MVV algemeen

02 feb 2018 09:34
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #3496
Mwa dreeke misschien werd koen juist gepasseerd al paar wedstrijden vanwege wat Ron noemt ‘houding en presentatie’?

Koen is jong, dit is volwassen worden. Vergeet niet dat Ron Koen al wat leuke kansen heeft gegeven. Nu is t de vraag hoe pakt Koen dit op. Heeft zn pa thuis kwaad Ron opgebeld of heeft hij Koen een standje gegeven. Laten we hopen op t laatste maar dat is tegenwoordig niet meer vanzelfsprekend helaas

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2018 09:50
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3814
Meer
MVV algemeen #3497
Ik gun iedereen zijn baan en wil altijd oppassen met het belachelijk maken van iemands werk. Maar ik maak even een uitzondering voor Emil Visser. Dat je besluit journalist te worden snap ik nog ergens. Binnen het journalistenvak worden sportjournalisten gezien als de laagste vorm is mij ooit verteld, maar goed, ook dat is tot daar aan toe. Dat je bij de Limburger werkt is niet bepaald een teken van een topcarrière, maar ook daar: niet iedereen kan voor de New York Times werken. Net zoals niet iedere betaald voetballer voor Real Madrid kan voetballen, maar sommigen bij MVV hun top bereiken. Dat is allemaal niet erg.

Maar zou die man nou echt voldoening halen uit dit soort onderzoeksjournalistiek? Een jongen van net 18 jaar die bijna geen speeltijd krijgt wordt tijdelijk teruggezet naar de onder-19 ploeg (waar hij dus qua leeftijd thuishoort!), omdat de trainer ontevreden is over zijn ontwikkeling. Natuurlijk niet leuk, maar tegelijkertijd ook niet spannend. Ik snap nog best dat de Limburger dit moet melden. Maar je leest uit het artikel al dat Emil Visser meerdere keren heeft doorgevraagd bij Kostons, gebedeld om een “schokkende” reactie. Kostons heeft blijkbaar aangegeven niet te willen reageren en zegt uiteindelijk twee zinnetjes die niet zo spannend zijn. Haal je daar nou echt voldoening uit als journalist, een 18-jarig jochie van fucking MVV die even terug naar zijn leeftijdsgenoten moet doorzagen voor een leuke quote (en die eigenlijk niet krijgen)? Ik heb geen idee hoe oud die Emil is, ik hoop voor hem dat hij beginnend journalist is en hier van moet leren. Het lijkt mij niet echt een bevredigende baan.

Dit is overigens dezelfde Emil Visser die geregeld fouten in de wedstrijdverslagen maakt. Vorig jaar scoorde Schroijen maar stond in zijn verslag Nwakali als doelpuntenmaker. Vind ik een knappe vergissing… Begin van het seizoen was Emil volgens mij degene die de zin "Ondanks dat de ploeg matig voetbalde, trok Go Ahead uiteindelijk aan het langste eind." op de site van de Limburger liet plaatsen. Blijkbaar in de eerste wedstrijd van het seizoen vijf minuten voor tijd al naar binnen/naar huis gegaan. :lachen:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, Tuor, Hill28, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 feb 2018 14:17
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 280
Meer
MVV algemeen #3498
Volgens LinkedIn is hij clubwatcher (wat een vreselijke Engelse term trouwend) van MVV voor Limburgse kranten.
Ik zie het meer als een wanhopige poging op dat pulpblaadje te vullen. Er heeft een incident plaatsgevonden dat nauwelijks nieuwswaardig is (zoals Jacques aangeeft, hoort hij qua leeftijd in het onder-19 en bovendien zou hij waarschijnlijk toch geen minuten hebben gemaakt), maar toch moet Emil er een stukje over schrijven van de baas. Wat doe je dan? Je blijft doordrammen over een quote, die Koen niet wil geven. ‘Maar Elsen heeft dit en dit over jou gezegd’, gaat Emil verder.
‘Dat moet hij weten’, besluit Koen.

