MVV algemeen

28 mei 2020 21:15 28 mei 2020 21:18 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 745
Meer
MVV algemeen #5761
Dus Noor komt wel uit jouw "stal" Napoleon als ik jouw reactie lees ?

De nieuwe trainer moet het blijkbaar gaan doen met 7 ton ipv een miljoen. Dan moeten de keuzes spot on worden. Eigen vermogen nog een kwart miljoen...maar een seizoen zonder publiek betekent dat dit verdampt.

Ik begrijp niet waarom clubs als mvv zo lijdzaam afwachten. Ja, 1 september is gezegd. Maar sportkantines, sportscholen etc mogen ook al vroeger open als dit zo doorgaat. Waarom maken de kkd clubs geen plannen om bijvoorbeeld 25-30% van de stadioncapaciteit te mogen gebruiken op een verantwoorde manier ? Andere sectoren hebben met plannen en druk zetten wel voor elkaar gekregen dat alles sneller opengaat. Zonder een plan gebeurt sowieso niks. Of zou dit überhaupt niet te realiseren zijn in een stadion qua regels zoals bijvoorbeeld entree/afstanden/desinfecteren van bepaalde zaken ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2020 07:11
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
MVV algemeen #5762

Roed en Wit 70 schreef : Dus Noor komt wel uit jouw "stal" Napoleon als ik jouw reactie lees ?


Dat is niet het geval.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2020 08:13
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV algemeen #5763

Kloeteklaos schreef :

Roed en Wit 70 schreef : Dus Noor komt wel uit jouw "stal" Napoleon als ik jouw reactie lees ?


Dat is niet het geval.


Kloeteklaos, waar baseer jij dat dan op? Ik mis de onderbouwing in deze.

Als je de eerdere posts van Napoleon goed gelezen hebt dan moet je m.i. concluderen dat Erik Noor wel degelijk is aangedragen door Napoleon.
Gelet op zijn competenties voldoet hij m.i. uitstekend aan het profiel van de gevraagde functie; met name dat hij de unieke combinatie van kennis van zowel commerciële vaardigheden als het technische financiële plaatje bezit en tevens beschikt over een uitgebreid netwerk. (Zie verder zijn Linkedin profiel).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2020 09:30
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
MVV algemeen #5764

Napoleon schreef :

Boys_in_Red schreef : Het Linkedinprofiel van Erik Noor: https: https://www.linkedin.com/in/erik-noor-375359101/?originalSubdomain=nl



Wel een goed profiel die gast, wel commercie en functie die hij langer gedaan heeft, en geen binding met MVV
als dit klopt dan neem ik mijn petje af voor bestuur ... dat is een mooi begin voor een nieuw MVV , en hopelijk krijgt Eric vat op het old boys network en kunnen we stappen gaan maken


Als ik dit bericht lees denk ik niet dat ze elkaar überhaupt kennen. Ik heb eerder het idee dat er niks gedaan wordt met de plannen van onze Napoleon.

We zullen zien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2020 09:38
Draankörgel
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 75
Meer
MVV algemeen #5765
Als de plannen van Napoleon binnen MVV net zo concreet zijn als hier, dan valt er niet veel mee te beginnen voor MVV.

Zoals gezegd had ik best wel wat vertrouwen in de ideeën en plannen van Napoleon, maar met een aantal post van hem en het negeren van vragen/kritiek betwijfel ik dit allemaal ten zeerste. Het lijkt voor mij steeds meer en meer op populistisch geschreeuw. Waarbij het voornamelijk gaat om zieltjes winnen en zondebokken aanwijzen. Een heel herkenbaar fenomeen binnen de politiek. Het van de daken schreeuwen. Schreeuwen wat het bestuur/coalitie allemaal verkeerd doet, maar geen concrete ideeën en plannen aandragen. En volgens mij beginnen steeds meer mensen dit gevoel te krijgen.

Ik ga de vragen niet eens meer stellen aan Napoleon. Dit is al tig keer gebeurt op het forum. Antwoorden komen er niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2020 09:53 29 mei 2020 09:58 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 745
Meer
MVV algemeen #5766
"Op 19-3 staat een hele belangrijke meeting gepland na mijn terugkomt dan heb ik een afspraak met iemand die ken uit de tennisbranche en die mij in de jaren 90 de kans gaf om me te ontwikkelen als tennis trainer/coach . Ik heb hem een aantal weken geleden benaderd om mijn plan tegen het licht te houden en mee te denken in dit proces . Heb hem 15 jaar niet gesproken en zonder enig aarzelen heeft hij me uitgenodigd en zijn kennis aangeboden . Dit is een man die in concepten kan denken en die van niks iets kan maken een topondernemer en oud topsporter . Volgens de Quote ook een van de rijkste mensen van Nederland , dat vind ik leuk maar waar ik ongelofelijk blij van wordt dat hij zijn hulp heeft aan geboden van creativiteit maken we geld."

