MVV algemeen

28 mei 2020 18:52
Vrijgeleer
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 40
Meer
MVV algemeen #5746
Napoleon toch....

Eigenlijk geloofde ik best in je plannen, maar deze post slaat werkelijk alles. Kom eens over de brug met je plannen i.p.v. wat loze berichten over een dragon, vakantie en beroemde mensen die je daar ontmoet. Je draagt momenteel werkelijk waar niets, maar dan ook niets bij aan onze club.

Het gaat niet goed met de club dus moet er een zondebok worden aangewezen, dat is je inmiddels wel gelukt. Chapeau! Wat je echter vergeet is dat Streppel een, voor MVV, meer dan goede trainer is. Vervelend genoeg voor jou komt hij uit het netwerk van Elsen, je weet wel die man die nooit de juiste mensen aan weet te trekken...

Het is tijd open kaart te spelen, je praatjes beginnen me mateloos te irriteren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lijnsje@tappunt, Draankörgel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2020 18:54
Draankörgel
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 75
Meer
MVV algemeen #5747
Napoleon, Door je inzet, passie en ideeën om MVV verder te helpen had ik je best hoog zitten. Hiermee niet zeggende dat dit ook de juiste ideeën zijn, omdat jouw ideeën nog niet bekend zijn. Maar met deze reactie volg ik je niet meer. Waarom in je post voor 90% benoemen en afzeiken, omdat het een vriendje/kennis/weetikveelwat van Elsen is.

Why?? Omdat dit poppetje niet in jouw plannen past? Bang dat een dergelijke naam gaat lukken? Geen idee. Dat niet altijd alles is goed gegaan binnen MVV dat weten we en daar ben ik het mee eens. Maar volgens mij kan het voor sommigen ook nooit goed zijn meer. Wat nu als Ronaldo iedere kerst doorbrengt bij de familie Elsen? Past die dan ook niet?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2020 19:00
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV algemeen #5748
Het is wel de dag van de nieuwsfeitjes

Erik Noor nieuwe AD volgens De Limburger

www.limburger.nl/cnt/dmf20200528_0016212...topkandidaat-trainer
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2020 19:01
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
MVV algemeen #5749
Napoleon, iets met de pot verwijt de ketel dat die zwart is? Het kwalijk nemen dat Ron vrienden en bekenden naar posities binnen MVV probeert te loodsen , terwijl je zelf toch ook met “eigen namen” en “eigen netwerk” en “eigen vrienden” een plan probeert op te stellen?

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brncic, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2020 19:02
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
MVV algemeen #5750
Ook ik sluit me aan bij de vorige posts van Draankörgel en Vreigeleer, de reactie van Napoleon slaat nergens op. Schijnbaar als er een gerucht gaat (want niks is nog zeker) dat Streppel de nieuwe trainer wordt, wat voor mvv begrippen een meer dan redelijke trainer is, dan reageer je gelijk afkeurend met als slaap excuus dan het een vriendje van Elsen is! Ben wel heel benieuwd wie dit toptrainer van jou dan is, de verwachting is nu wel heel hoog!

Ik krijg met je post eerder het idee dat je nattigheid voelt door dit gerucht en er van je plannen niet zo heel veel terecht gaat komen. Lijkt wel alsof je concurrentie krijgt en daar niet mee kan omgaan......
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brncic

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2020 19:05 28 mei 2020 19:07 door Boys_in_Red.
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 200
Meer
MVV algemeen #5751

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2020 19:06
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #5752
En daar hebben we weer de eerste mensen die commentaar hebben maar ook nooit oplossingen ,maar dit is het makkelijkste maar als een ander aangeeft hoe hij erover denkt kan hij een ban krijgen van de moderator
De volgende gebruiker (s) zei dank u mosasaurus

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2020 19:07
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
MVV algemeen #5753
Eric Noor... ook vriendje van Elsen? Of vriendje van Napoleon? Wie zal het zeggen?:thinking:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2020 19:25
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
MVV algemeen #5754

dreekemvvke schreef : En daar hebben we weer de eerste mensen die commentaar hebben maar ook nooit oplossingen ,maar dit is het makkelijkste maar als een ander aangeeft hoe hij erover denkt kan hij een ban krijgen van de moderator


Ik zal je dan , omdat ik me o.a. aangesproken voel, speciaal voor jou eens “commetaar” geven. Of hoe ik het liever noem, een mening.

Alles valt of staat met geld. Vandaar dat ik ook niet negatief tegenover een investeerder sta. Natuurlijk hebben deze personen ook eigen gewin, maar dat heeft “het netwerk” van Napoleon ook lijkt me zo. Niet dat dat slecht is, maar het is wel zo.

Ook een Elsen , waar iedereen zo op afgeeft, kampt met dit probleem. Met een beperkt budget blijft de vijver, kring en ideeën beperkt. Ik durf te wedden , vrijwel zeker te zeggen, dat Elsen met de begroting van Cambuur / De Graafschap moeiteloos iets op de been brengt top 3. Dat wilt niet zeggen dat een andere TD met het huidige budget beter presteert dan Elsen en “zijn” team.

