MVV algemeen

09 apr 2020 18:25 09 apr 2020 18:26 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV algemeen #5401

Napoleon schreef :

Mienclub1902 schreef : Wie zorgt voor onnodige vertraging van sommige processen, Napoleon?
En om welke processen gaat het?
Het klinkt erg vaag allemaal.


Wat ik wel weet is dat de club met een mega telecom deal bezig is die voor de club een substantiële bijdragen kan gaan leveren aan de inkomsten kant


Vinste 't hiel erg es iech hei zier sceptisch tegeneuver staon?

Rappeleerste d'ch Euphony nog.... Groete moond en niks dao...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 apr 2020 08:38
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
MVV algemeen #5402

MVVke schreef :

Napoleon schreef :

Mienclub1902 schreef : Wie zorgt voor onnodige vertraging van sommige processen, Napoleon?
En om welke processen gaat het?
Het klinkt erg vaag allemaal.


Wat ik wel weet is dat de club met een mega telecom deal bezig is die voor de club een substantiële bijdragen kan gaan leveren aan de inkomsten kant


Vinste 't hiel erg es iech hei zier sceptisch tegeneuver staon?

Hele begrijpelijke opmerking , voor mensen die actief zijn en waren in telecom ten tijden van Euphonie die wisten dat het een hele verkeerde deal was en dat het bedrijf een soort piramide club was . Het bedrijf bestaat ook niet meer . Nee deze deal is compleet het tegenovergestelde en de basis van deze deal ligt in de bekende netwerken die jullie allemaal kennen . KPN , T-Mobile en Vodafone !

Rappeleerste d'ch Euphony nog.... Groete moond en niks dao...

De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 apr 2020 09:56
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV algemeen #5403

MVVke schreef :

Napoleon schreef :

Mienclub1902 schreef : Wie zorgt voor onnodige vertraging van sommige processen, Napoleon?
En om welke processen gaat het?
Het klinkt erg vaag allemaal.


Wat ik wel weet is dat de club met een mega telecom deal bezig is die voor de club een substantiële bijdragen kan gaan leveren aan de inkomsten kant


Vinste 't hiel erg es iech hei zier sceptisch tegeneuver staon?

Rappeleerste d'ch Euphony nog.... Groete moond en niks dao...


Reageer je nu ook op Napoleon?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 apr 2020 11:00
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 810
Meer
MVV algemeen #5404

Napoleon schreef :

Mienclub1902 schreef : Wie zorgt voor onnodige vertraging van sommige processen, Napoleon?
En om welke processen gaat het?
Het klinkt erg vaag allemaal.


Wat ik wel weet is dat de club met een mega telecom deal bezig is die voor de club een substantiële bijdragen kan gaan leveren aan de inkomsten kant


Jij zit toch zelf ook in de telecom branche Napoleon? Ga je zelf je sponsorbijdrage verdubbelen komend seizoen? ;-) Of gaat het echt om een substantiële bijdrage voor de langere termijn?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 apr 2020 12:00
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV algemeen #5405

jovkle schreef :

MVVke schreef :

Napoleon schreef :

Mienclub1902 schreef : Wie zorgt voor onnodige vertraging van sommige processen, Napoleon?
En om welke processen gaat het?
Het klinkt erg vaag allemaal.


Wat ik wel weet is dat de club met een mega telecom deal bezig is die voor de club een substantiële bijdragen kan gaan leveren aan de inkomsten kant


Vinste 't hiel erg es iech hei zier sceptisch tegeneuver staon?

Rappeleerste d'ch Euphony nog.... Groete moond en niks dao...


Reageer je nu ook op Napoleon?


Iech reageer op ieder verhaole die oets bij M.V.V. roond ginge, en die ein groete zeipbel waore. Sponsore die us wel eve zouwe koume redde, en boe dus niks vaan klopde. 't Euphony verhaol in deen tied waor vaan Braeken es iech miech neet gans verdaol.

