemeen #5841
Vraagje...
Weet iemand wat ze op de Boschpoortribune bovenaan vak C gebouwd hebben? Een of ander plateau met plastic/glas ervoor. Is dit voor de rolstoelen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2020 21:25
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 200
Meer
MVV algemeen #5842

MVV_Mestreech schreef : Vraagje...
Weet iemand wat ze op de Boschpoortribune bovenaan vak C gebouwd hebben? Een of ander plateau met plastic/glas ervoor. Is dit voor de rolstoelen?


Dat is de nieuwe commandoruimte.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juni 2020 10:32
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 533
Meer
MVV algemeen #5843
Eerlijk is eerlijk: deze kortingsactie was niet direct wat ik verwacht had toen er iets werd aangekondigd. Maar dat neemt niet weg dat ik dit een hele mooie actie vind. Petje af voor de mensen die dit gerealiseerd hebben. Ik zal mijn 1902-SK verlengen op de BP. Of ik daar überhaupt (oefen)wedstrijden voor terugkrijg, vind ik niet zo belangrijk. Ik steun de club op mijn manier.
Ik zag overigens dat er wat opmerkingen werden geplaatst na mijn vorige bericht over de aankondiging van de seizoenskaartenverkoop met het filmpje op Instagram. Of die berichten direct betrekking hadden op mijn schrijven of wat daarna werd geschreven, weet ik niet. Maar voor alle duidelijkheid: ik vind dat MVV de laatste tijd uitstekend bezig is op social media. Dat heb ik al eens eerder benoemd. Dat ik als voorbeeld(!) de start van de seizoenskaartenverkoop geen ‘nieuws’ noem, is toch niet vreemd? Dat is immers geen nieuws, de seizoenskaartenverkoop vindt ieder jaar plaats. Dat er een fikse korting wordt gegeven vind ik wel nieuws! En goed nieuws.
Overigens - en dat kan prima aan mij liggen - ontstond door het filmpje bij mij het idee dat er iets zou worden aangekondigd in de transfersfeer. Een jeugdspeler die een contract tekent of een selectiespeler die verlengt. Zoiets. Dat soort filmpjes zie je op socials van andere clubs ook bij dergelijk nieuws. Maar goed, zoals gezegd is dit ook prima.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juni 2020 11:50
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 901
Meer
MVV algemeen #5844

Boys_in_Red schreef :

MVV_Mestreech schreef : Vraagje...
Weet iemand wat ze op de Boschpoortribune bovenaan vak C gebouwd hebben? Een of ander plateau met plastic/glas ervoor. Is dit voor de rolstoelen?


Dat is de nieuwe commandoruimte.


Weet iemand ook of de oude commandoruimte verwijderd is of gaat worden? (zodat dit betrokken kan worden bij sfeervak D)
En waar gaat het scorebord naar toe? (als bord ook naar Boschpoort gaat, kan ik het niet meer zien en weet ik niet hoelang ik nog moet volhouden om de ellende aan te zien ;) )

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juni 2020 12:07
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 610
Meer
MVV algemeen #5845
Ik zou voor het scorebord opteren dit te plaatsen in 2 hoeken (dus volledig nieuw) tegen de kantoren.
1 in hoek Hoofd-Gamin en 1 in hoek Angelside-Boschpoort.

Bereik je alle supporters mee, zou wat mij betreft prima zijn, maar dat gaat natuurlijk geld kosten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juni 2020 12:37 02 juni 2020 12:40 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 754
Meer
MVV algemeen #5846
Voor die hoeken zou ik ook gaan. Bevestigd net onder de ramen. Maar dan wel videowalls waar je score, reclameboodschappen, spelers, herhalingen etc op kan laten zien. Echter, we weten ook dat de eigenaar van de kantoorruimtes er niet om staat te springen hier iets mee te doen. Vandaar dat aan de voorkant ook niks mag gebeuren. Het is dat er lichtmasten staan anders zou je denken, zit hier een voetbalclub. Het is ook een moeilijke constructie...stadion van de gemeente, kantoren van een andere partij, mvv huurt het stadion met sommige kantoorruimtes. Inmiddels staat overigens zowat elke ruimte te huur, zou dat niks voor de gemeente zijn om te kijken dit voor een geringe prijs over te nemen en te verhuren aan mvv. Per hoek zou je zeker 4 grote skyboxen kunnen maken, kun je sponsoren met geld meer aanbieden dan een plastic stoel en een bitterbal in de rabobank lounge.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juni 2020 13:00
Dary66
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 77
Meer
MVV algemeen #5847
Vind 2 grote videoschermen idd geen slecht idee, voor sponsoren veel beter en ook voor ons als supporters! Daarbij heb ik altijd gedacht dat het stadion ook voor andere doeleinden zou worden gebruikt, nu is dat niet mogelijk door de Corona crisis, maar wellicht later voor bv geusseltpop of iets. Wellicht dat je dan de gemeente gemotiveerd kijgt eens wat meer aan het stadion op te knappen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juni 2020 16:28
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #5848
Het is nu definitief, Erik Noor algemeen directeur MVV:

www.mvv.nl/nieuws/erik-noor-53-nieuwe-al...cteur-mvv-maastricht
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juni 2020 16:40
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 901
Meer
MVV algemeen #5849
Goede zet! Eindelijk eens iemand van buitenaf. Ben benieuwd hoe dit uitpakt.

Volgens TrepkeB is Streppel trouwens afgeketst. Was ook te mooi om waar te zijn...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juni 2020 17:09
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 707
Meer
MVV algemeen #5850
Roda heeft ook interesse in Streppel. Originele scouting hebben ze daar toch. En wij leggen het dan sowieso af. De steun van de gemeente is nog niet eens uitgesproken, of ze zijn alweer met geld aan het gooien. Bah.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.389 seconden