Veel klopt, maar of deze Noor in de quote 500 staat of heeft gestaan...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2020 10:07
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1917
Meer
MVV algemeen #5767
Uit de reactie van Napoleon gisteren (hiervoor, #5755) leid ik af dat Napoleon positief verrast is over deze naam. Dan lijkt me dat Erik Noor niet uit zijn netwerk komt. Bovendien was Noor een tafeltennisser. Dat staat redelijk ver af van de tenniswereld waar napoleon zijn contacten heeft.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2020 10:22
Medusa
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 22
Meer
MVV algemeen #5768
Ik keek even op de Linkedin van de beoogde nieuwe directeur Erik Noor. Hij heeft 'de x-factor', schrijft ie zelf, dus aan zelfvertrouwen heeft deze man geen gebrek (...).

Nu keek ik even bij z'n interesses - onderwerpen/groepen die hij volgt - en daar zijn bijna alle BVO's terug te vinden. Interessant genoeg volgt hij ook de groep 'Lommel SK businessclub' en 'City Football Club', en dat springt eruit, omdat hij verder niet veel meer volgt dan de Nederlandse voetbalclubs.



City Football Club is de holding achter ManCity en heeft vorige week SK Lommel overgenomen. Hier een goede analyse waarom City Football Club Lommel heeft overgenomen: sporza.be/nl/2020/05/11/-city-group-haal...denen~1589213328044/

1+1=2? Puur gerucht maar ik zag meteen die connectie en vind het wel opvallend. En dat zou verklaren waarom je een Streppel kan halen en waarom de geruchten over investeerders steeds vaker klinken.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2020 10:31
Draankörgel
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 75
Meer
MVV algemeen #5769

Medusa schreef : Ik keek even op de Linkedin van de beoogde nieuwe directeur Erik Noor. Hij heeft 'de x-factor', schrijft ie zelf, dus aan zelfvertrouwen heeft deze man geen gebrek (...).

Nu keek ik even bij z'n interesses - onderwerpen/groepen die hij volgt - en daar zijn bijna alle BVO's terug te vinden. Interessant genoeg volgt hij ook de groep 'Lommel SK businessclub' en 'City Football Club', en dat springt eruit, omdat hij verder niet veel meer volgt dan de Nederlandse voetbalclubs.



City Football Club is de holding achter ManCity en heeft vorige week SK Lommel overgenomen. Hier een goede analyse waarom City Football Club Lommel heeft overgenomen: sporza.be/nl/2020/05/11/-city-group-haal...denen~1589213328044/

1+1=2? Puur gerucht maar ik zag meteen die connectie en vind het wel opvallend. En dat zou verklaren waarom je een Streppel kan halen en waarom de geruchten over investeerders steeds vaker klinken.


Naast een hele hoop BVO's en sport gerelateerde groepen volgt hij wel geteld 1 Nederlandse gemeente. Gemeente Maastricht

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2020 11:51
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
MVV algemeen #5770
Ik denk niet dat je alles aan elkaar moet verbinden. Deze man interesseert zich dus voor het (Nederlands) profvoetbal. Hij wil hierin terecht komen en zal daardoor dus ook alle LinkedIn pagina's willen volgen in de hoop dat er vacatures geplaatst worden. Het volgen van de Gemeente Maastricht zal er waarschijnlijk wel op wijzen dat hij met MVV in onderhandeling is en zich aan het inlezen is over zijn nieuwe werkomgeving. De City Group zullen ook meer mensen volgen met interesse in de ontwikkelingen daarvan. Dat zegt niets over zijn connecties met die groep. Zelf volg ik de ontwikkelingen hierover ook, maar ze vallen echt niet binnen mijn netwerk..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2020 12:22
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV algemeen #5771

Draankörgel schreef : Als de plannen van Napoleon binnen MVV net zo concreet zijn als hier, dan valt er niet veel mee te beginnen voor MVV.

Zoals gezegd had ik best wel wat vertrouwen in de ideeën en plannen van Napoleon, maar met een aantal post van hem en het negeren van vragen/kritiek betwijfel ik dit allemaal ten zeerste. Het lijkt voor mij steeds meer en meer op populistisch geschreeuw. Waarbij het voornamelijk gaat om zieltjes winnen en zondebokken aanwijzen. Een heel herkenbaar fenomeen binnen de politiek. Het van de daken schreeuwen. Schreeuwen wat het bestuur/coalitie allemaal verkeerd doet, maar geen concrete ideeën en plannen aandragen. En volgens mij beginnen steeds meer mensen dit gevoel te krijgen.

Ik ga de vragen niet eens meer stellen aan Napoleon. Dit is al tig keer gebeurt op het forum. Antwoorden komen er niet.


