MVV algemeen

15 apr 2020 19:09 15 apr 2020 19:14 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2384
Meer
MVV algemeen #5416
Nee ook voor seizoenskaart houders SEPPO,los van dat ik heb nu een seizoenskaart op vak D en hoop maar dat ik deze plaats kan behouden?
Heb deze vraag al op gestuurd naar de administratie...Gr...opa.

Had eigenlijk mijn seizoenskaart afgelopen seizoen al om die reden(sfeervak) daar genomen.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u seppo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2020 19:20
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV algemeen #5417

seppo schreef : Die mail van supportersvereniging heb ik niet gekregen. Of is die alleen voor bestaande leden (net als het aanbod van levenslang lid)?

Die mail van de SV i.o. is als attachment bij de mail van MVV.
Overigens gewoon vanuit de medewerker gestuurd en niet vanuit het centrale MVV account...

Heeft iemand foto's van de nieuwe commando ruimte op Boschpoort, de laatste wedstrijd waren ze daar al mee bezig, maar is deze al af of ligt dat ook stil door Corona?

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u seppo, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2020 19:33
mosasaurus
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 29
Meer
MVV algemeen #5418
Eindelijk positief, sfeer was laatste jaren door verschillende oorzaken bedroevend. Hopelijk krijgt de sfeer nu eindelijk weer een boost. Dat de hele tribune er weer eens achter gaat staan en het stadion weer eens wat voller raakt. HAW PIN
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2020 20:34
InDoDoNnY
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 34
Meer
MVV algemeen #5419
Een beslissing die best wat stof zal doen opwaaien onder de huidige seizoenkaarthouders van de Angel-Side vak D, maar in het groter belang van MVV ben ik hier heel blij mee. Het is voor mij makkelijk praten, ik zit nl al jaren op de Boschpoort, maar dit is voor MVV wel een enorme stap vooruit.
Zeker met in het achterhoofd dat een ouderwetse staantribune nog steeds de ultieme (nostaligische) droom is, ook bij mij. Door het sfeervak centraal te plaatsen is de kans groter dat de vocale support uitwaaierd over de rest van de tribune en hopelijk zelfs maar de Boschpoort. Dat is zeker mogelijk als we allemaal er weer achter gaan staan.

Voor individuele seizoenskaarthouders misschien niet zo prettig nieuws maar voor supporters en sfeer in het algemeen een positieve ontwikkeling (die er overigens al jaren zat aan te komen). Ik vind ook dat zowel MVV als de nieuwe vereniging de seizoenkaarthouders netjes tegemoet komen in hoeverre dat mogelijk is. Even een zure appel voor sommige, heel begrijpelijk, maar hopelijk blijven deze mensen gewoon komen. Op Vak D of elders in het stadion.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2020 20:47
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 200
Meer
MVV algemeen #5420

MVV4life schreef :

seppo schreef : Die mail van supportersvereniging heb ik niet gekregen. Of is die alleen voor bestaande leden (net als het aanbod van levenslang lid)?

Die mail van de SV i.o. is als attachment bij de mail van MVV.
Overigens gewoon vanuit de medewerker gestuurd en niet vanuit het centrale MVV account...

Heeft iemand foto's van de nieuwe commando ruimte op Boschpoort, de laatste wedstrijd waren ze daar al mee bezig, maar is deze al af of ligt dat ook stil door Corona?


Zojuist ff langs het stadion gelopen.
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Mr Sjaan, Ben Salemans, opadiehard, jovkle, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2020 22:29 15 apr 2020 22:35 door Maosbrögk.
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 902
Meer
MVV algemeen #5421
Een prima initiatief. Samen sta je sterker!
Zit zelf op Boschpoort en vond het altijd al zonde dat men door elkaar aan het zingen was. Bundel de zangkrachten!
Toch blijf ik de Angel-Side tribune niet ideaal vinden als sfeertribune. Het geluid waait weg, omdat de achterkant open is. Hoop wel dat ze de oude commandopost weg halen en daar stoelen (of staanplaatsen?) plaatsen, zodat het een volwaardig vak wordt.
Qua nieuwe commandopost: best een groot ding lijkt het op de foto. Gaat de nodige plekken kosten, met prima zicht op het veld. Heel jammer. Zo te zien vervalt ook een gedeelte van de V van MVV. Is er ook gecommuniceerd met de Boschpoort-seizoenkaarthouders? Andere vakken hebben hier misschien ook last van qua zicht (als je op de laatste rijen zit van vak b en d). Waarom geen commandopost in de hoeken van het stadion, waar toch nog amper een bedrijf zit? Of iets maken in 1 van de buffervakken? Jammer dat dit zo opzichtig gaat worden op onze tribune. En waar gaat het scorebord naar toe?
Hoe dan ook: ik hoop dat dit project slaagt! Veel succes mannen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2020 22:29 15 apr 2020 22:31 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 816
Meer
MVV algemeen #5422
Hee Mr Sjaan en Boschpoort, nu wordt jullie uitzicht in de bovenste rijen van Vak C van de Boschpoort-tribune deels door de nieuwe Beveiligingscabine ontnomen!


