MVV algemeen

11 jan 2018 18:54 11 jan 2018 18:59 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV algemeen #3481
Schandalige uitspraak van Elsen overigens over zogenaamde 'te hoge verwachtingen' terwijl hij zelf gewoon een aantal miskopen heeft gedaan.

Het gesteuk van de Limburgse media voor een gemeenschappelijke club/jeugdopleiding hebben we ook vaker gezien. dit moeten we als supporters echt direct de kop indrukken naar mijn mening. Het is juist sjiek om te zien hoe enthousiast en trots de jeugd is om te spelen voor Us MVV. En met Smeets, Moustafa, de Martina's en nu Kostons kun je toch zeggen dat de MVV-jeugd gewoon goed doorstroomt.

Fuck de gemeenschappelijke jeugdopleiding. De boeren halen al genoeg spelers weg uit het eerste.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 jan 2018 19:18
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #3482
Vind dat er heel veel zielige figuren op dit forumzijn ,die overal maar ook overal een mening hebben ,maar zelf nooit met iets positiefs komen om er dan ook iets te doen.wel maar steeds andere mensen proberen neer te halen,.het is nooit goed en elsen dit en elsen dat doe zelf eens iets het is zo makkelijk van achter je tablet iets te roepen ,maar goed dat maak ik al jaren mee met die zogenaamde supporters,als het je niet bevalt zoek dan lekker een andere club er zijn er genoeg in maastricht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 jan 2018 19:29
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
MVV algemeen #3483

dreekemvvke schreef : Vind dat er heel veel zielige figuren op dit forumzijn ,die overal maar ook overal een mening hebben ,maar zelf nooit met iets positiefs komen om er dan ook iets te doen.wel maar steeds andere mensen proberen neer te halen,.het is nooit goed en elsen dit en elsen dat doe zelf eens iets het is zo makkelijk van achter je tablet iets te roepen ,maar goed dat maak ik al jaren mee met die zogenaamde supporters,als het je niet bevalt zoek dan lekker een andere club er zijn er genoeg in maastricht.


Het is wel MVV geweest die riep dat er een beter elftal zou komen. MVV zelf heeft de verwachting geschept dat het beter zou worden dan afgelopen seizoen. Natuurlijk ga je hier dan kritiek op krijgen als je dat dan niet kunt waarmaken. Om dan af te komen met "supporters hebben een te hoge verwachting", dan kun en mag je dat wel schandalig noemen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 jan 2018 09:36
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
MVV algemeen #3484

Hill28 schreef : Schandalige uitspraak van Elsen overigens over zogenaamde 'te hoge verwachtingen' terwijl hij zelf gewoon een aantal miskopen heeft gedaan.

Het gesteuk van de Limburgse media voor een gemeenschappelijke club/jeugdopleiding hebben we ook vaker gezien. dit moeten we als supporters echt direct de kop indrukken naar mijn mening. Het is juist sjiek om te zien hoe enthousiast en trots de jeugd is om te spelen voor Us MVV. En met Smeets, Moustafa, de Martina's en nu Kostons kun je toch zeggen dat de MVV-jeugd gewoon goed doorstroomt.

Fuck de gemeenschappelijke jeugdopleiding. De boeren halen al genoeg spelers weg uit het eerste.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 jan 2018 09:43
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #3485
Je kunt t op verschillende manieren interpreteren, die uitspraak van Elsen.

Elsen zelf heeft gezegd elk jaar 10% beter, en net als vorig jaar de doelstelling play-offs. Daar is niks aan veranderd. Toen kwam de uitspraak van MVV dat we zeer veel interesse genoten van eredivisie spelers...dát schepte verwachtingen.

En dan valt dit natuurlijk tegen, maar een elftal mag je pas beoordelen na een heel seizoen, anders hadden we MVV ook moeten afschrijven 2de seizoenshelft vorig jaar. Eind vorig seizoen stond MVV op plek 7, nu staan we daar 4 punt op achter. Kortom, weer 1 goede seizoenshelft en je kunt hoger eindigen.