Neet veur Napoleon, mer gewoen in z'n algemeinheid hech iech nao al die jaore wieneg weerde mie aon dit soort verhaole. Die höbbe v'r naomelek al dèkser gehuurd, helaas.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 apr 2020 10:44
johan
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 140
Meer
MVV algemeen #5406
wie weet wordt het meschien vodafoon

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 apr 2020 21:55
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 801
Meer
MVV algemeen #5407
Kan er niet een glorieuze wedstrijd van MVV tegen betaling worden uitgezonden? Bijv. de hele wedstrijd MVV Maastricht-Roda JC (18 november 2018, uitslag 2-0)? Ik wil daar best een betalende bezoeker bij zijn. Zo komt er misschien wat onverwacht geld in het laatje bij MVV? (Het is maar een idee; geen idee hoe dat uitgevoerd kan worden?)


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2020 09:44
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
MVV algemeen #5408
www.youtube.com/playlist?list=PLoALqYbkj...RgfNhEv6uJseyQynXBBv

Ik heb hier een playlist met samenvattingen van MVV die ik kon vinden op YouTube. In totaal ruim 350 samenvattingen.

Veel plezier.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Tuor, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2020 17:12 15 apr 2020 17:17 door seppo.
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
MVV algemeen #5409
Weet niet of het hier al bekend is, maar volgend seizoen is vak D Angelside het sfeervak.

Huidige seizoenkaarthouders mogen een willekeurige andere plaats (exclusief hoofdtribune) uitzoeken voor dezelfde prijs als vak D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2020 17:22 15 apr 2020 17:24 door Boer458.
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
MVV algemeen #5410
Nou dan vetrek ik maar van mijn vaste plekje......
of ik dat leuk vindt? Who cares....
Maar ja, laten we eerst maar eens gezond zien te blijven.


Beste MVV’er,
Middels deze mail wil MVV Maastricht u graag informeren over een belangrijke wijziging betreffende de seizoenkaarten voor Angelside Vak D vanaf het komende seizoen. Graag hadden wij u hiervoor uitgenodigd voor een informatiebijeenkomst met alle betrokken partijen. Gezien de omstandigheden omtrent het Coronavirus is dit helaas niet mogelijk. Wij hopen op uw begrip hiervoor. Graag willen we u toch zo snel en zo goed mogelijk informeren, ook met oog op de voorbereiding op het nieuwe voetbalseizoen.



Vanaf het seizoen '20/'21 wordt Vak D van de Angelside door MVV Maastricht aangewezen als officieel sfeervak en komt de aanwijzing van Vak F en G als sfeervakken te vervallen. Voor een aangewezen sfeervak gelden andere regels dan voor de reguliere vakken in het stadion. Zo is het er bijvoorbeeld toegestaan om te staan en sfeerattributen zoals vlaggen te gebruiken gedurende de wedstrijd. Deze wijziging is uiteraard van invloed op het zicht op het veld en de voetbalbeleving zoals deze nu is op het vak. Daarnaast zullen enkele technische maatregelen worden genomen om de veiligheid op het vak te garanderen, zoals een verhoging van de reling. Graag willen wij u uitleggen waarom we tot dit besluit zijn gekomen.



Reeds in 2008 zijn er eerste gesprekken gevoerd tussen MVV Maastricht en een groep supporters om Vak D als hét sfeervak van MVV aan te wijzen. Ondanks dat de toenmalige bestuurders het een sympathiek idee vonden, was het vanuit praktisch en financieel oogpunt niet realiseerbaar toentertijd. De reden hiervoor was de commandoruimte gelegen bovenaan het vak. Door het gebruik van bijvoorbeeld vlaggen zou deze niet conform geldende regels gebruikt kunnen worden. Het aanwijzen van Vak D is vanaf dat moment een wederkerend onderwerp van gesprek geweest tussen MVV Maastricht en vertegenwoordigers van verschillende supportersgeledingen, echter bleef de commandoruimte altijd de beperkende factor waardoor de verschillende plannen nooit uitgevoerd zijn.



In september 2017 is een rapport verschenen waarin de commandoruimte als onvoldoende bruikbaar is bestempeld naar de huidige veiligheidsmaatstaven. Naar aanleiding van dit rapport is MVV gedwongen op zoek gegaan naar een andere oplossing, welke is gevonden. Momenteel wordt de commandoruimte verplaatst naar de Boschpoorttribune om vanaf volgend seizoen in gebruik te worden genomen. Hierdoor is het mogelijk om uitvoering te geven aan de plannen die sinds 2008 al vaak onderwerp van gesprek waren. Het creëren van een centraal sfeervak midden op de Angelside tribune draagt bij aan een betere sfeer en stadionbeleving.