Daarnaast is wat Draankörgel of Zeikbak zei (kan het even niet zo snel terugvinden) deze crisis wellicht niet zo slecht. Wij staan nu onderaan de ladder. Het enigste wat ons kan gebeuren, is eraf donderen. Laten we nu niet op vallen staan, dus blijven we onderaan bungelen. Echter , de kloof met andere teams wordt kleiner. Kansen ? Ja. MVV heeft sommige seizoen aangetoond om met minimaal budget iets leuks neer te zetten. Heb je dit seizoen weer iets leuks en andere iets minders , heb je toch meer kans? Neem daarbij een eventuele investeerder en het zojuist door mij opgekochte spandoek “ Free Korotaev” en we staan er totaal anders voor.

Dus dreekemvvke, niet alles is commetaar. Iets anders vinden of denken is geen commetaar. Ik ga mijn mening ook niet telkens mededelen bij iedere post omdat ik daar het nut niet van inzie.

Enfin, het seizoen begint te rollen. Seizoenskaartprijzen worden langzamerhand duidelijk, geruchten rondom AD en trainen, spelers die in interviews aangeven te willen blijven. Ik ben , net zoals elk seizoen , in ieder geval strijdbaar. Dat er iets moet gebeuren , zal iedereen beseffen. Ook de poppetjes die volgens vele moeten wiebere

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, Brncic

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2020 19:30
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV algemeen #5755

Boys_in_Red schreef : Het Linkedinprofiel van Erik Noor: https: https://www.linkedin.com/in/erik-noor-375359101/?originalSubdomain=nl



Wel een goed profiel die gast, wel commercie en functie die hij langer gedaan heeft, en geen binding met MVV
als dit klopt dan neem ik mijn petje af voor bestuur ... dat is een mooi begin voor een nieuw MVV , en hopelijk krijgt Eric vat op het old boys network en kunnen we stappen gaan maken
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, topschutter

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2020 19:44
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
MVV algemeen #5756

Jim Cemint schreef : Iets in mij zegt Guido Brepoels. Geen gerucht of zo. Verlengt niet bij Diest, gaat in een adviserende rol deel uitmaken van de technische commissie (of iets dergelijks) bij SCM en is zo dus al redelijk in de buurt. Ervaren trainer en volgens mij niet iemand die de hoofdprijs wil. Bovendien #exmvv.

Edit: lees net in een ander topic een gerucht over Streppel. Dat reken ik ook goed ;-)

Guido Brepoels had ik ook nog altijd een prima trainer gevonden waar je een stuk rust mee in huis haalt.
Vooral bij STVV vond ik het een goede trainer, maar toch heeft hij nooit die stap hogerop gemaakt.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2020 19:55 28 mei 2020 19:55 door Punterke.
Punterke
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 14
Meer
MVV algemeen #5757
Gaan we dan eindelijk eens mensen met een CV aanstellen bij MVV.

Uit welke hoek ze komen "Kin meg gein fluit sjeele".

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2020 20:06
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1914
Meer
MVV algemeen #5758
Voorlopig zijn het geruchten en moeten we nog maar afwachten of er handtekeningen worden gezet.
Maar als deze heren naar MVV komen zou ik daar meer dan tevreden mee zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, opadiehard, jovkle, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2020 20:15 28 mei 2020 20:15 door Draankörgel.
Draankörgel
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 75
Meer
MVV algemeen #5759
Napoleon, er wordt hoog van de daken geschreeuwd over de verlossing en de Eredivisie, maar gaan we kritiek en een 10-tal vragen negeren?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2020 20:23 28 mei 2020 20:31 door Belgske.
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
MVV algemeen #5760

Zeikbak schreef : Ook ik sluit me aan bij de vorige posts van Draankörgel en Vreigeleer, de reactie van Napoleon slaat nergens op. Schijnbaar als er een gerucht gaat (want niks is nog zeker) dat Streppel de nieuwe trainer wordt, wat voor mvv begrippen een meer dan redelijke trainer is, dan reageer je gelijk afkeurend met als slaap excuus dan het een vriendje van Elsen is! Ben wel heel benieuwd wie dit toptrainer van jou dan is, de verwachting is nu wel heel hoog!

Ik krijg met je post eerder het idee dat je nattigheid voelt door dit gerucht en er van je plannen niet zo heel veel terecht gaat komen. Lijkt wel alsof je concurrentie krijgt en daar niet mee kan omgaan......

De trainer die Napoleon voor ogen heeft is Jonker toch?

Wat mij betreft zou het een enorme stunt zijn als je Streppel kunt binnen halen. Streppel was bij Willem II overigens ook al eens technisch directeur, dus het is volgens mij ook wel echt iemand die breder in je organisatie van grote invloed kan zijn. De eerste positie waar MVV volgens mij in moét investeren om weer stappen te maken, is een spraakmakende hoofdtrainer die niet alleen op het veld staat, maar in alle geledingen van de club aanzien heeft en dingen in beweging kan zetten. Er wordt hier de laatste tijd nogal geklaagd over het beperkte netwerk van Elsen, maar laat ons niet vergeten dat er door Elsen`s netwerk ook al prima spelers naar MVV zijn gekomen in financieel barre tijden. Als Elsen nu door zijn goede relatie met Streppel, Streppel binnen kan halen, is dat wat mij betreft een dikke pluim voor Elsen. Echter eerst maar eens afwachten of het waar is natuurlijk....

In België werd het contract van Peter Maes bij Lommel niet verlengd. Dat lijkt me nu ook echt een goede kandidaat.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.459 seconden