De verwachtingen hier zijn echter ff meedoen om top 5 (of zelfs kampioenschap). Om Elsen dan te betichten van belachelijke uitspraken als hij dat probeert te temperen, dát vind ik pas belachelijk!

Daarnaast...2018, nieuwe ronde nieuwe kansen, allemaal achter de club en trainer!

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 jan 2018 09:55
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV algemeen #3486
ieder jaar 10% beter, nou dat is dit jaar absoluut niet aan de orde.
vorig jaar plek 7 dan zou je nu je pijlen op plek 6 moeten richten.
Natuurlijk hebben supporters te hoge verwachtingen. is toch vele male leuker te verwachten dat je top 5 eindigt dan bij voorbaat al tevreden te zijn met plaats 10?

Ik vind het team absoluut niet 10% beter als vorig jaar.
De voorhoede is eerder met 25% zwakker en slechter geworden.

We zullen het zien vanavond, ik verwacht een overwinning van MVV.
Maar ik ben bang dat we weer de boot missen en zullen verliezen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 jan 2018 10:02
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
MVV algemeen #3487
Ik heb dit seizoen zeker nog niet afgeschreven. We staan momenteel op een play-off plaats. We staan inderdaad maar vier punten achter de zesde plaats. Vanavond komt Telstar op bezoek, die staan vierde. Winnen we van Telstar, dan staan we zelfs op maximaal vijf punten van een top-5 positie. Zo'n Telstar zie ik sowieso nog wel een grote terugval krijgen na de winter. Top zeven halen, wat in de praktijk gezien de prestaties van Jong Ajax en Jong PSV neerkomt op overslaan eerste ronde play-offs, is zeker mogelijk.

Maar gezien de uitspraken in de zomer, ook al waren die niet van Elsen, en gezien de eerste reeks wedstrijden waarin MVV gewoon heel leuk voetbal speelde en veel punten pakte, had ik meer verwacht dan de huidige elfde plaats. Ik snap die teleurstelling wel.

Inderdaad vanaf nu weer volledig achter het team. We krijgen een zwaar programma twee maanden. Telstar staat vierde, Go Ahead heeft fors gewinkeld en zal het beter gaan doen dan eerste seizoenshelft, De Graafschap is opgeleefd, Jong PSV heeft weer een goed jaar, Cambuur zal weer een stuk beter gaan spelen na de winterstop, NEC is kampioenskandidaat nummer één, dan onze angstgegner Almere en dan sluiten we de zware reeks af met een uitwedstrijd naar Fortuna. MVV zal structureel een tandje beter moeten spelen dan de afgelopen maanden, anders is ons seizoen begin maart al voorbij. Maar tegelijkertijd betekenen die tegenstanders ook dat je iedere week goede zaken kan doen. Wordt interessant. Begin maart nog altijd op vier punten van overslaan eerste ronde play-offs teken ik voor om eerlijk te zijn. Daarna krijgen we op papier eenvoudige(re) tegenstanders en zouden we snel moeten stijgen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 jan 2018 10:44
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
MVV algemeen #3488

Jacques schreef : Ik heb dit seizoen zeker nog niet afgeschreven. We staan momenteel op een play-off plaats. We staan inderdaad maar vier punten achter de zesde plaats. Vanavond komt Telstar op bezoek, die staan vierde. Winnen we van Telstar, dan staan we zelfs op maximaal vijf punten van een top-5 positie. Zo'n Telstar zie ik sowieso nog wel een grote terugval krijgen na de winter. Top zeven halen, wat in de praktijk gezien de prestaties van Jong Ajax en Jong PSV neerkomt op overslaan eerste ronde play-offs, is zeker mogelijk.

Maar gezien de uitspraken in de zomer, ook al waren die niet van Elsen, en gezien de eerste reeks wedstrijden waarin MVV gewoon heel leuk voetbal speelde en veel punten pakte, had ik meer verwacht dan de huidige elfde plaats. Ik snap die teleurstelling wel.

