MVV algemeen

27 mei 2020 11:58
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV algemeen #5731

Boschpoort schreef :

middenstip schreef : Boschpoort, je moet eens leren lezen, dan weet je wie ik bedoel!

Dank voor de tip. Ik wist niet dat mijn leesvaardigheden verbetering behoefden.
Maar desondanks weet ik het niet. Goumans, Rinkens, Kersten? Ook die laatste is al ruim twee jaar weg dus hoe kan die zich nog over zoiets uitspreken?
Op het essentiële deel van mijn reactie geef je geen antwoord. Waarom een statutenwijziging? De statuten zijn in 2018 nog aangepast.


Beste Boschpoort, ik heb je in een eerder stadium al eens gevraagd of jij voor mij een link had waar ik die aangepaste statuten kon terug vinden.
Ik heb op deze vraag geen reactie van jou gehad. Dus nogmaals , kun je deze link alsnog hier plaatsen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mei 2020 11:58 27 mei 2020 11:59 door Boschpoort.
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1914
Meer
MVV algemeen #5732
Volgens de huidige statuten is het al mogelijk de aandelen over te dragen aan een investeerder. De stichting MVV Maastricht 2018, de aandeelhouder, heeft daarvoor wel de toestemming van de Vereniging MVV Maastricht nodig. (En dat geldt overigens ook voor het wijzigen van de statuten van MVV Maastricht BV.)

Als het bestuur enkele plooien zou moeten wegstrijken in de statuten om een investeerder(s) binnen te halen dan zou dat betekenen dat ze in gesprek zijn met een investeerder die eist dat de statuten aangepast worden voor er wordt ingestapt. Dat waag ik nogal te betwijfelen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mei 2020 12:54
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV algemeen #5733

Boschpoort schreef : Volgens de huidige statuten is het al mogelijk de aandelen over te dragen aan een investeerder. De stichting MVV Maastricht 2018, de aandeelhouder, heeft daarvoor wel de toestemming van de Vereniging MVV Maastricht nodig. (En dat geldt overigens ook voor het wijzigen van de statuten van MVV Maastricht BV.)

Als het bestuur enkele plooien zou moeten wegstrijken in de statuten om een investeerder(s) binnen te halen dan zou dat betekenen dat ze in gesprek zijn met een investeerder die eist dat de statuten aangepast worden voor er wordt ingestapt. Dat waag ik nogal te betwijfelen.


WAAR KEN IK DIE STATUTEN VINDEN?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mei 2020 12:54
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV algemeen #5734

jovkle schreef :

Boschpoort schreef : Volgens de huidige statuten is het al mogelijk de aandelen over te dragen aan een investeerder. De stichting MVV Maastricht 2018, de aandeelhouder, heeft daarvoor wel de toestemming van de Vereniging MVV Maastricht nodig. (En dat geldt overigens ook voor het wijzigen van de statuten van MVV Maastricht BV.)

Als het bestuur enkele plooien zou moeten wegstrijken in de statuten om een investeerder(s) binnen te halen dan zou dat betekenen dat ze in gesprek zijn met een investeerder die eist dat de statuten aangepast worden voor er wordt ingestapt. Dat waag ik nogal te betwijfelen.


WAAR KEN IK DIE STATUTEN VINDEN?


Kan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mei 2020 13:09
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
MVV algemeen #5735
Welke statuten precies? Die van de BV, de stichting, of de vereniging? Als het goed is, ik heb het niet gechecked, bijvoorbeeld allemaal via de Kamer van Koophandel online op te vragen. De statuten van de vereniging (maar ik gok dat je die niet bedoelt) staan ook gewoon op hun website.


www.verenigingmvvmaastricht.nl/18/over-de-vereniging/statuten

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mei 2020 13:18
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1914
Meer
MVV algemeen #5736
Dank Jacques. Ik heb ook even gezocht maar kan ze ook niet online vinden. De statuten van de vereniging wel maar daar heb je niks aan. Die van de BV en stichting zijn wel interessant in dit verband. Ik heb ze zoals je begrijpt maar het is aan MVV die beschikbaar te stellen, niet aan mij.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mei 2020 16:33
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV algemeen #5737

