MVV algemeen

26 mei 2020 12:49
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
MVV algemeen #5716

dreekemvvke schreef : Dit meen ik heel serieus larsbak wacht maar ,jullie zullen mij nog dankbaarzijn


Waar moeten wij je dankbaar voor zijn? En waarmee ga jij onze ogen openen? Met nog meer onzin praat op dit forum?

Ook ik was, net als Lijnsje, gisteravond aangenaam verrast door het feit dat je eindelijk ging stoppen met onzin berichten op het forum te plaatsen, maar helaas...

Je bent zo onvoorspelbaar als het weer op een herfstachtige dag. Eerst nog lopen verkondigen dat we de plannen van Napoleon moeten afwachten en nu voorop lopen om Napoleon te pushen. Eerst verkondigen dat Napoleon niet alles kan verklappen, en nu moet hij ineens wel over de brug komen met zijn plannen. Geef hem dan nu ook de ruimte. Of het een gedegen plan is, of dat de mensen op dit forum die sceptisch zijn over zijn plannen (net als ik) gelijk of ongelijk krijgen zal de tijd uitwijzen.

Heeft Ajax misschien nog een forum? Het is ook akelig stil bij die club :thinking:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mei 2020 12:54
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV algemeen #5717
In een gesprek met de ex voorzitter van MVV, vernomen dat het bestuur drukdoende is om de statuten te veranderen. Hierdoor zou het mogelijk zijn om investeerders binnen te halen. Hopelijk gaat dit lukken!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mei 2020 13:19
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #5718
Bij Ajax is het nooit stil en moet het bij mvv ook niet zijn maar bijt nou maar door die zure appel heen ik zal altijd blijven totdat we weer een eredivisie waardige club zijn .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mei 2020 13:32
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1917
Meer
MVV algemeen #5719

middenstip schreef : In een gesprek met de ex voorzitter van MVV, vernomen dat het bestuur drukdoende is om de statuten te veranderen. Hierdoor zou het mogelijk zijn om investeerders binnen te halen. Hopelijk gaat dit lukken!

Welke ex-voorzitter? we hebben er wat de revue zien passeren de afgelopen jaren.
Maar het lijkt me onzin. Daarvoor hoeven de statuten helemaal niet worden aangepast. Dat kan nu al.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mei 2020 13:56
Dary66
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 74
Meer
MVV algemeen #5720
Word een beetje misselijk van deze onzin hier, ben nog niet zolang op dit forum en neem het ook nog steeds serieus! Ben ook benieuwd met welke plannen en gedachten forumleden komen en kan ook de rust opbrengen tot een bepaalde hoogte. Maar als ik dan lees dat een dreeke meer interesse heeft in die club uit Amsterdam en dat hij pas weer meer in mvv geïnteresseerd is als het een eredivisie waardige club is dan zakt mijn broek daar wel vanaf. Vraag me dan af waarom je je dan meld op dit forum????

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mei 2020 15:19
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #5721
Omdat ik ook voor mvv ben en sinds 1970ajax supporter ben geworden maar je blijft altijd Maastrichtenaar ook al woon ik 30jaar in Amsterdam maar supporter ben en blijf ik al sinds ik voor het eerst naar de Boschpoort ging met mijn vrienden ,en dat zal nooit veranderen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mei 2020 16:40
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
MVV algemeen #5722
Nou Marcel Jöris, in ieder geval al één investeerder om eens te peilen. Neem de telefoon op en doe eens een belletje naar de heer Bilgic.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mei 2020 17:33
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV algemeen #5723
Eve 'n vraog: Iech perbeer M.V.V. noe al de ganse week te belle en te maile, mer in alletwie de gevalle 0,0 reactie. Zit dao überhaupt nog eine op kentoer of zitte ze toes ivm vekansie of corona?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mei 2020 19:24 26 mei 2020 19:25 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 745
Meer
MVV algemeen #5724
Veel mensen zitten thuis, moeten ze toch werken voor hun geld. Maar ja, bij MVV verbaasd ons niet veel meer toch.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mei 2020 21:16
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV algemeen #5725
Boschpoort, je moet eens leren lezen, dan weet je wie ik bedoel!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mei 2020 08:06
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1917
Meer
MVV algemeen #5726

middenstip schreef : Boschpoort, je moet eens leren lezen, dan weet je wie ik bedoel!

Dank voor de tip. Ik wist niet dat mijn leesvaardigheden verbetering behoefden.
Maar desondanks weet ik het niet. Goumans, Rinkens, Kersten? Ook die laatste is al ruim twee jaar weg dus hoe kan die zich nog over zoiets uitspreken?
Op het essentiële deel van mijn reactie geef je geen antwoord. Waarom een statutenwijziging? De statuten zijn in 2018 nog aangepast.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mei 2020 09:09
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV algemeen #5727
Er staat duidelijk, "DE ex voorzitter"niet( EEN) ex voorzitter. Deze man is een gerespecteerd iemand geweest in onze samenleving met een geweldig rood wit hart. Hij heeft duidelijk tegen mij gezegd, dat het bestuur enkele plooien moest wegstrijken in de statuten om een investeerder(s) binnen te halen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mei 2020 09:32
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 220
Meer
MVV algemeen #5728
Bedoel je met 'DE' ex voorzitter dan DE meest recente ex voorzitter, DE meeste bekende ex voorzitter, DE meest succesvolle ex voorzitter, etc.

Tip: noem gewoon zijn naam. Want als je dat niet mag/kan doen, had je het bericht eigenlijk misschien ook niet mogen plaatsen...

gegroet van DE supporter ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mei 2020 10:11
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
MVV algemeen #5729
Ik heb eerlijk gezegd ook nog altijd geen idee wie je nu bedoelt. Goumans, Kersten, Rinkens, Wesly, Hoen, Vleugels (nooit voorzitter geweest maar goed de anderen voldoen toch ook niet helemaal aan je omschrijving dus soit), zou allemaal kunnen en tegelijkertijd allemaal niet, hebben allemaal wel een vlekje tov de omschrijving die je geeft.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mei 2020 10:44
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #5730
Wat me wel opvalt is dat de interesse in een investeerder opeens erg is toegenomen in %. Wat de clubs rechts en boven MVV op de kaart niet te weeg kunnen brengen. Langzaam wordt Maastricht wakker.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.390 seconden