Inderdaad vanaf nu weer volledig achter het team. We krijgen een zwaar programma twee maanden. Telstar staat vierde, Go Ahead heeft fors gewinkeld en zal het beter gaan doen dan eerste seizoenshelft, De Graafschap is opgeleefd, Jong PSV heeft weer een goed jaar, Cambuur zal weer een stuk beter gaan spelen na de winterstop, NEC is kampioenskandidaat nummer één, dan onze angstgegner Almere en dan sluiten we de zware reeks af met een uitwedstrijd naar Fortuna. MVV zal structureel een tandje beter moeten spelen dan de afgelopen maanden, anders is ons seizoen begin maart al voorbij. Maar tegelijkertijd betekenen die tegenstanders ook dat je iedere week goede zaken kan doen. Wordt interessant. Begin maart nog altijd op vier punten van overslaan eerste ronde play-offs teken ik voor om eerlijk te zijn. Daarna krijgen we op papier eenvoudige(re) tegenstanders en zouden we snel moeten stijgen.


Sluit me grotendeels aan bij Jacques. Zolang er een kans is op het halen van play-offs (en die kans is nog steeds groot) blijf ik hoopvol.
Overigens heb ik het gevoel dat MVV beter presteert tegen (op papier) betere tegenstanders dan tegen de (wederom op papier) zwakkere broeders. Dat kan ik helaas niet staven met statistieken (iemand?). Maar we hebben het vaker gezien: een team dat de tweede seizoenshelft in een flow komt...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 jan 2018 10:56
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV algemeen #3489
we hebben ook vaker gezien dat MVV de 2de seizoenshelft niks meer presteert, dat hebben we vaker gezien dan het tegenovergestelde.
We zullen het zien, uiteraard hoop ik op winst.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2018 16:11 22 jan 2018 16:12 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #3490
Investeerders onderwerpen kunnen hier verder besproken worden, zodat we het transfergeruchten topic vrij kunnen houden voor die historische megatransfers die er zitten aan te komen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lijnsje@tappunt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2018 21:15
Nietzsche
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
MVV algemeen #3491


Deze actie zal helpen...
Vette foschjizzle d'n dizzle!

Also sprach Zarathustra

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2018 23:54
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2018 05:16 02 feb 2018 05:19 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV algemeen #3493
De trainer beslist en dat moeten spelers nou eenmaal accepteren.

Flauw van de Limburger dat ze Koen toch quoten terwijl hij aangeeft niet te willen reageren. Waarschijnlijk drong de journalist daarna aan op een uitspraak door te zeggen 'Elsen heeft dit en dit gezegd'. Als de speler dan zegt 'dat moet hij weten' dan zet je dat niet in de krant. Gesteuk is nergens voor nodig. Dit soort dingen hoort gewoon bij het opleiden van een jeugdspeler tot prof.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2018 07:14
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
MVV algemeen #3494
Ja Hill28, dat is natuurlijk de riooljournalistiek van de Leugeneer!! Door zo'n aktie van de schrijver kan deze jongen nog meer problemen krijgen. Jammer dat dit gebeurt!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2018 09:26
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #3495
Al heeft de speler het gezegd heb ik daar geen probleem mee deze jongen had al lang een eerlijke kans moeten krijgen vind ik.kan mij heel goed indenken hoe hij zich voelt als je ziet wat er nu loopt in de spits en maar geen kans krijgt van een trainer waar ik trouwens al het geloof in ben kwijt ben geraakt.Er lopen spelers bij waar ik van zegd dat ze niet 100 % hun taken uitvoeren van wat er wordt gevraagd van hun en dat zien ook jongens die heel graag een kans zouden willen krijgen.Geen team geen prestaties zeg ik maar ,en dat mag de heer Elsen zich zelf aanrekenen met zijn staf.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.404 seconden