Als journalist wil je uiteraard een informerend en prikkelend verhaal naar buiten brengen, waarin de onderste steen boven komt van een onderwerp waarover het onwetende publiek geen benul heeft. Echter, wanneer die sappige quote of prikkelende one-liner er niet in zit, onthou je dan van nietszeggende journalistiek. Tip gratuit voor Emil (die overigens al meer dan tien jaar ervaring heeft volgens datzelfde LinkedIn-profiel)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 feb 2018 09:52
Badjakker
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 248
Meer
MVV algemeen #3499
Tom Daemen keert terug op het oude nest
Maandag 05 februari 2018

Tom Daemen keert terug op het oude nest. Hij zal aan de slag gaan als medewerker van het commerciële team. Hij krijgt bij MVV Maastricht de kans om te starten met zijn maatschappelijke carrière en de nodige ervaring op te doen.

De centrale middenvelder speelde 159 wedstrijden voor MVV Maastricht in 6 seizoenen van 2006 t/m 2012. Hierin was hij goed voor 23 doelpunten en 24 assists. In 2006 kwam Tom over van provinciegenoot Fortuna Sittard en in 2012 vertrok hij naar AEK Larnaca in Cyprus. Verder speelde hij nog voor o.a. NEC Nijmegen, waar hij kampioen mee werd in de Jupiler League in 2014-2015, en Go Ahead Eagles.

Tom Daemen zal de commerciële afdeling versterken als commercieel medewerker. Vanuit zijn functie zal hij contact hebben met de huidige en toekomstige partners. Tom is als oud-speler in staat om het commerciële verhaal te vertellen in combinatie met het voetbalverhaal.

MVV Maastricht verwelkomt Tom opnieuw in De Geusselt in zijn nieuwe functie bij de club en wenst hem heel veel succes.

www.mvv.nl/nieuws/tom-daemen-keert-terug...ax4%2FecVLrG1A%3D%3D
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 feb 2018 10:21
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
MVV algemeen #3500
Versterking van het commerciële team is altijd welkom, en een oud speler opent misschien extra deuren. De toekomst zal het leren. Vraag is, gaat Daemen dit doen op basis van een vast contract, of is dit meer een soort stage? Dat kan ik nergens uit het bericht opmaken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 feb 2018 10:55
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV algemeen #3501
De komst van Tom Daemen als commercieel medewerker roept bij mij dubbele gevoelens op.

Van de ene kant prima om een oud-speler op deze manier bij de club te betrekken. Tom kan ervaring opdoen en als oud-speler van betekenis zijn; bovendien heeft hij naar mijn smaak een goede en representatieve uitstraling (die we overigens ook node in het veld missen........). Maar van de andere kant zou ik graag willen dat MVV eens een gepokte en gemazelde commerciële medewerker zou aantrekken. Die zijn sporen reeds verdiend heeft en een uitgebreid netwerk heeft. Ik begrijp dat zo iemand geld kost en waarschijnlijk veel duurder zal zijn dan de startende Daemen. Maar wanneer gaat MVV eens investeren in bewezen kwaliteit en ervaring? Investeren is risico nemen, dat realiseer ik me. Maar doormodderen zoals we nu doen, levert m.i. weinig op. Als het enige wapenfeit is dat je schuldenvrij bent, dan is dat weliswaar belangrijk, maar daar ga je niet beter mee voetballen.