Jacques schreef : Welke statuten precies? Die van de BV, de stichting, of de vereniging? Als het goed is, ik heb het niet gechecked, bijvoorbeeld allemaal via de Kamer van Koophandel online op te vragen. De statuten van de vereniging (maar ik gok dat je die niet bedoelt) staan ook gewoon op hun website.


www.verenigingmvvmaastricht.nl/18/over-de-vereniging/statuten


Beste Jacques,
bedankt voor de link die jij doorstuurde. Ik krijg echter bij het openen ervan meteen een melding van mijn virusscanner dat het een onbetrouwbare site is.
Ik krijg niks geopend derhalve.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2020 12:25
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV algemeen #5738
@napoleon heb je nog überhaupt iets van MVV vernomen mbt jou ideeën?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2020 12:37
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
MVV algemeen #5739

Charmeur schreef : @napoleon heb je nog überhaupt iets van MVV vernomen mbt jou ideeën?


zeker weten, we hebben veel contact ..en zo zal er ook met andere contact zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2020 14:57
topschutter
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 32
Meer
MVV algemeen #5740
Na het pinksterweekend komt er nieuws betreffende de seizoenskaarten en...................de nieuwe trainer!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2020 15:14
mosasaurus
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 29
Meer
MVV algemeen #5741
bedoel je dat de seizoenskaarten 40% goedkoper worden voor volgend seizoen?

ben wel eens benieuwd wat je te melden hebt over een nieuwe trainer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2020 15:45
topschutter
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 32
Meer
MVV algemeen #5742
Ja dat bedoelde ik.........naam heb ik niet, heb alleen vernomen dat deze na het weekend bekend zou worden gemaakt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2020 17:06 28 mei 2020 17:11 door Jim Cemint.
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 803
Meer
MVV algemeen #5743
Iets in mij zegt Guido Brepoels. Geen gerucht of zo. Verlengt niet bij Diest, gaat in een adviserende rol deel uitmaken van de technische commissie (of iets dergelijks) bij SCM en is zo dus al redelijk in de buurt. Ervaren trainer en volgens mij niet iemand die de hoofdprijs wil. Bovendien #exmvv.

Edit: lees net in een ander topic een gerucht over Streppel. Dat reken ik ook goed ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2020 17:18
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
MVV algemeen #5744
Streppel wordt blijkbaar genoemd. Zou al meerdere gesprekken hebben gehad voor wat het waard is.

Napoleon, komt deze naam wel ergens voort uit jouw plannen ?

Benieuwd naar info omtrent de sk prijzen. Gaat mvv voor zekerheid met 2 opties...100% zonder korting (wellicht met bekerwedstrijd) en ene met flinke korting met teruggave (via drank/geldbedrag/korting sk 20-21) bij spelen zonder publiek. Of komt men met een verrassing, supergoedkoop (zie Almere) en moet men gaan proberen het aantal sk minimaal x 3 te verkopen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2020 18:29
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
MVV algemeen #5745

Roed en Wit 70 schreef : Streppel wordt blijkbaar genoemd. Zou al meerdere gesprekken hebben gehad voor wat het waard is.

Napoleon, komt deze naam wel ergens voort uit jouw plannen ?

Benieuwd naar info omtrent de sk prijzen. Gaat mvv voor zekerheid met 2 opties...100% zonder korting (wellicht met bekerwedstrijd) en ene met flinke korting met teruggave (via drank/geldbedrag/korting sk 20-21) bij spelen zonder publiek. Of komt men met een verrassing, supergoedkoop (zie Almere) en moet men gaan proberen het aantal sk minimaal x 3 te verkopen.



Geen slechte trainer daar moeten we eerlijk in zijn, alleen is het weer een vriendje van Ron... dus dat bericht kan best een kern van waarheid bevatten .
Streppel komt niet in mijn plannen voor, ik heb een trainer voor ogen die ook dieper in de organisatie verankert wil zijn en dat geeft energie maar ook wrijving
Het laatste waar Ron Elsen op zit te wachten is wrijving, en normaal gesproken heb je weinig tot niks van vrienden te duchten, de vraag is waar je als club beter van wordt immers hebben wij MVV ook maar allemaal tijdelijke "te leen" en moeten we de club goed achter laten voor de volgende generatie.
Dus primair moet altijd zijn , wat is het beste voor MVV en niet wat is het beste voor mijn eigen persoontje

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.387 seconden