Bij MVV begrijpen wij dat Vak D veel trouwe seizoenkaarthouders kent, waaronder u, die door deze wijziging beïnvloed worden. Daarom kunt u voor de duur dat u een seizoenkaart op Vak D heeft gehad een nieuwe seizoenkaart op een willekeurige andere tribune en vak (exclusief hoofdtribune) nemen, voor de prijs van een seizoenkaart op Vak D. Het is overigens nog niet mogelijk om een seizoenkaart te kopen. Zodra we van start gaan met de verkoop van seizoenkaarten, zal dit bekend worden gemaakte middels de officiële kanalen van MVV.
Wij hopen u voldoende geïnformeerd te hebben en ook komend seizoen te kunnen rekenen op uw steun in De Geusselt. Mocht u nog vragen hebben over de praktische invulling van de compensatieregeling kunt u hiervoor contact opnemen met MVV via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Voor meer informatie over de plannen en nadere invulling van een centraal sfeervak verwijzen we u graag naar de brief in de bijlage.

Beste mede MVV-supporter,
Met deze brief willen wij je graag informeren over de plannen voor Vak D van de Angelside tribune
voor het aankomende seizoen. Wij willen voorop stellen dat wij eigenlijk een bijeenkomst wilden
houden in de businessruimte van het stadion om persoonlijk onze plannen toe te lichten. Helaas is
dat vanwege de coronacrisis niet mogelijk. Omdat wij je toch willen informeren over onze plannen en
ambities kan dat helaas alleen op deze manier.
Allereerst is het belangrijk om je te vertellen wie wij zijn. Wij zijn een nieuwe supportersvereniging
die voortkomt uit wat tot voor kort het supportersoverleg was. Onze naam komt op korte termijn
naar buiten bij de formele bekendmaking van de nieuwe vereniging.
“Als nieuwe supportersvereniging willen wij graag bijdragen aan een geweldige
sfeer in het stadion tijdens de wedstrijden van MVV. Vak D is het middelpunt van
onze Angelside tribune en daardoor de perfecte plek om de rest van het stadion te
inspireren. Een wens die ik als fanatiek supporter al jaren heb.”
- Bas Hendrikx, voorzitter Supportersvereniging i.o.-
“In diverse rollen bij en rondom MVV weet ik dat het aanwijzen van Vak D als
sfeervak, al heel lang de wens is van bestuur, directie en de fanatieke supporters.
Als supporter die elke wedstrijd op Trepke B staat, vind ik het jammer dat het best
moeilijk is om vanaf de Angelside een muur van geluid te creëren. Met Vak D als
sfeervak gaat dat lukken.”
- Huib Pijpers, secretaris Supportersvereniging i.o.-
Wat is onze missie? Wij willen opkomen voor de belangen van alle MVV supporters en de onderlinge
verbondenheid vergroten d.m.v. activiteiten in de breedste zin van het woord. Dit ongeacht of men
lid is van de vereniging of niet.
• Wij zijn trots op MVV en onderschrijven haar kernwaarden;
• Wij beschouwen MVV als traditieclub en bewaken deze tradities;
• Wij willen zoveel mogelijk supportersgroepen samenbrengen, ook als ze niet bij onze vereniging
zijn aangesloten;
• Wij willen betrokken zijn bij supporterszaken en waar mogelijk MVV daarin ondersteunen;
• Wij streven een gepassioneerde Zuid-Europese sfeer na in De Geusselt en zoeken daarin samen
met MVV verantwoord de grenzen op.
Om de sfeer in De Geusselt te verbeteren wordt er al sinds 2008 met MVV gesproken om Vak D aan
te wijzen als sfeervak. Dit was eerder niet mogelijk omdat de commandoruimte van het stadion zich
boven Vak D bevond. Zoals je wellicht weet is er recent een nieuwe commandoruimte op de
Boschpoort ingericht omdat de oude niet meer voldeed aan de regels. Hierdoor is het nu wel
mogelijk om Vak D aan te wijzen als sfeervak voor het nieuwe seizoen.
Waarom willen wij Vak D zo graag aanwijzen als sfeervak? Wij willen dat de tegenstander weer met
knikkende knieën het veld opkomt omdat er een kolkende sfeer in het stadion hangt. Die sfeer begint
in het midden van de tribune met de meest fanatieke supporters, onze Angelside. Door deze
supporters centraal op de tribune te plaatsen is het aanwakkerend effect op de rest van de
tribune vele malen groter waardoor de rest van de tribune ook sneller vocaal achter de club
zal gaan staan. Op die manier klinkt de stem van onze tribune eindelijk als één. De Angelside helpt de
spelers met luid gezang en vlaggen over dat dode punt heen. Sterker nog, als de Angelside tribune als
één man achter de spelers staat, geloven wij dat de sfeer zich als een olievlek kan verspreiden over
de rest van het stadion. Denk hierbij aan de legendarische wedstrijd tegen RKC Waalwijk onder