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2020 22:41
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
MVV algemeen #5423
En alle seizoenskaart houders die misschien al tientalle jaren samenzitten? Die mogen nu proberen ergens samen te kunnen zitten in een of andere hoek. Erg makkelijk om nu in deze tijd zonder normale communicatie dit even snel door de strot te duwen van deze mensen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2020 23:18
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 471
Meer
MVV algemeen #5424

Ben Salemans schreef : Hee Mr Sjaan en Boschpoort, nu wordt jullie uitzicht in de bovenste rijen van Vak C van de Boschpoort-tribune deels door de nieuwe Beveiligingscabine ontnomen!


Wij zitten bovenin vak E.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2020 23:20
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV algemeen #5425
Ik ben zelf al jaren seizoenskaarthouder op vak-d en ik moet zeggen dat ik blij verrast ben door de uitgebreide tekst en uitleg vanuit MVV en de begeleidende brief van de nieuwe supportersvereniging. Ondanks dat het niet leuk is om te verkassen, vind ik dat er op deze manier wel een nette oplossing wordt geboden.

Al met al, denk ik dat dit de sfeer in het stadion ten goede komt en ben ik blij dat MVV in deze lastige tijden, toch nog bezig is met positieve toekomstgerichte veranderingen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2020 07:20
glowwie
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 107
Meer
MVV algemeen #5426
En zo wordt bier zuipen en schelden weer beloont.
Er wordt totaal geen rekening gehouden met de echte supporters die elke wedstrijd komen.
Nee de zogenaamde supporters die wedstrijden boycotten en iedereen uitschelden krijgen weer hun gelijk.
Het gooien met bier wordt beloont.Bestuur beledigen werkt dus wel.
Of MVV ooit nog aan voetballen komt is tot daar en toe maar om zo met supporters om te gaan die al langer gaan dan die raddraaiers oud zijn is een schande.
Kom maar brand me maar af voor mijn mening succes.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2020 07:37 16 apr 2020 07:39 door InDoDoNnY.
InDoDoNnY
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 34
Meer
MVV algemeen #5427
Zou het al heel opmerkelijk vinden als iemand de tijd en energie steekt om te reageren op iemand die zo stigmatiserend is over zijn medesupporters.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2020 07:45
mosasaurus
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 29
Meer
MVV algemeen #5428
jij bent niet af te branden stumpertje. gelukkig snappen echte mvv supporters dat dit noodzakelijk is voor de sfeer in een als maar leger geworden stadion. vanuit de boschpoort juich ik dit iniatief toe.

er zei ook iemand dat mensen nu in een hoekje een plek je bij elkaar moeten zoeken. dan ben je ook al tig jaar niet meer in het stadion geweest.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2020 09:03
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
MVV algemeen #5429

mosasaurus schreef : jij bent niet af te branden stumpertje. gelukkig snappen echte mvv supporters dat dit noodzakelijk is voor de sfeer in een als maar leger geworden stadion. vanuit de boschpoort juich ik dit iniatief toe.

er zei ook iemand dat mensen nu in een hoekje een plek je bij elkaar moeten zoeken. dan ben je ook al tig jaar niet meer in het stadion geweest.


Dan begrijp je mij verkeerd, veel mensen op vak D zitten er al vele jaren samen, deze groepen supporters mogen nu opzoek naar een plaats waar ze weer samen kunnen zitten maar moeten zich nu eerst kijken of deze plekken niet bezet zijn door andere seizoenskaarthouders en of je ook een plek samen kunt bemachtigen met een goed zicht op het veld. Ik hoop het.
En als jij denkt dat ik al tig jaar niet in het stadion ben geweest dan heb je het mis. En ik was er ook tegen de jong elftallen !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2020 09:23
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV algemeen #5430

glowwie schreef : En zo wordt bier zuipen en schelden weer beloont.
Er wordt totaal geen rekening gehouden met de echte supporters die elke wedstrijd komen.
Nee de zogenaamde supporters die wedstrijden boycotten en iedereen uitschelden krijgen weer hun gelijk.
Het gooien met bier wordt beloont.Bestuur beledigen werkt dus wel.
Of MVV ooit nog aan voetballen komt is tot daar en toe maar om zo met supporters om te gaan die al langer gaan dan die raddraaiers oud zijn is een schande.
Kom maar brand me maar af voor mijn mening succes.


Ok, ik zal je toch maar niet afbranden voor het hebben van een mening.
Ik ben wel blij, maar snap dat een supporter die daar jaren zit het wel vervelend zal vinden.
Maar kijk naar de jaren dat het ook slecht ging en er een goede sfeer was, het stadion zat vol. Nu was het stadion leger en leger na iedere wedstrijd. Dat scheelt MVV per wedstrijd een 10k aan recettes en de omzet van VZM is helemaal ingezakt, duizenden minder comsumpties, iedere wedstrijd.
Als op deze manier de sfeer terugkomt en daardoor weer het stadion volloopt en dus weer meer geld voor MVV, dan is het een goede ontwikkeling!
Hopelijk verzacht dit de pijn, wetende dat het MVV ten goede komt.
Trouwens in vrijwel ieder stadion zitten de fanatieke supporters achter de goal.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.494 seconden