Ik bedoel dit natuurlijk niet persoonlijk naar Tom, want hij is voor mij van harte welkom en zijn commerciële kwaliteiten ken ik niet. Maar toch; keer op keer lijkt MVV voor een dubbeltje op de eerste rang te willen zitten. Schuldenvrij zijn en categorie 2: prima; maar waar is nu echt het beleid om structureel naar de top terug te keren? Wanneer wordt er eens in een ander water gevist dan in de vijver van goedkoop-en-ons-kent-ons? Wanneer komt er eens iemand waar je van denkt dat die structureel iets gaat betekenen? Ik zou zo graag eens lef willen zien. Op het veld, maar ook bestuurlijk/beleidsmatig.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, Jacques, middenstip, Tuor, Lassie80, De Zwarte Vogel, M.V.V. 1902, krampioen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 feb 2018 12:33 06 feb 2018 12:35 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV algemeen #3502
Vooropgesteld, Tommie is een ontzenttend goede en fijne vent, daarnaast heb ik erg genoten van zijn inzet als voetballer,niks mis mee!

Maar aangezien :

1. de grote industrieën en bedrijven in Maastricht of verdwenen zijn of in buitenlandse handen zijn, die geen binding met stad, cultuur en us MVV-ke hebben.
2. Je met de profilering van Maastricht en haar toekomst als centrum van de kennisindustrie (lees AZM en UM) niet DE sponsor van je dromen binnen kunt krijgen
3. mevrouw de burgemeester die nog niet eens een fatsoenlijke damesplee op de Boschpoort voor mekaar wil & kan krijgen, de toekomst van Mestreech (conform haar interview op TV) ziet als "emigratie"plek voor Hollenders vanuit de overvolle en dure Randstad.. (en daarmee potentieel onze identiteit in gevaar brengt)

we dus behoefte hebben aan een commerciële tijger ( zeker op B2C gebied) om die meer dan broodnodige sponsoren binnen te krijgen.

Of Tommie dat netwerk en affiniteit al heeft is de grote vraag. Als dit Noonk Paul, de Sjeunmeeker of Frenske E neet gelök is, maage veer dat vaan Tommie neet verwachte. Ieder nne admin oondersteuningk op kantoer.
Blijf daan wel de vraog boe de mie es nuudig kommersjeele tieger blijf...

Neettemin welkom wie men ut zoe sjoen op zien Ingels zeet "bek hoom" Tommie !
De volgende gebruiker (s) zei dank u krampioen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 feb 2018 18:37
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
MVV algemeen #3503
Wat verwacht je van een commerciele medewerker ? Iemand die kan overtuigen, op de hoogte is van marketingtechnieken, in staat is om zakelijk en sportief en commercieel te combineren tot een eenheid. Tom Daemen. sympathieke getalenteerde voetballer. Heeft hij ooit een opleiding op commercieel gebied gevolgd ? Ik weet het niet. Het lijkt mij weer een beslissing van het bestuur om kleine sponsoren door een leuk gesprek met hem een paar centen te laten sponsoren. Ik zal al blij zijn als hij zijn salaris terugverdiend. MVV wordt er echt niet mee geholpen. Neem liever een manager aan die een plan bedenkt en de uitvoering afdwingt. Het wordt steeds gekker, en steeds minder professioneel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 feb 2018 18:44
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
MVV algemeen #3504
Als MVV in de top 3 stond dit moment vonden jullie het van MVV een meester zet om Tom Daemen te benoemen in deze functie en wat MVV NU ook doet word negatief bekeken .

Maar ook niemand weet hoe MVV de cirkel kan breken zonder geld .