Draankörgel, Kloeteklaos & Zeikbak: 't is oach noets good beij uuch kliekske, en mèr op Napoleon blieve "sjete" en aofzeike. Komp zèllus 'ns mèt get zinnigs of sodemieter heij op.
De volgende gebruiker (s) zei dank u mosasaurus

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2020 12:25
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #5772
Ben gelukkig dit te lezen ben ik toch niet de enigste ,hoop doet leven
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2020 12:42
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV algemeen #5773

jovkle schreef :

jovkle schreef :

Draankörgel schreef : Als de plannen van Napoleon binnen MVV net zo concreet zijn als hier, dan valt er niet veel mee te beginnen voor MVV.

Zoals gezegd had ik best wel wat vertrouwen in de ideeën en plannen van Napoleon, maar met een aantal post van hem en het negeren van vragen/kritiek betwijfel ik dit allemaal ten zeerste. Het lijkt voor mij steeds meer en meer op populistisch geschreeuw. Waarbij het voornamelijk gaat om zieltjes winnen en zondebokken aanwijzen. Een heel herkenbaar fenomeen binnen de politiek. Het van de daken schreeuwen. Schreeuwen wat het bestuur/coalitie allemaal verkeerd doet, maar geen concrete ideeën en plannen aandragen. En volgens mij beginnen steeds meer mensen dit gevoel te krijgen.

Ik ga de vragen niet eens meer stellen aan Napoleon. Dit is al tig keer gebeurt op het forum. Antwoorden komen er niet.


Draankörgel, Kloeteklaos, Vreigeleer & Zeikbak: 't is oach noets good beij uuch kliekske, en mèr op Napoleon blieve "sjete" en aofzeike. Komp zèllus 'ns mèt get zinnigs of sodemieter heij op.

Draanörgel, jij schreeuwt het van de daken en schreeuwt wat Napoleon allemaal verkeerd doet, maar zelf concrete ideeën en plannen aandragen, ho maar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2020 12:51
Vrijgeleer
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 40
Meer
MVV algemeen #5774
Mooi dat het er langzaam op lijkt dat er 2 kampen ontstaan. Het kamp voor Napoleon en het kamp dat twijfelt aan Napoleon, kunnen we goed gebruiken in deze tijd! Ik heb nog niemand zien schrijven dat de ideeën van Napoleon niet zouden kunnen werken, met mij twijfelen er echter steeds meer mensen aan zijn verhaal.

Nee, ik weet de oplossing voor de zorgelijke situatie waarin MVV momenteel verblijft niet. Er is dan ook geen enkel idee dat ik op voorhand zou afschieten, sterker nog! We mogen blij zijn dat er mensen zijn die willen meedenken over de toekomst van onze club.

Waar we (inc. Napoleon) echter eens mee ophouden is het beschuldigen van Elsen en co. Die man zit verdomme zo ongeveer zijn hele carrière al bij MVV en heeft daarin ook echt wel dingen bereikt!

Wie heeft er niet staan juichen na de goal tegen Cambuur een paar jaar gelden? Je weet wel, de wedstrijd voor het tweeluik met onze oosterburen, doelpunten maker ....? Het kon allemaal niet op, Ron Promotion, dromen van de eredivisie, de toekomst zag er rooskleurig uit. Wie stelde dat elftal samen, wie stond er voor de groep en wist er meer dan het maximale uit te halen?

Dat het afgelopen seizoen gewoon bar en bar slecht was klopt. Ook daar is Elsen gedeeltelijk verantwoordelijk voor, ik verdedig hem dus zeker niet.

Waarom kan er niet worden gekeken naar een oplossing met elkaar, in plaats van tegen elkaar? Nu al geeft Napoleon geen reactie op vragen en kritiek, hoe moet dat straks als hij echt een vinger in de pap zou hebben?

Dat er geen compleet businessplan gepresenteerd gaat worden door Napoleon is meer dan begrijpelijk. Maar als je graag “mensen” voor je wilt winnen, zul je ze moeten informeren over je plan, ze moeten meenemen in dat wat je voor ogen hebt.

Er zijn op deze aardkloot genoeg voorbeelden van groepen mensen die achter een ander zijn aangelopen en achteraf pas inzagen dat dat wellicht niet heel handig was...

Nogmaals Napoleon, neem me mee in je plan en overtuig mij en anderen van je idee. Wie weet staan we over een paar jaar dan schouder aan schouder op de markt!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Punterke, Huib, Boschpoort, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2020 12:58 29 mei 2020 13:00 door Draankörgel.
Draankörgel
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 75
Meer
MVV algemeen #5775
Jovke, rustig rustig. Volgens mij heb ik vele malen hier gemeld dat ik best wel veel vertrouwen had in de plannen en ideeën van Napoleon. Ook al ben ik niet op de hoogte van deze plannen. De passie en energie die Napoleon erin steekt bewonder ik. Vandaar mijn vertrouwen. Maar als stelselmatig vragen worden genegeerd en nu geruchten meteen worden afgekraakt dan heb ik mijn twijfels erover. Niet raar toch?

Er is vaak genoeg geprobeerd om hier het gesprek aan te gaan over ideeën van Napoleon. Want een combinatie van het huidige MVV samen met wellicht plannen van Napoleon zie ik nog altijd best zitten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.401 seconden