MVV algemeen

27 juni 2019 09:33
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
MVV algemeen #4051

Jacques schreef : Vandaag inderdaad. 10.30 uur. En ik kan het niet laten om te posten, volgens iemand die beter ingelicht is dan ikzelf is er een verrassing op de training... Iemand van wie we eigenlijk al afscheid genomen hadden. Over ruim een uur zullen we het weten!


Het zal toch niet....Wim Dusseldorp? :lachen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juni 2019 09:37
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 250
Meer
MVV algemeen #4052
Dan zullen Kjell Knops en Tom Daemen wel mee trainen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juni 2019 09:43
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
MVV algemeen #4053
Ik dacht meer aan Xavier Mbuyamba ;)

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juni 2019 07:36
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
MVV algemeen #4054
Ik vind het mooi dat MVV weer eens hardop ambitie uitspreekt in plaats van het voorzichtige ‘meedoen voor de spannende plekken’, zoals Ron dat altijd zo mooi zei.
Wat dat betreft ben ik niet zo pessimistisch als sommigen, maar ook niet zo optimistisch als anderen. Ik zie het vooralsnog wel zitten, maar eerst zien en dan pas geloven.
In het blog van Paul Penders staat een aantal interessante zaken.
- Ron Elsen moet samenwerking zoeken met een internationale topclub.
- Ron moet samen met Robbie Servais (wordt ook trainer Onder-19) zorgen voor een verbeterde doorstroom naar het eerste elftal. Ook met het oog op transferinkomsten naar de toekomst (geleerd van het Mbuyamba-verhaal?).
- Het spelersbudget is kennelijk gegroeid tot ‘subtop eerste divisie’. In de krant (Limburger) spreekt Penders geen harde cijfers uit, maar volgens voorzitter Marcel Jörissen gaan we ruim over de acht ton van vorig jaar.
- MVV wil van het kunstgras af.

Roepen is één, realiseren is twee. Wat dat betreft ben ik heel benieuwd. Natuurlijk heeft een aantal spelers de afgelopen tijd afscheid genomen en is daarvoor in de plaats nog niet heel veel teruggekomen. Maar met alle respect voor spelers als Moustafa, Golpek (zeer sympathieke, hardwerkende jongens) als je hogerop wil, moet je doorselecteren. Dan vind ik het prima als MVV wat langer doet over gerichte versterkingen zoals het contracteren van Vermijl. Als ik het goed begrijp stonden er gisteren 16 man op het veld (dus incl. jeugd en een tester, maar min de Martina’s). En nu van daaruit verder bouwen. Zoals gezegd: ik ben positief, maar eerst zien en dan geloven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2019 09:46
johan
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 140
Meer
MVV algemeen #4055
er zou toch ook een nieuwe shirtsponsor komen is daar al wat meer over bekent

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2019 14:42
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
MVV algemeen #4056

Jacques schreef : Vandaag inderdaad. 10.30 uur. En ik kan het niet laten om te posten, volgens iemand die beter ingelicht is dan ikzelf is er een verrassing op de training... Iemand van wie we eigenlijk al afscheid genomen hadden. Over ruim een uur zullen we het weten!


Weten we al wat?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2019 14:44
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 250
Meer
MVV algemeen #4057
Vermijl toch?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2019 15:50
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
MVV algemeen #4058
Croux

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2019 10:14 30 juni 2019 10:21 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
MVV algemeen #4059
Ik bedoelde inderdaad Vermijl. Voor zover ik weet - en dit is helemaal geen recent nieuws/gerucht maar al weken oud - heeft MVV met Croux gesproken maar zijn er niet uitgekomen. Wellicht nog niet.

Maar goed, dat is nauwelijks een gerucht te noemen, iedereen die een beetje kan nadenken snapt dat MVV natuurlijk met zo'n jongen praat. Transfervrij, heeft een verleden hier, deed het overwegend goed (al was het afgelopen half jaar niet super), heeft een zwak voor MVV. Geen hogere wiskunde.

Wat ik nu typ is puur mijn speculatie, dit heb ik nergens gehoord maar is wat ik zelf vermoed. Croux verdiende bij Willem II naar verluid 1,5 ton per jaar. Dat kan/wil MVV niet betalen natuurlijk. Croux/zijn zaakwaarnemer snapt ook wel dat MVV dat niet gaat betalen, ze nemen dat MVV niet kwalijk, maar kijken wel verder of er een club is die dat wel kan betalen. Daarnaast denk ik dat Croux hoopt op een eredivisieclub of anders een leuk avontuur in het buitenland (was hij in de winter volgens de geruchten al dichtbij). Als Jordy halverwege/eind augustus nog geen leuke club heeft gevonden zal hij echt wel MVV overwegen, als eerste optie zien zelfs, maar die jongen heeft totaal geen haast om nu al voor de helft van het geld bij MVV te tekenen. Begrijpelijk van hem uit, frustrerend voor ons. En ik vrees dat er echt wel een club voorbij komt die hem een ton of meer per jaar biedt. Maar goed, we zullen zien.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, Lassie80, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2019 14:16
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 220
Meer
MVV algemeen #4060
In het blog van Paul Penders geen nieuws over de nieuwe hoofd/shirtsponsor. Ik ben benieuwd hoe dat proces verloopt en in hoeverre MVV iets te kiezen heeft...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2019 17:26
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
MVV algemeen #4061
Te kiezen? Hahaha je mag hopen dat er een gevonden wordt.. ben er bang voor.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2019 20:11
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 443
Meer
MVV algemeen #4062

HIER!! schreef : Te kiezen? Hahaha je mag hopen dat er een gevonden wordt.. ben er bang voor.


HIER , vertel eens, waarom zou MVV mogen hopen dat er een gevonden word...…?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2019 20:15
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1154
Meer
MVV algemeen #4063
Morgen MVV - Lommel . Weet dat het moeilijk is om de krachtsverhoudingen in te schatten in de voorbereiding van een nieuw seizoen . Is Lommel een gelijkwaardige tegenstander ??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2019 20:23
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
MVV algemeen #4064

Sjonnie schreef : Morgen MVV - Lommel . Weet dat het moeilijk is om de krachtsverhoudingen in te schatten in de voorbereiding van een nieuw seizoen . Is Lommel een gelijkwaardige tegenstander ??


Ik schat lommel momenteel toch hoger als het huidige mvv.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2019 20:26
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 443
Meer
MVV algemeen #4065
Zijn er nog nieuwe testspelers bij morgen???

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.393 seconden