Als MVV 3000 betalende leden had van Veer Zien MVV kon je een topper aantrekken op de funtie van Tom en kon je mee praten ,moet MVV zoveel
geld stoppen in een Commecieel managers ,maar helaas ,ze hebben maar 270 leden die betalen zoen 4 pilsjes per maand aan Veer Zien MVV .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 feb 2018 18:51
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
MVV algemeen #3505
MVV doorbreekt de cirkel door een investeerder aan te trekken. Als je een commercieel medewerker aantrekt dan moet je ook weten dat hij/zij kan functioneren op dat vlak. Daemen heeft volgens mij nog nooit iets commercieels gedaan. Weggegooid geld dus.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2018 10:20
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV algemeen #3506
Nou ja, weggegooid geld? Dat is nog de vraag. Tom zal zeker, net als hij altijd in het veld heeft gedaan, zich voor de volle 100% inzetten. Wie weet wat dat nog gaat opleveren? Het gaat mij nadrukkelijk niet om Tom als persoon, maar om het beleid van MVV. MVV werkt naar mijn smaak ad-hoc te veel met gokjes en te weinig structureel aan een toekomstvisie. Natuurlijk begrijp ik dat geld daarbij een belangrijke factor is, maar een beleid om te saneren is iets anders dan een beleid om te bouwen en te profiteren van mogelijke buitenkansjes. Wil deze club ook voor niet-Maastrichtse sponsoren aantrekkelijker worden, dan zal er uit een ander vaatje getapt moeten worden; wellicht dat Tom daaraan kan bijdragen. Maar het ons-kent-ons-sfeertje (zo ervaar ik dat tenminste), hoe hard en integer iedereen ook bezig is, werkt m.i. verstikkend.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2018 11:12
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
MVV algemeen #3507
Ik denk dat MVV geen andere keuze heeft ,Frank dit kan verstikkend werken ,maar zeg jij me en andere maar eens met deze middelen die dit bestuur heeft
niet verstikkend werken .hun visie is er moet een 1/2 miljoen bij wil je groeien ,en n zonder een 1/2 miljoen lukt dit niet ,dus gokken ze met spelers als Ogunjimi etc op geen blessures en helaas die heeft hij wel ,misschien lukt de gok met Ogunjimi volgend jaar wel en brengt hij 1 miljoen op .Overgens met Labijlle is de gok wel gelukt ,dus het kan wel .

En Frank ,je weet als MVV supporter je wordt niet vrewend maar een keer in de 5 jaar word je beloond niet lang ,maar toch even ............

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2018 13:49 07 feb 2018 13:52 door Strucht.
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
MVV algemeen #3508
Wat een zure reacties.... 1, we weten niet onder welke constructie Tom word binnen gehaald, 2, je moet niet onderschatten dat een oud voetballer toch een netwerk opbouwd bij de clubs waar hij heeft gespeeld, en 3 het is altijd fijn om extra handjes op de afdeling te krijgen, zodat de ervarende krachten hun concentratie kunnen verhogen op urgentere/zwaardere cases.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sandro, webmastersfm

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2018 15:10
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 546
Meer
MVV algemeen #3509

Strucht schreef : Wat een zure reacties.... 1, we weten niet onder welke constructie Tom word binnen gehaald, 2, je moet niet onderschatten dat een oud voetballer toch een netwerk opbouwd bij de clubs waar hij heeft gespeeld, en 3 het is altijd fijn om extra handjes op de afdeling te krijgen, zodat de ervarende krachten hun concentratie kunnen verhogen op urgentere/zwaardere cases.


Idd, wat een zure reacties. Tom heeft misschien zelf aangegeven dat hij niet meer op niveau komt en nergens word gezegd dat HIJ de belangrijkste commerciële man word. Tom heeft ook altijd gestudeerd naast zijn voetballoopbaan en als dit een commerciële richting was dan is hij van harte welkom voor mij. Mensen die praten over vastgeroeste patronen of ons kent ons. Hoe is dit forum wel niet geworden. Was wijven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2018 15:39
Lukunku
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 46
Meer
MVV algemeen #3510
Als Erik Meijer of een andere oud speler commercieel iets zou gaan doen staat iedereen te springen. Tom is wat mij betreft de laatste 10 jaar een van de weinige echte clubmannen geweest. Hij is een correcte jongen met een goede uitstraling die, nadat hij MVV sportief mede uit het moeras heeft getrokken na het bijna bankroet, nu op commercieel vlak iets wil betekenen voor MVV. Wat mij betreft een mooie kans voor beide. Succes Tom en vooral welkom terug!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.389 seconden