Maaskant bijvoorbeeld. Een kolkend stadion waarin onze spelers weer vleugels krijgen, dát is ons
streven!
Wij begrijpen dat wij veel vragen van jou als vaste seizoenkaarthouder. Sommigen supporters zitten
al vele jaren op een vaste plek in dit vak. Toch hopen wij dat we op je medewerking kunnen rekenen
doordat je onze plannen steunt. We begrijpen ook dit een grote omschakeling is voor jou en hopen
dat je bereid bent om jouw vertrouwde plaats op Vak D in te ruilen voor een andere plaats in De
Geusselt. Wij zijn ervan overtuigd dat het verhogen van de sfeer in het stadion echt in het belang is
van onze mooie club.
Omdat wij begrijpen dat dit een ingrijpende verandering is hebben we ons hard gemaakt voor een zo
goed mogelijk alternatief. Zoals je kunt lezen in de brief van MVV mag je een plaats naar keuze
kiezen in het stadion, tegen dezelfde prijs als die van Vak D gedurende de tijd dat je een seizoenkaart
voor Vak D hebt gehad.
Daarnaast willen wij jou onze dankbaarheid tonen door je een gratis lidmaatschap voor het leven van
de nieuwe supportersvereniging aan te bieden. Als je gebruik wilt maken van dit aanbod kun je
contact opnemen met Huib Pijpers via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..
We beseffen dat je, na dit alles gelezen te hebben, nog met vragen of opmerkingen kunt zitten. Ook
in dat geval kun je contact opnemen met Huib Pijpers of Bas Hendrikx via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..
Met sportieve groet,
Bas Hendrikx
Voorzitter Supportersvereniging i.o.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2020 17:32
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV algemeen #5411
Vak-D sfeervak? Dit lijkt me een positieve ontwikkeling!
Sfeer vanuit het midden, die dan over de hele tribune gaat. Ik wist dat dit al jaren de wens was, maar niet kon vanwege de commando ruimte.
Mooi dat het nu wel lukt!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2020 18:29
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 200
Meer
MVV algemeen #5412
Mijn inziens een positieve ontwikkeling. Betekent dit dat de commandoruimte wordt afgebroken of wordt vak D een klein centraal sfeervak? Ook de stoeltjes, blijven die of worden die verwijderd om zo een echte staantribune te creëren?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2020 18:46
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
MVV algemeen #5413
Die mail van supportersvereniging heb ik niet gekregen. Of is die alleen voor bestaande leden (net als het aanbod van levenslang lid)?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2020 18:54
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
MVV algemeen #5414
Wat betekent dit voor Trepke B? Blijven die zitten waar ze nu ook al zaten? Ik vind het daar gezellig zo en hoef niet zo nodig te verhuizen.

Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2020 19:07
Klomeleer
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 72
Meer
MVV algemeen #5415

seppo schreef : Die mail van supportersvereniging heb ik niet gekregen. Of is die alleen voor bestaande leden (net als het aanbod van levenslang lid)?


De brief van de nieuwe supportersvereniging is als bijlage toegevoegd in de e-mail. Mooi initiatief, ook het geboden alternatief is voor mij prima. Gaat de sfeer ten goede komen verwacht ik!
De volgende gebruiker (s) zei dank u seppo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.420 seconden